חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יוסי אמודאי עונה על השאלה הנשאלת האם השקעה בנדל"ן בארה"ב היא בטוחה

מאת: יוסי אמודאינדל"ן10/09/2012898 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעקבות התפוצצות בועת הנדל"ן, ארה"ב נמצאת בשלבים של התאוששות מהמשבר הכלכלי שתקף אותה לפני מספר שנים, שכונה גם משבר המשכנתאות. מה קרה שם בעצם?בעקבות הקלות הרבה בה ניתנו משכנתאות לרכישת בתים בארה"ב, הגיעו בנקים רבים למצב בו הם אינם יכולים למעשה לגבות את החובות שנצברו על ידי לקוחות רבים. הדבר אילץ את ארה"ב להתערב בשוק המשכנתאות ולהזרים כספים כדי למנוע קריסה של בנקים. השאלה הנשאלת היא האם היום השקעות נדל"ן בארה"ב הן בטוחות?

מאת: יוסי אמודאי

השקעות נדל"ן בארה"ב היום

התוצאות של המשבר הכלכלי שפקד את ארה"ב בשנת 2008, בין היתר, הוא כי הנדל"ן בארצות הברית זול היום יותר מאשר אי פעם. משבר המשכנתאות הביא לכך שבתים רבים עוקלו על ידי נושים כדי לשלם חובות, ועתה הם מחפשים קונים לנכסים אלה. במקביל, ישנו ביקוש הולך וגדל עבור דירות להשכרה ברחבי ארה"ב. במצב דברים זה, הרי שהשקעה ברכישת בתים או נדל"ן בכלל בארצות הברית היא השקעה שיכולה להיות כדאית למדי.

כמובן שיש צורך לערוך מחקר שוק יסודי ומתאים כדי להבטיח כי אתם רוכשים נכס במקום הנכון ובתזמון הנכון, אולם חשוב להבין כי מחירים נמוכים תמיד טומנים בחובם הזדמנויות למשקיעים חכמים וזריזים, אשר ישכילו לנצל את המחירים הנמוכים כדי לרכוש נכסים מבוקשים ובעתיד ייהנו מתשואות ורווחים גבוהים ביותר.

אז האם אפשר להשקיע בנדל"ן בארה"ב?

צריך לזכור, כי המדובר באחת הכלכלות החזקות בעולם ונראה כי היא בהחלט בדרך הנכונה להבראה מן המשבר, בצעדי ענק. לכן, בעבור המשקיע שיכין את שיעורי הבית היטב – התשובה היא בהחלט כן. יש מקום להשקיע בנדל"ן בארצות הברית כבר היום וכדאי לנצל את מחירי הנדל"ן הנמוכים.

יוסי אמודאי, מנכ"ל חברת "דוק השקעות 1988" המעניקה שירותים עסקיים ומגוון רחב של פתרונות פיננסיים, אשראי והלוואות חוץ בנקאיות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יוסי אמודאי, מנכ"ל חברת "דוק השקעות 1988" המעניקה שירותים עסקיים ומגוון רחב של פתרונות פיננסיים.
פרטי קשר:

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוסי אמודאי

מאת: יוסי אמודאינדל"ן31/03/141115 צפיות
השקעות נדל"ן על ידי יזמים זרים יכולות להניב תוצאות משתלמות ורווח גבוה, אך היעדים המועדפים להשקעות נדל"ן זרות משתנים בהתאם לשינויים הכלכליים והפוליטיים שקורים בעולם הגלובאלי. על פי כתבה שהתפרסמה לאחרונה בכלכליסט, לונדון חוזרת לככב כיעד מועדף להשקעות זרות בנדל"ן, לאחר שנעדרה במשך 4 שנים מהרשימה המבוקשת.

מאת: יוסי אמודאינדל"ן23/02/141394 צפיות
שוק הנדל"ן בארץ ובעולם מושפע מגורמים שונים ומשפיע על המערך הפיננסי האורגני הבינלאומי. אך האם רק שינויים פיננסים יכולים להשפיע על שוק הנדל"ן? כתבה שהתפרסמה לאחרונה באתר "גלובס" מתארת גורמים שונים שיש להם קשר עקיף וישיר לשוק ההון ולכלכלה העולמית, ומפרטת כיצד הם משפיעים על שוק הנדל"ן.

מאת: יוסי אמודאיהשקעות07/02/141145 צפיות
שוק הנדל"ן בישראל ובעולם נתון לתנודות חדות ובזמן שההשקעות נעשות על ידי הבנקים, צצות להן אפשרויות נוספות גם עבור היזם וגם עבור המשקיע.

מאת: יוסי אמודאיבורסת ת"א21/01/148287 צפיות
היסטוריה למניית Google. המנייה חצתה את 1,000 הדולרים וקבעה שיא חדש. הדו"חות לרבעון השלישי שפורסמו על ידי החברה הביאו לעלייה המשמעותית ולחציית הרף, כך פורסם באתר "כלכליסט".

מאת: יוסי אמודאיעסקים, מימון וכספים10/06/131364 צפיות
בדה מרקר מפורסם כי שער היורו נסגר בנפילה של 0.76% ונקבע בשער של 4.637 שקלים. הדולר מתחזק מעט אך לא באופן משמעותי.

מאת: יוסי אמודאיפיננסים וכספים - כללי 17/04/131059 צפיות
קופות הגמל השיגו תשואה ממוצעת בשיעור של 2.4% מתחילת השנה הנוכחית. הצפי הוא שהקופות שיבלטו החודש לחיוב הן אלה שהשקיעו בשוק המניות בארץ ובעולם ובשוק אגרות החוב.

מאת: יוסי אמודאיפיננסים וכספים - כללי 04/04/131077 צפיות
קצב עליית מחירי הדירות עולה ובשנה האחרונה עלו המחירים בשיעור של 6.7% לעומת 5.8 בשנה שלפני, כך על פי אתר נדל"ן היום.

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222674 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202513 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183245 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183219 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183248 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182583 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182253 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica