חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סודות האינטרנט – כיצד תדעו מהו העיצוב הנכון ביותר עבורכם

מאת: בן עמי ירמיהועיצוב אתרים13/09/20121057 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אב-טיפוס, כלי סודי וממשי להצלחת האתר והעסק

אני רוצה לספר לכם על כלי עבודה פשוט ועם זאת חזק ויעיל להפקת תוצאות מירביות ואפקטיביות מאתר העסק שלכם. אני מדבר על – אב טיפוס.

בדרך כלל, כאשר בעל עסק מבין שהוא יכול לנצל את הכוח שיש לאינטרנט לטובתהעסק שלו והוא לוקח החלטה להשקיע בשיווק העסק בערוץ הזה יחפש מעצב ובונה אתרים המטפל גם בנושאי השיווק השונים. אך מה קורה בפועל ? פעמים רבות, בתוםהתהליך, יקבל הלקוח סקיצה לאתר שעוצבה על פי כללי עיצוב מקצועיים על ידימעצב האתר אך לא פחות חשוב, סקיצה שעוצבה בהתאם לטעמו האישי של המעצב וטעמוהאישי של הלקוח. ומה עם הקהל הפוטנציאלי? נוכל לדעת מה טעמם של הגולשיםשיבקרו באתר שלנו? או מה צרכיו? האם העיצוב יפתור בעיה קיימת לגולש? האםהעיצוב ישדר את המסר הנכון? והכי חשוב, האם האתר באמת ימיר גולשים ללקוחותולכסף?

אתם יכולים להבין כמה המשמעות הכלכלית יכולה להיות קריטית בין אתר שלאמותאם לגולשים לבין אתר שכן מותאם ואף ממיר אותם ללקוחות של העסק. אתרמותאם שממיר גולשים ללקוחות הינו מכונת שיווק משומנת העובדת ללא הפסקה גםכשבעל העסק ישן... אולי יפליא אתכם לשמוע, אך להגיע לתוצאה אופטימאלית שלאתר מותאם לשוק וללקוחות הפוטנציאלים זה לא בשמיים. למען האמת מדובר בטכניקה לא קשה ואפילו הייתי אומר פשוטה, שיטה מוכחת שעובדת.

תתארו לכם - שיטה עובדת החוזה את העיצוב האופטימלי לאתר שלכם

שיטה שכזו אכן קיימת והיא נקראית אב טיפוס. בדומה לחברות הענק, כשהןמעוניינות להשיק מוצר חדש בשוק הן יוצרות אב-טיפוס של המוצר ומריצות אותועל מידגם מסויימם בכדי לקבל משוב על המוצר ובעזרתו להוציא בסוף מוצר מוגמרלשוק. קחו לדוגמא, חברה המייצרת בשמים הרוצה להשיק בושם חדש ומעוניינת לעצבלשם כך אריזה תואמת במספר סגנונות עיצוב. לאחר מכן, הם חושפים את האריזההחדשה במספר נקודות מכירה לכמות דומה של קהל אנשים ועל פי התוצאות היאמצליחה לדעת בצורה מדוייקת יותר איזו אריזה עובדת הכי טוב. החברות משתמשותגם בשאלונים וסקרים כשיטה נוספת לניתוח נתוני המוצר המצליח ביותר. אתםמבינים שהאריזה המוצלחת והאריזה שנשחשבה למוצלחת מתחילה יכולות להיות שונותמאד. בדומה לכך, נבצע ניסוי אב-טיפוס גם לאתר. אם נחיל שיטה זו גם לעיצובאתר אינטרנט נוכל להבין טוב יותר מהו העיצוב או המבנה הטוב ביותר לקהלהמטרה שלנו. חשוב שתבינו שבשיטה זו אין צורך בהשקעה אדירה וגם אין צורךלהשתולל בנקודות מכירה ולעשות סקרים.

אב-טיפוס לאתר

ובכן, השיטה הינה פשוטה. נבקש מהמעצב או בונה האתר שלנו לעצב עבור שווקהעסק שלנו כמה דפי נחיתה. לאחר מכן נפתח בקמפיין גוגל מומן (AdWords)ונחשוף כל אחד מדפי הנחיתה נניח ל-1000 גולשים פוטנציאלים. לגולשים אילונצליח להגיע על ידי מיקוד בביטויי המפתח בקמפיין הממומן.

בתום התהליך, נוכל לעשות ניתוח סטטיסטי ולגלות בצורה הפשוטה ביותר מהוהעיצוב או המבנה הנכון והאופטימאלי ביותר עבור העסק שלנו. פשוט אהה?

העיצוב האידיאלי ביותר לעסק הוא העיצוב של דף הנחיתה שהמיר בצורה הטובהביותר. בעזרת ניתוח נתונים, יש לנו כלים לבדוק מהו העיצוב האופטימאלי, מהיהתמונה שמושכת הכי הרבה גולשים, מהו המסר שעובד וכן הלאה...

אז עכשיו, נוכל להקים את האתר כולו על בסיס העיצוב שהצליח. נשמע פשוט מידי? נכון. אבל זה עובד

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ירמיהו בן עמי - להצליח עם אתרי אינטרנט ובגדול.
מנהל ומפתח פרוייקט אדממה: תוכנה לבניית אתרים.
בומבה-סייט שרותי בנייה, ניהול וקידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בן עמי ירמיהו

מאת: בן עמי ירמיהובניית אתרים25/12/12895 צפיות
בעבר הייתי נוהג לדוג במזח ביפו. השילוב של שקט, שלווה וריכוז בדייג היו עבורי פעמים רבות כמעין מדיטצייה מרגיעה.תתפלאו לשמוע אבל התחום בו אני עובד הקשור לשיווק באינטרנט מזכיר לי פעמים רבות את חווית הדייג

מאת: בן עמי ירמיהושיווק באינטרנט14/11/121003 צפיות
הפעם אני מעוניין לשתף אותך בעניין שכולם ראו באתרים שונים, יודעים, שמעו עליו איכשהוא ברקע אבל לא תמיד ייחסו לו את החשיבות הראויה - מה שנקרא אלמנט "ההמלצות" באתר שלך. זהו אלמנט אשר תומך בשיווק העסק וכאשר מיישמים אותו באופן הנכון, ברגע הנכון ובמקום הנכון, הוא מסוגל לעשות הבדל משמעותי בתוצאה ובכמות הפניות מהאתר.

מאת: בן עמי ירמיהוקידום אתרים22/10/121004 צפיות
ידעתם שכותרת הדפדפן בדף האתר משרתת מטרות של קידום ושיווק אתר האינטרנט שלכם ? אפשר לומר שעניין זה הוא אפילו משמעותי ביותר ובמצבים מסויימים הוא עתיד להעלות בצורה קיצונית את רמת ההצלחה של אתר העסק. אולם, לא כל כותרת תבצע עבודה טובה ויעילה ולכן יש לדעת כמה פרמטרים פשוטים על מנת שנוכל להשיג את המטרה.

מאת: בן עמי ירמיהובניית אתרים14/08/12921 צפיות
אני נתקל רבות בהרצאות שאני מעביר בסוגיית עיצוב האתר וכי אתר צריך להיות יפה. אז אתר צריך להיות יפה ומותאם לבריף ולאפיון של הלקוח אך יש לבחון מה רמת העיצוב הנדרשת עבור בית העסק ולהעדיף תמיד להשתמש בעיצוב נקי ופשוט כדי להעביר את המסר.

מאת: בן עמי ירמיהוקידום אתרים08/08/121011 צפיות
שיעור הנטישה הינו מדד עוצמתי המאפשר להבין וללמוד בצורה מהימנה על רמת האתר שלנו. מדד זה מסייע לנו לבדוק לדוגמא האם התוכן רלוונטי, האם מבנה האתר מבצע את הנדרש ממנו ומניע להמשך גלישה ולביצוע פעולה, האם האתר מעניין את הגולש, האם התוכן מספק פתרון לבעיה שבגללה הגולש הגיע ועוד..

מאת: בן עמי ירמיהותנועת מבקרים18/07/127874 צפיות
הכותרת היא אחד מהאלמנטים הבולטים והמושכים את תשומת ליבו של הגולש שנכנס זה עתה לאתר. הכותרת תקבע אם הגולש ישאר וימשיך את המסלול שנקבע על ידנו מראש עבורו. את הכותרת מומלץ לעצב בתג הנקרא H1 . הכותרת מורכבת ממלל ומוטב ממלל קצר, חזק, ברור ופשוט להבנה על מנת להשיג את המטרה שלנו להשאיר את הגולש בדף וכמובן להניע אותו להמשיך לגלוש באתר. כדי להשיג מטרה חשובה זו עלינו להשקיע מחשבה בכתיבת תוכן הכותרת תוך דגש על מתן כותרת מסקרנת שיכולה כמובן להניע גולש להמשך גלישה בדפי האתר.

מאת: בן עמי ירמיהואירועים וחתונות – כללי05/04/111680 צפיות
צריכים לחשוב הרבה על ההזמנות לחתונה שלך, הרי הם דבר שנשאר גם אחרי החתונה. כדי ליצור יצירתיות יש להשתמש בטכניקות מיוחדות ליצירה על ההזמנה, כגון נייר ממוחזר וכדומה. להתנהגות נאותה לחתונה, יש לרשום את שמות האורחים על המעטפה של ההזמנה. רוב הזוגות משדלים בני משפחה שיש להם כתב יד מסודר לכתוב חלק נכבד מההזמנות. הכתיבה בכתב היד נעשת לאו דווקא מתוך עצלנות. דבר זה נעשה בגלל שכך מראים הזוג את הערך שיש לכל מוזמן ומוזמן שבאמת חשבו עליו.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב אתרים

מאת: nirעיצוב אתרים29/09/213395 צפיות
נכון לעכשיו שתי הגישות העיקריות בנוגע לעיצוב אתרי אינטרנט מנוגדות זו לזו – מצד אחד, גישת המעצבים שטוענים שעיצוב הוא כל מהותו של אתר האינטרנט ולכן חייב להיות מושקע ומרשים. מולם עומד שאר העולם וטוען שלעיצוב חשיבות משנית בלבד בהצלחת האתר.

מאת: מיכה קורעיצוב אתרים13/03/211426 צפיות
להבין כיצד לבחור את בניית האתרים הטובה ביותר לאתר שלך הוא תהליך קשה ולעתים קרובות מבלבל. בזה יכול לעזור לכם ייעוץ עסקי שיווקי

מאת: אליעיצוב אתרים27/12/172762 צפיות
גרפיקאים ומעצבי אתרים נתקלים לא פעם באותה הבעיה – מציאת תמונות מתאימות לעבודה שהם מבצעים ובעיקר תמונות שיש אפשרות חוקית לעשות בהן שימוש מבלי לעבור על חוק זכויות יוצרים בארץ או בעולם. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בתמונות יהודיות או בעלות הקשר לישראל.

מאת: רוני הכהןעיצוב אתרים18/10/162051 צפיות
אז איך בדיוק מצליחים לעבור את כל השלבים שכוללים תכנון אתר, עיצוב אתר ובנייה בפועל שלו כולל קידום בצורה טובה? עובדים לפי הכללים הבאים.

מאת: amirdadon90עיצוב אתרים16/08/162566 צפיות
"לא מחליפים סוס מנצח" אומר המשפט, אך משפט קצת מוכר יותר מדבר על כך שתמונה שווה אלף מילים. חברו את שני המשפטים הללו יחד, וקבלו את התובנה כי עם גיבוי של סטודיו מקצועי לעיצוב גראפי, יש ברשותכם את הכלי החזק ביותר - המפגש של המילים, המסר שלכם, עם כוחה של תמונה.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/153049 צפיות
הקמת אתר אינטרנט לעסק עלול להיות מבלבל חיפוש אחר מעצבי אתרים במיוחד בשנת 2015 עם התחרות בעולם הפרסום לעסקים באינטרנט. הבחירה קשה בין כל האפשרויות שיש לעסק חדשלפרסום באינטרנט ולרוב הכל קצת לא ברור במאמר זה אשתדל לסקר כמה שיותר על האפשריות לפרסום עסקים באינטרנט.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/152710 צפיות
קידום אתרים בגוגל והקשר לעיצוב אתרים אז מה הקשר בין קידום אורגני בגוגל לעיצוב אתרים? יש קשר הדוק! עיצוב אתרים על ידי חברות עיצוב אתרים אשר אינן מתחשבות קידום אתרים בגוגל מחוסר ידע כמובן! ואופן קוד האתר אינו מותאם לדרישותיו של מנוע החיפוש גוגל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica