חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כך תבחרי מכון רפואי לביצוע הפלה

מאת: מדיליבריאות נשים21/09/2012968 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במידה ונכנסת להריון לא רצוי ואת מעוניינת לבצע הפלה, את ודאי תוהה לאיזה מרכז רפואי כדאי לך לגשת ומה צריכים להיות שיקולייך בבחירת המקום לביצוע הפלה. עלייך לדעת כי הפלה ניתן לבצע בכל בתי החולים הציבוריים, אך גם במכונים פרטיים מסוימים, כאלה אשר קיבלו היתר לכך ממשרד הבריאות. המכונים הרפואיים הפרטיים מציעים שירות ברמה גבוהה, יחס אישי, תנאי טיפול מעולים ואף בחירה אישית של רופאים. כל זה מוביל לעליה חדה בביקוש להפלות במכונים פרטיים, אך עדיין עומדת בפנייך ההחלטה באיזה מהמכונים הרפואיים לבחור. אם כך, כיצד תדעי לבחור מכון לביצוע הפלה?

חפשי המלצות על מכונים המבצעים הפלות

בשלב הראשון תוכלי לחפש המלצות על מרכזים רפואיים באינטרנט. בהמשך, מומלץ מאוד לאתר מישהי אשר עברה את ההליך ולהתייעץ עמה. תוכלי לשאול אותה כיצד התייחס אליה הצוות הרפואי, האם סיפקו לה את כל המידע לו נזקקה, האם הצוות ליווה אותה גם בסיום הטיפול והאם היא ממליצה על המכון. למדי מניסיונה וגבשי דעה באמצעות תשובותיה על המכון וכך תוכלי להרגיע את חששותייך לקראת התהליך.

בדקי את ניסיון הצוות הרפואי בביצוע הפלות

כדי להפיג את החשש בטרם ביצוע הפלה, בדקי את כל רישיונותיו של המכון ואת האישור ממשרד הבריאות לביצוע הפלה – ללא אישור זה, לא ניתן לבצע הפלות בצורה חוקית. גם כאשר מדובר בהליך פשוט יחסית כמו הפלה, ניסיון הרופא בתחום משפיע מאוד על הצלחת הניתוח ולכן כדאי ללמוד מעט על הרופאים העתידים לטפל בך. מידע אודות הרופא המנתח והמרדים תוכלי למצוא בעזרת חיפוש פשוט באינטרנט.

התרשמי ממקצועיות המכון הרפואי

לפני ביצוע ההפלה מומלץ לערוך סיור קצר במרכז הרפואי. בדקי את מצב הציוד הטכנולוגי – האם הוא במצב טוב ונראה חדש או שמא מיושן? האם חדר הניתוח נראה מודרני ונעים? חשבי האם תרגישי בטוחה ונינוחה לעבור את ההליך במכון זה.

קבעי פגישת יעוץ במכון בטרם ההפלה

כל מכון פרטי לביצוע הפלה יספק לך את כל המידע שאת צריכה טרם ההפלה באמצעות פגישה יעוץ. הפגישה תספק לך מידע כללי אודות ההליך הרפואי ותאפשר לך להתרשם לחיוב או לשלילה מהמכון עצמו, מהצוות הרפואי ומאנשי הצוות במקום. תוכלי לבקש להכיר את הרופאים העתידים לבצע את ההפלה ולשאול אותם את כל השאלות שעולות בראשך, כך שתגיעי להפלה בטוחה ורגועה.

תהליך של הפסקת הריון לא רצוי הוא מורכב ולא פשוט והצלחתו תלויה בעיקר במכון הרפואי בו תבצעי את ההליך. לכן, אל תקלי ראש בהחלטה על מכון ואל תתפשרי עליו - ודאי שאת בוחרת במקום שמשרה עלייך אוירה בטוחה, מקצועיות ונעימה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מדילי

מאת: מדיליבריאות נשים21/03/13899 צפיות
הריון יכול להיות שמחה גדולה לנשים שחפצו בכך והפתעה גמורה לנשים של רצו בכך. יתכן וחלק מהנשים יחליטו מסיבות שונות שההריון לא יתפתח ויבקשו להפסיקו מוקדם. להבדיל משנים עברו, הפסקת הריון יכולה להיות תהליך לא כירורגי ולכן מרתיע הרבה פחות.

מאת: מדיליבריאות ורפואה כללי26/12/101526 צפיות
פיסורה אנאלית- מה זה בעצם, איך אפשר לגלות את זה ואם יש לכם מה את זה אתם צריכים לעשות?

מאת: מדילירפואה16/12/10915 צפיות
ניתוחים בטכנולוגיה מתקדמת טכנולוגיית הלפרוסקופיה מבצעת את כל סוגי הניתוחים הגינקולוגים בלי לפתוח את בטן המטופל.

מאמרים נוספים בנושא בריאות נשים

מאת: shlomy בריאות נשים13/03/191721 צפיות
יובש נרתיקי הינו מצב בו אין רטיבות בנרתיק, ומדובר במצב שכיח מאוד אצל נשים בגיל המעבר, אך ניתן לראות זאת גם פעמים רבות אצל נשים בגילאים צעירים.

מאת: shlomy בריאות נשים24/02/192146 צפיות
המושג היסטרוסקופיה אבחנתית אולי נשמע לכם כמו שם מפוצץ וקצת מלחיץ, אך בפועל זה ממש לא ככה. היסטרוסקופיה אבחנתית הינה בדיקה אשר מבוצעת בנשים לצורך איתור בעיות בתוך חלל הרחם. מדובר בבדיקה פשוטה יחסית אשר מבוצעת במקרים רבים של בעיות בחלל הרחם, או חשש לבעיות כאלו ואחרות.

מאת: אוריבריאות נשים04/11/161774 צפיות
בין אם זהו ההיריון הראשון שלך או שכבר הבאת ילדים לעולם, חשוב שתדעי על כלי פשוט ויעיל שנמצא ברשת האינטרנט. מדובר במחשבון שמאפשר לך לדעת מייד מהו גיל ההיריון שלך,...

מאת: אוריבריאות נשים02/11/161654 צפיות
עד לפני מספר שנים, מידע מקצועי על הריון ולידה ניתן היה להשיג רק מרופאי הנשים. כמו כן, כל אישה השיגה מידע מחברות ובנות משפחה, שאמנם לא היה תמיד בחזית הקדמה הרפואית אך בכל זאת הועיל. ואולם, כיום ישנה עוד דרך חשובה לאיתור המידע הרלוונטי דרך אתרי בריאות שונים שפועלים ברשת האינטרנט.

מאת: אוריבריאות נשים14/09/161908 צפיות
במאמר זה אסביר על כל שבועות ההריון בכלליות. נשים אשר נכנסות להריון, נתונות למעקבים בכל שלבי ההריון אצל רופא הנשים שלהן. מה צריך לבדוק? מנתי ניגשים לרופא? אילו דברים יכולים לצוץ בדרך? כל זה ועוד במאמר הבא על הריון, לידה, ביוץ ועוד'.

מאת: אבי דוידיבריאות נשים10/01/161886 צפיות
האם כדאי לבצע הפלה בבית חולים פרטי או בבית חולים ציבורי.

מאת: מור קליניקבריאות נשים27/04/152744 צפיות
פצעים וכתמים בישבן נשים רבות סובלות מפצעים וכתמים בישבן, אך אינן מטפלות בבעיה היות ומוצאת עצמן מתביישות לפנות לרופא בנוגע אליה. ואכן חשיפת האיברים הפרטיים בפני אנשים לא מוכרים היא מביכה ביותר ובפני אנשים מוכרים היא מביכה אף עוד יותר, במיוחד כסובלים מפצעים וכתמים בישבן. אולם יחד עם זאת, חשוב לטפל בפצעים וכתמים המופיעים באזור זה היות ולא פעם, התופעה אינה נוטה לחלוף מעצמה ואף מתגברת בתזמונים מסוימים ופחות נעימים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica