חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הלוואה לעסק

מאת: טוב לעסקהלוואות21/09/20121141 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עסקים רבים זקוקים לעזרה כספית במהלך חיי העסק, ופונים למקורות מימון לעסקים לשם לקיחת הלוואה.

הסיבות ללקיחת הלוואה לעסק הן רבות,

לדוגמא: הלוואה לשם הקמת העסק, הלוואה למינוף העסק ופיתוחו, הלוואה למימון הון חוזר, הלוואה לשם מימון שוטף של העסק, או הלוואה להחזר חובות ועוד

בעל עסק אשר החליט לקחת הלוואה לעסק שלו עומד בפני מספר לא מבוטל של אפשרויות. אפשרויות ההלוואות לעסקים מחולקות לשני סוגים: הלוואה בנקאית, הלוואה חוץ בנקאית.

הלוואות בנקאיות:

הבנקים המסחריים הם המקור המשמעותי ביותר לשם קבלת הלוואה לעסק. הדבר נובע בין השאר מן הסיבה הפשוטה שהבנקים מצויים בכל מקום, והם נתפסים כגורם הטבעי שצריך לקחת ממנו הלוואות. בעלי עסק רבים אינם מודעים לאופציות הנוספות הקיימות בשוק, וגם אינם עורכים השוואה לפני קבלת ההלוואה מהבנק שלהם.

הבנקים מספקים הלוואות לעסקים, תוך שמירה על כללים נוקשים של בטחונות והצבת מגבלות לעסקים רבים המעוניינים בלקיחת הלוואה או הגדלת אשראי.

הלוואות חוץ בנקאיות:

הלוואות חוץ בנקאיות הן הלוואות אשר ניתנות ע"י גופים שאינם בנקים, כגון: קרנות סיוע לעסקים וליזמים, חברות ביטוח, חברות אשראי, פקטורינג ועוד.. (יש לוודא שמקור ההלוואה הוא גוף מסודר וממוסד).

חלק מההלוואות החוץ בנקאיות מסובסדות ע"י המדינה או ע"י מוסדות שונים אחרים.

תוכנית עסקית לשם קבלת הלוואה:

במקרים רבים יידרש בעל העסק להציג תוכנית עסקית, כתנאי לקבלת הלוואה. תוכנית עסקית הינה מסמך אשר מפרט תחזית עסקית נוכחית ועתידית עבור העסק. המסמך כולל פרמטרים רבים, ואמור לתת תמונת מצב מיטבית, לנותן ההלוואה, על מצב העסק והסיכויים להחזר ההלוואה. תוכנית עסקית מכובדת משפרת את סיכויי מתן ההלוואה וכן את תנאי הריבית.

עסקים קטנים הינם צרכנים משמעותיים של הלוואות, עסק קטן בהקמתו צריך סכום כסף לא גדול על מנת להקים את תשתיות העסק, וזאת על מנת שבסופו של דבר יוכל להתרומם ולהפיק רווחים, ישנם גופים מלבד הבנקים אשר מספקים פתרונות הלוואה לעסקים קטנים, חלקם אף מאפשרים סבסוד מקרנות סיוע לעסקים קטנים. גם כאן מומלץ להעזר בחברה המתמחה בנושא, ואשר תוכל למצוא לבעל העסק את האלטרנטיבה הטובה ביותר.

לסיכום: תהליך ההחלטה על קבלת הלוואה:

לנוכח האפשרויות הרבות העומדות בפני בעל העסק בלקיחת הלוואה, מומלץ להיעזר בחברת ייעוץ מקצועית, מנוסה ובעלת מוניטין בעולם העסקי, לשם מציאת האלטרנטיבה המיטבית ללקיחת ההלוואה. חברת הייעוץ תוכל להשיג את תנאי ההלוואה המיטביים לבעל העסק.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

באתר טוב לעסק תוכל למצוא מגוון של שירותים לעסקים ופתרונות יעודיים לעסק שלך.

בין הפתרונות ניתן למצוא: שירותי רואה חשבון, ביטוחים שונים כגון ביטוח משרד, מגוון פתרונות תוכנה לניהול עסק ועוד...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טוב לעסק

מאת: טוב לעסקראיית חשבון20/01/151919 צפיות
אחת השאלות אשר נשאלות על ידי עסקים, היא באיזה פונקציה להשתמש לצורך ניהול חשבונות העסק. ברואה חשבון או ביועץ מס, מה בעצם ההבדל ביניהם. במאמר זה ננסה להבהיר כיצד לבחור יועץ מס וההבדל מרואה חשבון.

מאת: טוב לעסקנדל"ן13/04/131280 צפיות
אחת השאלות המתבקשות בקרב ציבור המשקיעים השוקלים רכישת חלקת קרקע חקלאית משלל החברות המשווקות חלקות אלו הינה – אם אכן ההשקעה המוצעת הינה מוצלחת כל כך מדוע בוחרות החברות לשווקן לקהל הרחב ולא לשמור אותן לעצמן כהשקעה עצמית? לשאלה הגיונית זו מספר תשובות אפשריות והצגתן במאמר זה מיועדת לסייע לאותו ציבור משקיעים להבין טוב יותר להבין את אופן פעולתו של שוק ההשקעה בנדל"ן חקלאי.

מאת: טוב לעסקמיסים - כללי21/09/121443 צפיות
הקושי הכלכלי להתקיים בארץ, מעלה מחשבות אצל שכירים רבים, כיצד ניתן להגדיל את הכנסותיהם. אולם רשויות המס מחייבות דיווח והפקת חשבונית על עסקאות, האפשרויות העומדות הן: הקמת עסק - עם כל המשמעויות הכרוכות בדבר. שירות חשבונית לשכיר - שירות המאפשר לך להפיק חשבונית ללא צורך בהקמת עסק.

מאת: טוב לעסקעסקים קטנים ובינוניים21/09/121188 צפיות
רוב בעלי העסקים המתחילים מוגדרים כעוסק פטור - עסקים אשר מחזור עסקאותיהם החודשי הממוצע אינו עולה על 6,624 ש"ח . רבים עדיין חושבים על פתיחת עוסק זעיר, אולם מונח זה אינו רלוונטי החל משנת 2002. במדריך זה תוכלו למצוא פרטים בכל הנוגע לפתיחת עוסק פטור חדש.

מאת: טוב לעסקעסקים קטנים ובינוניים21/09/121218 צפיות
אי שם בדרך המפותלת לקראת הקמת עסק חדש ככל הנראה תיתקלו בשני מושגים שישמעו לכם עמומים מעט במידה ולא התנהלתם באופן עצמאי מול רשות המיסים בישראל עד לאותה עת, והם: עוסק פטור ועוסק מורשה. במדריך זה תמצאו פרטים לגבי הקמת עסק מורשה.

מאת: טוב לעסקעסקים קטנים ובינוניים21/09/122317 צפיות
חושבת על הקמת גן ילדים פרטי? במאמר זה ננסה לעשות לך סדר, בכל הנוגע לרישיון עסק לגן הילדים הפרטי, והצורך בקבלת היתר שימוש חורג לגני ילדים פרטי.

מאת: טוב לעסקביטוח עסק21/08/128643 צפיות
האם קיימת הצדקה לרכישת ביטוח עבור גן הילדים, או הפעוטון אותו אתם מפעילים? שאלה זו יתכן שהייתה רלוונטית לפני מספר שנים, אולם כיום ניתן לומר במידה רבה של ביטחון, כי ביטוח מסגרות חינוך פרטיות (ובוודאי ציבוריות) לגיל הרך הפכה לנורמה, וכמעט הכרח לכל יזם המבקש להפעיל מסגרת חינוך שכזו.

מאמרים נוספים בנושא הלוואות

מאת: יעקבהלוואות11/07/211948 צפיות
טעות נפוצה היום היא שבעלי עסק שרוצים לפתוח עסק חדש או רוצים להרחיבו בסיוע של הלוואות בערבות מדינה שחושבים שהתנאים של ההלוואות הן בריבית פריים אחוז וחצי, ועוד נתונים שאינם קיימים, מומלץ לקרוא

מאת: עוזי פלגהלוואות30/05/202551 צפיות
חלק גדול של בעלי העסקים הקטנים והבינוניים, רואים בבנק את אחד הגורמים העיקריים האחראיים לקשיים הפיננסיים של העסק. בעלי העסקים האלה סבורים שהבנק צריך לעזור לעסק וללכת לקראתו. האם טענתם מוצדקת? ננסה לבדוק זאת בשורות הבאות

מאת: שלום כהןהלוואות13/07/161755 צפיות
הרבה אנשים נתקלים במהלך החיים בצורך לקחת הלוואה, אך יחד עם זאת נמנעים מלגשת לבנק כיוון שהם חוששים שמסגרת האשראי תיפגע, ועל כן מעדיפים להמשיך לדחות מגוון הוצאות הכרחיות- עובדה...

מאת: שלום כהןהלוואות13/07/161695 צפיות
רבים מבינים מהי הכוונה שעומדת מאחורי המילה "הלוואה" ואף מבינים באופן כללי את התנהלות הקבלה וההחזרה, אך יחד עם זאת אינם בקיאים בהבדלים שיש בין ההלוואות השונות, וזאת כי הלוואה היא סוג של מוצר...

מאת: שלום כהןהלוואות13/07/161474 צפיות
אתם רק חולמים על הלוואות מיידיות, אך מראש יודעים שאין לכם סיכוי לקבל כאלו בבנק? ובכן אין סיבה להתייאש, אין סיבה לוותר על המעבר לבית חדש, להחליף רכב, לטוס, להירשם השנה ללימודים, לשפץ את המרפסת וכדומה...

מאת: שלום כהןהלוואות12/07/161604 צפיות
אתם זקוקים להלוואה עוד היום? רק המחשבה על הבנק גורמת לכם להתייאש? לא יודעים מה לעשות ובטח שלא יכולים לחכות? ובכן אין לנו נס עבורכם, אלא מידע חשוב שיכול לסדר אתכם. כיום על מנת לקבל הלוואה, ניתן לבחור את...

מאת: שלום כהןהלוואות12/07/161546 צפיות
מצד אחד ניתן להיות ממורמרים על הבנק שמערים כ"כ הרבה קשיים על לקוח שמבקש הלוואה, אך מצד שני אם מסתכלים על התמונה הגדולה, יש להכיר לו תודה. לולא הבנק לא היה דורש מכל לקוח שרוצה הלוואה להיפגש עם נציג...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica