חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קידום אתרים: אופטימיזציה של תוכן דפי האתר

מאת: אירה פינסקרקידום אתרים22/09/2012706 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קידום אתרים מבוסס במידה ניכרת על תוכן איכותי. הכוונה כאן בראש ובראשונה לתוכן מילולי, כלומר לטקסטים המופיעים בדפים השונים של האתר. חשוב שטקסטים אלה יעברו את תהליך האופטימיזציה, כלומר תהליך של התאמה מיטבית לדרישות מנועי החיפוש – וזאת מבלי לאבד את העניין ואת הכתיבה הרהוטה שחשובה לגולשים שיבקרו באתר. חשוב שפעילות המכוונת לקידום אתרים לא תפגע באיכות התוכן.

אופטימיזציה של דפי האתר לצורך קידום אתרים מתחילה מהחלטה חשובה לגבי הדפים המקודמים. אחד מהם יהיה, כמובן, העמוד הראשי של האתר. הדפים האחרים יהיו הדפים אליהם יכולים להגיע הגולשים באופן ישיר (מבלי לעבור בעמוד הראשי). דפי האתר, אשר הגולשים מגיעים אליהם ישירות, נקראים startpoints. בדרך כלל, למעט הדף הראשי, חשוב לקדם גם את הדף בו ניתן להירשם לרשימת התפוצה של האתר, וגם הדפים הראשיים של הקטגוריות. בנוסף לכך, ניתן לקבוע כי דף המכיל מאמר בתת נושא ספציפי יקודם ויהווה נקודת כניסה עבור הגולשים המתעניינים בסוגיה המסוימת המוסברת בו.

לאחר שנקבעו נקודות הכניסה או ה- startpoints, יש לערוך רשימה של מילות מפתח המתאימות לכל אחד מהם. ננסה לראות איך עושים זאת בדף הראשי של חנות ירקות, למשל. לצורך הדוגמא נניח שמדובר בחנות לירקות אורגניים שגודלו בישראל (מוצר כחול-לבן). רשימת מילות המפתח לדף הראשי יכולה לכלול ביטויים כמו: ירקות טריים, ירקות אורגניים, ירקות העונה, ירקות תוצרת הארץ, הזמנת ירקות במשלוח, ירקות קפואים, וכדומה. בדיקה במנוע חיפוש תראה שהביטויים "ירקות אורגניים" ו"ירקות טריים" הם מבוקשים מאוד והתחרות בין האתרים השונים המכילים את הביטויים האלה תהיה גבוהה. לכן ניתן לבחור בביטוי משולב "ירקות אורגניים טריים" אשר מבוקש פחות, ובביטוי "ירקות אורגניים תוצרת הארץ".

בשלב הבא יש לכתוב את הטקסט של הדף הראשי לפי דרישות של קידום אתרים. הטקסט צריך להיות קצר יחסית – באורך של 300-500 מילים. מילות המפתח שנבחרו צריכות להופיע בו לפחות פעם אחת. ניתן לתגבר את המלל במילות מפתח על ידי מיקום תפריט ראשי של האתר בדף הראשי, בו הקטגוריות נושאות בשמן את מילות המפתח הדרושות. חלק מביטויי המפתח צריכים להופיע גם בכותרת הדף הראשי ובתת הכותרות.

לסיכום, על מנת לכתוב טקסט מוצלח לדף הראשי שיותאם לכללי הכתיבה הרהוטה וגם יתאים לדרישות של קידום אתרים היא משימה שדורשת מחקר מקדים. במקרים רבים משימה זאת מתחלקת לשני תפקידים המבוצעים על ידי שני אנשים שונים: מומחה לקידום אתרים קובע את מילות המפתח הדרושות ואת תדירות הופעתן, ואילו קופירייטר עוסק בכתיבה עצמה.

 



תגיות המאמר: קידום אתרים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אירה פינסקר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אירה פינסקר

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131621 צפיות
עגלת מוצי היא המענה האופטימלי לצרכים של משפחות רבות עם תינוקות. המאמר מפרט את היתרונות המשמעותיים של רכישת עגלות מוצי בחברת מאדרלנד.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131195 צפיות
מוצי היא חברה וותיקה ומבוססת בתחום של ייצור ושיווק של עגלות תינוק. המאמר בוחן את הסיבות לפופולריות של עגלות מוצי בקרב ההורים הצעירים.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131178 צפיות
עגלות תאומים מוצגות בשוק במספר קטן יחסית של דגמים, בהשוואה לעגלות הרגילות. בנוסף לכך, מימדים או משקל של חלק מהדגמים עשויים להוריד אותם מהפרק לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131107 צפיות
הורים המצפים להגדלת המשפחה, יכולים להתארגן לקראת האירוע המשמח על ידי רכישת כל החפצים הנדרשים בחנויות הריון גדולות. המאמר מפרט אודות המוצרים המוצעים שניתן לרכוש בהן.

מאת: אירה פינסקראופנה20/05/131190 צפיות
בגדי הריון זכו ליחס של כבוד מצד אנשי מקצוע בתחום ההלבשה לא מזמן. בעבר הלא כל כך רחוק בגדי הריון היו שמלות פרחוניות איומות או חולצות טי ענקיות. נכון להיום, המצב שונה לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131246 צפיות
טויוטה יאריס ההיברידית החדשה היא מכונית קטנה, נאה, שקטה, נוחה וחסכונית . במאמר מפורטים מאפייניה העיקריים של הדגם החדש.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131217 צפיות
טויוטה פריוס היא מכונית היברידית, כלומר המנוע שלה מחולק לשתי יחידות, אשר אחת מהן היא חשמלית, והשנייה פועלת על בנזין. המכונית נחשבת למתאימה לאנשים בעל מודעות סביבתית גבוהה, שמוכנים לשלם את המחיר

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213392 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211690 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183552 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172894 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172635 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172476 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172518 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica