חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדרך להקמת עסק חדש

מאת: לוחות אולפריייעוץ עסקי18/10/2012964 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק



אם התחלת לחשוב על עסק  משלך? כדי להצליח, אתה צריך ללמוד איך לנהל עסק, לשווק את המוצרים שלך, ולשמור על הלקוחות שלך. הנה כמה עקרונות בסיסיים לפני פתיחת עסק


מימון העסק -
חשוב כמה כסף תצטרך כדי לפתוח את העסק שלך, האם יש לך חסכון בבנק שיספק לך את המענה הכלכלי או שאתה זקוק להלוואה מהבנק.( כדי לקבל הלוואה, ייתכן שתצטרך להציג בטחונות).

עלות הפעלת העסק -
הכן רשימה של כל ההוצאות הצפויות לעסק  (חומרים, ייצור, אספקה, ציוד משרדי, פרסום, שיווק,חשבונות  וכו '),הוסף את צפי ההכנסות מעסק שלך לשנה, על ההכנסות השנתיות להיות ברף שיצליח לכסות את העלויות הללו.

מחקר -
בדוק והערך מה היא התחרות הנוכחית וצפויה בעתיד לעסק שלך? מי הוא קהל היעד שלך? זה יכול להיות רעיון טוב כדי למצוא עבודה במשרה חלקית בעסק אשר פונה לקהל היעד שלך, כך תוכל לראות מה לקוחות מחפשים ומה הלקוחות קונים בחנותם.על מנת לקבל מידע עלמה אתה חושב שאתה תוכל למכור שאל על מנת לקבל מושג  מה צריך העסק לעמוד/להציע נסה לדבר  עם בעלי עסקים דומים ולקוחות פוטנציאליים כאחד.

רווחיות העסק
חשוב אם אתה רוצה לעשות את זה במשרה מלאה או שאתה רוצה שזה יהיה דבר צדדי כבונוס למשכורת חשוב כמה שנים אתה מוכן לחכות לפני שהחברה זו תתחילה להציג רווח .

מבנה העסק -
החלט על מבנה העסק שלך ( שותפות, תאגיד, וכו ')  והאם אתה גם רוצה חשבון עסקי  כך שתוכל לקבל/לכתוב  צקים שנכתבו על שם החברה שלך .

עובדים -
חשוב האם יהיה עליך להעסיק עובדים לעבודה בעסק שלך? חשוב מה סוג הסיוע שתצטרך, כמה שעות בשבוע, ומה תוכל לשלם.


עיצוב לוגו.
הלוגו שלך יכול להיות בנוי משם החברה יכול להיות ראשי התיבות שלך או וריאציה של השם שלך, או  להיות משהו יצירתי יותר המציג העסק שלך באופן שאם אדם רואה אותו אז הוא יכול לשייך אותו אליך ולא לעסק אחר.



יצירת אתר אינטרנט-
כדי לקדם את העסק שלך בנה אתר סטטי/דינמי בהאתם לאופיו של אתרים מתחרים בתוספת שרות יחודי  וודא שהאתר מקצועי מאוד ומציג את העסק שלך באור הטוב ביותר. על האתר לספק מידע ליצירת קשר, לדוגמא למקרה שחנות או לקוח יהיו מעונינים ליצור קשר איתך.
חשוב  אם אתה רוצה לתת לאנשים את היכולת לקנות בגדים,מוצרים דרך האתר שלך, במקרה זה תצטרך  להגדיר  עגלת קניות ואפשרות לקבלת תשלומים בכרטיסי אשראי דבר המצריך אתר יותר מקצועי שתלוי בכמה כסף תוכל להשקיע בו.

כיצד לקדם את  העסק שלך?
הנה מספר דרכים  שאתה יכול לעשות כדי לקדם את המותג שלך -

1.לכתוב מאמרים לאינטרנט  ולעיתונים  מקומיים וציין בהם את פעילות עסק ודרכי יצירת קשר עמך.

2.רכוש פרסום/מודעות בעיתונים ובאתרי אינטרנט שפונים לקהל היעד שלך .

3.בדוק אירועים המחפשים  חסויות כדי לפנות באופן ישיר לקהל היעד שלך.

4.פנה לידוענים/מפורסמים על מנת שיקדמו את המוצר/שרות שלך (  הצע כסף או  מוצרים/שרות שתיתן להם  בחינם).

5.השתמש במדיה החברתית כדי להפיץ את פעליות העסקית שלך רשתות כמו טוויטר, פייסבוק LinkedIn, ודא שיש לך דף עסקי טוב.

לבסס יחסים עם אתרי אינטרנט ובלוגים שיכולים להפנות את תשומת לב הגולשים למותג ולהאתר שלך. זה כולל מכירת המוצרים/שרות שלך דרך אתרי פרסום ובאתרים המאפשרים פרסום מודעות כגון אתרי לוחות.

6.השתמש בעצמך כלוח מודעות לעסקך ורשום  את הדעות של אנשים עליו תוכל ולהקליט אותם(במידה והאדם מוכן לכך)ולפרסם סרט ביוטוב  שמע כל הצעה שיש לאדם להציע אם זה הצעה שיווקית והדבר העיקרי בפניה זו שזה לא עולה לך דבר כך תוכל  לנצל את כל הזדמנויות שאתה יכול לעסק שלך.


בנה מדיניות לעסק על מדיניות העסק להציג את העקרונות שלך, אם אכפת לך מהגינות מקצועית, סביבה בריאה וכו , הבן את ההעקרונות של העסק שלך וודא שהעסק שלך חי על העקרונות אלה וגם מובהר לצרכנים שלך.

אין לנאמר להוות תחליף לייעוץ משפטי,כלכלי,אישי,השכלתי,מקצועי ואין להסתמך על האמור לביצוע פעולה כולשהי

 



תגיות המאמר: עסק חדש


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לוחות אולפרי משמש כזירת קניה ומכירה של מוצרי יד שנייה,רכבים,  ועוד

הפרסום  בלוח  נעשה באמצעות ממשק ידידותי ומאפשר פרסום מודעות על ידי גולשים אמיתים ומציע מגוון אפשרויות חינמיים כגון- חיפוש עובדים,מכירת רכבים,מכירת דירות,פרסום מודעות נדלן ועוד

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לוחות אולפרי

מאת: לוחות אולפרימס ערך מוסף24/07/129845 צפיות
מס ערך מוסף (מע"מ) הוא מס המוטל על כול סוג מכירה בין אם זה שירות או מכירת מוצרים שלא כמו הוספת רווח על מוצר, מס ערך מוסף מועבר לקופת המדינה דבר המצריך דיווח למעמ מצד מקומות עבודה רבים על עסקאות חייבות ופטורות לרוב דיווח למעמ נקבע לתשלומים חודשיים או דו חודשיים ,תנאי הדיווח (תשלומים) נקבעים על ידי משרדי מעמ שבאזורך.

מאת: לוחות אולפריבריאות ורפואה כללי29/06/121062 צפיות
חשיפה לשמש חשובה לצורך צריכת ויטמין D אך באותה עת עלולה לגרום לסרטן עור לכן אם אתם בחופשת קיץ,בלוי בחוף הים ,כיצד תגנו על העור שלכם מפני סוגי קרינת UV הנפלטים מהשמש.

מאת: לוחות אולפרימסחר אלקטרוני01/06/121548 צפיות
בין אם אתה מחפש נותני חסות לאירוע צדקה או לכנס,יוזמה עצמאית תוכל לשלם עלויות מזון ומשקאות ועוד,כיצד ניתן לפנות לנותני חסויות כיום.

מאת: לוחות אולפרינופש ותיירות26/03/128759 צפיות
חופשת הפסח מהוה יתרון גדול כאשר מעונינים לצאת משגירת עבודה, לימודים לכן רבים עושים את ליל הסדר בבתי מלון בארץ או בחו"ל ומאריכים את השהייה להמשך בלויי במשך חול המועד ,אך אירגון חופשה לא יכול להעשות בצורה ספוטנית לכן עלינו להערך בהתאם .

מאת: לוחות אולפריטכנולוגיות חדשות07/01/121156 צפיות
בניית אפליקציות לעסקים הוא תחום שצובר פופלריות במהירות בשוק הסלולרי כיום ישנן אפליקציות למכשירי סלולריים כגון, אייפון, בלקברי ,ובמערכות הפעלה שונות כגון אנדרואיד על כך ועוד במאמר.

מאת: לוחות אולפריהשכלה ביתית07/01/128468 צפיות
לספרים יש תרומה רבה בהעשרת הידע או כתחביב ,קריאת ספרים מגיל מוקדם גם תעזור בפיתוח המוח, לכן קריאת ספרים חשובה היום יותר מבעבר וגם לך כדי להתחיל לאמץ הרגל קריאה, מהי הדרך למצוא ספרים במהירות ?.

מאמרים נוספים בנושא ייעוץ עסקי

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי22/11/222272 צפיות
טו בשבט מתקרב ובא ! עציצים ממותגים למתנות חברים יקרים אשמח מאוד לעזרתכם להגשים לי חלום להשריש בתודעה של האנשים בכל התחומים את הרעיון לתת בטו בשבט חג האילנות מתנות עציצים ממותגים או מארזים בשילוב עציץ ממותג שלהם קשר הדוק לחג כמתנות לעובדים, ללקוחות וחברים גם בכנסים ואירועים עסקיים. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי25/08/221493 צפיות
הכנסת אישרה לאחרונה שינויים בחוק המכר (דירות), בקריאה שנייה ושלישית. השינויים עתידים להשפיע רבות על יחסי מוכר-קונה, בכל הנוגע לעסקאות מכר של דירות קבלן ואלה נכנסו לתוקף החל מה-7 ביולי (ורק ביחס להסכמים שייחתמו לאחר מועד זה).

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי02/01/22905 צפיות
עוד מעט יחול חג האילנות. בעלי עסקים תנו ללקוחות, לעובדים ולקולגות העסקיים מתנה פופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט. עציצים ממותגים ומארזי שי בשילוב עציץ ממותג מזכרת לשנים רבות נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי03/08/211221 צפיות
חריגות בניה והדרך להכשרתם- בנימין קלינגר יועץ מונציפאלי בכיר מרבית מחריגות בנייה הינן, למעשה, תוספות ושינויים לבניינים הנעשים ללא קבלת היתר בנייה מהרשות המקומית חלקם עם שינויים בקונסטרוקציה והגדלה מעבר לרווי הבניין ולפעמים גם מקווי המגרש ,או שימוש בניגוד להיתר שניתן לנכס. במקרים רבים חריגות הבנייה נעשות בידיעה, לעיתים תוך כדי בנייה או בזמן שנראה שהגיע להתאים את הנכס לדרישות הבעלים

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי22/04/21955 צפיות
עיכוב וביטול צו הריסה מנהלי חשוב לדעת כי צו הריסה מנהלי שהוצא למבנה מסוים איננו בגדר חוק פסוק. במקרים אלו יש לפעול במהירות רבה, ובתוך שלושה ימים לכל היותר, להגיש בקשת עיכוב צו הריסה מנהלי אשר יכולה להביא בסופו של יום גם לביטולו.

מאת: מיכה קורייעוץ עסקי15/02/211038 צפיות
כולם מכירים את האמרה "ידע הוא כח" וכל בעל עסק ניצב בפני שאלה מה נכון יותר לעשות למכור ידע או לחלק אותו בחינם.

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי30/12/201518 צפיות
לאחרונה, במספר מקרים, בתיקים פליליים הנוגעים לעבירות בניה, בתי המשפט (בית המשפט לעניינים מקומיים ובית המשפט המחוזי) קבעו סטנדרט מחמיר ביותר לקבלת ההגנה היחידה שהיתה לאדריכלים ולמהנדסים. בשורה של פסקי דין, נקבע על ידי בתי המשפט, שהאדריכל והמהנדס הינם "אחד מסוכניו החשובים של החוק לתכנון ובנייה" שאם הם יודעים על עבירת בנייה הם צריכים לדווח על כך לפיקוח העירוני וכי גם פיקוח עליון צריך להתבצע באופן הרבה יותר צמוד מאשר היה מקובל. בתי המשפט קבעו שביקור באתר הבנייה על בסיס "קריאה" או על בסיס של פעם ב –

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica