חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

על הקשר בין מחנה קיץ לילדים מאושרים

מאת: ורד טויןחינוך ילדים11/09/20121079 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לצד ההנאה הצרופה שמפיקים ילדים בחודשי הקיץ של החופש הגדול, יכולה להיווצר אצלם תחושת שעמום גדולה. חוסר המעש והעובדה כי אין מסגרת מתאימה לילד, הן מבחינת זמן והן מבחינת פעילויות ומטלות, עלולים לגרור עימם גם בעיות התנהגות שונות ותסכול. לכן, הורים רבים מחפשים דרכים חדשות ואפקטיביות לנצל את החופש הגדול באופן הולם וראוי, באמצעות קייטנות מיוחדות ומגוונות שיקנו לילד מצד אחד את מלוא ההנאה והכיף ומצד שני, ינחילו אצלו ערכים מרכזיים וחשובים, שלא תמיד מתקבלים במסגרת הבית ספרית הסטנדרטית.

אופציה מובילה בתחום של קייטנות בימי החופש הגדול היא קייטנת מחנה קיץ. קייטנת מחנה קיץ הינה קייטנה אשר במסגרתה ישנים הילדים מחוץ לבית, על חוף הים או באזור טבעי ופסטורלי ברחבי הארץ. לאורך הקייטנה נהנים ילדים מפעילויות עשירות בתוכן ומהנות, ובדרך כלל קייטנות מחנה קיץ יציעו לילדכם מספר רב של מסלולים לפי בחירה, בהתאם לתחומי העניין ולהעדפות האישיות של הילד. בדרך זו, יכול הילד ליהנות מעשייה  ומפעילות שהוא מתחבר אליה באופן פרטני. בין המסלולים הנפוצים שמציעות קייטנות מחנה קיץ ניתן למצוא: מסלול סוסים וטבע, מסלול ים, מסלול ספורט, מסלול אומנויות, מסלול מחשבים ועוד ועוד.

איך תבחרו קייטנת מחנה קיץ עבור ילדכם?

על מנת לבחור קייטנת מחנה קיץ עשירה מצד אחד, ומחנכת, מקנה ביטחון והגנה מרבית לילד ובעלת ערך מוסף מצד שני, יש להתחשב במספר פרמטרים. בהמשך המאמר נפרט כיצד כדאי לבחור קייטנת מחנה קיץ שתרצה את הילד ואת ההורים גם יחד ותעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר.

ראשית, יש לבחור קייטנת מחנה קיץ הכוללת צוות מדריכים ואנשי חינוך מן השורה הראשונה בתחום. מדוע? משתי סיבות שונות. קודם כל, העובדה שהילד נמצא רחוק מהבית ובסביבה לא מוכרת  עלולה לגרור לא מעט לחצים ותחושת אי נוחות מצד ההורה. צוות מדריכים אחראי ומסור, ומדריכים עם ניסיון בתחום החינוך ומחנות קיץ בפרט, יפחית את הלחץ במידה משמעותית ויספקה את מלוא ההגנה והביטחון שילדכם צריך במשך כל שעות היממה. הסיבה השנייה טמונה בכך שמדריכים מסורים ומקצועיים יספקו לילדים המשתתפים בקייטנה חווייה בלתי נשכחת, הכוללת פעילויות עשירות, מהנות ומיטיבות.

בחרו קייטנת מחנה קיץ עם ערך מוסף

אם אתם רוצים לשדרג את החופש הגדול של הילד עוד יותר, בחרו מחנה קיץ עם ערך מוסף, שיקנה לילד שלכם, מעבר לכיף צרוף ולהנאה מרובה, גם ערך מוסף וערכים שכנראה, הוא לא ילמד בבית הספר. קייטנת jewish summer camp נהדרת לשם כך. קייטנת מחנה קיץ יהודי מתקיימת בישראל או בחו"ל (במתכונת של סאמר סקול), ומערבת מפגש של ילדים ונוער יהודים מכל רחבי העולם, לכמה שבועות של קיץ מעשיר במיוחד. בקייטנות של jewish summer camp הנערכות בישראל, נהנה הילד מהאפשרות לחבור וליצור קשרים בינאישיים עם ילדים מכל רחבי העולם בטווח קצר מאוד של זמן ומפעילויות מהנות וכייפיות במיוחד. מעבר לכך, קייטנות מחנה קיץ יהודי ידועות בהנחלת ערכים חשובים למשתתפי הקייטנה- ערכים של יהדות ושייכות יהודית, מסורת וסובלנות וקבלת האחר.

לסיכום, קייטנת מחנה קיץ יהודי בפרט, וקייטנות של מחנה קיץ בכלל, יעשירו את הקיץ של הילד שלכם פי כמה מונים ויהפכו לו את הקיץ הבא לחוויה בלתי נשכחת!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ורד טוין

כתבת מקצועית בתחום העיצוב

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ורד טוין

מאת: ורד טויןעיצוב פנים28/07/131334 צפיות
כיצד לבחור בחוכמה חיפוי קיר זוכוית למטבח ומדוע מדובר בפיתרון מוביל בעיצוב מטבחים ובכלל? הינה התשובה!

מאת: ורד טויןעיצוב פנים22/07/131350 צפיות
כל מה שצריך לדעת על סוגי טפטים לבית ובכלל

מאת: ורד טויןעסקים - כללי22/07/132118 צפיות
כל מה שצריך לדעת על טיהור שפכים

מאת: ורד טויןעיצוב פנים22/07/131845 צפיות
כל מה שצריך לדעת על אדן חלון טרם רכישתו!

מאת: ורד טויןמחשבים וטכנולגיה - כללי22/07/131998 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על ניהול מלאי ולא העזתם לשאול

מאת: ורד טויןגיל הזהב21/07/137000 צפיות
כל המידע על דיור מוגן

מאת: ורד טויןיין ואלכוהול21/07/138251 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על בישול בירה בבית

מאמרים נוספים בנושא חינוך ילדים

מאת: בתיה כץחינוך ילדים18/09/196322 צפיות
לפעמים אנו עומדים נדהמים כשילדינו מתנהגים בצורה הפוכה מזו שבקשנו מהם, ולא מעלים על דעתנו את האפשרות הפשוטה: הם לא הבינו אותנו

מאת: בתיה כץחינוך ילדים18/09/196280 צפיות
נטל הילד את הסל, וכשהוא מצויד במיטב אזהרותיה של אמו יצא לחנות, העפיל על שתי המדרגות בפתח ופנה למוכר בקול צייצני: "אמא בקשה שני בקבוקי חלב"

מאת: בתיה כץחינוך ילדים18/09/1915805 צפיות
מדוע דווקא השולחן הישן והרעוע האריך ימים יותר מאחיו החדש והנוצץ? ואיך כל זה קשור לחינוך?

מאת: בתיה כץחינוך ילדים18/09/196305 צפיות
"לא המדרש עיקר אלא ה'מעשה'" – הסיפור שאותו מספרים כדי להעביר את המסר. למה חשוב לספר סיפורים, ואיך מספרים סיפור טוב?

מאת: בתיה כץחינוך ילדים17/09/196211 צפיות
חייכתי למראה היצירה של בתי הבכורה. אולם כשראיתי מה חולל הפתק הקטן, נמחק החיוך והפך להבעת השתאות

מאת: בתיה כץחינוך ילדים17/09/1915623 צפיות
"סימן לבנים" – מה שלמדתי מזגג ביום סוער

מאת: בתיה כץחינוך ילדים17/09/193833 צפיות
יכולת זו של ניתוח דברים, יכולת נרכשת היא. תלויה היא בהרגל של הפניית תשומת הלב לכיוון חשיבה זה, ובעקביות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica