חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האוס מרכז וטרינרי

מאת: simply smartוטרינריה14/10/20121099 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

האוס -הינו מרכז רפואי וטרינרי העוסק ברפואת חיות מחמד , כלבים חתולים מכרסמים ציפורים ועוד.
המרפאה הוטרינרית הניידת והנייחת מונה צוות רופאים וטכנאים מקצועי ומסור המאמין כי טובת בעל החיים מעל לכל.

"האוס" – מקום בו חיות מרגישות בבית...

הינו מרכז רפואי וטרינרי העוסק ברפואת חיות מחמד , כלבים חתולים מכרסים ציפורים ועוד...

המרפאה מונה צוות רופאים וטכנאים מקצועי ומסור המאמין כי טובת בעל החיים מעל לכל.

המרפאה מצוידת במכשור רפואי מתקדם המאפשר אבחון וטיפול מקצועי ומהיר.

המרכז פועל בכל ימות השבוע 24 שעות ביממה ונותן מענה למקרי חירום כירורגיה ואשפוז.

המרכז של האוס ממוקם בקיבוץ חצור, 5 דקות מגדרה, 15 דקות מאשדוד .

למרכז שירות ייחודי של ניידת וטרינרית מאובזרת המעניקה שירות רפואי בבית הלקוח ללא תוספת עלות.

המרכז עובד בשיתוף פעולה פורה עם וטרינרים נוספים באזור.

icon1 חנייה וגישה לנכים:
למרכז חנייה צמודה וקיימת גישה נוחה לנכים לכל חלקי המרכז.
icon9 חדר המתנה:
פנימי וחיצוני, הכולל פינת קפה.
icon8 חנות:
הכוללת מזון וציוד לחיות המחמד.
icon7 עמדת קבלה:
משמשת לקבלת הלקוחות , פתיחת תיק רפואי, קביעת תורים  ונותנת מענה לטלפונים ושאלות בנושאים מנהלתיים ורפואיים.
icon6 חדר בדיקה/ חירום:
חדר כללי גדול המצויד בהתאם לקבלת מקרי חירום. החדר משמש לבדיקות שגרתיות, טיפולי חירום ואשפוז חיות אינטנסיבי.
icon5 מעבדה:
למרכז מעבדה מהמתקדמות בארץ הנותן מענה מיידי לבדיקות דם (ספירת דם וביוכימיה).
המעבדה כוללת גם מיקרוסקופ, צנטריפוגות וקיטים לאבחון מחלות שונות.
icon4 הדמיה:
למרכז מכשור אולטרא-סאונד,  רנטגן ופיתוח דיגיטאלי המתקדים בארץ, המאפשרים צילום ואבחון ברמה מקצועית ואיכותית.
icon3 חדר ניתוח:
במרכז מבוצעים ניתוחים אוטופדיים והןניתוחי רקמות רכות, חדר הניתוח מכיל מכונת הרדמה בגז (איזופלוראן) הכוללתמנשם, המאפשר ניתוח בית חזה ותמיכה במצבים של הפסקת נשימה, מוניטור לניטורמדדי החיה בזמן הרדמה והתאוששות,  ציוד כירורגי ותאורה המאפשר ביצועניתוחים בתנאים אופטימאליים.
icon2 אשפוז:
כלובי אשפוז בגדלים שונים. את כלובים אנומרפדים בשמיכות נעימות ומחממים במידת הצורך. אנו מקפידים על ניקיון התאיםוהוצאת בעלי החיים לעיתים תכופות. אנו משתדלים להעניק לחיות אווירה רגועהככל הניתן, יחס חם ואוהב ומאמינים שלכך חלק בלתי נפרד מהחלמתם.
icon10 מספרה לכלבים ולחתולים
כוללת אמבטיה המותאמת לחיותמחמד, המרכז מצויד בציוד ספרות מקצועי וספרים מקצועיים הנותנים מענה לנושאהטיפוח של בעלי החיים ומבצעת תספורות גזע מקצועיות.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

simply smart

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת simply smart

מאת: simply smartגיל הזהב01/04/216156 צפיות
בתי אבות ודיור לגמלאות עומדים בפני אתגרים, אך הביקוש למוצרים אלה רק יגדל ככל שאוכלוסיית המדינה מתבגרת בכתבה הבאה נרחיב על כך:

מאת: simply smartאורטופדיה ופיזותרפיה02/03/212857 צפיות
ניתוח עמוד שדרה זעיר פולשני הוא האופציה הטובה ביותר, טיפול בכאב שאינו כירורגי או תרופה בעלת תופעות לוואי, מיקרוסקוטומיה אנדוסקופית היא ניתוח אנדוסקופי זעיר פולשני המאפשר הדמיה ישירה של הדיסק והעצבים. הליך זה משמש לדחיסה של שורשי עצבים שנפגעו על ידי דיסקי עמוד שדרה דחוסים.

מאת: simply smartפילאטיס31/01/215227 צפיות
בין אם את/ה חדש/ה בפילאטיס ובין אם אתה מקצוען מנוסה, תוכלו לעקוב אחריו ולבצע שינויים או תפקידים מתקדמים יותר. השלימו אימון פילאטיס מזרון לתוצאות מיטביות לגוף.

מאת: simply smartשיער17/03/131203 צפיות
מחפשת מסיכה לשיער? מחפשים מוצרים שונים לטיפוח השיער? רוצים לרכוש את כל המוצרים החדישים ביותר למספרה אותה אתם מפעילים? הגיע הזמן לדעת הכול על חנות מוצרי שיער , חנות המאפשרת לכם ליהנות מהיצע גדול יותר של מוצרים במקום אחד.

מאת: simply smartהפרעות קשב וריכוז06/03/131609 צפיות
אחת התופעות אשר החשד לקיומן מניע הורים, מחנכים ויועצים לשלוח ילדים לאבחון הינה הפרעת קשב וריכוז – ADHD. חשש או חשד לקיומה מתעורר כבר בגיל מוקדם כאשר ילדים מתקשים לעמוד בדרישות שמציבה בפניהם המסגרת שבה הם נמצאים או הישנות דפוס התנהגותי המעיד על פיזור דעת. מבחן מוקסו (MOXO) מאפשר לאבחן את התופעה ולזהותה בדיוק של 90%.

מאת: simply smartרכב04/03/131099 צפיות
אם אתם מתגוררים במרכז או מגיעים אליו מדי יום או לעתים תכופות, אתם ודאי עשויים להזדקק לשירותיו של מוסך בתל אביב. ההיצע רב והבחירה קשה, אבל כאשר קובעים פרמטרים ברורים המשמשים אמות מידה לכדאיות הבחירה במוסך הרצוי, מגיעים אל מוסך שהוא מרכז שירות וטיפולים לכל סוגי הרכב אבל בעיקר מוסך מורשה של יבואנית המכוניות סיאט, אאודי ופולקסווגן.

מאת: simply smartאדריכלות14/02/131123 צפיות
אדריכלים עובדים תחת מכבש לחצים ואילוצים, כאשר מעליהם רף ציפיות גבוה. הם נדרשים לתכנן ולעצב בית חלומות שניתן יהיה לממשם בתוכו. במובן מסוים אדריכלות בתים פרטיים היא יצירת יש מאין. נלקחים בה בחשבון שיקולים מתחומים רבים ומגוונים. מדובר באתגר מקצועי מרתק.

מאמרים נוספים בנושא וטרינריה

מאת: נטלי הרוש וטרינריה31/01/197159 צפיות
אם היינו יודעים כמה חתולים וכלבים מומתים כיוון שהתרבותם אינה נעצרת על ידי עיקור וסירוס.. כלבים וחתולים רבים משוטטים ברחובות וחלקם לצערנו עשויים למות באופן טבעי בשל קשיי ההישרדות בחוץ. אם יש לכם כלב או חתול, זו אחת ההמלצות החמות שהיינו מציעים לכם לעשות.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה31/12/187275 צפיות
מגוון בעלי חיים יוכלו לתת מענה מעולה לרצון לגדל חיית מחמד בבית. אך מעטות באמת יענו על הצורך של בני הבית שזה דבר עיקרי ולא פחות חשוב מכל פרמטר אחר כאשר מתכוונים להביא חיית מחמד לביתכם.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה30/09/187442 צפיות
חיית החמד שלכם, בריאותה אינה שונה משל כל יצור חי אחר כולל אותנו בני האדם. כאשר אנו בוחרים ווטרינר/ מרפאה ווטרינרית לחיית המחמד שלנו אנחנו צריכים להתחשב במגוון פרמטרים מעבר לנוחות או שמועות חיוביות שמפה לאוזן. במאמר שלפניכם נרחיב על כך.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה27/06/187774 צפיות
למה למעשה כל כך חשוב שיהיה ווטרינר קבוע לחיית המחמד שלך? או לפחות מרפאה קבועה? מאותה הסיבה שחשוב שלנו תהיה מרפאה קבועה ורופא מטפל קבוע...וזה לא רק נוחות האמינו לנו..

מאת: נטלי הרוש וטרינריה31/05/187847 צפיות
כשחיית מחמד מצטרפת למשפחה תאמינו לנו... החיים בבית יהיו הרבה יותר מהנים! התענוג שבחזרה הביתה, לטפל בהנאה, להאכיל ולטפח אין הרבה רגעים שישתוו להרגשה הנהדרת הזאת. עם כל ההנאה והקסם שבהחלט יש בדבר חשוב מאוד לברר מספר דברים.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה29/03/187917 צפיות
כמו בכל דבר בחיינו לפני שאנו לוקחים החלטה משמעותית אנחנו חייבים לוודא שמרבית הפרמטרים מתאימים לציפיות שלנו . כך גם באימוץ כלבים, נורא מתחשק לכם שכלב יפה ומתוק או גדול וקשוח יתרוצץ בחצר ביתכם אך חשוב לוודא מספר דברים קודם לכן.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה28/02/184134 צפיות
היפוך קיבה קורה כאשר כלבים בולעים אוויר תוך כדי ארוחה ובאופן כללי ולא מצליחים לשחררו מה שגורם לקיבה להסתובב ונוצרת חסימה בזרימת הדם שעשויה להגיע עד למצב של נמק ולמקרי מוות. באם הכלב לא יטופל באופן מידי הוא יהיה בסיכון שעשוי להוביל למותו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica