חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

התמודדות עם בעיות פוטנציה

אין זה סוד שגברים לא אוהבים לדון בנושא של תפקוד מיני לקוי, אך בעיות פוטנציה אינן תופעה נדירה או חריגה. על פי הנתונים הסטטיסטיים שמחקרים אנונימיים מציגים, בין רבע לשליש הגברים הישראלים חוו בעיות בתפקוד המיני, או שחווים אותם בתקופה הנוכחית. אצל חלק מהגברים בעיות פוטנציה מופיעות לאחר גיל חמישים לערך, כאשר האיזון ההורמונלי משתנה. אצל חלק אחר בעיות פוטנציה עשויות להופיע גם בגיל צעיר, כתוצאה ממחלות, לחצים וטראומות. בכל אופן, בעיות פוטנציה עשויות להתגלות אצל רבים; מה שחשוב זה ההתמודדות איתן.

 

תפקוד מיני הוא נושא רגיש ומעטים הם הגברים אשר מוכנים לדבר עליו, אפילו עם רופאים או מומחים אחרים שתפקידם הוא לסייע במצבים כאלה. יחד עם זאת, הדחקת הנושא איננה הפתרון. חשוב לזכור כי בעיות פוטנציה עשויות להעיד על בעיות רפואיות כגון אי איזון הורמונלי, לחץ דם גבוה, מחלות לב, מחלות נוירולוגיות כגון טרשת, בעיות בערמונית וכדומה. לכן אם מדובר ביותר מאשר תקלה חד פעמית, יש לפנות אל הרופא ללא דיחוי.

 

חשוב לגלות כל מחלה אפשרית מוקדם ככל שניתן על מנת שניתן יהיה לטפל בה ביעילות. בעיות פוטנציה שאינן מטופלות, עשויות להמשיך ולהחמיר, ולפגוע בחיי המשפחה או בחייו האישיים של האדם, לגרום לתחושה של תסכול ומועקה. לעתים התפקוד היומיומי נפגע כתוצאה מבעיות פוטנציה מתמשכות.

 

קיימות שיטות רבות לטיפול בבעיות פוטנציה. בחירה והתאמה של שיטת הטיפול היא משימה לרופא או לצוות שלם, כי לעתים הטיפול חייב להיות מערכתי ולשלב, למשל, טיפול תרופתי עם טיפול רגשי. אבחון רפואי יעזור לקבוע או לשלול בעיות רפואיות, אשר הטיפול בהן עשוי לפתור גם את הבעיות בתפקוד המיני. במקרה של רמה ירודה של טסטוסטרון ניתן להיעזר בהזרקות ההורמון או במריחת משחה מיוחדת. אם בעיות נפשיות גרמו לתפקוד מיני לקוי, ניתן לבנות תוכנית טיפולית אישית, ולשקול טיפול תרופתי. קיימות גם שיטות שאינן קשורות למקור הבעיה, וזאת הויאגרה המפורסמת או תרופות אחרות מאותה המשפחה, ולעתים רופא ימליץ עליהן.

 

לסיכום, בעיות פוטנציה עשויות להיראות כשוליות, כי על פניו מעידות על כשל בתחום צר למדי. יחד עם זאת, הן עשויות להיות סממן למחלות קשות למדי, והופעתן צריכה להדליק נורה אדומה. ההתמודדות הנכונה עם בעיות מסוג זה היא אבחון רפואי ונפשי מקיף לבירור מקור הבעיה ולבחירת שיטת טיפול מתאימה.

 



תגיות המאמר: בעיות פוטנציה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אירה פינסקר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אירה פינסקר

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131626 צפיות
עגלת מוצי היא המענה האופטימלי לצרכים של משפחות רבות עם תינוקות. המאמר מפרט את היתרונות המשמעותיים של רכישת עגלות מוצי בחברת מאדרלנד.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131202 צפיות
מוצי היא חברה וותיקה ומבוססת בתחום של ייצור ושיווק של עגלות תינוק. המאמר בוחן את הסיבות לפופולריות של עגלות מוצי בקרב ההורים הצעירים.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131183 צפיות
עגלות תאומים מוצגות בשוק במספר קטן יחסית של דגמים, בהשוואה לעגלות הרגילות. בנוסף לכך, מימדים או משקל של חלק מהדגמים עשויים להוריד אותם מהפרק לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131112 צפיות
הורים המצפים להגדלת המשפחה, יכולים להתארגן לקראת האירוע המשמח על ידי רכישת כל החפצים הנדרשים בחנויות הריון גדולות. המאמר מפרט אודות המוצרים המוצעים שניתן לרכוש בהן.

מאת: אירה פינסקראופנה20/05/131196 צפיות
בגדי הריון זכו ליחס של כבוד מצד אנשי מקצוע בתחום ההלבשה לא מזמן. בעבר הלא כל כך רחוק בגדי הריון היו שמלות פרחוניות איומות או חולצות טי ענקיות. נכון להיום, המצב שונה לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131254 צפיות
טויוטה יאריס ההיברידית החדשה היא מכונית קטנה, נאה, שקטה, נוחה וחסכונית . במאמר מפורטים מאפייניה העיקריים של הדגם החדש.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131223 צפיות
טויוטה פריוס היא מכונית היברידית, כלומר המנוע שלה מחולק לשתי יחידות, אשר אחת מהן היא חשמלית, והשנייה פועלת על בנזין. המכונית נחשבת למתאימה לאנשים בעל מודעות סביבתית גבוהה, שמוכנים לשלם את המחיר

מאמרים נוספים בנושא מיניות ובריאות מינית

מאת: אסף סגלמיניות ובריאות מינית26/07/181813 צפיות
ספריי השהייה הוא תכשיר מין פופולרי אשר משפר את השליטה בשפיכה אצל גברים הסובלים משפיכה מוקדמת. תופעת שפיכה מוקדמת היא תופעה מביכה התוקפת כ- 40 % מאוכלוסית הגברים בכל הגילאים. כיצד ספריי השהייה יכול לסייע בטיפול בבעיה?

מאת: אסף סגלמיניות ובריאות מינית31/05/181152 צפיות
כ- 30% מאוכלוסית הגברים סובלים מבעיות זקפה כמו אין אונות או זקפה חלשה ומשפיכה מוקדמת. הסיבות לבעיה הן רבות ויש לאבחן אותן בצורה מקצועית אצל סקסולוג או אורלוג. טיפול מהיר ויעיל בבעיה הוא באמצעות ספריי השהייה טבעי הגורם לתחושת אלחוש באיבר המין אשר מפחית את התחושה וכך ניתן להחזיק זמן רב יותר בלי להגיע לאורגזמה. מה חייבים לדעת לפני שקונים ספריי השהייה?

מאת: אסף סגלמיניות ובריאות מינית31/05/181097 צפיות
כ- 30% מאוכלוסית הגברים סובלים מבעיות זקפה כמו אין אונות או זקפה חלשה ומשפיכה מוקדמת. הסיבות לבעיה הן רבות ויש לאבחן אותן בצורה מקצועית אצל סקסולוג או אורלוג. טיפול מהיר ויעיל בבעיה הוא באמצעות ספריי השהייה טבעי הגורם לתחושת אלחוש באיבר המין אשר מפחית את התחושה וכך ניתן להחזיק זמן רב יותר בלי להגיע לאורגזמה. מה חייבים לדעת לפני שקונים ספריי השהייה?

מאת: אמורמיניות ובריאות מינית28/03/181463 צפיות
בזמן האחרון רצה שמועה ברשת על תכשיר מיוחד לגברים שעושה פלאים החלטנו לבדוק אם מדובר בשיווק מצויין או שהמוצר באמת אפקטבי

מאת: ד"ר ירוןמיניות ובריאות מינית29/09/152569 צפיות
האם מגע מיני עם גבר אחר אומר בהכרח שאתה הומו? האם יתכן שהומו יהפוך לסטרייט? האם טיפולי ההמרה שמציעים רבנים באמת עוזרים? ד"ר ירון, פסיכותרפיסט המתמחה בטיפול פסיכולוגי לגייז (Gays), מתייחס לכמה מהשאלות הנפוצות ששואלים מטופלים.

מאת: ד"ר ירוןמיניות ובריאות מינית03/08/152570 צפיות
האם גירוי משליטה והשפלה מהווה סטייה מינית? האם ניתן לרפא אותה? מה הקושי המיוחד שזה מציב בפני גבר נשוי? ד"ר ירון, פסיכותרפיסט המתמחה בטיפול פסיכולוגי בנושאים של מיניות והעדפה מינית, מתייחס לכמה מהשאלות הנפוצות ששואלים מטופלים.

מאת: אליס פ.סטפןמיניות ובריאות מינית29/04/152042 צפיות
?מהו הרפס באברי המין ואוראלי ישנם שני סוגים של זיהומי הרפס, הרפס הפה והרפס גניטלי; שניהם מדבקים. העובדה הערמומית ביותר על הרפס היא שזה יכול להיות וירוס בלתי נראה; זה אפשרי לאדם שיש לי ולהפיץ גם סוג של נגיף הרפס ואפילו לא יודע שיש לו או לה הרפס. הווירוס שמדביק אדם עם הרפס פה נקרא סוג הרפס סימפלקס 1

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica