חפש מאמרים:
שלום אורח
07.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שירותי עמילות מכס לשילוח קל ונוח

מאת: אסף שמעוןיבוא ויצוא20/09/2012868 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם אתם בשלבי בניית העסק שלכם, במטרה לייבא מוצרים מסוימים אל תוך המדינה, תצטרכו להעביר את הסחורה גם דרך המכס. שירותי עמילות מכס אמנם לא מוגדרים כחובה מבחינה פורמאלית, אבל בכדי לייבא סחורה באופן קבוע באופן הטוב ביותר, הם חיוניים ביותר.

בכל סוג של הובלה

בין אם השתמשתם בהובלה ימית, הובלה אווירית או אפילו הובלה יבשתית, ברגע שסחורה עוברת את קו הגבול אל תוך ישראל, היא צריכה להיספר ולהירשם במכס, בדיוק כמו כל אדם שנכנס למדינה ונרשם שהוא נמצא בה, כך גם הסחורות.

לרוב, הרישום של סחורה במכס הוא פרוצדורה לא קטנה, מלאה בחוקים ולעיתים גם יקרה, שירותי עמילות מכס יעזרו לכם לעבור אותה בשלום, בזול ואולי אפילו ללא תשלום במידה ותמשיכו לבצע ייבוא אל תוך המדינה.

חברת עמילות מכס

ישנן חברות רבות המעניקות שירותי עמילות מכס ללקוחות ברחבי העולם, אם כן, באיזו חברה כדאי לבחור? בהגיעכם לבחור עמיל מכס איכותי שיעזור לכם עם הובלה אווירית או כל הובלה אחרת, כדאי לבדוק קודם שהוא עובד על פי כל ההסכמים והסטנדרטים שקיימים לא רק בארץ, אלא גם בעולם.

היכרותו של עמיל המכס עם נציגי הנמל, הבקיאות שלו בחוקי המיסוי והמכס בארץ היעד קריטיים וחיוניים ביותר לתהליך השחרור עצמו וישפיעו בסופו של דבר על המחיר.

מעבר לסטנדרטים של מכס, שירותי עמילות מכס יכולים לתרום גם בנושאים קשורים, לכן כדאי לחפש את החברות שמציעות גם טיפול בקבלת אישור של מכון התקנים או משרד הבריאות בהתאם לסחורה.

חברת שילוחים

אחד מהפתרונות הנוחים ביותר בהקשר של שירותי עמילות מכס, הוא לגשת אל החברה שמבצעת עבורכם את השילוח. חברה שמבצעת שילוחים תבין מאוד בתחומי המכס השונים של הובלה אווירית והובלות אחרות, ואם היא מספקת גם שירותי עמילות מכס, תוכלו להשאיר את כל הטיפול בייבוא מול חברה אחת ולא כמה.

בנוסף לזה, במידה ואתם מבצעים הובלה אווירית באופן קבוע ממקומות ספציפיים ברחבי הגלובוס, תוכלו להיעזר בחברת השילוחים שנותנת לכם שירותי עמילות מכס גם בכדי לקבל לעיתים פטור מתשלומים קבועים של הובלה אווירית, ימית ויבשתית אל תוך המדינה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסף שמעון

מאת: אסף שמעוןבריאות גברים24/01/131473 צפיות
חיי מין מלאים לא אמורים להפוך לחלום אלא לעניין בר קיימא שניתן להשיגו ורצוי מאד לפעול על מנת להגיע לשיא של תפקוד מיני ולשיפור קיצוני של איכות החיים.

מאת: אסף שמעוןבריאות גברים24/01/131376 צפיות
כמוסות גברא MAX מכילות אך ורק רכיבים טבעיים, כל אחד מהם מפרק בגופנו חומר פעיל המביא לשיפור משמעותי בתפקוד המיני.

מאת: אסף שמעוןייעוץ עסקי17/01/131474 צפיות
תפקידו הראשי של הליך הנפקת רשיון יצרן משרד הבריאות הינו דאגה לכל אזרחי המדינה, לבריאותם ולבטיחותם

מאת: אסף שמעוןמכירות01/01/131305 צפיות
מתקני תצוגה לחנויות מהווים חלק בלתי נפרד מהתדמית העסקית של המקום, ומערכות מידוף לחנויות מיועדות לעובדים בלבד כגון מערכות להצבה במחסן האחורי של החנות.

מאת: אסף שמעוןשיפוצים01/01/131073 צפיות
על מנת לייצר מקום משפחתי וחם, נפרד מן החוץ, יש להתאים את השערים לגינה, את הגדרות ואת הפרגולה לסטנדרטים מקצועיים גבוהים במיוחד

מאת: אסף שמעוןאירועים וחתונות – כללי30/12/121099 צפיות
השכרת ציוד לאירועים היא פתרון נהדר בעבור אירועים ואירוח ביתי של קבוצות גדולות בהם מבקשת המשפחה להימנע מלעסוק בהובלה ושינוע רהיטים או בטיפול בכלים, הגשה לאורחים או בכל הקשור לניקיון.

מאת: אסף שמעוןעיצוב אירועים30/12/1210786 צפיות
ירידים המציגים תפאורה מרשימה מעוררים עניין באמצעי התקשורת וזוכים לפרסום רב. ישנם מקרים בהם היריד כה מעורר התפעלות עד כי מבקרים מכל רחבי הארץ ממהרים למקום בכדי לחזות בעצמם בפלא

מאמרים נוספים בנושא יבוא ויצוא

מאת: רונית אלפסייבוא ויצוא05/03/211026 צפיות
יבוא מוצרים בצורה מסחרית מחייב ללמוד מה נדרש לייבוא מה החוקים החלים על אותם מוצרים. על מנת לעסוק בייבוא יש להוציא רישיון לייבוא ממשרד התמ"ת.

מאת: SEONET קידום אתריםיבוא ויצוא02/12/182002 צפיות
אתם זקוקים למבנה נייד לעסק או לבית זמני? רגע לפני שאתם בוחרים מבנה נייד להשכרה או לקניה הכנו עבורכם מדריך קצר להשכרת מבנה נייד

מאת: yoni romיבוא ויצוא15/07/181074 צפיות
המפעלים של היום הם לא המפעלים של פעם, היום המפעלים נראים יותר טוב, עובדים בשיטות יותר מתקדמות,  איכות העובדים גבוהה יותר וכפועל יוצא מכך גם המכונות שאנו משתמשים בהן צריכות להיות חזקות ועוצמתיות יותר.

מאת: עדי מילריבוא ויצוא12/01/171468 צפיות
ראש השנה הסיני הוא החג החשוב והארוך ביותר בלוח השנה הסיני- ידוע גם בשמו "פסטיבל האביב"

מאת: ליאוריבוא ויצוא20/06/161939 צפיות
לוקליזציה פירושה, להתאים מוצר כלשהו, לאוכלוסייה שהיא שונה, מן האוכלוסייה המקורית, שאליה המוצר נועד. לוקליזציה כוללת, התאמה לחוקים המקומיים. לוקליזציה כוללת, התאמה למנהגים מקומיים.

מאת: אירה סימנסיבוא ויצוא21/04/161990 צפיות
יבוא מסין של תבניות להזרקת פלסטיק הוא תהליך מורכב מאוד שצריך להתבצע בצורה חכמה ובליווי אנשי מקצוע המתמחים ספציפית בתחום זה. מדובר על תבנית שיכולה לשקול מאות קילוגרמים, ואותה יש לייצר על פי מפרט מדוייק וברמת דיוק גבוהה מאוד. מרגע שהתבנית יוצרה ונשלחה ארצה, הכדאיות להחזרתה לסין לצורך תיקונים ושיפורים, צוללת פלאים ונעלמת, ולכן חשוב שתהליך העבודה וההתקשרות מול היצרן בסין, יתבצע בצורה חכמה עם נציג של הלקוח הנמצא בסין ובוחן את הדברים לעומק לפני שהתבנית יוצאת למשלוח.

מאת: עדי מילריבוא ויצוא20/03/161733 צפיות
במאמר זה אנסה לרכז את כל הקשור בנושא איתור מפעלים בסין, כיצד מתחילים ואיך מגישים הצעות מחיר. נעבור על שאלות חשובות לבחינת רמת המקצועיות ורמת האיכות של מפעל בסין. קריאה מהנה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica