חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

להיות תייר ולחזור בשלום הביתה הכיצד?

מאת: לוחות אולפרינופש ותיירות26/03/20128751 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חופשת הפסח מהוה יתרון גדול כאשר מעונינים לצאת משגירת עבודה, לימודים  לכן רבים עושים את ליל הסדר בבתי מלון בארץ או בחו"ל ומאריכים את השהייה להמשך בלויי במשך חול המועד ,אך אירגון חופשה לא יכול להעשות בצורה ספוטנית לכן עלינו להערך בהתאם .

מצב ביטוחני -

כיום ישנם מדינות רבות שעברו מהפכה גדולה ביניהם מצרים לכן חשוב להתעדכן במצב האניטשמי ,פולטי ,חברתי,כלכלי אל הארץ שאליה תסע בסופו של דבר.

מה ההציע של חברות תעופה ?
לקראת יציאת תושבי ישראל לחופשות מחוץ לארץ או בתוך הארץ ישנם חברות תעופה כגון- אל על,ארקיע,ישראייר אשר משתמשות בנתיבי האויר בתוך הארץ ומחוצה לה

וכמו ארצות רבות גם לארץ מגיעות חברות תעופה בינלאומיות, כגון: קונטיננטל איירליינס, בריטיש איירווייס, KLM, אליטליה, סוויסאייר.


גישה לכספים בזמן החופשה-

בעזרת המטבע מקומי של ישראל "השקל" ניתן ולקנות מטבע זר כמו דולר המשמש כמטבע המקומי בארה"ב במידה וברצונך לא להשתמש בכסף מזומן תוכל לשלם בארץ שבה אתה שוהה בחופשה בעזרת כרטיסי האשראי (אמריקן אקספרס, דיינרס קלאב, ויזה ומאסטר קארד / גישה / יורוקרד) שרובם מתקבלים במקומות רבים ברחבי העולם.

שמירה על קשר עם הקרובים בארץ-

ביצוע שיחות בעזרת האינטרנט

כיום ניתן לדבר עם הקרובים אליך מארץ שבה אתה בחופשה בעזרת תוכנת חינמית כגון סקייפ.

טלפון סלולרי-
שימוש בטלפון סלולרי בעת חופשה מאוד פופולרי דאג לקבל זמן שיחה לארץ שבה החופשה שלך במחיר המתאים לך רצוי להשוות מחירים .


מזג אויר -
בשונה מישראל שנהנית מהאקלים נוח רוב ימות השנה, עונת הגשמים בארץ היא בין חודשים אוקטובר עד אפריל,האקלים בארץ יכול להתלוות עם ימים גשומים יותר ומצד שני שטופי שמש האזורים בארץ שמקבלים משקעים נמוכים הם ים המלח ואילת,תנאי מזג האויר בעולם יכולים להיות שונים ומאוד קיצוניים ממה שאתה מכיר עד אפילו לסופות טורנדו,הוריקן וכו לכן חשוב לבדוק את תנאי מזג האויר של הארץ שאליה תבחר לצאת לחופשה ולהתצייד בביגוד המתאים מראש.

חשמל:
זרם חשמלי בישראל הוא 220 וולט AC, בביקורך בבית מלון בארץ זרה כדאי לבדוק את סוג הזרם החשמל המקומי במקומות רבים בעולם שינוי זה מצריך שימוש בשקע חשמלי המותאם למכשיר שבו ברצונכם להשתמש.

כניסה/יציאה לארץ זרה 
דאג לדרכונים ואשרות על פי דרישות הארץ שאליה תנפוש כול תייר ישראל חייב להחזיק דרכון בתוקף בנוסף לכך ישנם מדינות הדרושות ויזה .


שמירה על בריאות תקינה בזמן החופשה -

תרופות-
חשוב להביא למשך כול החופשה את התרופות הנלקחות באופן קבוע ואף לקחת תרופות בסיסיות כמו אקמול בנוסף ברורו כיצד ניתן לקבל תרופות למקרה הצורך.

חיסונים-
בזמן שיקול מקום החופשה הבא שלך בדוק אלו חיסונים עליך לקבל על מנת שלא תחזור לארץ עם מחלה זיהומית קשה אשר תלווה אותך חודשים רבים לאחר חזרתך מהחופשה שארגנת .

ביטוח נסיעות-
לפני יצאיה לחופשה רצוי לרכוש ביטוח נסיעות על פי רוב ביטוחי נסיעות הם עד 2 דולר ליום וביטוח זה יכול לחסוך לך כסף רב .

שמירה על מסורת -
בשונה מישראל שרובה יהודית ומכילה מספר רב של דתות כגון -נוצרים,מוסלמים,דרוזים,בהאים,החלק היהודי בארץ גולה נקרא קהילה יהודית אשר שם תוכלו לקיים את מצוות הדת ושמירה על ימי קודש כגון שבת וכול חג רשמי בארץ.

קנייה בארץ זרה-
בשונה מחנויות בישראל שפתוחות מדי יום מראשון עד יום שישי אחר הצהריים פתיחת חנויות בחול שונות ומשתנות בהתאם לארץ ביקורך ישנם חנויות אשר יוצאות ל"סייסטה" וישנם חנויות שסגורות בימים שבארץ פתוח וכו.

 

אין לנאמר להוות תחליף לייעוץ משפטי,כלכלי,אישי,השכלתי,מקצועי ואין להסתמך על האמור לביצוע פעולה כולשהי

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לוחות אולפרי משמש כזירת קניה ומכירה של מוצרי יד שנייה,רכבים,  ועוד

הפרסום  בלוח  נעשה באמצעות ממשק ידידותי ומאפשר פרסום מודעות על ידי גולשים אמיתים ומציע מגוון אפשרויות חינמיים כגון- חיפוש עובדים,מכירת רכבים,מכירת דירות,פרסום מודעות נדלן ועוד

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לוחות אולפרי

מאת: לוחות אולפריייעוץ עסקי18/10/12960 צפיות
אם התחלת לחשוב על עסק משלך? כדי להצליח, אתה צריך ללמוד איך לנהל עסק, לשווק את המוצרים שלך, ולשמור על הלקוחות שלך. הנה כמה עקרונות בסיסיים לפני פתיחת עסק

מאת: לוחות אולפרימס ערך מוסף24/07/129835 צפיות
מס ערך מוסף (מע"מ) הוא מס המוטל על כול סוג מכירה בין אם זה שירות או מכירת מוצרים שלא כמו הוספת רווח על מוצר, מס ערך מוסף מועבר לקופת המדינה דבר המצריך דיווח למעמ מצד מקומות עבודה רבים על עסקאות חייבות ופטורות לרוב דיווח למעמ נקבע לתשלומים חודשיים או דו חודשיים ,תנאי הדיווח (תשלומים) נקבעים על ידי משרדי מעמ שבאזורך.

מאת: לוחות אולפריבריאות ורפואה כללי29/06/121058 צפיות
חשיפה לשמש חשובה לצורך צריכת ויטמין D אך באותה עת עלולה לגרום לסרטן עור לכן אם אתם בחופשת קיץ,בלוי בחוף הים ,כיצד תגנו על העור שלכם מפני סוגי קרינת UV הנפלטים מהשמש.

מאת: לוחות אולפרימסחר אלקטרוני01/06/121542 צפיות
בין אם אתה מחפש נותני חסות לאירוע צדקה או לכנס,יוזמה עצמאית תוכל לשלם עלויות מזון ומשקאות ועוד,כיצד ניתן לפנות לנותני חסויות כיום.

מאת: לוחות אולפריטכנולוגיות חדשות07/01/121152 צפיות
בניית אפליקציות לעסקים הוא תחום שצובר פופלריות במהירות בשוק הסלולרי כיום ישנן אפליקציות למכשירי סלולריים כגון, אייפון, בלקברי ,ובמערכות הפעלה שונות כגון אנדרואיד על כך ועוד במאמר.

מאת: לוחות אולפריהשכלה ביתית07/01/128460 צפיות
לספרים יש תרומה רבה בהעשרת הידע או כתחביב ,קריאת ספרים מגיל מוקדם גם תעזור בפיתוח המוח, לכן קריאת ספרים חשובה היום יותר מבעבר וגם לך כדי להתחיל לאמץ הרגל קריאה, מהי הדרך למצוא ספרים במהירות ?.

מאמרים נוספים בנושא נופש ותיירות

מאת: יוסי לוינופש ותיירות28/06/153200 צפיות
איך למצוא וילה בצפון ומה כדאי לעשות לפני שיוצאים לנופש עם כל המשפחה? כל הפרטים במאמר הבא.

מאת: דינאמיק טורסנופש ותיירות12/12/128402 צפיות
מלון מסוג חדש, מציע לזוגות נופש מושלם – האחד מהשניה! בלון הגירושין, זוגות לא מאושרים, יכולים לעשות צ'ק אאוט לזוגיות שלהם, בשילוב חבילת סופ"ש הכוללת עורכי דין ואירוח יוקרתי, בנפרד כמובן.

מאת: יאיר טיוליםנופש ותיירות28/10/129706 צפיות
בהתבסס על מחירי בתי המלון הממוצעים שנאספו מעשרות אתרי תיירות מובילים בחודשים יוני, יולי ואוגוסט, רובם המכריע של היעדים הנמצאים בדרום מזרח אסיה, ארה"ב ו-MENA חווה עלייה חדה ומשמעותית במחירים בהשוואה לשנת 2011. דפי מידע על כל אתרי ההזמנות הקיימים והידועים באיכותם. בדפים יהיו כלים חשובים הדרושים לקהל הגולשים הקונה שירותי תיירות באינטרנט

מאת: Ilanנופש ותיירות09/10/128899 צפיות
כתבה זאת מסבירה כיצד לבחור במלון חלומי במרכז העיר, ירושלים

מאת: מיכל סדןנופש ותיירות06/04/128706 צפיות
צפת הילכה קסם על ציירי ארץ ישראל כבר בשנות העשרים של המאה הקודמת ומיטב הציירים, כגון זריצקי, גוטמן, רובין ואחרים, נמשכו לאווירה המיוחדת של צפת ולאור הייחודי לה, והנציחו את נופיה, סימטאותיה ותושביה כדי לחשוף את העיר מחדש לתיירני הארץ, מחזירה התערוכה הכללית עטרה ליושנה ופותחת את שעריה בחג.

מאת: מני נחמןנופש ותיירות21/02/1210455 צפיות
שביל ישראל מדן ועד אילת עובר בנופי ישראל המרהיבים ביותר ומשמש טרק אתגרי וארוך לאלו שזמנם בידם. אורך השביל הוא 900 ק"מ והטרק לאורכו נמשך מספר חודשים. אך רוב עם ישראל אינו יכול להרשות לעצמו להעלם מהבית והעבודה למספר חודשים על מנת להשלים את השביל. על כן חילקנו עבורכם את השביל ל 75 קטעי טיול סבירים, לא קשים ולא מצריכים לינת שטח. עמותת טיולים ואגדות תוציא טיולים מוזלים למסלולים אלו בליווי מורה דרך מוסמך ואוטובוס צמוד. לצועדים: חותמת בדרכון עם סיום המקטע וגביע למסיימי השביל כולו!

מאת: silvertravelנופש ותיירות02/02/119070 צפיות
מטבעי אני אוהבת פינוקים ובכלל, לגלות דברים שאנשים אחרים עדיין לא גילו, כמו למשל את מלון בוטיק טמפלרס בחיפה. במהלך נסיעותיי הרבות בעולם, הפלז'ר והביזנס, נאלצתי לא אחת ללון בבתי מלון והספקתי להתנסות במגוון לא מבוטל של חדרי אירוח אך תמיד העדפתי דברים טובים ו"בחבילות קטנות" ואיכותיות, אחת מהם היא פנינה ים תיכונית אמיתית: מלון בוטיק בחיפה - טמפלרס.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica