חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נדל"ן בארה"ב - דרך המלך

מאת: מה רוצהנדל"ן30/09/2012722 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

להשקיע בנכס להשקיע בעתיד! לצערנו, בשנים האחרנות כל הקשור ברכישת בית השתנה במידה ניכרת והפך מדבר שהיה מובן מאליו לחלוםולכן, עלינו להבין ולמצוא אתהאמצעים הטובים ביותר כדי לרכוש נכס במחיר הוגן ומעבר לזה, לרכוש בית שיאפשר לנו לרוויח במועד מכירותו.

במאמר שלי אסקור את הדברים החשובים הקשורים לרכישת נכסים מניבים בחו"ל ובארץ, לספק מידע ולענות על שאלות רבות שנוגעות בנושאים מעניינים כמו - השקעות בנדל"ן בחו"ל, התעסקות מעצבנת עם משרדי תיווך בארץ או קניית נכס בחו"ל.

נדלן בארהב

אחת מהסוגיות החשובות שמחפשי דירות צריכים להתמודד איתה, מעבר למיקום ולאזור, היא סגירת חוזה עם מתווך או משרד תיווך. מצד אחד היתרונות ברורים - מדובר בבעל מקצוע שמבין ומכיר את שווי השוק של הנכס, טיב הדיירים באזור וכמובן, את ההיצע בשוק. אבל קשה להתעלם שמנגד ישנו חסרון בולט - שקיימת עמלה מסוימת, אולם היא בד"כ מתקזזת ברגע שסוכן הנדלן מצליח לצמצם את פערי המחירים הקיימיםבין שני הצדדים בעסקה.

היבט מרכזי נוסף שכדאי להתייחס אליו כשמתלבטים וחושבים על רכישת בית פרטי הוא המטרה שלו. אם מדובר בבית לצורך השקעה או מגורים, אם מחפשים בית בארה"ב או אולי בארץ. לכל יעוד ישנם מספר אספקטים שמהותי מאוד להתייחס אליהם.

נדלן מעבר לים - באופציה זו חשוב להקפיד על ביצוע העסקה באמצעות חברה מוכרת, הרי בשורה התחתונהברוב המקרים לא אתם תפקחו על רכישת השטח והנכס, השיפוץ ומכירותו. יחד עם זאת, אנשים בוחרים בדרך זו כהשקעה לזמן קצר ולמעשה כנכס מניב, ומסיבה זו מומלץ להבין היטב מבעוד מועד מהי העלות ומה התמורה הפיננסית מההשקעה.

קניית דירה ישירות מקבלן או עדיף דירה ישנה? - רוב האנשים בטוחים שקניית כל דירה חדשה היא עסק הרבה יותר יקר מקניית דירה ישנה, אולם בשני המקרים חשוב מאוד לזכור שהסכום הראשוני הוא לא תמיד הסוף, מהסיבה הפשוטה שאנחנו נאלצים לשלם על כל מיני דברים נוספים ובגלל זה, מומלץ להתארגן פיננסית בהתאם.

בנוסף, עם צצות לכם עוד שאלות אחרות בדבר קניית נכס, או אולי לגבי תחומים אחרים שקשורים לקניית נכסים בארץ וכמובן באירופה - הכנסו לכאן וחשוב מזה אל תשכחו שבתחום של נדל"ן צריך לפעול בחוכמה ולברר לעומק את כלל הפרטים.
 



תגיות המאמר: נדלן בארהב


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מה אני רוצה? לא בטוח. אבל מה אתם רוצים?

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מה רוצה

מאת: מה רוצהקורסים וסדנאות16/01/13972 צפיות
בכדי להצליח בעולם המוסיקה רצוי להבין היטב גם תוכנת עריכת סאונד ובנוסף לכך את מקצוע ההפקות המוזיקליות. מפאת זאת הבנתי שכדאי להירשם ללימודי סאונד ובאופן זה להרחיב את הכשרתי בתחום היצירה המוזיקאלית.

מאת: מה רוצההפקות אירועים29/11/12983 צפיות
יש גם מתכננים שעוסקים בהפקת ז'אנר מסוים. ולכן בטרם מחליטים על מפיק ארועים מסוים, יש לבחון את המסוגלות שלו לארגן מאפס קונספטים שונים.

מאת: מה רוצההפקות אירועים28/11/12940 צפיות
הפקת אירוע זהו תחום לא פשוט אשר כולל התעסקות בגורמים שונים לדוגמא חיפוש אולם וצלם. ועדיין, אף על פי שאנשים רבים גורסים שפנייה למפיק תייקר את העלויות, נהפוך הוא

מאת: מה רוצההפקות אירועים27/11/12933 צפיות
כשמדברים עם בעלי גן ברצון לקיים שם האירוע, בהרבה מהמקרים נתאכזב לגלות שהסכום שהם גובים הוא מנופח מדי. וראו זה פלא, אם בעבר התרגלנו להתבאס ולהתפשר על מקום שונה, הודות למעצב ומפיק ארועים ממש אין סיבה להתבאס.

מאת: מה רוצהחתונות26/11/12925 צפיות
רגון ארוע זהו תחום ארוך המצריך טיפול ברבדים מגוונים כגון שכירת מתחם וחברת צילום. אולם, אפילו שאנשים רבים נוטים לחשוב כי שכירת צוות תנפח את העניין, זה בכלל לא ככה.

מאת: מה רוצהקייטרינג18/11/121198 צפיות
בטח תסכימו שאוכל בריא רלוונטי לכולם -לעובד הפשוט ביותר, לראשי הצוותים ועם זאת גם למוזמנים בחתונה. מהסיבה הזאת בדיוק תסתייעו באופציות קייטרינג מגוונות. ככה תצליחו להעניק תשובה לכול ארוע.

מאת: מה רוצההדברה15/11/12974 צפיות
הכרחי שתבינו שלצערכם הרב מרבית הפתרונות לאו דווקא יתאימו בכל מקרה וחשוב מכך, מהותי להתאים את הפתרון תוך התחשבות במאפייני החרק או המזיק שמעוניינים להדביר.

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222701 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202517 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183250 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183224 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183253 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182596 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182259 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica