חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך להפיק יותר מכרטיס הביקור שלך

מאת: יעל וייספרסום14/10/20091042 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כרטיס הביקור הוא חלון הראווה של העסק. הוא ההיכרות הראשונית של הצרכן עם העסק. בעזרת הכרטיס אנו יוצרים אמינות, בולטות בסביבה מגוונת ומלאת גירויים וגם מעבירים משמעויות ורגשות.

הכרטיס צריך להיות שונה ומיוחד, כדי שהצרכן יזהה אותו מיד. כרטיס מעוצב היטב ומנוצל נכון ייצור עבורכם תדמית של מקצוענים בתחומכם.

מומלץ שתמיד יהיו כרטיסי ביקור בהישג יד. יש להגישו לזולת עם מלוא תשומת הלב והכבוד הראויים לאמצעי השיווק הזה שכל כך מייצג אותך ואת העסק שלך.

מאחר שכולנו מושפעים מרושם ראשוני, רצוי שהכרטיס יודפס על נייר איכותי ושייראה שהשקיעו בעיצוב שלו. הרושם המתקבל הוא שבעל כרטיס ביקור שמשקיע בכרטיס שלו, מן הסתם הוא משקיע גם בעסק שלו ודואג לספק עבודה טובה.

ואיך ננצל נכון את כרטיס הביקור שלנו?

יש לזכור שכרטיס הביקור הוא אמצעי שיווק מצוין וחסכוני. רוב בעלי העסקים מחמיצים שטח פרסום מצויין כשהם משאירים את הצד האחורי של הכרטיס ריק.

לפניך מספר רעיונות איך לנצל את שטח הפרסום הזה ולהפיק יותר מכרטיס הביקור שלך.

אפשר להדפיס בצד האחורי של הכרטיס -

1. עובדה מעניינת או סטטיסטיקה שתגדיל את הצורך בשימוש במוצריך או במומחיותך

2. רשימה קצרה של השירותים או המוצרים שאתה מספק כמו למשל: וילונות, טפטים, בדי ריפוד, מוצרי הצללה

3. הכרזת משימה או ציטוט מעורר השראה המייחדת את העסק או המוצר שלך

4. אינפורמציה על הנחות או הצעות מיוחדות

5. אישור חניה או אינפורמציה על היכן כדאי לחנות

6. שעות וימי פעילות העסק

7. לוח עליו ידביקו קופונים/בולים אותם יאספו לשם קבלת מתנה או הנחה.

הצד האחורי של כרטיס הביקור הוא שלך. קנית אותו. נצל אותו לקידום העסק שלך.

השתמש/י באחד הרעיונות המובאים להלן או בכל רעיון אחר שעולה על דעתך.

יעל וייס - סטודיו לעיצוב גרפי שיווקי 052-8271050

http://www.yaelsdesign.com

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

08-9420642

052-8271050

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יעל וייס

מאת: יעל וייסמיתוג16/05/13935 צפיות
כרטיס ביקור הולם ומעוצב היטב לעסק שלנו - חיוני לתדמית העסקית שלנו. כרטיס ביקור מייצג אותנו ואת העסק שלנו - וחשוב שיעשה רושם ראשוני טוב.

מאת: יעל וייסמיתוג07/10/12934 צפיות
הלימה ותאימות בין ההיבטים החזותיים ובין החברה מאפשרים לה להיתפש כחלק מהמותג הכולל, ולהיות מוכרת ומזוהה.

מאת: יעל וייסעיצוב גרפי04/08/12978 צפיות
כמעצבת גרפית, מה התפקיד שלי? מה אמור הנייר או האתר שעיצבתי להביע? למה אני מעורבת רגשית בעיצוב?

מאת: יעל וייסמיתוג04/01/101203 צפיות
זהות מותגית משקפת מכלול מאפיינים, ערכים ותרבות ומורכבת משם, לוגו וסיסמא. הסמל או הלוגו מהווה את חוליית הקישור הישירה בין האדם למותג ועם השנים חלים בו שינויים כדי להתאימו לרוח ולערכי התקופה.

מאת: יעל וייסמיתוג17/10/091228 צפיות
אתם יכולים לתת ללקוחות קיפולי נייר, אבל זו לא תשומת הלב שאתם רוצים, נכון? אז איך תבלטו לעין כשיש כל כך הרבה ברושורים בסביבה? התשובה די פשוטה. דאגו לכך שהברושור שלכם יהיה מעוצב, כתוב ומודפס באופן מקצועי.

מאמרים נוספים בנושא פרסום

מאת: ישראל רף פרסום06/02/222856 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. יש שנותנים עטים, מחברות ויש שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים כמזכרת עציצים ממותגים נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום18/06/213695 צפיות
עציצים ממותגים מסר של פריחה אישית ועסקית מתנות לראש השנה, לשמח את העובדים והלקוחות לקדם את העסק לתוצאות מעולות לטווח קצר וארוך בהשקעה כספית קטנה יחסית. המסר שלכם לוגו העסק ואולי גם משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק. עציצים ממותגים עם מסר של פריחה יבטיחו הצלחה מתנות שכף לקבל וקל לטפל ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום20/12/192469 צפיות
העובדים הם ללא ספק המנוע של העסק ולקראת החגים השונים מומלץ להעניק להם מתנות לטו בשבט בכדי להוקיר להם תודה ולהעניק להם מוטיבציה ושייכות למקום העבודה. המתנה הרלוונטית והמיוחדת ביותר שניתן להעניק מתנות לטו בשבט לעובדים היא עציצים ממותגים עם מסר אישי שלכם ממותג בעציץ למשרד או לביתם

מאת: אמורפרסום28/06/175878 צפיות
עולם הפרסום מתפתח ומתרחב, ערוצי פרסום חדשים מתווספים לארגז הכלים של חברות הקידום והשיווק, ופרסום דרך רשתות חברתיות הוא אחת האפשרויות האפקטיביות בסל השירותים שמספקות חברות מקצועיות בתחום. כל אחד יכול לפתוח דף עסקי בפייסבוק, אולם אין די בפתיחת דף בלבד, ועל מנת שתיהנה מיתרונות השיווק של פייסבוק, עליך לוודא שהדף העסקי שלך מנוהל כיאות.

מאת: רפי רזניקפרסום21/02/175340 צפיות
הדפסה על שלט שמשונית הוא מוצר שכיח מאוד. כיום ניתן להדפיס דיגיטלית על שמשונית בגדלים שונים וצבעים וכמובן באיכות מצויינת.

מאת: ישראל רף פרסום28/11/162439 צפיות
ממש עוד מעט יחול חג האילנות ובעלי עסקים שמעוניינים תמיד להיות במרכז העניינים של הלקוחות, העובדים והקולגות העסקיים מחפשים דרכים יצירתיות למתג את השירותים והמוצרים שלהם בחגי ומועדי ישראל. בכתבה הבאה נציג בפניכם את המתנה הפופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט.

מאת: שלום כהןפרסום28/02/161962 צפיות
אחד המרכיבים הקבועים בשגרה של כל עובד, לא משנה באיזה תחום הוא עובד, הוא ארוחת הצהריים- להגעה לחדר האוכל ולאכילת ארוחת הצהריים, ישנה משמעות תזונתית גדולה, אך גם השפעה על חיי החברה של העובדים ואף על רווחתם הנפשית ושביעות רצונם ממקום העבודה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica