חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חשבונית לשכיר

מאת: טוב לעסקמיסים - כללי21/09/20121443 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הקושי הכלכלי בארץ מעלה מחשבות אצל שכירים רבים, כיצד ניתן להגדיל את הכנסותיהם.

האפשרויות הן בחירה בין חיפוש עבודה נוספת כשכיר או עבודה נוספת כעצמאי בתחומים שונים. לדוגמא: גרפיקאים בחברות המבצעים גם עבודות עצמאיות של עיצוב, מתכנתים אשר נותנים שירותי תכנות כעצמאיים, שכירים אשר מבצעים שירותי ייעוץ שונים בזמנם החופשי ועוד.

כמובן מומלץ לוודא שהעיסוק הנוסף לא יפריע לכם במקום עבודתכם, וכן רצוי לידע את המנהל שידע על העיסוק הנוסף.

אם כן מה האפשרויות העמודות בפניך:

1. פתיחת עסק - עוסק פטור או עוסק מורשה ברשויות המס ועבודה במעמד של עצמאי שכיר - אשר פועל בגדול כמו כל עסק, רק שבסוף שנה ממלא דוח הכנסות והוצאות מאוחד לשם בדיקת חבות המס. ניהול חשבונות העסק יכול להתבצע בצורה עצמאית או בעזרת רואה חשבון או יועץ מס.

לפתיחת עסק משמעויות רבות - פתיחת העסק ברשויות המס וביטוח לאומי, חובת דיווח לרשויות המס, הפקת חשבוניות, במקרים רבים כרוח בעלויות רואה חשבון או יועץ מס.

2. לאלו שאינם מעוניינים בפתיחת עסק ברשויות וניהול חשבונות כמו עסק לכל דבר, קיים פתרון חוקי המאפשר לעבוד כעצמאי אבל בלי לפתוח תיק עצמאי. השירות נקרא חשבונית לשכיר - אשר מפיק בשבילך חשבוניות ללקוחותיך מבלי שאתה מוגדר עסק.

איך זה עובד?  שירות חשבונית לשכיר יפיק עבורך חשבונית, כאשר אתה תקבל את התשלום מהלקוח בצורת משכורת משירות חשבונית לשכיר, תוך הפחתת 5% מההכנסות - עמלת השירות.

שירות חשבונית לשכיר מומלץ לשכירים שמעוניינית בהכנסה עצמאית נוספת, עסקים בתחילת דרכם, ואף לעסקים ותיקים.

 

 



תגיות המאמר: חשבונית לשכיר


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

באתר טוב לעסק תוכל למצוא מגוון של שירותים לעסקים ופתרונות יעודיים לעסק שלך.

בין הפתרונות ניתן למצוא: שירותי רואה חשבון, ביטוחים שונים כגון ביטוח משרד, מגוון פתרונות תוכנה לניהול עסק ועוד...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טוב לעסק

מאת: טוב לעסקראיית חשבון20/01/151919 צפיות
אחת השאלות אשר נשאלות על ידי עסקים, היא באיזה פונקציה להשתמש לצורך ניהול חשבונות העסק. ברואה חשבון או ביועץ מס, מה בעצם ההבדל ביניהם. במאמר זה ננסה להבהיר כיצד לבחור יועץ מס וההבדל מרואה חשבון.

מאת: טוב לעסקנדל"ן13/04/131281 צפיות
אחת השאלות המתבקשות בקרב ציבור המשקיעים השוקלים רכישת חלקת קרקע חקלאית משלל החברות המשווקות חלקות אלו הינה – אם אכן ההשקעה המוצעת הינה מוצלחת כל כך מדוע בוחרות החברות לשווקן לקהל הרחב ולא לשמור אותן לעצמן כהשקעה עצמית? לשאלה הגיונית זו מספר תשובות אפשריות והצגתן במאמר זה מיועדת לסייע לאותו ציבור משקיעים להבין טוב יותר להבין את אופן פעולתו של שוק ההשקעה בנדל"ן חקלאי.

מאת: טוב לעסקהלוואות21/09/121142 צפיות
עסקים רבים זקוקים לעזרה כספית במהלך חיי העסק, ופונים למקורות מימון לעסקים לשם לקיחת הלוואה. במאמר זה נתאר את סוגי ההלוואות העומדות בפני עסקים.

מאת: טוב לעסקעסקים קטנים ובינוניים21/09/121189 צפיות
רוב בעלי העסקים המתחילים מוגדרים כעוסק פטור - עסקים אשר מחזור עסקאותיהם החודשי הממוצע אינו עולה על 6,624 ש"ח . רבים עדיין חושבים על פתיחת עוסק זעיר, אולם מונח זה אינו רלוונטי החל משנת 2002. במדריך זה תוכלו למצוא פרטים בכל הנוגע לפתיחת עוסק פטור חדש.

מאת: טוב לעסקעסקים קטנים ובינוניים21/09/121218 צפיות
אי שם בדרך המפותלת לקראת הקמת עסק חדש ככל הנראה תיתקלו בשני מושגים שישמעו לכם עמומים מעט במידה ולא התנהלתם באופן עצמאי מול רשות המיסים בישראל עד לאותה עת, והם: עוסק פטור ועוסק מורשה. במדריך זה תמצאו פרטים לגבי הקמת עסק מורשה.

מאת: טוב לעסקעסקים קטנים ובינוניים21/09/122318 צפיות
חושבת על הקמת גן ילדים פרטי? במאמר זה ננסה לעשות לך סדר, בכל הנוגע לרישיון עסק לגן הילדים הפרטי, והצורך בקבלת היתר שימוש חורג לגני ילדים פרטי.

מאת: טוב לעסקביטוח עסק21/08/128644 צפיות
האם קיימת הצדקה לרכישת ביטוח עבור גן הילדים, או הפעוטון אותו אתם מפעילים? שאלה זו יתכן שהייתה רלוונטית לפני מספר שנים, אולם כיום ניתן לומר במידה רבה של ביטחון, כי ביטוח מסגרות חינוך פרטיות (ובוודאי ציבוריות) לגיל הרך הפכה לנורמה, וכמעט הכרח לכל יזם המבקש להפעיל מסגרת חינוך שכזו.

מאמרים נוספים בנושא מיסים - כללי

מאת: איתמר כוכבימיסים - כללי03/09/201693 צפיות
מילת הקסם "קורונה" מייצרת רעיונות חיוביים עבור מי שמחזיק מזומנים בשטרות שונים בביתו או בכל מקום מסתור כגון כספות או "מתחת לבלטות". ההערכה המינימלית הינה כי קיימים לפחות 10 מיליארד שקלים במזומן המוסתרים במטבעות שונים בכספות, בבתים ובמקומות מסתור, אך ייתכן שהסכומים אף גבוהים עוד יותר.

מאת: שלום כהןמיסים - כללי09/11/171785 צפיות
לאימהות צעירות קשה לפעמים לשלב בין המשפחה וגידול הילדים לבין קריירה. כל אם שרוצה לצאת לשוק העבודה ולפרנס את עצמה ואת המשפחה שלה יכולה לעשות זאת על ידי לימודים של מקצוע מעשי. לימודי הנהלת חשבונות הם דוגמא ללימודי מקצוע מעשיים שיכולים לאפשר לאימהות רבות לרכוש מקצוע שיהיה להם נוח לעבוד גם לצד גידול וטיפול בילדים שלהן. השעות שבהן מנהלות חשבונות עבודות הן נוחות מאוד והן פעמים רבות כוללות משרת אם – כלומר משרה בה עובדים עד השעה 15:00 בצהריים – בדיוק בזמן לאסוף את הילדים מהצהרון והגן שלהם.

מאת: רוני הכהןמיסים - כללי22/09/162713 צפיות
חשוב מאוד טרם חתימה על הסכם העסקה שכזה לבדוק את התנאים עבור קבלת האופציות, המימוש, תנאי המיסוי והכמות של האופציות שמקבל העובד לרשותו

מאת: אבי דוידימיסים - כללי31/08/162735 צפיות
בקצרה על ייעוץ מס לגיל הפרישה, מה עליכם לדעת?

מאת: אבי דוידימיסים - כללי21/06/162621 צפיות
בקצרה בעד ונגד החוק לעידוד השקעות הון בישראל - מה אתם חושבים בנושא?

מאת: מנחם כהןמיסים - כללי30/12/152605 צפיות
תיקון 206 לפקודת מס הכנסה[1] הינו תיקון עקיף לחוק הפיקוח על שירותים פיננסיים (קופות גמל)(תיקון מס' 13 והוראת שעה), התשע"ו-2015. תחילתו של התיקון מיום פרסומו ב-5.11.15.

מאת: מנחם כהןמיסים - כללי07/09/153027 צפיות
חוקי המס מעודדים צבירת חסכונות בקופות גמל במשך שנות העבודה והפעילות, כך שישמשו בעתיד, בעת הפרישה, למקור הכנסה ומחיה. קיימים סוגים שונים של קופות גמל: קופת גמל לקצבה, לפיצויים, לחופשה, קרן השתלמות או קופת גמל לכל מטרה אחרת דומה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica