חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תכנון ועיצוב גינות פרטיות

מאת: מיכל זגינון16/10/2012650 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

גינות הן דבר יפה ושימושי- אפשר להירגע בהן תחת עץ, אפשר לעשות בהן פיקניק עם בני הזוג או עם המשפחה ואפשר לתת לכלבים לשחק בהן. זו הסיבה שכל רשות מקומית דואגת ליצור גינה במקום מרכזי.

כשמדובר בגינות ציבוריות, אנחנו מקבלים את מה שהרשויות מתכננות ובונות עבורנו, ואנחנו מסתפקים במה שיש, הרי אין לנו מילה בנושא ואנחנו לא יכולים להחליט איך יבנו אותה. לעומת זאת, תכנון גינות פרטיות שלנו הוא באחריותנו בלבד, ואנחנו יכולים לעשות עם הגינה שלנו כל מה שרק נחשוב עליו, כמעט.

לא משנה מה הגודל של הגינה שלנו, תכנון גינות פרטיות הוא לא פשוט. ובבחינת גינות ציבוריות, אפשר לומר שבתכנון גינות פרטיות מתאמצים יותר, הרי בגינות הציבורית ברוב המקומות בארץ חוסר ההשקעה בולט לעין- אין השקעה בצבעים, בפרחים, במזרקות, וכו'; אין אפילו קישוטים קטנים כמו חלוקי נחל.

העובדה שהתקציב לתכנון הגינות הפרטיות שלנו הוא מכספינו שלנו בלבד, ואנחנו מוכנים להשקיע את כל התקציב בגינה, פותחת בפנינו הרבה אפשרויות, ולכן עיצוב גינות פרטיות עלול להיות מתסכל כל כך. איך אומרים, ככל שיש יותר אפשרויות, הבחירה היא קשה יותר.

כדאי למצוא מישהו שמבין בתחום תכנון גינות קטנות או גדולות כדי שיוכל לעזור לנו לתכנן ולעצב את הגינה הפרטית שלנו.

הנה כמה דברים שתוכלו לעשות בגינה הפרטית שלכם, וכמובן, שככל שהשטח שלה גדול יותר, כך אתם יכולים ליהנות יותר:

תוכלו לשתול דשא ו/או לשים מרצפות. שילוב של שני אלו הוא אידיאלי כשיש שטח גדול, הלא מרצפות הן תמיד נוחות ושימושיות כשרוצים לעשות ארוחה בחוץ, וכשהשטח גדול מספיק, לא צריך לוותר על הדשא היפה.

תוכלו ליצור מעין בריכה טבעית, שתיצור מראה טבעי ומעניין בחצר שלכם. ועוד בתחום המים, תוכלו לשים מזרקה.

נדנדה היא תמיד תוספת ממצוינת לגינה, בפרט אם יש ילדים בבית. כדאי למצוא נדנדה שיכולה לספק כמה מקומות ישיבה, והכי טוב שתהיה מעץ, חזק ומלא.

אל תשכחו לשתול פרחים בשולי החצר, שיתנו צבעים לחצר שלכם.

ובאשר למערכות השקיה, שאלו את המעצב לגבי מערכות חסכוניות, כי חשוב לשמור על הסביבה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל ז

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל ז

מאת: מיכל זבידור ופנאי - כללי27/11/143069 צפיות
משחקי קופסא הם המשחקים הכי טובים לילדים ביום סגרירי של חורף. כשהם תקועים בבית, אתם יכולים לשחק יחד איתם, והם גם יכולים להזמין אליהם חברים הביתה למשחק חברותי.

מאת: מיכל זצילום30/10/143544 צפיות
צילום אישי צריך להרגיש אישי, וכמובן גם להיות אסתטי ויפה ולהציג את שמחת החיים וכל הרגשות המציפים את האנשים בתמונה. בעזרת צילום מקצועי בקריות, יכולים תושבי האזור להשיג אלבומים אישיים נפלאים.

מאת: מיכל זאומנות - כללי14/10/143796 צפיות
מי שבאמת רציני לגבי קריירה בתעשיית הבידור צריך קודם כל להשיג אמרגן או משרד שייצג אותו, ימצא לו עבודות וידאג לאינטרסים שלו.

מאת: מיכל זתיירות ונופש - כללי30/09/144038 צפיות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

מאת: מיכל זמחשבים וטכנולגיה - כללי17/09/144123 צפיות
יש הבדל מהותי בין תחזוקה של מחשבים לבין תיקון מחשבים, ולא רק בעבודות עצמן שמבצעים הטכנאים. הנה הפרטים.

מאת: מיכל זעסקים - כללי17/08/144465 צפיות
כרמיאל היא עיר אומנם קטנה יחסית, אבל יש בה את כל השירותים ובתי העסק שהתושבים צריכים, וזה כולל חנויות פרחים שבהן אפשר לקנות עציצים, זרי פרחים ועוד. כמו כן, משלוחי פרחים בכרמיאל הם שירות נפוץ.

מאת: מיכל זטיולים בארץ15/07/144357 צפיות
חופשה בטבריה היא בין החופשות היחידות שיכולות להציע המולה ואנרגיה של עיר ובו זמנית גם רוגע ושלווה. רוצים גם וגם? טבריה היא המקום בשבילכם!

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191974 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191772 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182247 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811190 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181673 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183837 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174189 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica