חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אחסון אתרים ללא הגבלה

מאת: דודו בןבניית אתרים17/10/20121002 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחסון אתרים הוא חובה עבור כל מי שרוצה אתר באינטרנט. הקבציםצריכים לשבת איפשהו, ואין ברירה אלא להירשם לשירות אחסון – בארץ או בחו"ל,כדי שישמור על הקבצים שלכם. חברות האחסון הגדולות בחו"ל מאפשרות לכם אחסון אתרים ללא הגבלה,או במילים אחרות, אחסון של האתר שלכם לא משנה כמה קבצים יש בו, כמה הואענק וכמה הוא כבד. הם גם מציעות שירות אחסון ללא הגבלת כמות הדומיינים, ללאהגבלת תעבורה (העלאה והורדה), ללא הגבלת גודל הדאטה בייס, ללא הגבלה עלכמות כתובות הדוא"ל. האם זה באמת נכון?

אחסון אתרים ללא הגבלה

השירותהזה תלוי בגודל השרתים של החברה המציעה לכם את השירות הזה. כלומר, נכון,אתרי אינטרנט לא באמת כל כך כבדים ולא משנה כמה הם עצומים – ולכן רובהחברות הגדולות יכולות להתמודד עם הקבצים והתעבורה של אינספור אתריםבמקביל, ובכל זאת "ללא הגבלה" כמובן זה קצת מוגזם. זה אומר בעצם "יש לנוכמות גדולה מאד של מקום, כנראה הרבה יותר ממה שתזדקקו אי פעם". לצורך כך,זה אכן ללא הגבלה עבורכם. החברות הללו מציעות שימוש במשאבי האינטרנט לצרכיאחסון. השרת מאוחסן בחוות שרתים – מתקינים עליו הארד דיסק ומערכת הפעלהבלבד, וכל השאר נמצא בשרתים ווירטואליים ששואבים את ההפעלה שלהם ממערכתההפעלה של הארד דיסק בחוות השרתים.

מערכתההפעלה בנויה כך שהיא חושבת שכל הדיסקים שיושבים בשרתים הוירטואליים הםלמעשה כוננים נוספים על המחשב שהיא עצמה מותקנת עליו. אין לה מושג שזה לאכך. למעשה ההתקשרות ביניהם היא דרך האינטרנט, וכל אחד מהם יושב במקום אחר –לעיתים מרוחק פיזית. ההתקשרות ביניהם מועברת דרך האינטרנט באמצעות סיביםאופטיים שידועים כמעבירי מידע מהירים במיוחד. זו הסיבה שהמשתמש הפשוט, זהשהחומר שלו מגובה בחברה אחסון אתרים, רואה שהאתר שלו זז במהירות ולא מרגישבכל ה"בעבוע הטכנולוגי" שקורה מאחורי הקלעים. לצורך העניין לא אכפת לו איךהוא מאוחסן, כל עוד זה בטוח, עובד, זול ואכן "ללא הגבלה".

מה לשים לב לפני שקונים אחסון ללא הגבלה?

חשובלזכור, לאור מה שאמרנו, שמדובר על אחסון בשרתים וירטואליים שמתקשרים דרךהאינטרנט למערכת ההפעלה של האתר שלכם שנמצאת במחשב אחר לגמרי. בשל כך,יכולים להיות כשלי אבטחה אם החברה לא רצינית. לפני שאתם קונים אחסון ללא הגבלה – חשוב לוודא את הגיבוי והאבטחה שלהם, כדי שאם מישהו יפרוץ לאתר שלכם(ולפעמים יש לזה משמעויות כמו גניבת מס' כרטיסי אשראי) אפשר יהיה לשחזרולהציל את האתר מהר ככל האפשר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כותב המאמר הינו מטעם קבוצת אינטרספייס המספקת שירותי אחסון אתרים, סליקה ושירותי נוכחות נוספים כמו רישום דומיין ושרתים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דודו בן

מאת: דודו בןמסחר אלקטרוני11/04/131231 צפיות
כל עסק קטן מאפשר ללקוחותיו לשלם עבור הרכישה באמצעי תשלום שונים. אמצעים אלו מתייחסים בעיקר למזומן, שיק מזומן, שיקים דחויים וכרטיסי אשראי. אין ספק כי קיימת אפשרות לבחור באופציית אמצעי תשלום אחד או שניים בלבד, אולם יש לקחת בחשבון כי ככל שמגוון אפשרויות התשלום יהיה רחב יותר, כך יוגדל מספר הלקוחות.

מאת: דודו בןמסחר אלקטרוני07/11/12948 צפיות
בעבר, אנשים רבים נמנעו מתשלום באינטרנט משום הרתיעה שמא המערכת יכולה לחשוף את פרטי כרטיס האשראי שלהם לעיני האקרים. כיום, יותר ויותר אנשים מעדיפים לבצע סליקה באינטרנט וזאת משום האבטחה הגבוהה, נוחות ביצוע הרכישה ומהירות אישור העסקה.

מאת: דודו בןבניית אתרים17/10/121122 צפיות
אחסון אתרים בישראל מאפשר גישה מהירה יותר לקבצים. אם האתר שלכם מאוחסן באוסטרליה הוא יעלה שנייה אחת לאט יותר ויש לכך משמעויות אינטרנטריות רבות – לרבות עונש בתוצאות החיפוש של גוגל (בעיקר כי זה "איטי" ו"מציק לגולש").

מאת: דודו בןמסחר אלקטרוני30/08/121141 צפיות
חנויות מקוונות חייבות להשתמש באמצעי האבטחה הקפדניים ביותר כדי לשמור על הפרטים של הקונים בהן, וכמובן על המידע הרגיש המועבר על גבי הרשת כמו מספרי כרטיסי האשראי של כלל הלקוחות שלהם. כל מי שמפעיל חנות מקוונת יודע עד כמה האבטחה חשובה וכמובן איך אפשר להשתמש בתקן SSL כדי לוודא שאכן כל הנתונים מוצפנים מפני האקרים.

מאת: דודו בןעסקים מקוונים30/07/121236 צפיות
אי אפשר היום לנהל עסק בלי לנהל נוכחות אינטרנטית במקביל. אלא אם אתם בעלי חנות מקומית קטנה שהנישה שלה תלויה בעוברים ושבים בלבד, סביר להניח שתוכלו ליצור לעצמכם גידול ניכר במחזור העסקאות באמצעות פעילות מקוונת – בראש ובראשונה באמצעות אתר אינטרנט פרטי לעסק. הרבה נכתב באינטרנט על מנת לסייע לבעלי העסקים בתהליך החשיבה והבנייה של אתר האינטרנט שלהם ואני רוצה לנסות ולעשות קצת סדר בבלאגן.

מאת: דודו בןאחסון אתרים18/03/121261 צפיות
פעילות באינטרנט מתחילה ברישום דומיין, ושם הדומיין תהיה הזהות שלנו באינטרנט. לאחרונה גם שמענו על מבצע של גוגל לאחסון אתר ורישום דומיין לקידום עסקים באינטרנט בישראל. למי שרוצה להיות עצמאי, לא ליפול שולל אחר מבצעים שתמיד בסוף יותר יקרים, אפשר לשריין בשלב ראשון דומיין שמתאים לעסק שלנו במבצע ובמחיר הזול בישראל: לפרטים - דומיין

מאת: דודו בןאחסון אתרים17/10/111102 צפיות
עקב ריבוי תופעות של פריצה לאתרים, גניבת זהויות ומספרי כרטיסי אשראי, הקימו חברות האשראי גוף מרכזי שיתקין תקנות והוראות אבטחה לכל אתרי סחר אלקטרוני. בישראל, הדרישה לעמוד בתקן זה הנקרא PCI DSS מחוייבת מכל בעלי העסקים באינטרנט החל משנת 2012.

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213624 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194085 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175725 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174881 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172720 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172290 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162136 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica