חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניתוחים בטכנולוגיה מתקדמת

מאת: מדילירפואה16/12/2010913 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


ניתוחים בטכנולוגיה מתקדמת

טכנולוגיית הלפרוסקופיה מבצעת את כל סוגי הניתוחים הגינקולוגים בלי לפתוח את בטן המטופל.

הוצאת הרחם הוא ניתוח נפוץ מאוד מבחינת ניתוחים נשים בעולם. עד היום ניתחו דרך הבטן, ובמצבים של צניחה של הרחם דרך הנרתיק.

לפרוסקופיה- טכניקה הנותנת לנו יכולת הסתכלות ולבצע פעולות ניתוח בחלל הבטן בעזרת חתכים קטנים, ללא צורך בפתיחת הבטן עצמה. את שיטת הלפרוסקופיה ניתן לבצע כמעט בכל הניתוחים הגינקולוגים.

יתרונות-בעזרת שיטת הלפרוסקופיה ניתן לראות את אברי הבטן והאגן בבירור והחד יותר מאשר בדרך המסורתית. בדרך המסורתית החתכים שמבצעים על המטופלת הם גדולים יותר ונראים לעין בעוד בניתוח  הלפרוסקופיה  החתכים קטנים ובלתי נראים לעין.

הניתוח עצמו- ניתוח מסוג זה מתבצע בהרדמה כללית, חותכים חתך קטן וכמעט בלתי נראה בטבור ובעזרת מחט מחדירים גז פחמן לחלל הבטן. המנתח ועוזריו מבצעים את הניתוח בהסתכלות ישירה ובעזרת מכשירים דקים בעזרתם  חותך המנתח עוד מספר חתכים קטנים. בסיומו של הניתוח מרוקן המנתח את הגז מחלל הבטן וסוגר את החתכים.

חשוב לדעת

ניתוחים אלו קלים יותר עבור המטופלת אולם מורכבים יותר למנתח. זוהי גישה חדישה הדורשת מיומנות רבה ולא תמיד ניתן לבצע ניתוח זה. היום יותר מעבר, רופאים טובים צרכים להיות מצוידים לא רק בציוד משוכלל, ידיים טובות ובשיקול דעת כדי להחליט את מי ניתן לנתח בצורה החדישהואת מי לא, וכמו כן את מי לא ניתן לנתח כלל.

 



תגיות המאמר: ניתוחים, חדרי ניתוח


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מדילי

מאת: מדיליבריאות נשים21/03/13898 צפיות
הריון יכול להיות שמחה גדולה לנשים שחפצו בכך והפתעה גמורה לנשים של רצו בכך. יתכן וחלק מהנשים יחליטו מסיבות שונות שההריון לא יתפתח ויבקשו להפסיקו מוקדם. להבדיל משנים עברו, הפסקת הריון יכולה להיות תהליך לא כירורגי ולכן מרתיע הרבה פחות.

מאת: מדיליבריאות נשים21/09/12967 צפיות
מדריך לבחירת מרכז רפואי לביצוע הפלות

מאת: מדיליבריאות ורפואה כללי26/12/101525 צפיות
פיסורה אנאלית- מה זה בעצם, איך אפשר לגלות את זה ואם יש לכם מה את זה אתם צריכים לעשות?

מאמרים נוספים בנושא רפואה

מאת: דוד כהןרפואה23/09/201458 צפיות
בימינו, כשהבריאות עולה לראש סדרי העדיפויות, חשוב לדעת לבחור רופא מומחה לרפואת אוזן גרון, כדי למנוע בעיות עתידיות, כדי לטפל בבעיות קיימות וכדי לשלול מחלות.

מאת: קרוסלה הריון ולידהרפואה24/04/192360 צפיות
לא אחת שולח הרופא את המטופל לבצע CT של מערות האף כדי לאתר בעיה זו או אחרת. עיבוי ברירית הסינוסים - ממצא שכיח ב-CT של מערות הפנים. העיבוי מתרחש בדרך כלל כתוצאה ממצב דלקתי בסינוסים. הסינוסים הם למעשה חללי עצמות הפנים המלאים באוויר. בדופן החללים האלה מצויה רקמה עדינה – הרירית. הרירית היא זו שמייצרת את הליחה בעת הצטננות, אך במצב דלקתי יכול להיווצר מצב של עיבוי ברירית.

מאת: קרוסלה הריון ולידהרפואה19/03/192398 צפיות
מה הגורמים והתסמינים של סינוסיטיס אצל ילדים? וכיצד מטפלים?

מאת: דוד כהןרפואה30/01/192013 צפיות
סינוסיטיס היא מחלה זיהומית שיכולה להיות כרונית ולעיתים יש נטייה גנטית לחלות במחלה. הגורמים למחלה הם בעיקר הצטננות וגודש באף ובמערות הפנים (לחי, עיניים ועוד), כשיש כאבים שלא חולפים באזור הפנים חשוב להבדק ע"י רופא על מנת למנוע סיבוכים

מאת: ילדונתרפואה15/08/182418 צפיות
ניסויים בבעלי חיים אינם רק נושא מדעי אלא גם טעונים רגשית. למצדדים בניסויים בבעלי חיים וגם למתנגדים יש טיעונים צודקים, מוכחים וכבדי משקל. להלן ננסה להבין ולו במעט את מורכבות נושא הניסויים בבעלי חיים.

מאת: יצחק בכררפואה18/06/181430 צפיות
לחץ בעבודה ובריאות לקויה הם עניין שכיח. מחקרים רבים הוכיחו את הקשר הזה שבין לחץ נפשי לבין בריאות לקויה. המחקר הנוכחי מצא שלחץ נפשי גבוה גורם גם לאובדן ימי עבודה על רקע של בעיות נפשיות וכמובן להפסדים כלכליים. העובד הוא הנכס הכי חשוב של המעביד. עובד מרוצה הוא עובד יצרני. עובד מדוכא הוא עובד שלא ניתן למצות את יכולתיו. התפיסה הזאת מתבססת על מגוון רחב של מחקרים כולל המחקר הנוכחי שעסק בתחום הארגונומיה וההשפעה שיש למצבו הנפשי של העובד על היכולות שלו.

מאת: אלעד סאעת רפואה29/03/181380 צפיות
פריצת דיסק, חוויה זה בבטוח לא... פריצת דיסק... רק מלשמוע את צירוף המילים הזה נעשה כאב מדומה בגוף. ללא ספק פריצת דיסק היא בעיה בריאותית המעיקה על הסובלים ממנה ומשנה את איכות חייהם שלא לטובה כמובן. עם זאת עולמנו המפותח לא נותן לנו להישאר עם הכאב יותר מדי זמן ומצא לנו אפשרות מצוינת להעלים את הכאב.. קראו את המאמר הבא והכירו את הדרך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica