חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח נסיעות וספורט אתגרי

ביטוח זה דבר חשוב מאוד, ובעיקר כשזה מגיע לטיולים בחו"ל. אנחנו במדינה זרה, לא דוברים את השפה המקומית, עורכים פעילויות מאתגרות  ולעיתים מטיילים במקומות מרוחקים ולא מיושבים. אלו הן רק מעט מהסיבות המחייבות אותנו "לחשוב מראש" ולהצטייד בביטוח נסיעות  שהוא אפקטיבי ו"תפור" לצרכינו.

בבואנו לבחור את הפוליסה המתאימה לנו ביותר, עלינו לבדוק מספר היבטים חשובים כגון:

1.      האם במקרה של בעיה רפואית או פציעה ישנו כיסוי לאשפוז ולטיפולי המשך, לאחר האשפוז.

2.      ישנם דברים שהם לכאורה "אלמנטאריים", בכל ביטוח נסיעות לחו"ל, אך אינם מכוסים, כדוגמת טיפולי חירום בשיניים. כדאי לבדוק האם הפוליסה מכסה גם טיפולים כאלו שיכולים בקלות "לקלקל" את הטיול ולהוות הוצאה כספית כבדה ובלתי מתוכננת.

3.      במקרים קיצוניים, יתכן ולא נוכל לקבל טיפול רפואי הולם, במדינה בה אנו מטיילים (לדוגמא: מדינות העולם השלישי וכאלו שאין ביכולתם לספק שירות רפואי ממומחה) ואנו נאלץ לטוס חזרה לישראל ולקבל את הטיפול בארץ. לכן, חשוב לוודא שישנה אפשרות לכיסוי מלא של ההטסה ארצה

4.      כאשר מבצעים פעילות של ספורט אתגרי, חשוב מאוד לוודא כי ישנה תוספת בפוליסה לאיתור וחילוץ. זאת בניגוד לפוליסה שבה ישנו כיסוי הוצאות אשפוז וטיפולים רפואיים בלבד.

לאחר שווידאנו שהפוליסה, אכן מכסה את כל התחומים הרלוונטיים לנו בביטוח נסיעות שמותאם לצרכינו , אפשר לגשת ולוודא את מחירה. מחירי הפוליסות בדרך כלל נעים בין 2 ל-3 דולר ליום, לכל היותר, אך במקרים מסוימים יכולים לעלות עד ל-10- 15 דולר, לנפש, ליממה. מדוע? מפני שישנם כיסויים מיוחדים המעלים את גובה הפוליסה ליום, לדוגמא- אדם העוסק בספורט חורף שגילו מעל 85, יאלץ לשלם תוספת של 10 דולר בפרמיה, ליום ביטוח.

לסיכום, פוליסת הביטוח מורכבת מהרבה סעיפים, חריגות והגבלות. לכן, עלינו להיות רציניים ולבחור בביטוח נסיעות אמין ומותאם לצרכינו, בכדי שנוכל "לישון בשקט" וליהנות מהטיול, נופש, בבטחה ובשקט נפשי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ויקטורה פרידמן

מאת: ויקטורה פרידמןרהיטים12/12/101958 צפיות
בחירת רהיטים למשרד זה לא רק נוחיות, זה גם לדאוג ולהתאים למראה המשרדי ואת המראה היוקרתי שאנו רוצים להשיג, ריהוט משרדי צריך לבחור עם מחשבה, כי איך שנעצב את המשרד ככה הלקוחות שלנו יראו אותנו. המשרד זה הפנים של החברה...

מאת: ויקטורה פרידמןניהול תוכן06/12/101232 צפיות
לפני כמספר שנים, אבא שלי, בגיל מאוחר, החליט לעשות רישיון נהיגה. לקח לו אמנם הרבה זמן אבל הוא הצליח בסוף. מאז שהוא על הכביש, אני כל הזמן שומעת על כל מיני תאונות קטנות שהוא היה מעורב בהן, אני מאוד מפחדת עליו. אני רוצה לדאוג שיהיה לו את הביטוח הכי טוב שיש, הוא חייב ביטוח רכב הכי טוב שיש. לפני כשנה הייתה לו בעיה, מישהיא שנסעה מאחוריו, פגעה בו מאחור, למזלי הוא יצא בלי פגע אבל לבחורה לא היה בכלל ביטוח רכב.

מאת: ויקטורה פרידמןמתכוני תוספות05/12/108416 צפיות
אני זוכרת שסבתא שלי הייתה טבחית מאוד טובה, כל כך אהבתי את האוכל שלה, היא הייתה מכינה אוכל מאהבה. הדברים שהיא הייתה מכינה, רק להיזכר בזה עושה לי טוב וישר פותח את התיאבון...

מאת: ויקטורה פרידמןתחביבים05/12/101376 צפיות
אני זוכרת שסבתא שלי הייתה טבחית מאוד טובה, כל כך אהבתי את האוכל שלה, היא הייתה מכינה אוכל מאהבה. הדברים שהיא הייתה מכינה, רק להיזכר בזה עושה לי טוב וישר פותח את התיאבון... יש דברים שמשאירים לך זכרונות מתוקים מאוד מהילדות, הלוואי ואפשר היה להיאחז בהם.

מאת: ויקטורה פרידמןייעוץ עסקי23/11/101273 צפיות
יועצי נדל"ן זה חשוב לעשות דרך חברה המתמחה במציאת פתרונות איכותיים, חדשניים ומקצועיים לעסקים, ובעלת ניסיון עשיר בתחום הנדל"ן. יש חברה שנחשבת למובילה בשוק, בהצעותיה העדכניות והחדשניות ביותר.היא עומדת בקשר רציף עם חברות יועצי הנדלן הגדולות ועם הגופים המסחריים המובילים בתחום, כל זאת כדי לספק ללקוחות פתרון מקצועי, מונחה ומהיר.

מאת: ויקטורה פרידמןביגוד והנעלה22/11/101427 צפיות
כל חורף אותה הבעיה, אני מחפשת נעליים לחורף כאלה שלא ירטבו לי מכל טיפת מים שירדה, מגפי עבודה נוחות ליומיום, כאלה שיחזיקו לי יותר משנה אחת. תגידו לי איפה קונים כאלה?

מאת: ויקטורה פרידמןטיולים בארץ02/11/101264 צפיות
אם אתם רוצים לחוות חוויה מסוג אחר כדי שתדעו שבפינת רחוב שקטה במרכז תל אביב מלון בוטיק הנקרא בראון הוטל. את המלון יצרו עבור נופשים ואנשי עסקים בארץ ובעולם

מאמרים נוספים בנושא ביטוח - כללי

מאת: רוני הכהןביטוח - כללי04/06/172793 צפיות
הקושי רק עולה כאשר מגלים עד כמה צריכים לעבוד על מנת לקבל מה שחשים שמגיע בזכות, ולא מתוך חסד שמעניקים המוסד שבו מעסקים והמוסדות הרלבנטיות של המדינה.

מאת: עידן שלומןביטוח - כללי04/06/174827 צפיות
רוצים לדעת איך עובדת המסלקה הפנסיונית בפועל? איך עושים סדר בביטוחים מבלי לשלם כפל ביטוח? אם אתם רוצים לחסוך כספים , זה הזמן לדבר על תמונה מקיפה אודות חיסכון של כל אדם במדינת ישראל.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח - כללי12/04/164254 צפיות
נהג צעיר על פי חוק הוא נהג שלא מלאו לו עדיין 24 שנים.

מאת: Roei Kalvoביטוח - כללי10/03/163532 צפיות
כל ההיבטים שצריך לדעת לפני שסוגרים ביטוח צלילה - כנסו ותלמדו כדי שלא יעבדו עליכם!

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח - כללי15/08/155317 צפיות
בחיי היום יום אנו מקבלים החלטות שונות על בסיס מאפיינים, על חשבון העלות הכלכלית עבורנו, במאמר זה נסביר איך לבצע השוואת מחירים גם לענפי הביטוח וניתן לכם כלים שונים לביצוע השוואה טובה ואמיתית.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח - כללי06/07/154855 צפיות
נמצאים לפני קניית דוד חשמל? אם גם אתם מצאתם את עצמכם בהתלבטויות לגבי רכישת המכשיר, כאן תוכלו לקרוא הדרכה אובייקטיבית המתייחסת לפרמטרים השונים שתוכלו לבדוק בכל דוד, ולהחליט האם הוא מתאים לסוג השימוש שאתם מייחלים לו.

מאת: רוני הכהןביטוח - כללי01/07/154760 צפיות
את כל אלה מכסים סוגים שונים של ביטוחים המעניקים לנו סוג של שלווה ורוגע בנוגע לכל אספקט בחיים שלנו, תמורת תשלום חודשי. הכיסוי הביטוחי משתנה מחברה לחברה אשר בוחרת את מי לבטח, באלו תנאים ותמורת איזה תשלום חודשי. גם אם אתם צריכים לפנות אל חברת ביטוח באשקלון, אתם תמיד תמצאו מגוון רחב של חברות מבטחות עבור הסוגים השונים של פוליסות ביטוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica