חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כסא בטיחות לתינוק המלצות מאמהות

מאת: משה יורירכב11/09/20121118 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
גם אמהות יכולות לישון בשקט

פחד לא קטן שהפריע לי כשבטני תפחה התרכז סביב הצורך למגן בכל עת את המתוק שיוולד בקרוב, כיצד אצליח למשל לצאת החוצה ולהכניסו לרכב בראש שקט?

לאחר הרהורים עמוקים וקריאה רבה בפורומים שונים גיליתי פתאום משהו חשוב - אני צריכה לקנות מוצרים לתינוק באופן ראוי, חכם ושקול. כך אצליח להתכונן כהלכה להיותי אמא מגנה כמו שחלמתי.

כסא לתינוק

כעת, שוק מוצרי התינוקות מלא במגוון מותגים של מוצרים שונים ומשונים, שלרוב רוצים להיות הטובים ביותר בתחומם. גם אם ייתכן שמרבית המותגים מלווים בתו תקן בטיחות המסמל חוזק ואיכות, אנו כהורים צריכים להכיר כהלכה את המוצרים מעבר למידע בעלון.

דוגמא לא רעה הינה העת בה אנו מנסים בשמחה מוצר חדיש עליו שמענו אינספור המלצות מהורים מרוצים. אך למורת רוחנו, אנו מבינים שכשם שלא תמיד כולם מחזיקים באותו טעם באוכל, כך לא כל ילדון נהנה לחוות את אותה התועלת מהמוצר אותו כה שיבחו מולנו. בגלל זה אני חוזרת ואומרת לכם, הורים סקרנים וטריים, לבדוק טוב טוב את הפרטים לפני הקנייה אותה אתם עושים.

אז כיצד קונים מוצרי פעוטות כראוי?

הכלל העיקרי שמוטב לדעת הוא כלל שאומר שיש לעשות הפרדה ברורה לחלוטין בין אותם מוצרים שאפשר לרכוש עוד במהלך היריון, לבין המוצרים אותם כדאי להתאים ישירות לנתוניו של הקטנטון ובגלל זה מומלץ לחכות מעט עם ההחלטה לקנות אותם.

בין המוצרים אותם ניתן לרכוש טרם הלידה אפשר להזכיר: שמיכה חמה לתינוק, נדנדה חשמלית לפעוטות, אוניברסיטה מושקעת לתינוקות ועוד. אך בין כל האביזרים עמם עדיף להמתין ניתן למנות: בוסטר ומזרון מעבר.

מדוע כדאי לחכות עם רכישה של האביזרים האלה?

סיבה ראשית שבגללה אני מפצירה בכם לחכות היא סוגיית ההתאמה האישית. הרבה פעמים, אנו נלמד כי למרות העובדה שאומרים על מוצר מסוים שהוא מתאים לגילאי לידה עד שנתיים, במבחן המציאות הוא אינו באמת מתאים. ככה למשל - מדי פעם נרכוש שמלה יפה במבצע לפי גודל ידוע מראש, אך אז נלמד שהיא בכלל לא מתאימה.

מחפשים מוצרי תינוקות? לחצו על הקישור ודעו כי אכן יש מידע רב מאוד שבהחלט מאד יעזור לכם, זוגות יקרים, לחוש מאוד בטוחים.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה יורי

מאת: משה יוריאומנות - כללי16/01/137705 צפיות
כשתינוק קטן מגיח לעולם, מרביתנו משתנקים מציפייה והתרגשות וכמו כן ממתינים לשנייה שיהיה בזרועותינו, רק בכדי שייצא לנו לאבזר אותו בלבוש מעוצב בול כמו של בוגרים - אוברול לקטנטנים, תיקי צד, שורטס מגניב ועוד מגוון חלקי לבוש מעוררי קנאה.

מאת: משה יוריאתיקה16/01/1315078 צפיות
מאז ומעולם גמרתי אומר להקים עסק עצמאי בענף האדריכלות. מפאת זאת, הלכתי ללמוד ולקחתי הלוואה להקמת חנות. עם זאת, חיש קל הגעתי למסקנה שע"מ להצליח בתחום המדובר, יש הכרח לגבש אסטרטגיה ולארגן את הכספים אפקטיבית. בלי ספק, אין זה פשוט לעסוק בתחום זה, אך זה אפשרי לנצח. קיימות דרכים שונות שמטרתן להסביר כיצד להתפתח.

מאת: משה יוריחיות בר02/12/1215026 צפיות
בפרסום זה בחרתי לחלוק עימכם קוראיי אפילו עם במעט מהמחשבות וההתלבטויות אשר היו לי כשהייתי צריך להחליט ולשכור צלם מיומן ביולי האחרון לבר מצווה של בני. הנני בטוח שעבור חלק מהקוראים היו אותן התלבטויות שהעסיקו אותי ועבור רוב הקוראים עדיין יהיו. תהיות פשוטות כ: כיצד להחליט ואולי מה צריך לבדוק - הסיבה העלתי עבורכם מספר נקודות להתחיל איתן:

מאת: משה יוריCRM28/11/128023 צפיות
בהנחה וכבר הקמתם אתר ברשת, דאגתם לעיצוב, העליתם אליו תוכן רציני והשקעתם בו זמן - יש לבדוק אחסון. כל פורטל ברשת, פרטי או מסחרי, מהותי שישמר על פני שרת. שרת כזה, הינו סופר מחשב שלאו כמו הביתי באפשרותו ניתן לגבות כמויות קבצים ומידע.

מאת: משה יוריפיסול25/11/127578 צפיות
לכאורה, לגמרי מקצוען כשרוני יוכל להפיק תוצרת ייחודית - מתצלום רגיל. עבור דבר כזה - יש להחזיק במכשירים ספציפיים ובכשרון אומנותי. הלכה למעשה, בכדי לעשות זאת יפה - על המומחה, בראש ובראשונה, לתקן את התצלום בעזרת אפליקציות ייעודיות. מעבר לכך, הוא חייב לדעת היטב באיזה ציוד עליו לעשות שימוש, לדוגמה: סוג המדפסת ואביזרי המסגור.

מאת: משה יוריאטרקציות20/11/127674 צפיות
תתחילו לארוז. חברים יקרים, המצוקה שלכם מוכרת; חלק גדול מדיי מאזרחי המדינה אינו מסוגל לשרוד במדינה שלנו! המיסים מתייקרים, כלי התקשורת מסיתים ואנו איננו מאמינים במנהיגים שלנו. בפרט עכשיו, כשאנו מתקרבים לבחירות, האיסלאם מתחזק בעולם ומתרחקים מהרצון להישאר.

מאת: משה יוריאדריכלות20/11/127739 צפיות
בחודש האחרון היו לי כוונות לשנות את עיצוב קירות ביתי, רק שלא התחשק לי פוסטר נחמד - אלא לקנות יצירות מקוריות באמת. אחרי שבדקתי באינטרנט, גיליתי כי יש הרבה אפשרויות מעניינות וברות השגה, כגון טפט דקורטיבי - כך הצלחתי להבין שנמצאת בידיי האפשרות - לבחור באופן חופשי איך לבנות היצירה או לקחת תצלומים אישיים, נגיד זכרונות מאירופה. למעשה, עם מכונות מיוחדות - אכן אפשרי ליצור משהו מקורי על מגוון מוצרים, סתם לדוגמה - תיקים ואביזרי לבוש.

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213806 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213936 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214117 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204584 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195551 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196244 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193500 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica