חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יוסי אמודאי: איך קרנות פרטיות משקיעות במיזמי נדל"ן?

מאת: יוסי אמודאיהשקעות07/02/20141147 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בכתבה שהתפרסמה לא מזמן באתר TheMarker, נזכר כי הריביות הנמוכות בחו"ל והצורך בזרוע אשראי בארץ, גרמה ליותר ויותר קרנות פרטיות להתחיל להשקיע במיזמי נדל"ן הקיימים בשוק. יוסי אמודאי מסביר כיצד הן עושות זאת.

מאת: יוסי אמודאי

השקעה בחו"ל – הקרן הפרטית כאלטרנטיבה בנקאית

בכתבה נזכר כי הקרנות מגייסות כספים מאנשים פרטיים ומגופים מוסדיים, מה שגורם לכך שהן מגדילות את ההון שלהם ובכך יכולות לתפקד כאלטרנטיבה בנקאית עבור הקבלנים או היזמים.
יוסי אמודאי מסביר כי באופן זה, הקרן מקבלת את ההון ההתחלתי של היזם ופותחת עבורו חברה בשותפות מפוקחת. הקרן מלווה את היזם במהלך הפרויקט על ידי מהנדס מטעמה ומעבירה כספים בהתאם להתקדמות ועל פי העיקרון של חוב בכיר יחיד.
ההון שנוצר באמצעות הזרמת הכספים של משקיעי הקרן ושל היזמים, גורם לרמות ריבית נמוכות, מה שהופך את ההשקעה למשתלמת.

השקעה בארץ – זרוע אשראי ומעורבות אסטרטגית

יוסי אמודאי מסביר כי ישנה דרך נוספת להשקיע במיזמי נדל"ן והיא לשמש כזרוע אשראי למימון העסקאות. בדרך זו, הקרן משמשת גם כיזם וגם כשותף, מה שמאפשר לקרנות להיות שותפות חלקיות בלבד ולהרחיב את מספר ההשקעות בהן הקרן מעורבת.
כמו כן, הדבר מאפשר לקרן להשקיע בעסקאות מגוונות בתחום הנדל"ן, החל מתמ"א 38 ועד למלונאות או דירות להשכרה.
בחירת העסקה הנכונה, השותפות האסטרטגית וצד במימון הפרויקט, אומר יוסי אמודאי, מהווים תנאים מבטיחים לקרנות הפרטיות בדרך להשתלב כראוי בשוק הנדל"ן ולשגשג בו.

יוסי אמודאי, בעליה ומנהלה של חברת דוק השקעות בע"מ, עוסק במתן שירותים פיננסיים ללקוחות עסקיים, וביניהם עסקאות מימון, פעילות בשוק ההון, רכישת שלדים בורסאיים ועוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יוסי אמודאי, מנכ"ל חברת "דוק השקעות 1988" המעניקה שירותים עסקיים ומגוון רחב של פתרונות פיננסיים.
פרטי קשר:

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוסי אמודאי

מאת: יוסי אמודאינדל"ן31/03/141115 צפיות
השקעות נדל"ן על ידי יזמים זרים יכולות להניב תוצאות משתלמות ורווח גבוה, אך היעדים המועדפים להשקעות נדל"ן זרות משתנים בהתאם לשינויים הכלכליים והפוליטיים שקורים בעולם הגלובאלי. על פי כתבה שהתפרסמה לאחרונה בכלכליסט, לונדון חוזרת לככב כיעד מועדף להשקעות זרות בנדל"ן, לאחר שנעדרה במשך 4 שנים מהרשימה המבוקשת.

מאת: יוסי אמודאינדל"ן23/02/141394 צפיות
שוק הנדל"ן בארץ ובעולם מושפע מגורמים שונים ומשפיע על המערך הפיננסי האורגני הבינלאומי. אך האם רק שינויים פיננסים יכולים להשפיע על שוק הנדל"ן? כתבה שהתפרסמה לאחרונה באתר "גלובס" מתארת גורמים שונים שיש להם קשר עקיף וישיר לשוק ההון ולכלכלה העולמית, ומפרטת כיצד הם משפיעים על שוק הנדל"ן.

מאת: יוסי אמודאיבורסת ת"א21/01/148289 צפיות
היסטוריה למניית Google. המנייה חצתה את 1,000 הדולרים וקבעה שיא חדש. הדו"חות לרבעון השלישי שפורסמו על ידי החברה הביאו לעלייה המשמעותית ולחציית הרף, כך פורסם באתר "כלכליסט".

מאת: יוסי אמודאיעסקים, מימון וכספים10/06/131366 צפיות
בדה מרקר מפורסם כי שער היורו נסגר בנפילה של 0.76% ונקבע בשער של 4.637 שקלים. הדולר מתחזק מעט אך לא באופן משמעותי.

מאת: יוסי אמודאיפיננסים וכספים - כללי 17/04/131061 צפיות
קופות הגמל השיגו תשואה ממוצעת בשיעור של 2.4% מתחילת השנה הנוכחית. הצפי הוא שהקופות שיבלטו החודש לחיוב הן אלה שהשקיעו בשוק המניות בארץ ובעולם ובשוק אגרות החוב.

מאת: יוסי אמודאיפיננסים וכספים - כללי 04/04/131077 צפיות
קצב עליית מחירי הדירות עולה ובשנה האחרונה עלו המחירים בשיעור של 6.7% לעומת 5.8 בשנה שלפני, כך על פי אתר נדל"ן היום.

מאת: יוסי אמודאיפיננסים וכספים - כללי 11/03/131174 צפיות
גם היורו רשם ירידה של 0.2% וננעל בשער יציג של 4.85 שקלים. הדולר לעומתו איבד 0.1%. כך פורסם בדה מרקר בסוף השבוע החולף.

מאמרים נוספים בנושא השקעות

מאת: SEOMANהשקעות21/01/181562 צפיות
המדריך להשקעה חברתית מניבה הוא גם זה שיעזור לכם להבין איך להשקיע נכון במיזם סטארט-אפ חדש עם פוטנציאל לרווחיות גבוהה. אין ספק כי זהו גיוס המונים שווה זהב, במידה ותדעו מהו גובה פוטנציאל ההצלחה של כל אחד מהמיזמים והפרויקטים המגייסים כעת סכום גבוה להשקעה בכדי לפרוץ לשוק המקומי והבינלאומי.

מאת: רוני הכהןהשקעות28/03/173052 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לשים לב כי התחרות בין ספקים שונים של שירות בהחלט עלתה מדרגה, והדבר כולל גם את ענף הבנקאות אשר מנגיש אל הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים איכות גבוהה יותר של שירות בכל היבט אפשרי. שכחו מהימים שבהם קיבלתם עט מהאדם שמנהל לכם את החשבון.

מאת: amirdadon90השקעות25/01/171704 צפיות
יוסי הרצוג הוא אחת הדמויות המוכרות והבולטות בשוק ההון מזה שנים רבות רבות. במקביל לניסיון הרב שצבר בתחומים רבים הרלוונטיים לשוק זה, מקפיד הרצוג על התעדכנות מתמדת - שכן לתפישתו, ולא רק לתפישתו כמובן, הטכנולוגיה מכתיבה שינויים דרמטיים בשוק ההון ובעולם הבנקאות באופן כללי.

מאת: גיא חזןהשקעות17/01/171767 צפיות
גם אם מדובר בקרן השקעות נדל"ן המשוייכת ומנוהלת ע"י גוף השקעות גדול ומוכר – זה עדיין לא ערובה להצלחה או ביטחון כלכלי. ברגע שהכסף יוצא מחשבון הבנק שלך – אינך שולט בו יותר והסיכון שנטלת – גבוה ביותר.

מאת: גיא חזןהשקעות26/12/161749 צפיות
בשנות ה – 80 האינפלציה בישראל הגיע לרמה של 400% בשנה. ובכלל, מדינת ישראל חיה והתקיימה בתוך כלכלה אינפלציונית מאז הקמתה. תושבי ישראל התרגלו כי האינפלציה היא תושבת קבע וכספם נשחק בכל שנה ושנה.

מאת: שלום כהןהשקעות22/11/161596 צפיות
קופות גמל הן מכשיר חיסכון פנסיוני אשר מאפייניו קבועים בחוק. חיסכון בקופות גמל אפשרי לכל אזרח בישראל אם כאפיק חיסכון פנסיוני מרכזי ואם...

מאת: גיא חזןהשקעות13/04/161466 צפיות
הלקוחות של ענבל אור כנראה ולכאורה הפסידו את כל כספם. כל שקל שעבר לענבל אור לא ישוב עוד לעולם והמשקיעים, קוני הדירות, איבדו כך את כספם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica