חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אילו בעלי אתרים היו יודעים ...

מאת: בן עמי ירמיהוקידום אתרים08/08/20121011 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במאמר זה נכיר אלמנט חשוב מאד המשפיע הן על איכות ועל רמתהקידום במנועי החיפוש. אלמנט חשוב זה הינו כלי מקצועי לביקורת איכות ושיפורהאתר. אילו היה יודע כל בעל אתר על כלי חשוב זה, קרוב לוודאי שהתחרותהקיימת כיום לקידום אתרים הייתה קשה הרבה יותר.

מדד שיעור הנטישה
בעזרת מדד שיעור הנטישה אנויכולים לנתח נתונים טוב יותר על רמת האתר שלנו. בעזרת מדד חשוב זה נוכללהבין איפה קיימות בעיות באתר ולתקן אותן כמו: האם האתר שלנו מכיל תכניםרלוונטים, האם פורמט האתר מבצע את הנדרש ממנו ומניע להמשך גלישת המשתמש ואףלביצוע פעולה (הנעה לפעולה), האם התוכן באתר מספק לגולש פיתרון לבעיהבעקבותיה הוא הגיע לאתר שלנו ועוד...

המטרה:להקטין את שיעור נטישה
שיעור נטישה הינו אחד המדדים המוצגים בגוגל אנאליטיקס ומציג בפנינו את אחוזהגולשים שהגיעו לאתר, לא המשיכו לגלוש בו ולמעשה נטשו את האתר מיד. למשל:אם 100 גולשים הגיעו לדף הראשי ומתוכם רק 30 גולשים המשיכו לדפים פנימייםאז אחוז הנטישה הוא 70 אחוז (לא טוב).אחוז  נטישה שנחשב טוב הוא אחוז נטישהאשר הינו מתחת ל- 40 אחוז.

אז מה ניתן ללמוד ממדד זה ?
בפוסטים הקודמים למדנו שהמטרה אותה נרצה להשיג בראש ובראשונה היא להציעפתרון לבעיה של הגולש ולגרום לו לבצע פעולה באתר. ייתכן שהשקענו בעיצוב,בכתיבת התכנים, באלמנטים ויזואלים שונים ועוד אך כל זה, במרבית המקרים, לאמעניין את הגולש שנכנס לאתר שלנו. הגולש מחפש פיתרון ואנו צריכים לעזור לוכמה שיותר מהר במסלול פשוט וברור. במצב בו לא סייענו לגולש במציאת פיתרוןמהיר, אחוז הנטישה יהיה גבוה. למעשה, מדד שיעור הנטישה מסייע לנו להבין שישבעיה באתר וזה יגרום לנו להגיע למסקנות הרצויות וכך לשפר את איכות ורמתהאתר.

הסיבות לשיעור נטישה גבוה
ישנןשתי סיבות עיקריות אשר בגללן הגולשים נוטשים את האתר. הסיבה הראשונה היאשהאתר אינו מעביר את המסר בצורה נכונה והשנייה, שהגולשים המגיעים אינםהגולשים הרלוונטיים לאתר שלנו. אתר העוסק במתן ייעוץ משפטי לא ישרת גולשיםהמחפשים תמונות של פרחים. במצב כזה, ברור כי שיעור הנטישה יהיה גבוה מאד.בעיה זו יכולה להיווצר בגלל עבודת קידום אתרים לא מותאמת. אז מה עושים?בזכות שיעור מדד נטישה נוכל לבדוק את הבעיה ולפתור אותה בקלות ובמהירות.

אחוז ההמרה
בסופו של דבר ברצוננו להגדיל את אחוזההמרה. זאת אומרת את אחוז הגולשים שהגיעו לאתר, המשיכו בתהליך הרצוי וביצעופעולה (הנעה לפעולה). מדד שיעור הנטישה עוזר לנו להבין את התנהגות הגולשולפעול לשיפור נתון זה. אם נשפר את אחוז הנטישה וההמרה, כלומר נגדיל אתאחוז ההמרה ונצמצם את אחוז הנטישה, הרי שהשגנו את המטרה. במידה והתוכן לאמעביר את המסר בצורה ברורה, נשפר עניין זה ונשים לב האם שיעור הנטישהמשתפר. במידה והבעיה היא באיכות הגולשים המגיעים לאתר, כלומר באם הגולשיםעונים להגדרת קהל היעד שלנו, נצטרך להתאים את האופטימיזצייה של האתר לביטויי מפתח רלוונטים יותר לתחום הרלוונטי בו עוסק האתר שלנו.

לסיכום:
שיעור הנטישה הינו מדדחשוב ובעל עוצמה המשמש ככלי לביקורת ושיפור האתר ואחוזי ההמרה. כלי זהמסייע לנו לקבל אינדיקצייה בזמן אמת על מה שמתרחש באתר ומאפשר לנו להפיקתועלת רבה בשיפור איכות האתר. מנסיון, ישנם מקרים בהם שיפור שיעור הנטישההוא זה שעושה את ההבדל בין אתר שאינו מניב תוצאות לבין אתר מצליח בצורהבלתי רגילה. בנוסף, שיעור הנטישה הינו אחד המדדים להם גוגל מתייחס בדרוגהאתר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ירמיהו בן עמי - להצליח עם אתרי אינטרנט ובגדול.
מנהל ומפתח פרוייקט אדממה: תוכנה לבניית אתרים.
בומבה-סייט שרותי בנייה, ניהול וקידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בן עמי ירמיהו

מאת: בן עמי ירמיהובניית אתרים25/12/12897 צפיות
בעבר הייתי נוהג לדוג במזח ביפו. השילוב של שקט, שלווה וריכוז בדייג היו עבורי פעמים רבות כמעין מדיטצייה מרגיעה.תתפלאו לשמוע אבל התחום בו אני עובד הקשור לשיווק באינטרנט מזכיר לי פעמים רבות את חווית הדייג

מאת: בן עמי ירמיהושיווק באינטרנט14/11/121003 צפיות
הפעם אני מעוניין לשתף אותך בעניין שכולם ראו באתרים שונים, יודעים, שמעו עליו איכשהוא ברקע אבל לא תמיד ייחסו לו את החשיבות הראויה - מה שנקרא אלמנט "ההמלצות" באתר שלך. זהו אלמנט אשר תומך בשיווק העסק וכאשר מיישמים אותו באופן הנכון, ברגע הנכון ובמקום הנכון, הוא מסוגל לעשות הבדל משמעותי בתוצאה ובכמות הפניות מהאתר.

מאת: בן עמי ירמיהוקידום אתרים22/10/121005 צפיות
ידעתם שכותרת הדפדפן בדף האתר משרתת מטרות של קידום ושיווק אתר האינטרנט שלכם ? אפשר לומר שעניין זה הוא אפילו משמעותי ביותר ובמצבים מסויימים הוא עתיד להעלות בצורה קיצונית את רמת ההצלחה של אתר העסק. אולם, לא כל כותרת תבצע עבודה טובה ויעילה ולכן יש לדעת כמה פרמטרים פשוטים על מנת שנוכל להשיג את המטרה.

מאת: בן עמי ירמיהועיצוב אתרים13/09/121059 צפיות
אני רוצה לספר לכם על כלי עבודה פשוט ועם זאת חזק ויעיל להפקת תוצאות ממשיות מאתר העסק שלכם. לסוד הזה קוראים אב-טיפוס

מאת: בן עמי ירמיהובניית אתרים14/08/12923 צפיות
אני נתקל רבות בהרצאות שאני מעביר בסוגיית עיצוב האתר וכי אתר צריך להיות יפה. אז אתר צריך להיות יפה ומותאם לבריף ולאפיון של הלקוח אך יש לבחון מה רמת העיצוב הנדרשת עבור בית העסק ולהעדיף תמיד להשתמש בעיצוב נקי ופשוט כדי להעביר את המסר.

מאת: בן עמי ירמיהותנועת מבקרים18/07/127876 צפיות
הכותרת היא אחד מהאלמנטים הבולטים והמושכים את תשומת ליבו של הגולש שנכנס זה עתה לאתר. הכותרת תקבע אם הגולש ישאר וימשיך את המסלול שנקבע על ידנו מראש עבורו. את הכותרת מומלץ לעצב בתג הנקרא H1 . הכותרת מורכבת ממלל ומוטב ממלל קצר, חזק, ברור ופשוט להבנה על מנת להשיג את המטרה שלנו להשאיר את הגולש בדף וכמובן להניע אותו להמשיך לגלוש באתר. כדי להשיג מטרה חשובה זו עלינו להשקיע מחשבה בכתיבת תוכן הכותרת תוך דגש על מתן כותרת מסקרנת שיכולה כמובן להניע גולש להמשך גלישה בדפי האתר.

מאת: בן עמי ירמיהואירועים וחתונות – כללי05/04/111682 צפיות
צריכים לחשוב הרבה על ההזמנות לחתונה שלך, הרי הם דבר שנשאר גם אחרי החתונה. כדי ליצור יצירתיות יש להשתמש בטכניקות מיוחדות ליצירה על ההזמנה, כגון נייר ממוחזר וכדומה. להתנהגות נאותה לחתונה, יש לרשום את שמות האורחים על המעטפה של ההזמנה. רוב הזוגות משדלים בני משפחה שיש להם כתב יד מסודר לכתוב חלק נכבד מההזמנות. הכתיבה בכתב היד נעשת לאו דווקא מתוך עצלנות. דבר זה נעשה בגלל שכך מראים הזוג את הערך שיש לכל מוזמן ומוזמן שבאמת חשבו עליו.

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213412 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211703 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183558 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172899 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172643 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172485 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172526 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica