לכרטיסהביקור יש תפקיד נכבד בייצוג העסק שלך. הוא קטן, מכיל מעט - אבל פרטיםבעלי חשיבות. הכרטיס הוא חלק מתדמית העסק שלך ותפקידו לסייע ביצירת רושםראשוני טוב וכן לספק פרטים ליצירת קשר. אני רואה בו שגריר חשוב של העסק. בגלל חשיבותו הרבה של כרטיס הביקור, כתבתי לך מה הן 10 הטעויות שכדאי להימנע מהן בבואך לבחור או לעצב כרטיס ביקור לעסק שלך:
1. פרטים לא מעודכנים
בעלי עסקים שאינם מעדכנים את פרטי ההתקשרות שלהם פוגעים בתדמית שלהם.דמיינו את התסכול של לקוח שמתקשר ובטוח שהוא מגיע לאדם הנכון ורוצה לרכושאת שירותיו, וכן את כמות הלקוחות שתפסידו עקב אי עדכון פרטיכם על הכרטיס.
2. מסובך
כרטיס ביקור שאינו מסודר, קשה לקרוא אותו והוא הופך מאד לא מושך.אינפורמציה חשובה עלולה ללכת לאיבוד אם הכרטיס עמוס ביותר מדי טקסטותמונות. המטרה הראשונית שלשמה נוצר הכרטיס - מתפספסת. כרטיס ביקור מאורגןנותן ביטוי חזק לעסק שלך, אותו הוא מייצג.
3. מיעוט אינפורמציה
כמו שהגזמה בכמות האינפורמציה על הכטיס לא עובדת עבורך, כך גם כרטיס שחסרהבו אינפורמציה חיונית אינו משרת את המטרה. אנשים שמים לעיתים רק את שמםואת הלוגו שלהם על הכרטיס ללא פרטי התקשרות. תארו לכם את התסכול של מישרוצה להתקשר אליהם.
4. כרטיס ביקור באיכות נמוכה
איכות הנייר ואיכות ההדפסה חיוניים למראה של כרטיס ביקור מקצועי. הדפסה בההדיו משתפשף ויורד תגרום לדחיה כאשר מדובר בכרטיס עסקי. שימוש בניירבאיכות נמוכה יצור עבורך מראה עסקי זול שאינו רצוי לך.
5. טקסט לא קריא
שימוש בכתב קטן מדי בכרטיס הביקור שלך יגרום לכך שאיש לא יקרא את הכתובבו. אם גם תוסיפו צל - יתקבל מראה עוד יותר עמום... שימוש בפונט נכוןובגודל הנכון הוא חשוב ביותר. הפונט הנכון, צבעו וגודלו - יגרמו לכך שיקראואת הכתוב באופן ברור ובלי לעייף את העיניים
6. התעלמות מהלוגו או מהמיתוג
כרטיס הביקור אינו מייצג רק את האדם האוחז בו, אלא את העסק או החברה שהוא מייצג. ללא לוגו הכרטיס עלול להיראות לא שלם. יתרה מזאת, כרטיס שאינו קשור למיתוג של העסק,מחמיץ את ההזדמנות לגרום לעסק ולשירותים שהוא נותן לבלוט ולהיות מוכרוזכיר.
7. חוסר התאמה
חשוב שסגנון כרטיס הביקור יהיה מתאים לעסק שלך ויבליט אותו. למשל, לצלם יהיה כרטיס ביקור עם תמונות מושכות שייצגו את היצירתיות ואת החדשנות שלו. לעומת זאת,כרטיס ביקור של עורך דין - רצוי שיהיה סולידי ומעורר אמון. ניתן להשיג זאת בעזרת בחירת צבעים נכונים, פונטים והמסר שלהכרטיס.
8. טעויות בכרטיס
טעויות כתיב ודקדוק בכרטיס ביקור מותירות רושם רע. הן משאירות רושם שלבעלהכרטיס לא היה איכפת מהדימוי של העסק והוא לא טרח לבדוק את תוכן הכרטיס. זופגיעה מאד חמורה בתדמית העסק.
9. עיצוב גרוע של כרטיס ביקור
כרטיס ביקור אינו חייב להיות משעמם, עם זאת הוא אינו חייב להיות "משוגע".על כרטיס הביקור להיות מעוצב ומושקע כדי לעשות רושם טוב על מי שמקבל אותו.
10. גודל יוצא דופן של כרטיס
כרטיס שאינו מתאים לארנק של אף אחד ימצא את דרכו במהירות לפח האשפה... יש מי שמניח שכרטיס גדול יגרום לו לבלוט ביןאחרים, אבל אם מקבל הכרטיס אינו יכול לשמור אותו בארנקו - נותן הכרטיסהחטיא את המטרה.
כרטיס ביקור שמעוצב גרוע או קשה לקריאה -גורם למסתכל בו לחשוב שבעל עסק שיש לו כרטיס כזה, לא כדאי לעשות איתועסקים, שכן, אם הוא אינו משקיע בכרטיס הביקור שלו, ודאי אינו משקיעבלקוחותיו.
חשוב שנבדוק את עצמנו בבואנו לעצב/ לבחור לעסק כרטיס ביקור הולם ומעוצב היטב לעסק שלנו.