חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שירה? לא ולא - לימודי קיובייס

מאת: מורן אופירשירה22/10/2012913 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
לכל אורך חיי שאפתי להשתלב באמנות המוסיקה. על כן, כשהגעתי לגיל 8, התחננתי לאמא להירשם אל לימודי תופים. אהבתי את הלימודים ורציתי ליצור עם שותפים להקת רוק מפורסמת ולנגן בכל הארץ.

אבלבחלוף השנים, הצורך לפרנס התחיל להשפיע עלי והסקתי שבשביל להשיג את מבוקשי כמוסיקאי מקצועי, עלי לנכס השכלה מוזיקאלית אמיתית ולמצוא ענף מוזיקאלי שבלי ספק יעניק לי את האופציה לעשות כסף כרצוני.

קורס Ableton

אמת היא, יש הרבה מוסיקאים מקצועיים שמנגנים מעולה ומנגנים בלהקה מפורסמת. אבל, על מנת באמת ובתמים להצליח בעולם המוסיקה ולשאוף להגיע לפסגה, מוטב לפני הכל ללמוד להכיר היטב את הענף המוזיקאלי בו מעוניינים להתמחות. ובגלל זה, כדאי מאוד להכיר הן את רזי הנגינה והן את התורה התיאורטית שמתלווה לעניין. אחרי הכל, בשביל לבנות צליל מעניין ולבנות שם מומלץ לדעת לא רק לנגן טכניקות שמישהו אחר ברא, אלא לדעת גם כיצד לברוא מוסיקה מאפס.

בסיכומו של דבר, אלו מבינינו שפורצים ותופסים שם הן בארצם וגם בחוץ לארץ כמו לדוג' רדיוהד הבריטים, הם אלו מבינינו שעמלו קשה ויצרו צליל חדשני, מרתק, מלהיב ועוצר נשימה. שריר וקיים, פה ושם יש להקות שהגיעו מאוד רחוק בלי השקעה רבה, אך בכל זאת האם נגנים אלו יישארו רלוונטיים לאורך הרבה שנים? הייתכן שהסינגל הבא, שיתוף הפעולה הבא או פסקול הסרט יהיו טובים?

ללמוד לנגן בבית ספר למוזיקה

עם כול האהבה לנגן שלמדתי אצלו כבר כמה שנים, הסקתי שבכדי להצליח לעשות מהתחביב קריירה רצינית, כדאי להירשם אל בי"ס למוסיקה שיהפוך אותי למקצוען כהוגן. על כן, התחלתי לחפש בי"ס שיכול להעניק גם ידיעות מעשיות והן השכלה תיאורטית. בדרך הזו, אני אאפשר לעצמי גם להיות חלק מלהקה והן להצליח מעבר בתחום המוסיקה ומי יודע אולי אף להיות נגן שכיר שמנגן עם הענקים.

לימודי תוכנות מוסיקאליות

לעניות דעתי, בכדי להצליח בתחום המוזיקה כדאי בהחלט להבין גם תוכנות סאונד ויותר מזה את עולם ההפקה. בגלל זה החלטתי להירשם אל קורס אבלטון ובדרך זו לפתח את הידע המקצועי בעולם ההפקה.

להתכלכל ממוזיקה

בניגוד לדעה הרווחת, כלומר שמדובר במקצוע שבו עוסקים זמרים מסכנים, זה לא באמת ככה. למען האמת, לצד האפשרות להתפרנס בכבוד כנגן בלהקה, יש אפשרויות פרנסה נוספות גם לנגנים וגם לטכנאים. כך למשל נגן מקצועי מסוגל להרוויח גם מנגינה בלהקות והן מהוראה. ואע"פ כן, על מנת להצליח בזה, מומלץ לדעת גם את הצד הפרקטי והן את התיאורטי.

כמו גם, קיימים עוד המון אפיקים שאפשר להרוויח בהם, לדוגמא כתיבת שירים לזמרות. אך עם זאת, בכדילהצליח בתחום מומלץ ללמוד את כל רזי המקצוע באופן רציני ולהיחשב לאיש מקצוע שבאמת מסוגל להרים גבוה להקות אחרות.

מעוניינים גם אתם לעשות מהמוסיקה מקצוע ממשי? מעוניינים לדעת איך להצליח בענק? http://www.justmusic.co.il/courses/קורס-cubase וזכו במבוקשכם.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מורן אופיר

מאת: מורן אופיריחסי ציבור05/11/1215213 צפיות
לחץ נוראי שהפריע לי בתקופת הריוני הראשון התרכז סביב הצורך למגן בכל עת את העובר שגדל בתוכי, כיצד אוכל לדוגמא לטייל בחוץ ולשים אותו ברכב מבלי לחשוש?

מאת: מורן אופירצרכנות05/11/128427 צפיות
כאשר יש דיבורים לגבי שיפוץ בבית, יש נטייה לשלוף שלל תירוצים; "אין לנו כסף", "ממילא נעבור מכאן", "זה בלגן" וגו'. אולם בסופו של דבר, רובנו מעוניינים לדור במשכן משופץ. בין אם מעוניינים ברמונט קוסמטי ואף באם חפצים בעבודות מקיפות, לו יש צרך לעשות שיפוץ - רצוי שלא להמשיך לדחות העבודה.

מאת: מורן אופירבריאות04/11/1215858 צפיות
כשאתם מחפשים להדפיס בענק תמונות שלכם וגם אם הינכם חושקים בשירותים מסובכים הרבה יותר, הגיוני כי יהאעליכם לפנות לשירותי הדפסה מקצועיים. גם אם אין זו מהווה בעיה מהותית להיכנס אל חברת דפוס ליד העסק, כדאי לזכור שלא בהכרח נותן שירות מסוגל להעניק בעבורכם את התוצר לו פיללתם.

מאת: מורן אופיראובדן כושר עבודה04/11/1227039 צפיות
מי מכם אף פעם לא נתקל בביצה משפטית במהלכה נזקק לשירותיו של עו''ד? אכן הדבר, עיסוקו של פרקליט הינו מתן סיוע לאנשים חסרי הרקע המשפטי, באירועים בהם אנחנו צריכים את עצתו המלומדת של מומחה שמבין בחוק. כך לדוגמה, אדם שחווה תביעת תשלום מזונות איננו מסוגל לראות את המסלול הנכון ללא פניה אל עו''ד מקצועי.

מאת: מורן אופירעיצוב01/11/128220 צפיות
שריר וקיים, אינספור בני תשחורת רוצים לשמח חבריהם ולבנות מהמפגש אירוע מפעים שיזכרו אותו כול החברים. אמצעי טוב להצליח בזה הינה באמצעות הבאת פעילויות ייחודיות ביום ההולדת. צריכים ללמוד איך לבחור פעילויות לימי הולודת?

מאת: מורן אופיראימון מנהלים01/11/128336 צפיות
אלא שאת רובן של הנשים הצעירות מטרידות חששות נוספות, חרדה מפרוצדורת הלידה, הזרקת האיפידורל, החשש שיווצר סיבוך ובנוסף גם, הרבה מחשבות על פרוצדורת ההחלמה. כאמא צעירה שהייתה וחוותה את פרוצדורה ייחודית זו שלוש פעמים בחייה, ההצעה הכי שימושית שתקבלו מימני היא פשוט לנסות להבין אם איך עוברים כל שלב בזמנו, והנושא הראשון והמרכזי הוא מוכנותיכן ללידה.

מאת: מורן אופיראימון לקריירה01/11/128266 צפיות
גם כשהייתי ילד פיללתי לפתוח ביזנס בתכשיטנות. היות שכך, הלכתי ללמוד ואספתי כסף בשביל להתקדם. אך לצערי, מהר מאוד הגעתי להבנה שכדי להתקדם בתחום המדובר, קיים צורך לנהל העסק ולנהל את הפיננסים באופן ראוי. שריר וקיים, זה מסובך להיות עצמאי, ואע''פ כן החלטתי לנצח. קיימות תיאוריות שעשויות להסביר כיצד להתנהל כראוי.

מאמרים נוספים בנושא שירה

מאת: עידן אברהמישירה06/06/183756 צפיות
עדי אברהמי ?! משהו שמע מכיר ?! רב האנשים לא שמעו אבל ממש עכשיו מתחת לאף של כולם מתבשלת לנו בתוך סיר בבשול איטי יצירת אומנות אחת גדולה תרתי משמע!? מרבית הזמרים כיום הם זמרים שיש להם קול יפה ואוהבים לשיר מהסיבה הפשוטה שהם פשוט מתים על הפידבק החיובי של הסיסבה שסובבת אותם, כלומר הם פשוט כל כך מסופקים מכך שהסובבים אותם מפרגנים להם באיזה קול יפה ומיוחד שזה בדיוק אחד הדברים שגורמים להם להמשיך לדרוש את המיקרופון ליד

מאת: מוטי ריקליןשירה31/10/172501 צפיות
לא לקנות את הספר. ספר אנמי, לא מעניין, לא מרגש, לא יפה. הספר כן יקלט אצל הקורא, כמתנשא ונפוח. חובבי שירה מובהקים ביותר, אולי ירצו להוסיף את הספר לספריה. לכאורה ספר לכולם, בעצם ספר למביני עניין.

מאת: הילה קומםשירה15/07/177964 צפיות
המאסטרקאלס הבינלאומי לשירה אומנותית ע"ש ז'מבוקי יתקיים זו הפעם השלישית בירושלים. את המאסטרקלאס יזם יוסף זמבוקי, מוזיקאי ואיש עסקים, שניצל בשואה בזכות המוזיקה (פרטים בהמשך). במטרה להעניק הכשרה אמנותית מעולה לזמרים צעירים, תוך מתן דגש על זמרים מוכשרים מהפריפריה. כמו גם שיתוף ניצולי שואה כאורחים בקונצרטים. בין המורים שיישתתפו השנה ב IMVAJ בכירת מורות גרמניה, פרופ' קלאודיה אדר מאקדמיית בארוק ווקאל שבאוניברסיטת מיינץ, פרופ' תמר רחום ראש המחלקה הווקאלית באקדמיית בוכמן-מהטה, מנהלת בית האופרה המלכותי לשעבר של סרביה, ילנה ולאכוביץ, המנצח הישראלי הפעיל באירופה עדי בר והמנצח הישראלי יונתן שפנדורף. כמו כן תערך כתת אמן מיוחדת עם נעמי פולני. כמו כן שותפים בהפקות הפסנתרן ברק טל, כנר, מנצח והמנהל המוזיקלי של אנסמבל סולני ת"א והסופראן הישראלית -בינלאומית גב' רונה ישראל קולת, המנהלת האמנותית של המיזם.

מאת: מוטי ריקליןשירה14/05/163153 צפיות
עונש חכם. אלמוג בהר. הוא סופר צעיר יחסית שסיפורו "אנא מן אל-יהוד", זכה להצלחה. הרעיון המרכזי בסיפור, מבריק. אלמוג גם כותב שירה. ונחשב לאחד המשוררים המזרחיים המבטיחים. האמנם? ב 2016 יצא ספר השירים. הספר מכיל בתוכו הרבה דברים טובים. באמת הישג. חוץ מבחינה אחת. לא לקנות. הספר לא דקיק, כבד מאוד, רציני, ולפעמים חמור סבר. נדרש מאמץ גדול של ריכוז כדי לצלוח אותו. ברובו המוחלט הספר משעמם ומתיש. במאמר אפרט ואדגים טענות אלו.

מאת: מוטי ריקליןשירה11/02/163676 צפיות
פואטרי סלאם, זו תחרות שירה בה משוררים מקריאים יצירה בסגנון הנקרא ספוקן וורד. ספוקן וורד. הוא סוג של הקראת שירה המבוצעת בד"כ בדגש על קצב, חריזה, משחקי מילים, וכדומה. אדגים מספר רב של שירים, גם מישראל, וגם מהעולם. אנתח אותם, בצורה שמראה, שפואטרי סלאם באנגלית ( ארה"ב...). שירה אדירה. פואטרי סלאם ישראל, לא שירה.

מאת: מוטי ריקליןשירה01/12/152827 צפיות
מירון ח. איזקסון, הוא משורר וסופר ישראלי בולט בעשרות השנים האחרונות. הספר "מעבר". יצא בדפוס, ב 2015. הספר בלתי קריא לחלוטין. עם טקסטים בלתי אפשריים לפענוח, אפילו בקריאה די משקיענית. במאמר, נבחן את הספר, ונציג את מגרעותיו. הספר ינותח בהקשר למצב הכללי של השירה בארץ.

מאת: מוטי ריקליןשירה22/10/152621 צפיות
אלמוג בהר. הוא סופר צעיר יחסית שסיפורו "אנא מן אל-יהוד", זכה להצלחה. הרעיון המרכזי בסיפור, מבריק. אלמוג גם כותב שירה. ונחשב לאחד המשוררים המזרחיים המבטיחים. האמנם? נסקור גם את הקשר למשורר מאיר ויזלטיר, בו נדון גם באופן כללי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica