חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אחסון אתרים בישראל: יתרונות וחסרונות

מאת: דודו בןבניית אתרים17/10/20121119 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

נכון הוא שהאינטרנט איננו מקום פיזי עבור רוב האנשים. אתםיכולים בקלות "להגיע" לאוסטרליה, סין או ערב הסעודית. אבל בסופו של דבר,מהירות ויעילות הגלישה שלכם, כן תלויה בפיזיות ובמקום שבו אתם נמצאים. נושאאחסון האתרים במדינת היעד אליה מכוון האתר – במיוחד אם הוא איננו באנגלית,סינית או רוסית (שפות נפוצות במיוחד) – חשוב מאד. לדוגמה, נתקלתם בניסיוןלראות סרט אונליין במודעה שאומרת "איננו משדרים לכתובת מחשב שנמצאת במדינהשלכם"? זה אומר שהשרת בצד השני מזהה דרך האינטרנט שאתם מישראל ובכך משפיעעל הגלישה שלכם. זו דוגמה אחת, מדוע חשוב לבדוק היכן לאחסן את האתר שלכם.

אחסון אתרים בישראל

נושאאחסון האתר חשוב מכל מיני סיבות: הראשונה מבינהן היא כאמור, נגישות.בנוסף, שפה וקהל יעד (אם זו חנות נעליים מקומית שאין לה אספירציותעולמיות), היא עניין מכריע לקיום האחסון על שרת ישראלי בכתובת ישראלית.שימו לב שכמעט כל חברה ישראלית מציעה גם הוסטינג בחו"ל, אבל חברות בחו"ל לאמציעות תמיד הוסטינג בארץ. הסיבה לכך היא עניין של גודל וכדאות; אנחנוקטנים מדי. לכן לפני שאתם סוגרים על עסקה עם חברה מחו"ל, בדקו אם היא מציעהאחסון בארץ – אם אכן הגעתם למסקנה שאתם זקוקים לו.

יתרונות של אחסון אתרים בישראל

הוסטינג,אחסון אתרים, הוא המקום בו מאוחסנים קבצי האתר שלכם. מדובר על שירות שיחידאו חברה יכולים לקנות והוא מאחסן עבורכם גרפיקה, טקסט, תמונות, אפליקציותלאתר שלכם (למשל סליקה אינטרנטית) ועוד, בתשלום חודשי קבוע – בדרך כלל לשנהאו שנתיים מראש. השירות מאפשר למנהל האתר לעדכן את התוכן בלי בעיה וללאדאגה של שמירה על הקבצים. חשבו על זה כעל "שמירת חפצים" במועדון. אחסון אתרים בישראל מאפשר גישה מהירה יותר לקבצים. אם האתר שלכם מאוחסן באוסטרליה הוא יעלהשנייה אחת לאט יותר ויש לכך משמעויות אינטרנטריות רבות – לרבות עונשבתוצאות החיפוש של גוגל (בעיקר כי זה "איטי" ו"מציק לגולש").

בנוסף,עבור מנהלי האתרים, אחסון בארץ קל יותר מכיוון שהוא כתוב בעברית והתמיכהשלו בעברית – לא כל מנהל עסק אינטרנט הוא אלוף באנגלית, אפילו אם הוא אישעסקים טוב. סיבה נוספת, אולי פחות נחשבת עבור חלק מהאנשים, היא "קנייה כחוללבן". שירות אחסון בארץ הוא עסק לכל דבר, ובקנייה ממנו אתם בעצם תורמיםלעסק ישראלי ומסייעים לצמיחה במשק. בנוסף, זו הוצאה מוכרת עבור העסק: שירותאחסון אתרים בארץ מוכר במע"מ, בעוד שירות אחסון אתרים בחו"ל מוכר במס הכנסה בלבד, ואםשילמתם עליו מע"מ לא תקבלו אותו בחזרה. החסרון המשמעותי של אחסון בארץ הואהמחיר, גבוה עד פי שלוש לעיתים מאחסון בחו"ל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כותב המאמר הינו מטעם קבוצת אינטרספייס המספקת שירותי אחסון אתרים, סליקה ושירותי נוכחות נוספים כמו רישום דומיין ושרתים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דודו בן

מאת: דודו בןמסחר אלקטרוני11/04/131228 צפיות
כל עסק קטן מאפשר ללקוחותיו לשלם עבור הרכישה באמצעי תשלום שונים. אמצעים אלו מתייחסים בעיקר למזומן, שיק מזומן, שיקים דחויים וכרטיסי אשראי. אין ספק כי קיימת אפשרות לבחור באופציית אמצעי תשלום אחד או שניים בלבד, אולם יש לקחת בחשבון כי ככל שמגוון אפשרויות התשלום יהיה רחב יותר, כך יוגדל מספר הלקוחות.

מאת: דודו בןמסחר אלקטרוני07/11/12947 צפיות
בעבר, אנשים רבים נמנעו מתשלום באינטרנט משום הרתיעה שמא המערכת יכולה לחשוף את פרטי כרטיס האשראי שלהם לעיני האקרים. כיום, יותר ויותר אנשים מעדיפים לבצע סליקה באינטרנט וזאת משום האבטחה הגבוהה, נוחות ביצוע הרכישה ומהירות אישור העסקה.

מאת: דודו בןבניית אתרים17/10/121000 צפיות
חברות האחסון הגדולות בחו"ל מאפשרות לכם אחסון אתרים ללא הגבלה, או במילים אחרות, אחסון של האתר שלכם לא משנה כמה קבצים יש בו, כמה הוא ענק וכמה הוא כבד.

מאת: דודו בןמסחר אלקטרוני30/08/121138 צפיות
חנויות מקוונות חייבות להשתמש באמצעי האבטחה הקפדניים ביותר כדי לשמור על הפרטים של הקונים בהן, וכמובן על המידע הרגיש המועבר על גבי הרשת כמו מספרי כרטיסי האשראי של כלל הלקוחות שלהם. כל מי שמפעיל חנות מקוונת יודע עד כמה האבטחה חשובה וכמובן איך אפשר להשתמש בתקן SSL כדי לוודא שאכן כל הנתונים מוצפנים מפני האקרים.

מאת: דודו בןעסקים מקוונים30/07/121234 צפיות
אי אפשר היום לנהל עסק בלי לנהל נוכחות אינטרנטית במקביל. אלא אם אתם בעלי חנות מקומית קטנה שהנישה שלה תלויה בעוברים ושבים בלבד, סביר להניח שתוכלו ליצור לעצמכם גידול ניכר במחזור העסקאות באמצעות פעילות מקוונת – בראש ובראשונה באמצעות אתר אינטרנט פרטי לעסק. הרבה נכתב באינטרנט על מנת לסייע לבעלי העסקים בתהליך החשיבה והבנייה של אתר האינטרנט שלהם ואני רוצה לנסות ולעשות קצת סדר בבלאגן.

מאת: דודו בןאחסון אתרים18/03/121258 צפיות
פעילות באינטרנט מתחילה ברישום דומיין, ושם הדומיין תהיה הזהות שלנו באינטרנט. לאחרונה גם שמענו על מבצע של גוגל לאחסון אתר ורישום דומיין לקידום עסקים באינטרנט בישראל. למי שרוצה להיות עצמאי, לא ליפול שולל אחר מבצעים שתמיד בסוף יותר יקרים, אפשר לשריין בשלב ראשון דומיין שמתאים לעסק שלנו במבצע ובמחיר הזול בישראל: לפרטים - דומיין

מאת: דודו בןאחסון אתרים17/10/111099 צפיות
עקב ריבוי תופעות של פריצה לאתרים, גניבת זהויות ומספרי כרטיסי אשראי, הקימו חברות האשראי גוף מרכזי שיתקין תקנות והוראות אבטחה לכל אתרי סחר אלקטרוני. בישראל, הדרישה לעמוד בתקן זה הנקרא PCI DSS מחוייבת מכל בעלי העסקים באינטרנט החל משנת 2012.

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213601 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194078 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175718 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174875 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172712 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172279 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162129 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica