חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד בוחרים יועץ השקעות אישי?

מאת: betraderשוק ההון10/10/2012952 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

. יועץ ההשקעות אישי הסביר ליוסי וחבריו הפנסיונרים שזוהי השקעה באופציות מעו"ף בטכניקת "דלתא-ניוטרל". המילים אופציות מעו"ף לא אמרו להם שום דבר, אך היועץ הבהיר שבבנק יזהירו שאופציות מעו"ף מהוות השקעה מסוכנת, אך בטכניקת "דלתא-ניוטרל" הסיכון נמוך מאוד כי ה"ניוטרל" מנטרל את המעו"ף", רווח הוא של אחוז עד שניים מידיי חודש. אבי הפקיד את כספו ולאחר זמן לא ממושך הופתע לגלות שהפסיד מאות אלפי שקלים. החלטנו להביא בפניכם את הקריטריונים לבחירת יועץ השקעות על מנת שלא תיפלו בפח כמו אבי. המדד הראשון הוא השקעה בטוחה.

יועץ השקעות אישי: השקעה בטוחה

השקעה בטוחה: במידה ויועץ ההשקעות אישי מציע לכם "עסקאות מציאה" או תשואה לא ריאלית, שטובה מכדי להיות אמיתית, במיוחד אם עולה נימוק שאתם עשויים להחמיץ הזדמנות, הדבר אמור להדליק נורה אדומה. סרבו לעסקה שאינכם מקבלים פירוט מדוקדק לגביה. הימנעו מהצעה מפתה ככל שתהיה, להשקיע את כל כספכם בהשקעה אחת. חשדו כאשר יועץ השקעות אישי מספר לכם שהמידע הוא בלעדי. כשמדובר במסחר בבורסה כשמדובר בקרנות נאמנות שנכללות בתיק ההשקעות שלכם, יש לבדוק שאתם לא משלמים כפל הן עבור דמי ניהול הקרן והן עבור ניהול תיקי השקעות. במידה ומדובר בניהול  התיק ולא בייעוץ, עליכם לדעת כי מנהלי תיקים מקבלים בחזרה חלק מסכומי העמלות, עובדה שעשויה להוות תמריץ לפעולות קנייה ומכירה רבות. יש לבדוק לעיתים את מספר והיקף הפעולות בתיק ההשקעות שלכם ואם אין פעולות סרק, כמו רכישה ומכירה של ני"ע מסוים באותו יום. קיים הבדל בין

בין יועץ השקעות אישי למנהל תיקים: יועץ השקעות משמעו שהיועץ מעניק עצות, כאשר ההחלטה כיצד ואיך להשקיע היא שלכם בלבד, ואתם אילו המבצעים את הפעולות בחשבון בפועל. ניהול תיקים הוא כשמנהל התיקים מבצע את הפעולות בחשבונכם ואינו מחויב לקבל את הסכמתכם לכל עסקה. למנהל תיקים קיימת גישה לחשבון, על כן עליו להיות אדם בו אתם סומכים לחלוטין.

יועץ השקעות אישי: רישיון

לא כל אחד המציג את עצמו כיועץ השקעות או כמנהל תיקים הוא בעל רישיון בייעוץ השקעות. יש לבדוק את רישיונו באתר הרשות. יש להשוות מספר מועמדים לפני שאתם בוחרים יועץ השקעות אישי או מנהל תיקי השקעות לכספכם. יש לדרוש העתק רישום לכל פעולה של ייעוץ או עסקה. אדם אינו מחויב ברישיון לייעוץ השקעות עד חמישה לקוחות, אך עליכם להיות ערים לכך שאין היועץ תחת פיקוח הרשות ואין הוא מחויב למלא תקנות מהותיות של החוק כמו לדוגמה עריכת ביטוח. יועץ אישי הנוהג כהלכה חייב לדרוש מלקוחו פרטי מצבו הפיננסי, יעדי ההשקעה, צרכים בהווה ובעתיד וכדומה. אינכם חייבים להעביר פרטים אלו, אך מידע עשוי לסייע ליועץ להתאים עבורכם את השירות. יועץ אישי העושה את עבודתו נאמנה יבקש מכם לעיתים עדכונים לגבי מצבכם הכספי. על פי חוק הוא נדרש לבצע זאת לכל הפחות פעם בשנה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

BeTrader -מסחר בבורסה, תשקיע בעצמך!

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת betrader

מאת: betraderבורסת ת"א02/06/131785 צפיות
מסחר בבורסה- אז איך נכנסים אל שוק ההון ?

מאת: betraderבורסת ת"א06/05/131779 צפיות
מסחר ב-CFD - רוצים גם? מסחר ב- CFD הינו סגנון מסחר פופולארי ביותר. שמו בעברית הינו חוזה הפרשים. כיום מרכז חוזה ההפרשים קרוב ל- 65% מנפח המסחר במדינות המתוקנות. הסיבה לכך הינה פשוטה:

מאת: betraderבורסת ת"א07/04/131782 צפיות
מסחר בבורסה - ללמוד ברצינות ואז להתחיל ללכת אם אתה אוהב כסף ומחפש דרכים מגוונות להרוויח אותו, תוכל למצוא עניין בתחום המסחר בבורסה. מסחר בבורסה עשוי לאפשר לך ליהנות מעלייה ברמת החיים שלך.

מאת: betraderבורסת ת"א03/03/131965 צפיות
מסחר בבורסה- קודם תלמד - אחר כך תבין

מאת: betraderבורסת ת"א13/02/131305 צפיות
מסחר בבורסה- לאט ובזהירות כאשר היית קטן, היית מטפס על העצים, מושך לבנות בצמות, משתולל בתוך הבוץ ומסתכן בכל דרך אפשרית. זה היה חמוד מאוד בעיני כולם, אך כעת עלייך להתבגר ולנהוג בצורה רצינית יותר, בעיקר אם אתה מתכנן להיכנס אל שוק ההון ולעסוק במסחר.

מאת: betraderבורסת ת"א06/01/131117 צפיות
בוא לכאן ותתחיל להרוויח - interactive broker אם אתם בעלי ניסיון בשוק ההון של ישראל, טעמתם וניסיתם, חוויתם, הצלחתם, הפסדתם ואחרי כל אלו מתחשק לכם לנסות את מזלכם בעולם הגדול באמת, תוכלו לסחור עם interactive broker בשוק ההון של ארצות הברית.

מאת: betraderבורסת ת"א06/01/131185 צפיות
בוא לכאן ותתחיל להרוויח - interactive broker אם אתם בעלי ניסיון בשוק ההון של ישראל, טעמתם וניסיתם, חוויתם, הצלחתם, הפסדתם ואחרי כל אלו מתחשק לכם לנסות את מזלכם בעולם הגדול באמת, תוכלו לסחור עם interactive broker בשוק ההון של ארצות הברית.

מאמרים נוספים בנושא שוק ההון

מאת: kereninaשוק ההון08/02/214042 צפיות
דברי הסבר על חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, עיקרי החוק, על מי הוא חל, מי פטור מחוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, ההיסטוריה של החוק ועוד!

מאת: גיא חזןשוק ההון25/11/193455 צפיות
יתכן מחיר מניה של 1 דולר שישקף לחברה שווי שוק של 3 מיליארד דולר לעומת מחיר של מניה אחרת עם מחיר של 20 דולר שישקף לחברה שווי שוק של חצי מיליארד דולר.

מאת: גיא חזןשוק ההון28/04/193242 צפיות
תארו לכם שהיה לכם מקור שמדווח בכל דרך שתבחרו – שיחת טלפון, מייל, סמס, פקס, יונה, מורס – "זה הזמן לקנות מניות".

מאת: גיא חזןשוק ההון24/02/1910504 צפיות
אז מי צודק? כולם צודקים וכולם טועים. תארו לכם מה קורה לחזאי שצפה לפני שבוע שבחודש מרץ השוק נופל – וזה קורה. תארו לכם..

מאת: רוני הכהןשוק ההון06/01/192999 צפיות
בוחרים להשקיע עם בית השקעות שמכיר את שוק ההון ויודע ליצור את ההשקעה הכי טובה ללקוחותיו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון08/07/182840 צפיות
צריכים לפתוח תיק השקעות ולהבין מה עושים איתו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון27/05/181751 צפיות
זה רק הגיוני כי גם הצורה שבה מבצעים ניהול תיקי השקעות תעבור את אותו הזעזוע, עם שלל של יתרונות חדשים שרק מגבירים את התחרות ויוצרים את השירות הכי מתקדם עבור כל לקוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica