חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניהול השקעות חכם

מאת: מה רוצהנדל"ן04/10/2012649 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רכישת נכסים להשקעה. במדינה שלנו הנושא של קניית דירההתהפך לחלוטין והפך מנושא מובן מאליו לפנטזיה ועל כן, עלינו למצוא רק את השיטות הטובות ביותר כדי לקנות בית בעלות צודקת וכמובן גם, לרכוש נכס שיאפשר לנו לרוויח כאשר נרצה למכור אותו.

בפוסט המצורף אנסה לגעת בנקודות המהותיות הקשורות לקניית נכסים בארץ ובמקומות אטרקטיביים בעולם, לתת אינפורמציה ולענות על סוגיות ושאלות חשובות שסובבות סביב נושאים מרכזיים לדוגמת - נדל"ן בחו"ל, התעסקות ושימוש במשרדי תיווך או רכישת נדל"ן מניב.

לבינטין

אחת מהשאלות החשובות שמחפשי נכסים צריכים לתת לה למענה, בנוסף לגודל והמיקום, היא השימוש בשירותי משרד תיווך מקומי. ללא צל של ספק יש יתרונות רבים - מדובר בכריש נדלן שמכיר היטב את סדר הגודל של העלויות, איכות הדירות והדיירים באזור ולא פחות חשוב, את יחסי הביקוש והיצע. אך מנגד קיים חסרון בולט - שקיימת עמלה מסוימת, אך חשוב לזכור שהיא במעל 90% מהמקרים מתקזזת כאשר סוכן הנדל"ןמצליח לצמצם ולגשר על השוני במחיר הקיים בין הרוכש למוכר.

אספקט מרכזי נוסף שכדאי להתייחס אליו כשמתלבטים לגבי קניית בית פרטי הוא המטרה שלו. אם חושבים על בית לצורך מגורים או השקעה, אם מחפשים דירה בארץ או מעבר לים. לכל מטרה מסוימת ישנם אספקטים חשובים שמהותי לשים עליהם דגש.

נדל"ן להשקעה בארצות הברית - במקרה כזה מהותי מאוד להקפיד על קיום העסקה בעזרת חברה מקצועית, הרי בסופו של דברלאו דווקא אתם תנהלו את רכישת הקרקע והנכס, תהליך השיפוץ שלו ומכירה שלו. עם זאת, מספר גדול של משקיעים בוחרים דווקא באפשרות זו כהשקעה קצרת מועד ולאמיתו של דבר כנכס מניב, ועל כן כדאי להבין טוב מראש מה היא העלות ומהי התועלת מהנכס.

קניית דירה ישירות מקבלן או דירה ישנה? - לא מעט אנשים מאמינים שקניית בית חדש הוא עסק יקר יותר משמעותית מקניית בית יד שנייה, אך בשתי האופציות חשוב מאוד לזכור שהעלות ההתחלתית היא ברוב המקרים לא הסוף, בגלל שאנו נאלצים לשלם מעבר על דברים שונים נוספים ולכן מומלץ, להתייחס ברצינות לנושא העלות.

נקודה אחרונה לפני סיום, אם יש לכם עוד מחשבות אחרות בדבר רכישת נכס להשקעה, או לגביתחומים נוספים שרלוונטיים לנדל"ן בארץ, באירופה ובמקומות נוספים - לחצו כאן ומעבר לזה תזכרו שבתחום הנדלן צריך לנהוג בצורה אחראית ולבדוק בקפידה את כל המידע.
 



תגיות המאמר: ניהול השקעות, לבינטין


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מה אני רוצה? לא בטוח. אבל מה אתם רוצים?

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מה רוצה

מאת: מה רוצהקורסים וסדנאות16/01/13972 צפיות
בכדי להצליח בעולם המוסיקה רצוי להבין היטב גם תוכנת עריכת סאונד ובנוסף לכך את מקצוע ההפקות המוזיקליות. מפאת זאת הבנתי שכדאי להירשם ללימודי סאונד ובאופן זה להרחיב את הכשרתי בתחום היצירה המוזיקאלית.

מאת: מה רוצההפקות אירועים29/11/12983 צפיות
יש גם מתכננים שעוסקים בהפקת ז'אנר מסוים. ולכן בטרם מחליטים על מפיק ארועים מסוים, יש לבחון את המסוגלות שלו לארגן מאפס קונספטים שונים.

מאת: מה רוצההפקות אירועים28/11/12940 צפיות
הפקת אירוע זהו תחום לא פשוט אשר כולל התעסקות בגורמים שונים לדוגמא חיפוש אולם וצלם. ועדיין, אף על פי שאנשים רבים גורסים שפנייה למפיק תייקר את העלויות, נהפוך הוא

מאת: מה רוצההפקות אירועים27/11/12933 צפיות
כשמדברים עם בעלי גן ברצון לקיים שם האירוע, בהרבה מהמקרים נתאכזב לגלות שהסכום שהם גובים הוא מנופח מדי. וראו זה פלא, אם בעבר התרגלנו להתבאס ולהתפשר על מקום שונה, הודות למעצב ומפיק ארועים ממש אין סיבה להתבאס.

מאת: מה רוצהחתונות26/11/12925 צפיות
רגון ארוע זהו תחום ארוך המצריך טיפול ברבדים מגוונים כגון שכירת מתחם וחברת צילום. אולם, אפילו שאנשים רבים נוטים לחשוב כי שכירת צוות תנפח את העניין, זה בכלל לא ככה.

מאת: מה רוצהקייטרינג18/11/121198 צפיות
בטח תסכימו שאוכל בריא רלוונטי לכולם -לעובד הפשוט ביותר, לראשי הצוותים ועם זאת גם למוזמנים בחתונה. מהסיבה הזאת בדיוק תסתייעו באופציות קייטרינג מגוונות. ככה תצליחו להעניק תשובה לכול ארוע.

מאת: מה רוצההדברה15/11/12974 צפיות
הכרחי שתבינו שלצערכם הרב מרבית הפתרונות לאו דווקא יתאימו בכל מקרה וחשוב מכך, מהותי להתאים את הפתרון תוך התחשבות במאפייני החרק או המזיק שמעוניינים להדביר.

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222701 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202517 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183250 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183224 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183253 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182595 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182259 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica