חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הכל על רכישת מיטת תינוק

מאת: לולה איזרסוןהורות14/10/2012841 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איך בוחרים ציוד לתינוק?

בכל פעם שילד מצטרף למשפחה זו שמחה גדולה להוריו המגיעה עם אחריות כבדה. ההורות מאופיינת בתהיות ודאגות רבות, הלול מתאים לו? הוא עייף? האם טוב לו? וכמובן גם בהרבה בחירות חשובות שיהיה צורך להכריע ביניהן.

הבחירה חשובה והראשונה קשורה לציוד שתזדקקו לו. מההתחלה התינוק שרק נולד יזדקק לציוד בסיסי, אבל כיוון שמדובר על תינוק פצפון, חייב הציוד והריהוט לעמוד בסטנדרטים המתאימים לתינוקות, מבחינת העמידות והאיכות. מסיבה זו רצוי להשקיע בבחירה, לבחון היטב את המוצרים ולרכוש רק פריטים איכותיים ובטיחותיים שניתן לסמוך עליהם.

מצעים לתינוקות

בין אם רוכשים עגלה, בוסטרים או כל דבר אחר עבור הילד, כאשר זה מגיע לבחירה כל-כך חשובה, חשוב לבדוק כמה דברים מרכזיים. סביר להניח שרוב המוצרים בחנות יהיו יפים ומקסימים, אך לא חכם לקנות ע"פ מראה המוצר בלבד. גם המיטה היפה ביותר יכולה להתברר כבלתי נוחה ולא בטוחה. הקפידו להימנע ממקרים שבהם אתם רוכשים מוצר כזה או אחר רק על פי קליפתו.

לפני הכל, סוגית הבטיחות!

הדבר הראשוני שחובה לבחון בנוגע לכל דבר שרוצים לרכוש הוא בטיחותו. פריט יכול להיראות מרשים מאוד, אבל אם הוא לא עומד בתקני בטיחות בסיסיים, הוא לא בשבילכם. בין אם זאת שידה, עגלה או מוצר אחר, אם הילד שלכם יעשה בזה שימוש אז על זה להיות מתאים למידותיו.

יתרה מכך, מתקן שכתוב עליו שהוא מותאם לילדים קטנים, יהיה בטוח לשימוש מכל האספקטים, למשל החומריםמהם הוא מורכב. קיימים המון פרטים שאנו מסרבים לחשוב עליהם כסכנה, עם זאת במגע עם התינוק הם עשויים להתגלות בתור סכנה. הצורה של הרהיט, לדוגמא, עשויה להתגלות כחדה והילד עשוי להיחתך. לכן ללא תו תקן, לא קונים הביתה.

להורים המודאגים, בבקשה שמרו על פרופורציות!

לראשונה כשבאים לחנות התינוקות אנו חושבים שאת הכל ממש חשוב לקנות, אבל למעשה, רשימת קניות נכונה לא צריכה לכלול מאות מוצרים יקרים. יש סיכוי טוב שבני משפחה יעניקו לכם ציוד ישן, וגם אם לא, התינוק שלכם יזדקק תחילה למוצרים בסיסיים למדי.

ממש אין צורך להשתגע ולקנות כל רהיט ופריט שעומדים למכירה. ערכו מראש בבית רשימה, וכשתגיעו לחנות, היעזרו ברשימה. אין להתפתות מול מבצעים חמים או רהיטים שעושים רושם שהם מושכים מאוד. דאגו לערוך השוואה מחירים ובחרו רק במוצרים מעולים במחיר הכי נמוך. ככה לא תחרגו מן התקציב ותצליחו להשיג את כל הדברים בלי לקחת הלוואה.

עומדים להפוך להורים? כדאי לכם לקרוא את הטיפים פה על מנת להגיע מוכנים לחנות. אל תחשבו שתמיד מה שעולה הכי הרבה חייב להיות הכי טוב, אפילו אם זהו איזשהו מותג. כדאי לשים לב שהמראה או השם לא משפיעים עליכם ושאתם עושים את הקניות ע"פ ההיגיון ולא האמוציות. לפרטים על רהיטים ואביזרים לתינוקות - הקישו על הקישור. קניה נעימה.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לולה איזרסון

מאת: לולה איזרסוןאירועים וחתונות – כללי17/10/121002 צפיות
חוץ מהאלמנטים הבנאליים שמוצאים היום במסיבות, יש מלא חידושים מעניינים שנכנסו בתקופה זו וצוברים תאוצה. לדוגמה, מנות שף, להקות מפורסמות ועוד. אך בכל שילוב שתבחר פן תשכח שקודם כל האירוע הוא לא רק שלך, מסיבה זו בדיוק הכי חשוב לקלוע כמה שיותר למכנה הרחב ביותר של האורחים.

מאת: לולה איזרסוןבר ובת מצווה17/10/121075 צפיות
נראה שבעשור האחרון חלו מספר שינויים בכל הנוגע לאירועים בישראל. אם לפני מס' שנים היה אפשר לערוך משהו צנוע, אז עכשיו אנחנו רוצים להשקיע באירוע מעט יותר משאבים. למה להסתפק בקולה וחטיפים, מוזיקה באיכות גרועה ומשחקי חברה בנאליים, במקום לערוך משהו קצת יותר מתוחכם? עם דיג'יי אמיתי, מיקום מגניב ובל נשכח הפעלות ואטרקציות שונות עבור האורחים שלכם?

מאת: לולה איזרסוןרפואה סינית17/10/12965 צפיות
בדומה לרוב העולם, גם אני בעצמי, עוד מהיותי ילד, נתתי את אמוני ברפואה המדעית ובבתי חולים; כל כאב צוואר מינימאלי, כל הרגשת חולשה יומיומית, הסתיימה ע"יבליעת קפליה או לגימה מהסירופ. שברירי, ככה אני... עד לפני שנתיים, לאחר שבועות רבים שסבלתי ממיחושים, אף קופת חולים לא הצליחה לפתור. עד שבסוף, בחשדנות רבה, נעניתי לבקשותיה של ידידה שלי, שלימדה אותי על הנושא של הטיפולים המשלימים.

מאת: לולה איזרסוןאירועים וחתונות – כללי17/10/12993 צפיות
זו הסיבה העיקרית שבגללה כל כך הרבה אנשים מעדיפים לבסוף למסור את כל המשימות המייגעות למישהו אחר, למשל מפיקי ומפיקות ארועים. מפיקי אירועים מצליחים תפקידם לדאוג שתהיו מוכנים ליהנות מהאירוע שלכם. ובכלל, התרומה העיקרית של צוות מקצועי זה הנסיון.

מאת: לולה איזרסוןעבודה וקריירה - כללי15/10/121165 צפיות
מגיל צעיר פזלתי אל אמנות המוזיקה. ובגלל זה, כשהייתי בן 16, פניתי לאמא בבקשה ללמוד קורס גיטרה. נהנתי מהשיעורים ופינטזתי ליצור הרכב רוק מגניב ולהופיע בחוץ לארץ.

מאת: לולה איזרסוןבר ובת מצווה15/10/121396 צפיות
בריתה לבת החדשה? אין פתרון פשוט יותר. ישנם מקרים בהם נשמח לחגוג אירוע משמח, אולם לא נרצה להרים אירוע רציני. לצורך זה אין בעיה למצוא המון מקומות שיפיקו עבורכם חגיגות פרטיות. במאמר הקרוב קבלו את כל מה שצריך ללמוד בנושא הפקת אירועים קטנים, כך שתקבלו כל מה שצריך לדעת.

מאת: לולה איזרסוןבר ובת מצווה15/10/121006 צפיות
מעבר לדברים הסטנדרטיים שתמיד רואים בכל חגיגה, יש המון רעינות שנכנסו בשנים האחרונות וצוברים תאוצה. לדוגמה, אוכל אקזוטי, עמדות מולטימדיה ומגוון רעיונות נוספים. עם זאת בכל שילוב שתבחר חשוב שתזכור שבנוסף אליך ולמשפחתך יש עוד אנשים אחרים, אי לכך הכרחי שתנסה לכוון למכנה המשותף הרחב ביותר.

מאמרים נוספים בנושא הורות

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות11/04/213984 צפיות
החל מגיל שלוש, ילד יכול להיכנס למטבח לא רק כדי לאכול, אלא גם כדי להתחיל ללמוד להכין את האוכל.

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות16/12/204569 צפיות
מרבים לדבר עלינו כעל "Start up nation”. כמובן שכולנו היינו רוצים שנכדינו יצליחו להשתלב ולהתקדם בלימודים.אחד התנאים החשובים זה להצליח במדעים. אבל אם אחד הנכדים לא בדיוק מצטיין במדעים,הדבר היחיד שאנחנו יכולים לעשות בשיחותינו עם הנכדים זה לנסות לעורר בהם סקרנות. כידוע, הסקרנות היא תנאי ראשון לחיפוש האמת – וזאת תחילת הדרך למדע.

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות22/10/204613 צפיות
הקורונה מרחיקה אותנו פיזית מהנכדים, אבל בואו ננסה לשמור לפחות על הקרבה הנפשית בעזרת רעיון נחמד וקל.

מאת: כרמי אומרוהורות07/09/201450 צפיות
ילדים זה שמחה - אני משננת לעצמי את המוטו בכל מלחמה איתם מחדש

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות22/07/201440 צפיות
סבים וסבתות, נצלו את הזמן הפנוי ובנו יחד עם הנכדים אילן יוחסין. זה ישעשע אותם וזה יוסיף לקשר הבין דורי.

מאת: כרמי אומרוהורות03/06/201483 צפיות
אחד הדברים החשובים שלמדתי זה שלפעמים צריך לשחרר ולא תמיד צריך להיות סופר מאמי

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות05/02/201621 צפיות
איך נבלה עם מספר נכדים, שהם בני 4, 7, 8, 10? מה יכול להתאים לכולם, לשעשע, להצחיק, להפעיל אותם ולהצחיק את כולנו עד דמעות? הנה רעיון נחמד. תיהנו!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica