חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סליקה באינטרנט- חשוב לדעת

מאת: דודו בןמסחר אלקטרוני07/11/2012946 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעבר, אנשים רבים נמנעו מתשלום באינטרנט משום הרתיעה שמא המערכת יכולה לחשוף את פרטי כרטיס האשראי שלהם לעיני האקרים. כיום, יותר ויותר אנשים מעדיפים לבצע סליקה באינטרנט וזאת משום האבטחה הגבוהה, נוחות ביצוע הרכישה ומהירות אישור העסקה.

אפשרויות סליקה באינטרנט

כיום, יש שתי אפשרויות בכל הקשור אל סליקה באינטרנט. הראשונה היא לפנות אל חברות האשראי אשר מעניקות שירותי סליקה ולפתוח מספר ספק (תיק) אצל כל אחד מהן, לחתום על חוזה שירותים מול החברה ולדעת כי קיימת עמלה מינימאלית, או לבחור בחברה פרטית אשר מציעה תיווך סליקה מול חברות האשראי. הבחירה בחברה פרטית תחסוך מכם את כל הפרוצדורות המסורבלות של התמודדות עם חברות האשראי וכן את עמלת המינימום הצפויה לכם.

נקודות חשובות- חייבים לוודא

אם החלטתם כי אתם מעוניינים להקים אתר מסחר אלקטרוני ולשם כך אתם מעוניינים לשכור את שירותיה של חברה אשר תספק לכם שירותי תיווך ואישור סליקה באינטרנט מול חברות האשראי, חובה שתוודאו את הדברים הבאים:

• רישיון- יש לבקש מהחברה להציג בפניכם רישיון ספק אינטרנט. וודאו כי רישיון זה הוא מטעם משרד התקשורת.

• הפצה- וודאו כי החברה מוגדרת כמפיץ מורשה וכי היא יכולה להציג בפניכם תעודה על כך שהיא רשאית להפיץ שירותי בנק אוטומטיים.

• תוכנה- כל תוכנה בה תשתמשו לשם סליקת כרטיסי אשראי חייבת להיות מאושרת ורשומה במשרדי מה ההכנסה לכן חובה לבדוק זאת.

• אבטחה- בקשו מהחברה להציג בפניכם את האישורים של מאסטרכארד וויזה שאתם אכן משתמשים בטכנולוגיית SSL המעידה על כך שתהליך הסליקה יתבצע בצורה בטוחה.

סליקת אשראי ואבטחה

אבטחת סליקת כרטיסי אשראי היא אחת מהנקודות החשובות ביותר. כאשר לקוח מחליט להעביר את כרטיס האשראי באמצעות אתר האינטרנט על מנת לבצע רכישה זו או אחרת הוא חייב להיות בטוח כי פרטי כרטיס האשראי שלו לא ייחשפו לשום גורם זר ולא תתבצע שום גניבה או הונאה באמצעותו. יש לזכור כי כיום כל עסק אשר מחליט לאפשר ללקוחותיו לבצע סליקה באמצעות אתר האינטרנט שלו מציע לו לבצע תהליך רכישה מיידי ומהיר אשר יכול לתרום רבות להכנסות העסק. לכן אבטחת מידע של כרטיס האשראי חיונית הן לבעל העסק והן לאדם אשר מחליט לבצע את הרכישה דרכו. כאן נדרש מהעסק להבטיח כי הוא משתמש בפרוטוקול SSL וכן כי כל המערכת אובטחה על ידי מומחים בתחום אבטחת מידע. בנוסף, כל עסק חייב לאחסן את כל הנתונים של פרטי כרטיס האשראי בשרתים ייעודיים אשר יבטיחו מקסימום הגנה מפני פריצות ופגיעות טבע.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כותב המאמר הינו מטעם קבוצת אינטרספייס המספקת שירותי אחסון אתרים, סליקה ושירותי נוכחות נוספים כמו רישום דומיין ושרתים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דודו בן

מאת: דודו בןמסחר אלקטרוני11/04/131228 צפיות
כל עסק קטן מאפשר ללקוחותיו לשלם עבור הרכישה באמצעי תשלום שונים. אמצעים אלו מתייחסים בעיקר למזומן, שיק מזומן, שיקים דחויים וכרטיסי אשראי. אין ספק כי קיימת אפשרות לבחור באופציית אמצעי תשלום אחד או שניים בלבד, אולם יש לקחת בחשבון כי ככל שמגוון אפשרויות התשלום יהיה רחב יותר, כך יוגדל מספר הלקוחות.

מאת: דודו בןבניית אתרים17/10/121000 צפיות
חברות האחסון הגדולות בחו"ל מאפשרות לכם אחסון אתרים ללא הגבלה, או במילים אחרות, אחסון של האתר שלכם לא משנה כמה קבצים יש בו, כמה הוא ענק וכמה הוא כבד.

מאת: דודו בןבניית אתרים17/10/121119 צפיות
אחסון אתרים בישראל מאפשר גישה מהירה יותר לקבצים. אם האתר שלכם מאוחסן באוסטרליה הוא יעלה שנייה אחת לאט יותר ויש לכך משמעויות אינטרנטריות רבות – לרבות עונש בתוצאות החיפוש של גוגל (בעיקר כי זה "איטי" ו"מציק לגולש").

מאת: דודו בןמסחר אלקטרוני30/08/121138 צפיות
חנויות מקוונות חייבות להשתמש באמצעי האבטחה הקפדניים ביותר כדי לשמור על הפרטים של הקונים בהן, וכמובן על המידע הרגיש המועבר על גבי הרשת כמו מספרי כרטיסי האשראי של כלל הלקוחות שלהם. כל מי שמפעיל חנות מקוונת יודע עד כמה האבטחה חשובה וכמובן איך אפשר להשתמש בתקן SSL כדי לוודא שאכן כל הנתונים מוצפנים מפני האקרים.

מאת: דודו בןעסקים מקוונים30/07/121234 צפיות
אי אפשר היום לנהל עסק בלי לנהל נוכחות אינטרנטית במקביל. אלא אם אתם בעלי חנות מקומית קטנה שהנישה שלה תלויה בעוברים ושבים בלבד, סביר להניח שתוכלו ליצור לעצמכם גידול ניכר במחזור העסקאות באמצעות פעילות מקוונת – בראש ובראשונה באמצעות אתר אינטרנט פרטי לעסק. הרבה נכתב באינטרנט על מנת לסייע לבעלי העסקים בתהליך החשיבה והבנייה של אתר האינטרנט שלהם ואני רוצה לנסות ולעשות קצת סדר בבלאגן.

מאת: דודו בןאחסון אתרים18/03/121258 צפיות
פעילות באינטרנט מתחילה ברישום דומיין, ושם הדומיין תהיה הזהות שלנו באינטרנט. לאחרונה גם שמענו על מבצע של גוגל לאחסון אתר ורישום דומיין לקידום עסקים באינטרנט בישראל. למי שרוצה להיות עצמאי, לא ליפול שולל אחר מבצעים שתמיד בסוף יותר יקרים, אפשר לשריין בשלב ראשון דומיין שמתאים לעסק שלנו במבצע ובמחיר הזול בישראל: לפרטים - דומיין

מאת: דודו בןאחסון אתרים17/10/111099 צפיות
עקב ריבוי תופעות של פריצה לאתרים, גניבת זהויות ומספרי כרטיסי אשראי, הקימו חברות האשראי גוף מרכזי שיתקין תקנות והוראות אבטחה לכל אתרי סחר אלקטרוני. בישראל, הדרישה לעמוד בתקן זה הנקרא PCI DSS מחוייבת מכל בעלי העסקים באינטרנט החל משנת 2012.

מאמרים נוספים בנושא מסחר אלקטרוני

מאת: מאיה אהרונוביץמסחר אלקטרוני10/01/183252 צפיות
בשנים האחרונות הצרכן הישראלי גילה את אליאקספרס והבין שקניות ברשת הן משתלמות ביותר. מאז הפופולריות של האתר בישראל רק הולכת וגדלה. להלן מדריך מקוצר למתחילים בקניות באליאקספרס.

מאת: שרון צרפתימסחר אלקטרוני10/05/172818 צפיות
כנסו לזירה שבה הכל קורה והשתדלו להיות בעניינים כדי להשיג מקסימום של פעילות חכמה באינטרנט. יש לכם אתר מסחרי? כדאי שתוודאו כי יש לכם פופאפ שמוכר יותר.

מאת: vodplaceמסחר אלקטרוני02/03/172702 צפיות
כמות הלקוחות הפוטנציאלים שלך מוגבלת למיקום שלך, אבל באמצעות חנות וירטואלית אתה יכול להסיר מחסומים אלו.

מאת: עומרימסחר אלקטרוני22/02/172119 צפיות
אז אתם מחפשים מוצר מסוים, מותג שאתם אוהבים אבל לקנות את המותג עצמו עולה לכם הון תועפות. התחלתם לחשוב על מוצרים דומים מחברות אחרות שיספקו לכם כמעט את אותו הדבר, לעיתים אף יותר ובמחיר הרבה הרבה יותר משתלם. אבל מה לעשות שלעיתים קשה מאד למצוא את המוצר שאנחנו רוצים או מוצרים שדומים לו אבל יש פתרון...

מאת: עומרימסחר אלקטרוני01/11/162417 צפיות
סקוני (saucony), הנעליים שפרצו לתודעה שלנו לפני קצת למעלה מעשור ועשו מהפך בעולם הספורט שהכרנו כאן כדי להישאר. אחרי שביססו את עצמם כחברת נעליים מהמעולות שקיימות היום בשוק, ממשיכה סקוני במרץ לייצר גם את הנעל האולטימטיבית הבאה.

מאת: tkidumמסחר אלקטרוני27/12/153704 צפיות
3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?

מאת: צחי פן מסחר אלקטרוני07/09/152730 צפיות
אנשים יצירתיים מסוגלים להפוך את רשת האינטרנט למקור הכנסה עבורם. בפוסט זה אתן רעיונות כיצד גם אתם תוכלו להפוך את האינטרנט למקור הכנסה עבורכם באמצעות מערכת ניהול האתרים - וורדפרס. כידוע לכם וורדפרס היא חינמית ומאפשרת לכל אדם המחזיק בדומיין ואחסון אתרים לבנות אתר או חנות משלו בכמה דקות בלבד ולהפוך אותו לנכס מניב. שנתחיל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica