חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יתרונותיו של מבחן TOEFL על פני מבחנים אחרים

סטודנטים המעוניינים בלימודים בחו"ל נדרשים לעבור מבחני מיון באנגלית. ישנם כמה סוגים של מבחני מיון כאלה, וחשוב לדעת את היתרונות של כל אחד מהם על מנת לבחור במבחן שיפתח בפני המועמד את מקסימום אפשרויות הלימוד. מבחן TOEFL הוא אחד הוותיקים והפופולאריים מבין מבחני המיון ולו יתרונות רבים על פני מבחני מיון אחרים.

יתרונותיו של מבחן TOEFL

מבחן TOEFL מאפשר פניה למבחר רחב יותר של מסגרות להשכלה גבוהה בחו"ל:

למעלה מ 8500 מכללות, אוניברסיטאות ומסגרות אחרות להשכלה גבוהה מסתמכות על מבחן TOEFL ככלי מדידה, סינון ומיון למועמדים. מדובר במכללות והאוניברסיטאות המובילות בעולם בכל תחומי הלימוד, מ 130 מדינות שונות.

קל ונח יותר מכל מבחן מיון בין–לאומי אחר

את מבחן TOEFL ניתן לערוך בלמעלה מ 165 מדינות ברחבי העולם. ישנן כ 4500 נקודות בחינה רשמיות בעולם כולו, כך שכל נבחן יוכל למצוא מקום בחינה הקרוב למקום מגוריו ונגיש לו בנוחות מבחינת ההגעה.

כמו כן, לעומת מבחנים אחרים, הכוללים כמה חלקים כאשר כל חלק מתבצע ביום אחר, מי שבוחר להיבחן במבחן טופל חוסך זמן, אנרגיה וכסף, משום שהמבחן הוא בעל חלק אחד ומתבצע במשך יום אחד בלבד.

מודד בצורה הטובה ביותר את היכולות האקדמיות של המועמד באנגלית

סטודנט זר המבקש ללמוד באוניברסיטה או מכללה דוברת אנגלית, צריך להיות בעל כישורי שפה גבוהים, ולבטא יכולת הבנה והבעה בכתב של אנגלית אקדמית. מבחן TOEFL הוא המבחן שבודק בצורה הטובה והמקיפה ביותר את יכולתו של המועמד ללמוד לימודים אקדמיים באנגלית. מבחן טופל כולל קטעי האזנה להרצאה אקדמית באנגלית ומענה על שאלות הקשורות להרצאה זו. המבחן כולל גם האזנה לדיאלוגים בהקשר אקדמי, קטעי הבנת הנקרא ברמה אקדמית, שיחות והרצאות אקדמיות שיש לסכם בעל פה ואף צורך לכתוב שני חיבורים ברמת כתיבה אקדמית.

בצורה זו בעצם מדמה המבחן סיטואציות של הרצאה באוניברסיטה מן הסוג שהמועמד יצטרך להתמודד עמן בלימודיו בחו"ל.

עקב סגנון המבחן, המדמה בצורה הטובה ביותר את הלימודים בשטח, מעדיפות מסגרות אקדמיות רבות בעולם להסתמך על מבחן טופל כמבחן מיון לסטודנטים זרים לעומת מבחנים אחרים.

הציון האובייקטיבי ביותר

נבחנים רבים שוקלים להעדיף מבחנים אחרים אשר על פניו נראים קלים יותר, למשל, מבחן בעל פה. מבחן בעל פה הוא בעצם ראיון באנגלית כאשר המראיין הוא גם זה שנותן את הציון. אלא שבמבחנים מסוג זה, הציון ניתן על ידי אדם אחד על סמך התרשמותו הסובייקטיבית. אם איתרע מזלו של המועמד לפגוש את המראיין ביום לא טוב, או שהמועמד סתם לא מוצא חן בעיני המראיין מסיבות סובייקטיביות לחלוטין, נסיבות אלה עלולות לפגוע בציונו של המועמד במבחן שהוא כה קריטי לעתידו.

במבחני טופל ישנם כמה בודקים לכל בדיקה. הציון שניתן הוא ציון משוקלל מן הציון שנתנו כמה בודקים. צורת הערכה זו מבטיחה שהציון שיינתן במבחן זה יהיה אובייקטיבי ככל האפשר וישקף באמת את הידע של הנבחן.

מבחן טופל, אם כן, הוא מבחן מיון אמין ונח למועמדים ללימודים באוניברסיטאות דוברות אנגלית.

 



תגיות המאמר: מבחן toefl, טופל, TOEFL


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

טקטיקום - כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טקטיקום תוכן ותרגום

מאת: טקטיקום תוכן ותרגוםטיפול בעור18/02/13888 צפיות
כולנו רוצים להיראות במיטבנו לכל אורך השנה, להיות יפים, זוהרים וצעירים. גופינו משתנה במהלך הזמן והוא מושפע מהרבה גורמים כמו הזמן ,מזג האוויר , הורמונים, פצעים וצלקות שלעיתים משאירים סימנים, לחצים נפשיים ועוד שלל סיבות אשר משפיעות באופן עקיף או ישיר על עור הפנים שלנו. אחת הדרכים האפקטיביות ביותר לשמירת עור הפנים צעיר וקורן היא טיפולי פנים.

מאת: טקטיקום תוכן ותרגוםקוסמטיקה12/02/13904 צפיות
מכון יופי וקוסמטיקה הוא דבר אלמנטרי בעידן שאנו חיים בו. טיפולי פנים, בניית ציפורניים, פדיקור ומניקור, הסרת שיער, טיפולי עור ועוד הם טיפולים שהרבה אנשים באוכלוסייה עוברים וכל אלה ניתנים על ידי מכוני יופי וקוסמטיקה. כל אחד רוצה להיות אסטטי ומושך ולכן כמעט כולנו עושים טיפולי יופי שונים אשר עוזרים לנו לחשוף את היופי הגלום בנו.

מאת: טקטיקום תוכן ותרגוםעיצוב05/11/12937 צפיות
אם האתר מוציא חלון שאומר שאין הפרדת פסקאות יש לשחק עם הרווחים בין השורות – למחוק רווח וליצור אותו מחדש, זה אמור לסדר את זה ולאפשר את פרסום המאמר.

מאת: טקטיקום תוכן ותרגוםלימודים בחו"ל02/10/121103 צפיות
סטודנטים המעוניינים ללמוד במוסדות להשכלה גבוהה באוסטרליה ובאנגליה נדרשים לעבור מבחני ידע באנגלית בנוסף לדרישות הרישום האקדמיות הרגילות. בעבר נדרשו סטודנטים לעבור מבחנים מקומיים מיוחדים למטרה זו. כיום מקבלות מדינות אלה את מבחן TOEFL כמבחן קביל גם לשם בדיקת רמת האנגלית של המועמד. הציונים במבחני TOEFL הותאמו על ידי הרשויות במדינות אנגליה ואוסטרליה לציוני המבחנים המקומיים, כך שהיום ניתן להסתפק בטופל למטרה זו ללא צורך לעבור מבחנים נוספים.

מאת: טקטיקום תוכן ותרגוםלימודים בחו"ל02/10/12885 צפיות
מבוטל

מאת: טקטיקום תוכן ותרגוםלימודים בחו"ל05/09/121159 צפיות
חלק הקריאה של מבחן טופל מהווה אחד מתוך ארבעה חלקים שכוללת בחינת טופל הבינלאומית. חלק זה של מבחן TOEFL בוחן את מיומנויות הקריאה האקדמיות של הנבחן המבקש ללמוד בחו"ל ובודק האם הוא מסוגל להבין טקסט בשפה האנגלית המנוסח ברמה אוניברסיטאית. חלק זה של מבחן TOEFL כולל בין שלושה לארבעה קטעי טקסט המחולקים לפסקאות וכוללים בסך הכל כ-700 מילים

מאת: טקטיקום תוכן ותרגוםלימודים בחו"ל04/09/121742 צפיות
ארגון ETS האחראי על עריכת מבחני TOEFL IBT מחויב לכך שנבחנים בעלי צרכים מיוחדים יוכלו להבחן בנוחות תוך ביצוע ההתאמות הנדרשות עקב מוגבלויותיהם. במידה והנבחן הינו בעל מוגבלות וזקוק להתאמות מיוחדות, עליו לציין זאת בעת הרישום לבחינה. במסגרת הפרטים שעל הנבחן למסור עליו לציין מהו סוג המוגבלות בה הוא לוקה וכן לאיזה סוג של התאמות הוא זקוק.

מאמרים נוספים בנושא לימודים בחו"ל

מאת: Daniel.Bלימודים בחו"ל15/04/182253 צפיות
יש שמעדיפים לבלות את הקיץ לא בסאמר קאמפ עם חברים וחוויות מתחרויות ופעילויות ספורטיביות, אלא בסאמר סקול, וזה במטרה לשפר את האנגלית שלהם לפני תחילת שנת הלימודים.

מאת: sharondan80לימודים בחו"ל26/04/161980 צפיות
אם אתם רוצים להעניק לילדים שלכם חוויה של פעם בחיים, ולהפוך את חופשת הקיץ להרבה יותר מעשירה והרבה יותר מיוחדת עבורם, סאמר סקול בלונדון יעניק לכם את הפתרון הטוב ביותר לכך.

מאת: Alon Meninלימודים בחו"ל23/08/152751 צפיות
Abstract: In those recent years we have witnessed the phenomenon that grew and her name is - the brain drain. This are a university-educated families who decide to move to another country. This phenomenon is growing every year mainly because of the implications of globalization worldwide. We see the movement of migration of families (mostly academic) to developed countries. In Israel the phenomenon is becoming more difficult and large. The Israeli government, only recently foreclosed on dealing with the phenomenon. Is it late to make the change? This article will attempt to review, with a view of the researchers, in short, the most significant reasons why the phenomenon is so widespread. And I will try to give reasons and mapping of advice to resolve the short term.

מאת: מיכאל רומנסקילימודים בחו"ל31/03/147104 צפיות
עולם ההדרכה מציע, במסגרתו, מגוון רחב מאד של שיטות, המביאות לידי ביטוי רעיונות שונים הקשורים בהדרכה וגם מבחר של כלים, שבהם ניתן להשתמש. עולם זה עבר לא מעט תהפוכות לאורך השנים וניתן לראות בו שינויים רבים, הבאים לידי ביטוי באופן שבו מיושמות ההדרכות עצמן.

מאת: שירה דרורילימודים בחו"ל31/03/147302 צפיות
למרות שמחקרים כבר מראים שסינית הופכת לשפת האם המדוברת ביותר בעולם, אין ספק שמדובר בשפה מורכבת ומאתגרת ללמידה. אז איך בכל זאת מייעלים את הלימוד? שילוב בין מחקר של המדינה המרתקת, למידת השפה ומימושה אפשרי באמצעות לימודי סינית בסין.

מאת: kinneret ovלימודים בחו"ל19/03/147757 צפיות
לימודי רפואת שיניים אפשריים ברומניה, הונגריה, בולגריה, סרביה, מולדובה, לטביה, צ'כיה, פולין ועוד. תנאי הקבלה ללימודי רפואת שיניים בחו"ל כוללים בדרך כלל : אנגלית ברמת ארבע יחידות לימוד לפחות, בגרות בכימיה, פיזיקה וביולוגיה, מבחני כניסה אינדיבידואליים לפקולטה וראיון קבלה.

מאת: נינה כהןלימודים בחו"ל11/09/132962 צפיות
לימודים הם דבר חשוב עבור כל אדם רציני במדינת ישראל. לכן אנו רואים כיצד בתחומים רבים אף אחד לא מהסס ומגייס את הכסף הנדרש על מנת לרכוש מקצוע איכותי לעתיד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica