חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח גני ילדים - ביטוח פעוטון

מאת: טוב לעסקביטוח עסק21/08/20128643 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

להתפתחות המגמה ברכישת ביטוח גני ילדים מספר סיבות, השתיים הבולטות מביניהן:

- ליגלזציה הולכת וגוברת של ההתנהלות החברתית, כמעט בכל תחומי החיים, ובוודאי בכל הנוגע לתחום התאונות האישיות.

- עליה גוברת במודעות לחשיבות הביטוח בתחום מוסדות החינוך, עד להפיכתו לתנאי סף מקדים בתהליך בחירת גן ילדים על ידי ההורים.

אם כן, משסיכמנו כי יזם המתעתד להפעיל גן ילדים או מסגרת חינוכית אחרת לגיל הרך, כמעט חייב ברכישת ביטוח על מנת לשווק את גן הילדים להורים, עולה השאלה – איזו פוליסת ביטוח לרכוש?

בדומה לתהליכי רכישת מוצר אחרים, גם במקרה של רכישת ביטוח פעוטון , או ביטוח גן ילדים, כמובן נדרשת מציאת התאמה מיטבית בין עלות לתועלת-  מחד, ברור כי כמעט אין סוף לאפשרויות התיאורטיות והתסריטים העתידיים נגדם ניתן לבטח. מנגד, אין טעם ברכישת פוליסה, אשר אינה מספקת כיסוי ביטוחי הולם למקרים אפשריים ושכיחים. על כן בחרנו לציין כמה אבני בוחן עיקריות בעת רכישת פוליסה:

1- איזה כיסוי ביטוח מספקת הפוליסה במקרה של יציאה משטח הגן? לדוגמא בזמן טיול קצר או בזמן איסוף הילדים מן הגן על ידי ההורים?

2- האם הכיסוי הביטוחי מוגבל לשעות פעילות הגן הקבועות? ואיזה כיסוי ניתן במקרה קיצון של חריגה משעות אלו? שאלה חשובה אשר צריכה להישאל כחלק מתהליך תכנון הקמת גן ילדים וקבלת ההחלטה על שעות פעילות הגן.

3- איזה כיסוי ביטוחי ניתן במקרה של נזק הנגרם על ידי גורם שלישי הנמצא בשטח הגן? לדוגמא טכנאי מזגנים או קרוב משפחה של אחד הילדים שאינו הורה

4- אילו שירותים מממנת הפוליסה במקרה חירום או במקרה של נזק פיזי למתקני הגן?

5 – אילו תנאים ונהלים מתחייבים בגן מתוקף הפוליסה (לדוגמא הימצאותו של לחצן מצוקה תקין)? והאם חריגה מהם מביא לביטול הכיסוי הביטוחי באופן מיידי או רק לאחר קבלת התראה בעניין מחברת הביטוח?

6 – האם תנאי הפוליסה מחייבים שימוש בנותני שירות ספציפיים (לדוגמא מוקד אבטחה מסוים) ואם כן האם עלות השירות המסוים תואמת את ממוצע המחירים בשוק?

7 – האם חברת הביטוח מספקת לבעל הגן או לעובדיו או למשפחות הילדים הרשומות לגן מענה כספי מיידי במקרה של נזק שנגרם הנכלל על פניו במסגרת הפוליסה שנרכשה? מהו הזמן הממוצע הנדרש לטיפול בתביעה ביטוחית המוגשת לחברת הביטוח בהתאם לתנאי הפוליסה?

8 – מהו אחוז התביעות למימוש פוליסה בעקבות נזק שנגרם בגן ילדים אשר התקבלו על ידי חברת הביטוח מתוך כלל תביעות המבוטחים שהוגשו לחברה?

תשובות אמינות וממוסמכות לשאלות אלו עשויות להקל עליכם בבחירת חברת הביטוח והפוליסה אשר תיתן לכם את היחסי המיטבי בין עלות הפוליסה לכיסוי הביטוחי אותו היא מעניקה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

באתר טוב לעסק תוכל למצוא מגוון של שירותים לעסקים ופתרונות יעודיים לעסק שלך.

בין הפתרונות ניתן למצוא: שירותי רואה חשבון, ביטוחים שונים כגון ביטוח משרד, מגוון פתרונות תוכנה לניהול עסק ועוד...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טוב לעסק

מאת: טוב לעסקראיית חשבון20/01/151919 צפיות
אחת השאלות אשר נשאלות על ידי עסקים, היא באיזה פונקציה להשתמש לצורך ניהול חשבונות העסק. ברואה חשבון או ביועץ מס, מה בעצם ההבדל ביניהם. במאמר זה ננסה להבהיר כיצד לבחור יועץ מס וההבדל מרואה חשבון.

מאת: טוב לעסקנדל"ן13/04/131281 צפיות
אחת השאלות המתבקשות בקרב ציבור המשקיעים השוקלים רכישת חלקת קרקע חקלאית משלל החברות המשווקות חלקות אלו הינה – אם אכן ההשקעה המוצעת הינה מוצלחת כל כך מדוע בוחרות החברות לשווקן לקהל הרחב ולא לשמור אותן לעצמן כהשקעה עצמית? לשאלה הגיונית זו מספר תשובות אפשריות והצגתן במאמר זה מיועדת לסייע לאותו ציבור משקיעים להבין טוב יותר להבין את אופן פעולתו של שוק ההשקעה בנדל"ן חקלאי.

מאת: טוב לעסקמיסים - כללי21/09/121443 צפיות
הקושי הכלכלי להתקיים בארץ, מעלה מחשבות אצל שכירים רבים, כיצד ניתן להגדיל את הכנסותיהם. אולם רשויות המס מחייבות דיווח והפקת חשבונית על עסקאות, האפשרויות העומדות הן: הקמת עסק - עם כל המשמעויות הכרוכות בדבר. שירות חשבונית לשכיר - שירות המאפשר לך להפיק חשבונית ללא צורך בהקמת עסק.

מאת: טוב לעסקהלוואות21/09/121142 צפיות
עסקים רבים זקוקים לעזרה כספית במהלך חיי העסק, ופונים למקורות מימון לעסקים לשם לקיחת הלוואה. במאמר זה נתאר את סוגי ההלוואות העומדות בפני עסקים.

מאת: טוב לעסקעסקים קטנים ובינוניים21/09/121188 צפיות
רוב בעלי העסקים המתחילים מוגדרים כעוסק פטור - עסקים אשר מחזור עסקאותיהם החודשי הממוצע אינו עולה על 6,624 ש"ח . רבים עדיין חושבים על פתיחת עוסק זעיר, אולם מונח זה אינו רלוונטי החל משנת 2002. במדריך זה תוכלו למצוא פרטים בכל הנוגע לפתיחת עוסק פטור חדש.

מאת: טוב לעסקעסקים קטנים ובינוניים21/09/121218 צפיות
אי שם בדרך המפותלת לקראת הקמת עסק חדש ככל הנראה תיתקלו בשני מושגים שישמעו לכם עמומים מעט במידה ולא התנהלתם באופן עצמאי מול רשות המיסים בישראל עד לאותה עת, והם: עוסק פטור ועוסק מורשה. במדריך זה תמצאו פרטים לגבי הקמת עסק מורשה.

מאת: טוב לעסקעסקים קטנים ובינוניים21/09/122317 צפיות
חושבת על הקמת גן ילדים פרטי? במאמר זה ננסה לעשות לך סדר, בכל הנוגע לרישיון עסק לגן הילדים הפרטי, והצורך בקבלת היתר שימוש חורג לגני ילדים פרטי.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח עסק

מאת: שרון צרפתיביטוח עסק03/12/153523 צפיות
ביטוח עסקים מאפשר להגן על העסק מפני הסתבכות כספית שיכולה להתרחש לאחר תאונה שקרתה ללקוח בבית העסק, גניבה של ציוד יקר מן החנות או אפילו מקרה של שריפה שמצריך סגירה של העסק עד לסיום השיפוצים והרכישה של ציוד חדש. כל אלה עולים הרבה מאוד כסף לבעלי עסקים, וכאשר הם נמצאים רק בתחילת דרכם אותו ביטוח לעסק יכול להיות הבדל בין עסקים כרגיל לאין עסקים.

מאת: ליאורביטוח עסק12/02/152498 צפיות
מצלמות אבטחה לעסק באזור המרכז, מגנות על עסקים מניסיונות פריצה. לעתים עסקים נדרשים ע"י חברות הביטוח שלהם, להתקין מצלמת אבטחה, בשביל לקבל ביטוח במחיר זול יותר, או בשביל לקבל ביטוח מקיף יותר.

מאת: דניאל seoביטוח עסק15/05/1413038 צפיות
יו"ר חברת c.f פרח החזקות חיים פרוימוביץ בשיתוף פעולה נוסף עם חברת מיזמים אחת החברות הגדולות בתחום הנדל"ן הישראלי. במיוחד תחום תמא 38 ופינוי בינוי. כאשר הפרויקט הראשון הולך להיות בניין בהרברט סמואל, שצפוי להיות אחד הבניינים המרשימים בתל אביב.

מאת: שלמה ברקןביטוח עסק05/07/132299 צפיות
דרישות המיגון של משטרת ישראל המופיעות במפרט המצורף מאה הינן דרישות התעלמות בשינויים ובחידושים המופיעים בתקנים הבינלאומיים ,ובתקן בישראל . המשטרה מפיקה מפרטים מיושנים אשר במקרים רבים כמו במקרה זה אינם רלבנטיים לתקנים העדכניים

מאת: דניאל seoביטוח עסק28/02/131932 צפיות
הלוואה חוץ בנקאית נשמעת כמו משהו מאוד מפתה כיוון שזה נשמע כאילו זה לא כרוך כלל בבנק והם לא יודעים דבר על העבר האומלל שלך. זה אולי נכון אבל בואו בכל זאת נבדוק יחד מה זה אומר לקחת הלוואה חוץ בנקאית ולמי זה מתאים. הרי לרוב אנו נוטים להיות זהירים בדברים שאנחנו לא מכירים, אז בואו נכיר יחד את הדברים כדי שנוכל להיות רגועים יותר בכל הקשור להלוואות חוץ בנקאיות.

מאת: גיל שושיביטוח עסק17/09/128129 צפיות
במאמר הקצר אותו הבאנו בפניכם הצגנו כמה זוויות בנוגע לביטוחים שונים להם אתם נזקקים בתור בעלי עסקים שונים. אין כל ספק כי הביטוחים האלו הם הדרך היחידה עבורכם לישון יותר בשקט כשאתם מנהלים את העסק שלכם. חשוב שתהיו

מאת: ronyotביטוח עסק17/09/129217 צפיות
מאד פשוט: כל מערכת פנימית שאינה נגלת לעין, אין זה אומר כי אינה זקוקה למגע אנושי. מערכת המנדפים במקומות עבודה ציבוריים, תעשייתיים וכן בבית, זקוקה לבדיקת תקינות ולניקיון, אחת לכמה זמן. כמה בדיוק? זאת תחליט החברה אשר מתמחה בסוג המנדף, על פי רוב זו אשר התקינה אותו ובדקה מה מטרת השימוש בו ושיכללה אותה עם עוד כמה פרמטרים נוספים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica