חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך למשוך את תשומת הלב של לקוחות בעזרת נייר...?

מאת: יעל וייסמיתוג17/10/20091230 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אתם יכולים לתת ללקוחות קיפולי נייר, אבל זו לא תשומת הלב שאתם רוצים, נכון?

אז איך תבלטו לעין כשיש כל כך הרבה ברושורים בסביבה?

התשובה די פשוטה. דאגו לכך שהברושור שלכם יהיה מעוצב, כתוב ומודפס באופן מקצועי.

למה צריך ברושור?

מטרת הברושור יכולה להשתנות מעסק לעסק. אחדים יפרסמו ברושור כדי להציג את השירותים שהם נותנים, אחרים יתמקדו בלמכור רעיון. בכל מה שתבחרו להתמקד בברושור שלכם - עליו להיות קריא, פונקציונאלי ומעורר סקרנות.

הברושור צריך למשוך את תשומת הלב והעין מספיק זמן כדי להעביר את המידע שאתם רוצים להעביר.

ברושור הוא כרטיס הביקור של העסק שלכם. כמו שכרטיס הביקור שלכם מכיל אינפורמציה אישית עליכם, כך הברושור מכיל אינפורמציה על העסק. לכן חשוב שהברושור יהיה אפקטיבי בהעברת הדימוי או המסר הטוב ביותר של העסק.

פעמים רבות פוגש הלקוח הפוטנציאלי את הברושור שלכם לפני שיצר קשר טלפוני עמכם או לפני שפגש אתכם.

רוצים ברושור שימשוך לקוחות דווקא אליכם?

1. טקסט הוא הדבר החשוב בברושור. כדאי להעזר במומחה לכתיבה שיווקית לצורך כך. הטקסט הכתוב בברושור צריך להיות קל לקריאה, עם משפטים בעלי מבנה מוצק ועליו להעביר בבהירות את המסר של העסק.

2. לשאול שאלות - כדאי לפתוח את הברושור בכותרת הכתובה בצורת שאלה. זה יגרום לאוחז בברושור להסתקרן ולפתוח אותו כדי לקרוא עוד. כדאי להתמקד בבעיה או צורך שהעסק שלכם עונה עליו ואז לקשור את התשובה ישירות לפתרונות שהעסק שלכם נותן ללקוחותיו.

3. צבעים - בעיצוב ברושור כדאי להיצמד לצבעים בהם השתמשתם לעיצוב התדמית של העסק. כך ידעו לקשר מיידית את הברושור לעסק שלכם.

4. שימוש בפונטים - רצוי להשתמש בפונטים לא שגרתיים כדי לבלוט בין כל הברושורים בתחום שלכם.

5. שימוש בתמונות - שימוש בתמונות הוא דבר נפלא, אך רק כשזה רלבנטי להעברת המסר.

רעננו את הברושור שלכם

ברושורים, משמשים שחקן מרכזי בהבאת לקוחות חדשים ושימור לקוחות קיימים. הם מדברים עבור העסק שלכם כשאינכם נמצאים.

מה אומר הברושור שלך כעת? האם הוא מעביר מסר ברור שלקוח יכול להזדהות עימו? האם הם גורמים לאדם לרצות לקבל עוד אינפורמציה? האם הם משדרים מקצועיות?

כשאתם מחליטים להפיק ברושור עבור העסק, אני מציעה להשקיע, שכן ברושור מעוצב ומופק היטב, יחזיר בתמורה את מלוא ההשקעה.

יעל וייס - סטודיו לעיצוב גרפי שיווקי

0528271050

http://www.yaelsdesign.com

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

08-9420642

052-8271050

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יעל וייס

מאת: יעל וייסמיתוג16/05/13937 צפיות
כרטיס ביקור הולם ומעוצב היטב לעסק שלנו - חיוני לתדמית העסקית שלנו. כרטיס ביקור מייצג אותנו ואת העסק שלנו - וחשוב שיעשה רושם ראשוני טוב.

מאת: יעל וייסמיתוג07/10/12935 צפיות
הלימה ותאימות בין ההיבטים החזותיים ובין החברה מאפשרים לה להיתפש כחלק מהמותג הכולל, ולהיות מוכרת ומזוהה.

מאת: יעל וייסעיצוב גרפי04/08/12979 צפיות
כמעצבת גרפית, מה התפקיד שלי? מה אמור הנייר או האתר שעיצבתי להביע? למה אני מעורבת רגשית בעיצוב?

מאת: יעל וייסמיתוג04/01/101205 צפיות
זהות מותגית משקפת מכלול מאפיינים, ערכים ותרבות ומורכבת משם, לוגו וסיסמא. הסמל או הלוגו מהווה את חוליית הקישור הישירה בין האדם למותג ועם השנים חלים בו שינויים כדי להתאימו לרוח ולערכי התקופה.

מאת: יעל וייספרסום14/10/091046 צפיות
7 טיפים איך לא להחמיץ שטח פרסום

מאמרים נוספים בנושא מיתוג

מאת: שלום כהןמיתוג27/09/192736 צפיות
רוצים להדפיס מדבקות למשרדים? מחפשים בית דפוס בו תוכלו להדפיס את המדבקות המתאימות לכם באיכות גבוהה מאוד, ובמחיר משתלם ונוח? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: ויקטוריה פיינרמןמיתוג09/08/176198 צפיות
נניח שאתה מפיק סרט תדמית או סרטון הדרכה עם קריינות בשביל לקוח, ואתה מחפש קריין. אתה מקבל כמה הצעות מחיר מכמה קריינים שמקליטים מאולפן ביתי, אבל התעריפים והשירותים בהצעות השונות לגמרי שונים אלה מאלה. איך תחליט במי לבחור? כדאי ללכת על ההצעה הכי זולה? כדאי ללכת עם מי שנותן הקלטה מחדש בחינם? אולי כדאי ללכת עם מי שנותן תנאי תשלום נוחים?

מאת: amirdadon90מיתוג27/12/162599 צפיות
את דודי מליץ כמעט כולנו מכירים, וזאת לאחר שבשנת 2009 השתתף בתוכנית הריאליטי הפופולרית "האח הגדול" ואף זכה בה - אבל מליץ, וזאת כבר לא רבים יודעים, הוא גם אחד מאנשי המקצוע המוכשרים ביותר בתחום האסטרטגיה התקשורתית ובעליו של משרד יחסי ציבור מצליח הנושא את שמו.

מאת: שלום כהןמיתוג15/08/162697 צפיות
בשנים האחרונות אפשר לראות לא מעט אנשים שהחליטו לעשות שינוי בחיים, לעזוב את העבודה בתור שכירים ולהקים עסקים עצמאיים.

מאת: דרורמיתוג04/07/162191 צפיות
לפני נתונים של חברת טיוטה, בשנים האחרונות נמכרו למעלה מ-5 מיליון מכוניות היברידיות אשר החברה ייצרה. בישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף מכוניות שכאלה. מכוניות אלו הפכו פופולאריות מאוד בעולם ובישראל, בזכות העוצמה שלהן, בזכות היכולות המרשימות, אך בעיקר בזכות העובדה שמדובר בכלי רכב ידידותי לסביבה.

מאת: דרורמיתוג04/07/162118 צפיות
אחד הויכוחים שנשמעים בשנים האחרונות בעולם הרכב הוא, האם משתלם לרכוש רכב היברידי או שמא מדובר בכלי רכב שהפרסום החיובי אודותיו עולה על הביצועים שלו בשטח? ויכוח זה נשמע לאור העובדה שבישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף כלי רכב היברידיים של חברת טיוטה, החברה המובילה בייצור מכוניות היברידיות בעולם. הרכב מכרה עד היום למעלה מ-5 מיליון כלי רכב מסוג זה בכל רחבי העולם.

מאת: SEOMANמיתוג22/03/162010 צפיות
בעולם המודרני לא פשוט להפוך את העסק למותג בקרב הציבור ובקרב קהל הלקוחות. אנשי מקצוע רבים מתקשים לפרסם את העסק שלהם ולמתג אותו בקרב קהלי היעד שלהם. להלן מספר טיפים שיוכלו לסייע לכם למתג את העסק שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica