חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

המלצות ככלי לשיווק העסק שלך

ברצוני לדבר איתכם הפעם על נושא שכולם צפו באתרים אחרים, מכירים, שמעו מאיפשהו אבל לא ממש היתייחסו אליו - מה שנקרא אלמנט "ההמלצות" באתר שלך. אלמנט זה תומך בשיווק העסק ובמידה ומיישמים אותו באופן הנכון, ברגעהנכון ובמקום הנכון, יש ביכולתו לעשות הבדל ענק בתוצאה ובכמות הפניותמהאתר.

ההמלצה שלי לקרוא פוסט זה בעיון. יכול להיות שאת האלמנטהזה חיפשת בכדי להגיע לתוצאות משמעותיות. פניות איכותיות ולקוחות חדשיםבאופן שוטף מהאתר שלך.

הבעיה...
כיום כשהשוק רווי בהצעות, מתחרים,אתרי אינטרנט שמציעים עולם ומלואו יש בעיה של אמון בקרב קהל הצרכניםההגולשים באינטרנט. חוץ מזה, חלקם התאכזבו קשות מאתרים ועסקים שהבטיחו ולא קיימו (לצערנו יש גם כאלה).
המוצר שלנו הוא ייחודי ואיכותיועשינו עבודת שיווק נהדרת. האתר שלנו עומד בכל הקריטריונים הנדרשים להצלחה שיווקית. הצלחנו ליצור תעבורה של כניסות איכותיות לאתר שלנו. ו ..? עדיין קיים מחסום של אמון בין האתר שלנו לבין הגולש.

מחקרים איכותיים הראו שלוקח לגולש ממוצע להיכנס לאתר שוב ושוב עד שהואמחליט לבצע רכישה. לעיתים אפילו עשרות פעמים. מדובר בגולש ששרוצה לבצע אתהפעולה אבל מהסס משום שאין לו אמון. תופעה זו גורמת לכמות אדירה של לקוחות פוטנציאלים מפוספסים שלרוב לא יגלשו שוב לאתר ולכן לא תהיה לנו עוד הזדמנות לדבר איתם ולשכנע אותם באמיתות ובאיכות המוצר או השרות שלנו.

אלמנט ה"המלצות" אחמנט של אמון ושכנוע

המלצות שלצד שלישי ובמקרים מסויימים גם יצירת פורום באתר של שאלות נפוצות, במידה ומיושמים נכונה , יהיו כלי משמעותי מאוד לפתרון בעיית האמון והשכנוע הסופי. אנשים אוהבים להפיק תועלת מנסיונם שלאחרים (להתגלח על הזקן..).
כמובן שיש חשיבות קריטית לאמינות ההמלצות.היו מקרים באתרים אותם קדמנו, שהוספת אלמנט זה שילשה את כמות הפניותהאיכותיות והלקוחות החדשים לבית העסק.

יישום נכון של אלמנט ההמלצות
1. מיקום – חשוב לשים לב למיקום המודול בדף. ההמלצות צריכות להיות מורכבות ממודול המציג תקציר של מספר המלצות מרשימות בלבד כאשר לכל תקציר יש קישור להמלצה המלאה. כדאי לשים את המודול במקום הנכון בעמוד, מקום בו נמצא הגולש אשר מתעניין במוצר שלנו אך עדיין בשלב שבו הגולש עדיין לא בטוח לגבי רכישת המוצר. דווקא במצב זה ההמלצות מסוגלות לעשות את העבודה ולשכנע את הגולש לרכוש את המוצר.

2. אמינות – המלצה שאינה אמינה תבצע פעולה הפוכה. ישנם לא מעט מקרים בהם אנו רואים באתרי אינטרנט המלצות שדי ברור שהם פרי דמיונו שלבעל האתר. המלצות אלו מתאפיינות הרבה פעמים בהגזמת יתר. הדרך הנכונה ביותר ליצור המלצות אמינות היא להשיג לבקש מלקוחות אמיתיים להמליץ. אם ניתן לצרף תמונת הממליץ, עדיף (בתנאי שמקבלים רשות). במקרים רבים כשאני מבקש מלקוחותילארגן המלצות לשילוב באתר שלהם, אני נתקל בתגובה שמדובר בעבודה קשהובעיתית.

ובכן, תתפלאו! לקוחות אוהבים שמבקשים מהם טובות כאלו וברובהמקרים הם ישמחו לעזור. גם הרווחתם המלצה אמינה וגם יצרתם דרך נוספת לתקשרעם הלקוחות ולשאול לשלומם.

3. שאלות נפוצות – זהו אלמנט אשר פועל כמו להמלצות ויכול לשמש כגיבוי. גולש שנמצא באתר והמוצר סיקרן אותו אבל הוא בספק, יקבל חיזוקמההמלצות משם יפנה לשאלות הנפוצות שכבר נשאלו על ידי אחרים ויקבל תשובות. כמו כן, משאלות אלו הוא יוכל להתרשם במורה טובה לגבי טיב המוצר ואיכות השרות.

ישנה חשיבות רבה לאמינות השאלות והתשובות והצורה הנכונה להשיגשאלות אמינות היא להשתמש בשאלות אמיתיות שנשאלו על ידי לקוחות העסק שלך.

זכור, אתר אינטרנט יכול להיות כלי שיווקי בלתי רגיל ולספק לכם לך לקוחותחדשים ובאופן שוטף. כל שעליך לעשות הוא לתת את תשומת הלב הראויה לאתר והתוצאות לא יאחרו להגיע...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ירמיהו בן עמי - להצליח עם אתרי אינטרנט ובגדול.
מנהל ומפתח פרוייקט אדממה: תוכנה לבניית אתרים.
בומבה-סייט שרותי בנייה, ניהול וקידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בן עמי ירמיהו

מאת: בן עמי ירמיהובניית אתרים25/12/12895 צפיות
בעבר הייתי נוהג לדוג במזח ביפו. השילוב של שקט, שלווה וריכוז בדייג היו עבורי פעמים רבות כמעין מדיטצייה מרגיעה.תתפלאו לשמוע אבל התחום בו אני עובד הקשור לשיווק באינטרנט מזכיר לי פעמים רבות את חווית הדייג

מאת: בן עמי ירמיהוקידום אתרים22/10/121003 צפיות
ידעתם שכותרת הדפדפן בדף האתר משרתת מטרות של קידום ושיווק אתר האינטרנט שלכם ? אפשר לומר שעניין זה הוא אפילו משמעותי ביותר ובמצבים מסויימים הוא עתיד להעלות בצורה קיצונית את רמת ההצלחה של אתר העסק. אולם, לא כל כותרת תבצע עבודה טובה ויעילה ולכן יש לדעת כמה פרמטרים פשוטים על מנת שנוכל להשיג את המטרה.

מאת: בן עמי ירמיהועיצוב אתרים13/09/121057 צפיות
אני רוצה לספר לכם על כלי עבודה פשוט ועם זאת חזק ויעיל להפקת תוצאות ממשיות מאתר העסק שלכם. לסוד הזה קוראים אב-טיפוס

מאת: בן עמי ירמיהובניית אתרים14/08/12921 צפיות
אני נתקל רבות בהרצאות שאני מעביר בסוגיית עיצוב האתר וכי אתר צריך להיות יפה. אז אתר צריך להיות יפה ומותאם לבריף ולאפיון של הלקוח אך יש לבחון מה רמת העיצוב הנדרשת עבור בית העסק ולהעדיף תמיד להשתמש בעיצוב נקי ופשוט כדי להעביר את המסר.

מאת: בן עמי ירמיהוקידום אתרים08/08/121011 צפיות
שיעור הנטישה הינו מדד עוצמתי המאפשר להבין וללמוד בצורה מהימנה על רמת האתר שלנו. מדד זה מסייע לנו לבדוק לדוגמא האם התוכן רלוונטי, האם מבנה האתר מבצע את הנדרש ממנו ומניע להמשך גלישה ולביצוע פעולה, האם האתר מעניין את הגולש, האם התוכן מספק פתרון לבעיה שבגללה הגולש הגיע ועוד..

מאת: בן עמי ירמיהותנועת מבקרים18/07/127873 צפיות
הכותרת היא אחד מהאלמנטים הבולטים והמושכים את תשומת ליבו של הגולש שנכנס זה עתה לאתר. הכותרת תקבע אם הגולש ישאר וימשיך את המסלול שנקבע על ידנו מראש עבורו. את הכותרת מומלץ לעצב בתג הנקרא H1 . הכותרת מורכבת ממלל ומוטב ממלל קצר, חזק, ברור ופשוט להבנה על מנת להשיג את המטרה שלנו להשאיר את הגולש בדף וכמובן להניע אותו להמשיך לגלוש באתר. כדי להשיג מטרה חשובה זו עלינו להשקיע מחשבה בכתיבת תוכן הכותרת תוך דגש על מתן כותרת מסקרנת שיכולה כמובן להניע גולש להמשך גלישה בדפי האתר.

מאת: בן עמי ירמיהואירועים וחתונות – כללי05/04/111680 צפיות
צריכים לחשוב הרבה על ההזמנות לחתונה שלך, הרי הם דבר שנשאר גם אחרי החתונה. כדי ליצור יצירתיות יש להשתמש בטכניקות מיוחדות ליצירה על ההזמנה, כגון נייר ממוחזר וכדומה. להתנהגות נאותה לחתונה, יש לרשום את שמות האורחים על המעטפה של ההזמנה. רוב הזוגות משדלים בני משפחה שיש להם כתב יד מסודר לכתוב חלק נכבד מההזמנות. הכתיבה בכתב היד נעשת לאו דווקא מתוך עצלנות. דבר זה נעשה בגלל שכך מראים הזוג את הערך שיש לכל מוזמן ומוזמן שבאמת חשבו עליו.

מאמרים נוספים בנושא שיווק באינטרנט

מאת: nirשיווק באינטרנט05/12/213514 צפיות
כמה עולה פרסום בפייסבוק בשנת 2022-2021? כל יזם מגרד יכול להשתמש במודעות פייסבוק כדי להנחית לקוחות ולהרחיב את העסק שלהם. למעשה, יש יותר מ-1.6 מיליארד אנשים ברחבי העולם שמחוברים לעסקים קטנים בדפי פייסבוק.

מאת: דניאל מלמדשיווק באינטרנט20/06/184480 צפיות
אחת הבעיות הגדולות ביותר של בעלי עסקים קטנים ובינוניים המבקשים לפרסם את עצמם בערוצים השונים באינטרנט היא, שהבחירות שהם עושים נובעות מנקודת המבט הצרכנית שלהם ולא העסקית

מאת: רן שבירושיווק באינטרנט07/06/172607 צפיות
הספרות המקצועית לצרכנות המקוונת לא הגיעה לרמה מספקת. אף לא מחקר אחד בחן בצורה מקיפה מאפיינים שמעודדים או מדכאים צריכה מקוונת, וכן אף מאמר אקדמי לא בחן כיצד סגנונות החיים של המשתמשים הצורכים באינטרנט משתנים לעומת אלו של המשתמשים שלא צורכים באינטרנט.

מאת: שרון צרפתישיווק באינטרנט18/11/162415 צפיות
כאן נכנס לביטוי קידום אתרים אורגני שיכול לעשות את כל ההבדל בין קיום של לידים חמים לעומת חוסר בלידים באופן גורף.

מאת: שלום כהןשיווק באינטרנט11/05/163283 צפיות
כל מי שמבלה זמן רב מול מסך המחשב, המכשיר הסלולארי או קונסולת המשחק, בוודאי מכיר לא מעט משחקים שמעבר לעובדה שהם ממכרים מאוד, הם גם מהנים ביותר.

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153248 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: מאיר סוויסה שיווק באינטרנט05/11/153364 צפיות
הובלות בנהריה עם ביטוח חברת הובלות בנהריה מעניקה שירות מקצועי ויעיל ללקוחותיה וברשותה צי רכבי הובלה הכולל משאיות, טנדרים פתוחים וסגורים, מנוף ורכבים נוספים. החברה מציעה שירות הובלות בנהריה ובכל אזור הצפון, ניתן להזמין הובלות לכל רחבי הארץ בתיאום מראש. חשוב להדגיש כי חברת הובלות בנהריה מציעה שירות בהתאם לסטנדרטים גבוהים ומחמירים לכן היא מקפידה לחתום על חוזה עבודה מסודר ומעניקה ביטוח מלא בהעברה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica