חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צליל עסקי על ידי קריין מקצועי – הבחירה הנכונה

מאת: smart jinglesטיפים שיווקיים01/10/2012955 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

צליל עסקי על ידי קריין מקצועי – הבחירה הנכונה

בעידן עסקי ומסחרי בו בכל מקום אנו נתקלים בפרסומות, על השיווק להיות חכם וקולע, להגיע לקהלים הנכונים בזמן ובמקומות הנכונים, וליצור את האפקט המדויק המבוקש. מסרים המועברים ללקוחות בכל מקום מסוננים מדי דקה ולא כל הפרסומים מגיעים לאוזניים הנכונות. לפיכך, עלינו להכיר את אפיקי הפרסום הנכונים וליצור בחברה שלנו מיתוג איכותי ומוניטין בולט בענף הרלוונטי.

ג'ינגל מקצועי, הוא הפתיח שיושמע עם כל שיחה שתיכנס לעסק, יסייע ביצירת השם הנכון ובהנכחת החברה מול הלקוחות הרלוונטיים, כמו גם לקוחות פוטנציאליים היוצרים קשר לראשונה עם החברה. ג'ינגל מקצועי הינו אחד הכלים העיקריים ליצירת מיתוג ווקאלי, מאחר והוא מגיע לאוזניהם של צרכנים שכבר מתעניינים בשירות. כמו כן, ידוע כי ג'ינגל מקצועי המבוצע על ידי קריין בעל ניסיון וקול רדיופוני יוצר חותם ומעביר מסרים בלתי מילוליים, הפונים אל תודעת הצרכן ומותירים בה חותם לטווח הארוך.

למעשה, מסרים ווקאליים המבוצעים על ידי קריין רדיופוני מנוסה  מהווים חלק בלתי מבוטל מהנכחת החברה בענף הרלוונטי, מאחר והאפקט של הקול הרדיופוני על התודעה הינו ארוך טווח ומשפיע למשך זמן רב. בפעמים הבאות בהן יזדקק הלקוח לשירות זה, סביר להניח שיפנה לחברה בה הוא מזהה את אותם צלילים מוכרים.

יתרון נוסף של ג'ינגל עסקי המבוצע על ידי קריין מקצועי הוא האפשרות להעביר מסרים שיווקיים ומידע רלוונטי אודות החברה בזמן המתנה למענה קולי מטעם נציג החברה. בזמן קצוב זה, ניתן להעביר ללקוח מידע חשוב המקצר תהליכים ואולי עשוי אף לחסוך ללקוח המתנה מיותרת, או טרטור מאוחר יותר, עם המענה הקולי של הנציג. הלקוח זוכה לקבל מידע חשוב ולהנעים את זמן ההמתנה בצליל עסקי או במסרים שיווקיים רלוונטיים לצרכיו האישיים.

מיתוג קולי המבוצע על ידי קריין מקצועי ומנוסה 'שובר את הקרח' מול הלקוח בזמן ההמתנה למענה קולי מטעם נציג החברה ומחזק את הרצון לשמור על קשר עם החברה. כמו כן, חברות אשר להן זמני המתנה ארוכים וחייבות צליל עסקי, יכולות לנצל ג'ינגל להעברת מסרים חשובים ללקוח, לעניין אותו במבצעים רלוונטיים או לעניין אותו בהצעות שיווקיות מתאימות לצרכיו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

smart jingles - מיתוג קולי וג'ינגלים לעסקים

ג'ינגלים | קריינות מרכזייה | צליל עסקי | פאנטון ומוסיקה לפרסומות

http://smartjingles.co.il/

077-5002925 // 054-6978151

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת smart jingles

מאת: smart jinglesשיווק16/02/131063 צפיות
כל אחד מאיתנו מקבל אין ספור מסרים שיווקיים מידי יום ביומו, שלטי חוצות, מודעות עיתונים, אתרי אינטרנט, רדיו ועוד. ובמצב זה ממש לא קל להתבלט ולהחדיר מסרים בין שלל המפרסמים הרבים, ישנה אפשרות בה ניתן לפרסם ולהגיע לתודעת הציבור בצורה אפקטיבית למרות התחרות הרבה וזה דרך צליל המתנה עסקי או ג'ינגל שירה.

מאת: smart jinglesשימור לקוחות01/01/135454 צפיות
ידוע לכל כי תשדירים הערוכים היטב מסייעים מאוד בהעברה וחידוד של מסרים השייכים לתחום השיווק ואף תורמים לקידום בית העסק. בעידן שהלקוחות של החברות השונות מקבלים מסרים והודעות מעשרות סוגים של אמצעי התקשורת כל העת, התשדירים והג'ינגלים הם הדרך הבטוחה והקלה ביותר ליצירת בידול מהמתחרים השונים ולשיווק מוצרים ללקוחותינו בדרך סימפטית ונעימה להפליא.

מאת: smart jinglesמיתוג27/10/12881 צפיות
בעולם אינטנסיבי כשל היום, בו מסרים שיווקיים מועברים ללקוחות ללא הפסקה וצרכנים נתקלים בפרסומות בכל מקום אליו הם מגיעים, המסרים השיווקיים שאנו מעבירים ללקוחותינו צריכים להיות חכמים ומקצועיים, מעוצבים על פי צרכי הלקוחות ובנויים בדיוק על מנת להעניק להם את המענה המושלם. לאחר שהבנו כי רוב התקשורת מתבצעת באינטרנט, הכלי השיווקי הבא שנעניק לחברה שלנו ונקדם באמצעות כך את היוקרתיות וההצלחה שלה, הוא צליל עסקי המבוצע על ידי חברת קריינות למרכזיה מקצועית ומנוסה.

מאת: smart jinglesמיתוג27/10/12912 צפיות
אפיון מדויק של ג'ינגל עסקי מבטיח פנייה נכונה אל הקהל הרלוונטי, תוך בנייה נכונה של אופי המסר, יציקת המלל המתאים, הלחנה ברמה גבוהה, וביצוע של הג'ינגל על ידי קריין מקצועי ומנוסה, בעל קול רדיופוני. כמובן, חברה בעלת פאנל רחב יותר תוכל להציע מגוון גדול יותר של אנשי מקצוע, בין אם מדובר בקופירייטרים, מלחינים, כותבים או עורכים – ככל שלחברה יש יותר ניסיון ולה פאנל נרחב יותר של אנשי מקצוע, כך עולים הסיכויים שהג'ינגל יהיה מהרמות הגבוהות בארץ ובכלל.

מאת: smart jinglesמיתוג27/10/12905 צפיות
בעולם מלא במסרים שיווקיים, על כל חברה לדעת להפיץ את המסרים הרלוונטיים באפיקים הנכונים ולהציע את השירותים בעטיפה המתאימה לקהל היעד. בתקופה בה נותני השירות רבים והתחרות גבוהה, אפיקי הפרסום מתרבים וצורות השיווק הופכות משוכללות יותר. כך, פרסום כשלעצמו אינו עונה על המטרה כבעבר אלא מצריך חשיבה חכמה והבנה של פנים הדברים. עלינו לדעת לפרסם במקום הנכון ובזמן הנכון בו לקוחותינו אכן מחפשים אחר המוצר.

מאת: smart jinglesמיתוג19/10/12996 צפיות
מנהל המעוניין לפתח את העסק ולפנות אל לקוחות חדשים חייב לקחת בחשבון אלמנטים של מיתוג קולי. גינגל מייצר רושם אפקטיבי על הלקוח, מהווה תרומה משמעותית לאפיון שלה ומאפשר לה לפנות אל קהל יעד מפולח וספציפי. ג'ינגלים יכולים לכלול שיר תדמיתי, קריינות או טקסט מקצועי. בכל רחבי העולם מופקים הג'ינגלים על ידי גורמים המחזיקים בטכנולוגיה המתאימה ומכירים את הלך הרוח בקרב המאזינים והלקוחות.

מאת: smart jinglesשיווק19/10/12866 צפיות
ג'ינגלים יכולים להיות מבוססים על תשדירי חסות, מנגינה, שיר או קריינות מקצועית. לחברה המייצרת ג'ינגלים מגוון כלים להשגת המטרה, המוגדרת מראש על ידי הלקוח. יחד עם זאת, אין ספק כי ידע וניסיון בתחום המיתוג הקולי עשויים לעזור באופן משמעותי. ג'ינגלים מיועדים למטרות שונות ולכן יש ביניהם הבדלים. גינגל לרדיו המשמש תשדיר חסות ברדיו אזורי מופק בצורה אחרת מאשר פאנטון לטלפון הנייד, פתיח לאתר אינטרנט או גינגל מושר.

מאמרים נוספים בנושא טיפים שיווקיים

מאת: צח סחרטיפים שיווקיים29/07/192946 צפיות
היום אני רוצה לספר לכם על שירות שכולנו כבר נחשפנו אליו, אבל הדהים אותי בגלל רמת ההיענות וההנעה לפעולה (אני מניח שזה מה שחשוב לנו בסופו של דבר), השירות הוא שיווק באמצעות SMS! כן, קראתם נכון, לשיווק באמצעות SMS יתרונות רבים, הראשון שבהם – המהירות. למעשה, כשאנו שולחים ללקוחות שלנו מידע, חשוב לנו שהם יקבלו אותו בהקדם, שהם יקראו אותו והכי חשוב, שהמידע שלנו יניע אותם לפעולה!

מאת: Daniel.Bטיפים שיווקיים28/09/175555 צפיות
הפקת סרט תדמית מתבצעת כחלק מאסטרטגיה שיווקית או ניהולית של חברות ועסקים, שבשלב מסוים רוצים להציג את ערכי החברה בסרטון תדמית מופק היטב. קיים מגוון גדול של סוגי סרטונים, ביניהם סרטון תדמית לעסק, סרט שיווקי, סרטי הדרכה, סרטי תדמית לתערוכות ועוד.

מאת: הדסהטיפים שיווקיים27/08/176083 צפיות
לאחרונה אנו זוכים להיות נוכחים למצב בו הטכנולוגיה מתפשטת ברחבי העולם ותופסת מקום נכבד בחיי היום יום שלנו. בעזרת אינטרנט ניתן להגיע לכל אינפורמציה אפשרית ולקבל מידע על כל דבר בעולם בזמן המינימלי ביותר. עסקים רבים רואים בכך הזדמנות מעולה לקדם ולשווק את השירותים שלהם. ישנם אופציות רבות ומגוונות לקידום באינטרנט ובמנוע החיפוש גוגל בפרט אך במאמר זה נתמקד בשיטות קידום הכי פופולריות שיש כרגע בשוק והן: קידום אורגני ( SEO ) וקידום ממומן ( PPC ).

מאת: ישראל רף טיפים שיווקיים01/08/176267 צפיות
אילו מתנות לראש השנה כדאי לקנות לעובדים והלקוחות? בחירת המתנות היא לא דבר קל, תנו לנו לעזור לכם – מה דעתכם על עציצים ממותגים עם מסר אישי שלכם ממותג בעציצים, מדובר במתנה יוצאת דופן שתלווה את העובדים והלקוחות לאורך השנה, תיכנס לתודעה שלהם ביומיום, עם חוויה ירוקה וצומחת בעציץ עם הרבה ערך ורגש.

איך לא לרצות למכור, איזון רגשי בתהליך מכירה, פחד מכישלון בתהליך מכירה, איך לרצות למכור, מוטיבציה לאיש מכירות, מפחד לא למכור, פסיכותרפיה הוליסטית, מטפל התנהגותי קוגניטיבי: וכאן יתבאר, מהו האיזון הרגשי, שאותו צריך איש מכירות בתהליך של מכירה? ומהן שתי המחשבות המנוגדות שסותרות אחת את השנייה, שאיש המכירות צריך לחשוב את שתי המחשבות האלו בו זמנית, באיזון מסוים, כדי להצליח בתהליך המכירה? ומי שיתבונן בעניין יראה, כי בתהליך מכירה יש שתי מחשבות מנוגדות וסותרות אחת את השנייה. שכל אחת מהן ...

מאת: מאה הימיםטיפים שיווקיים09/03/152470 צפיות
בניית אסטרטגיה שיווקית היא תכנון של גישה שיווקית ארוכת טווח, שנועדה להשיג את המטרות השיווקיות של העסק. חלק חשוב של בניית אסטרטגיה שיווקית יעילה הוא איסוף מידע. יש לאסוף מידע על העסק, דרכי השיווק שלו, יתרונותיו וחסרונותיו, על הלקוחות, על המתחרים, ועל תדמית המותג. עם מידע זה ניתן להתחיל בניית אסטרטגיה שיווקית חכמה, שאינה מפזרת משאבים מיותרים, ומכוונת את ההשקעה לאפיקים נושאי פרי. השלב הבא של בניית אסטרטגיה שיווקית חכמה הוא תכנון מפורט של הכלים השיווקיים הנכונים לעסק ויישומם בפועל

שאלה: כיצד ניתן להבטיח את האימפקט הגבוה ביותר על השקעה עבור מאמצי קידום המכירות שלי? תשובה: אסטרטגיית קידום מכירות מורכבת מפיתוח ושילוב ייחודי של חמישה מרכיבים עיקריים:  פרסום.  יחסי ציבור.  קידום מכירות.  שיווק ישיר.  מכירה אישית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica