חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אקטיביה

מאת: שלום כהןדיאטה ותזונה10/10/2012951 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שוק מוצרי החלב בישראל היה גדול מימדים מאז ומתמיד. נראה כי לא לחינם מכנים אותנו בעולם "ארץ זבת חלב ודבש" מאחר וניתן לראות כיצד בכל חנות מכולת או בכל רשת לשיווק מזון מוצעים למכירה מעדני חלב שונים. מוצרים חשובים כמו יוגורט ואחרים עושים את דרכם אל המרכולים השונים, ולרוב הם נרכשים בצורה מאסיבית ביותר על ידי משקי בית שונים ועל ידי כל מי שחובב את טעם החלב ומבין את היתרונות של מרכיב חשוב זה בתזונה היומית של האדם.

אחד ממוצרי החלב המוכרים ביותר שייך לחברת דנונה. חברה ענקית זו עוסקת ללא הרף בפיתוח מרשים מאוד של מעדני חלב ומוצרים  הנחשבים לאיכותיים במיוחד ולכאלו המציגים חדשנות רבה. כך הדבר גם לגבי מוצר מוכר מאוד כמו אקטיביה שאותו פיתחה חברת דנונה במשך קרוב לעשרים שנה. המחקר הרב שנעשה בנושא, ההכרה המעמיקה עם תחום החלב בעולם, ההבנה של צרכי הצרכנים ברחבי מדינות שונות, וכמובן הבדיקות הרלוונטיות הביאו ליצירת מוצר בעל ערך רב לרבים.

כשרוצים לאכול מוצרי חלב מצוינים

באופן טבעי אנו מאוד מעוניינים להרגיש טוב ולכן ברגע שאנו מפנימים זאת אנו עושים מהלכים שונים שיתרמו לתזונה נכונה ולרכישת מנהגים חיוביים יותר. כך אפשר לראות כיצד רבים ברחבי העולם מחפשים מוצרי חלב איכותיים ומזינים על מנת לתרום לשמירה על גופם. מוצר חלב איכותי וטעים כמו יוגורט הוא כזה שרבים כבר לא שואלים יותר מדי בקשר לאיכויותיו או ליכולת שלו לתרום למערכת העיכול ולכן הם רוכשים אותו בצורה מרשימה ברחבי העולם ומסייעים לפעילות תקינה יותר של העיכול בגופם.

בזכות שילוב של חיידקים פרוביוטים הידידותיים לגוף האדם יכול כל אחד ליהנות ממוצר חלב איכותי כמו אקטיביה. בין אם מוסיפים אותו לארוחת בוקר מזינה ובין אם צורכים אותו לבד הרי שחיידקי ה- Bifidus Actiregularis מצליחים לחיות במשך כארבעים ושמונה שעות במערכת העיכול שלנו ובכך לתרום לאיזון הנדרש בה. כך ניתן ליהנות מפעילות מעיים טובה יותר ולמנוע את המצבים הלא נעימים של הרגשת "מלאות" מוגזמת באזור הבטן או את העיכוב המיותר בהגעה לשירותים.

חלק איכותי מתזונה נכונה

לצערנו הרב אנו רואים כיצד חטיפים שונים ושאר דברי מזון תעשייתיים מקשים עלינו כשאנו רוצים לשמור על הבריאות. אין ספק שמדובר בלא מעט מאכלים טעימים עתירי מלחים ושומנים שמשפיעים לרעה כמעט על כל אדם בעולם המודרני של היום. לכן גם כאן אפשר לראות כיצד אקטיביה יכול לתרום רבות. יוגורט איכותי זה של חברת דנונה מציג לא רק טעמים נהדרים אלא שהוא יכול להוות חלק בלתי נפרד מהרצון של כל אחד מאתנו להגיע לרמה גבוהה של תזונה נכונה.

במוצר חלב איכותי זה יש את כל מה שצריך על מנת לסייע לכל אחד עם הדיאטה שלו. כך זה כשגביע אחד מכיל רק 145 קלוריות (ובגביע דיאט מדובר אפילו בכחמישים קלוריות בלבד). השילוב בין מוצר המבוסס על חלב, כמות מרשימה של חיידקים פרוביוטים, טעמים מגוונים ביותר, סידן ועוד הוא זה שמדגיש עד כמה יוגורט איכותי יכול להיות חלק מכל יצירה של מערך תזונה נכונה ולהראות לכל אדם כיצד הוא יכול לשפר את מערכת שריפת השומנים ואת ביצועי מערכת העיכול.

 



תגיות המאמר: יוגורט, אקטיביה, דנונה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלום כהן

מאת: שלום כהןעסקים - כללי07/03/20922 צפיות
בודקים סקר שכר הייטק בכדי להבין את המצב שלכם ביחס לשוק? עומדים לפני ראיון עבודה ורוצים להיות בטוחים כי התשובה שלכם לשאלת ציפיות השכר תהיה נכונה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי26/01/20993 צפיות
בתחום ההייטק חיפוש העבודה מתמקד פעמים רבות לא רק במשרה עצמה, בתנאי השכר וכדומה, אלא גם בחברה עצמה. כיום ישנן חברות מובילות אשר רבים חושקים בעבודה בהן, חברות אשר מובילות את רשימת החברות המבוקשות בזכות תנאי עבודה מעולים שהן מציעות לעובדים, סביבת עבודה גמישה ואיכותית יותר, אופציות קידום נרחבות ועוד.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי30/12/191082 צפיות
רוצים להתקבל לעבודה בחברת הייטק מסויימת? מחפשים גישה אל חברות ההייטק הגדולות והמובילות בישראל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי01/12/191380 צפיות
עומדים לפני גיוס עובדים משמעותי לחברה שלכם? רוצים לפרסם מודעות דרושים הייטק במקומות אשר יובילו אתכם לקבלת קורות חיים ממועמדים איכותיים אשר באמת מתאימים למה שאתם מחפשים? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי28/11/191120 צפיות
רוצים לחזק את השיווק והפרסום של העסק שלכם ולהזמין רולאפ איכותי וייחודי שיסייע לכם בכך? רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים במקום הטוב ביותר ממנו אתם מבצעים את ההזמנה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבניין ואחזקה - כללי21/11/191427 צפיות
עומדים לרכוש מגהץ קיטור חדש? רוצים להכיר קצת יותר את הטכנולוגיות השונות בתחום בכדי שתוכלו לבחור את מגהץ הקיטור הטוב והנכון ביותר בשבילכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195826 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאמרים נוספים בנושא דיאטה ותזונה

מאת: יעקב קובי עזראדיאטה ותזונה06/03/201553 צפיות
קובי עזרא ויטמין D כנגד זיהומים - ויטמינים. לאחר התפרצויות שפעת H1N1 בשנת 2009, המליצו בחום על כל עובדי הבריאות והחולים להיבדק ולטפל במחסור בוויטמין D כדי למנוע החמרה של דלקות בדרכי הנשימה. ויטמין D מפחית גם את ייצור הציטוקינים הפרו-דלקתיים, מה שעלול להפחית את הסיכון לסערת ציטוקין בזיהום H1N1.48

מאת: מאיה אהרונוביץדיאטה ותזונה27/10/191991 צפיות
טיפים מסדנת תזונה- כיצד להקפיד על תזונה בריאה בשעות העבודה

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה08/08/181691 צפיות
שורש מאקה הוא שורש מופלא הגדל בהרי האנדים. הוא מכיל את כל אבות המזון ומוגדר כמזון על. מחקרים מראים על סגולות רבות שיש לשורש בתחומים שונים. כיצד מאקה יכול לעזור לכם ולמה כדאי לכם לצרוך אותו.

מאת: דודישדיאטה ותזונה16/03/181274 צפיות
כיום כולנו יודעים שעודף משקל הוא לא בריא. אורח החיים העכשווי הביא לנו את שומן הטראנס, העבודות הסטאטיות וחוסר התזוזה שלנו לאורך היום

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/189653 צפיות
מגנזיום הוא מינרל חשוב לתפקוד תקין של גוף האדם, מבדקים בישראל מצאו שהישראלים סובלים מחוסר חמור במגנזיום בערבות הרגלי השתייה בישראל. כיצד מגנזיום משפיע על הגוף והאם כדאי לי לצרוך אותו?

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/181486 צפיות
תבלין הכורכום הפופולרי משמש את התרבות ההודית כבר אלפי שנים בטיפול בבעיות בריאותיות שונות. מחקרים אחרונים על תבלין הכורכום השאירו את המומחים פעורי פה לנוכח היכולות האנטי דלקתיות שבחומר הפעיל בתבלין הכורכום - הכורכומין. כיצד הכורכומיו עובד וכיצד הוא יכול לסייע לטיפול בבעיות רפואיות שונות.

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה15/01/181560 צפיות
גרסיניה קמבוג'יה הוא להיט הרזיה שכבש את העולם בעקבות תכניתו של ד"ר אוז מתכנית הבריאות האמריקאית. כיצד גרסיניה קמבוג'יה יכול לסייע לכם לרדת במשקל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica