חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ברונכיטיס – לא סתם שיעול

מאת: biocontrolאסטמה ואלרגיה22/10/201216676 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איך יודעים אם מדובר במחלת ברונכיטיס או בשיעול סתמי?

הברונכי, הוא קרום הסמפון, עשוי להיות מודלק. דלקת כזו היא ברונכיטיס, דלקת הסמפונות. לברונכי תפקיד חשוב: הוא הצינור אשר מעביר חמצן מקנה הנשימה לכיוון הריאות. בזמן דלקת, הסמפונות נפוחים ומלאים בצקת והדבר גורם להצטברות כיח. התוצאה היא כמובן שיעול תדיר. בתחילת המחלה, השיעול עשוי להיות יבש אולם ככל שהסמפונות מתמלאים בעוד ועוד כיח, השיעול הופך לליחתי והחולה חש עייף יותר וגופו עלול להעלות חום.

בחלק גדול מהמקרים הסיבה למחלקת ברונכיטיס היא וירוס (נגיף) שתקף את הגוף. במקרה כזה, המחלה תעבור מעצמה. במקרים מסוימים הנגיף יתקוף בהתחלה את הגוף בצורה של שפעת, התקררות או מחלה של דרכי הנשימה העליונות ולאחר מכן תיווצר הדלקת בסמפונות. במקרים נדירים, הדלקת תהיה תוצאה של הימצאות חיידק ולא נגיף ואז כמובן יהיה צורך בנטילת אנטיביוטיקה.

בהחלט יתכן מצב כי שאיפה של גורמים זרים (כמו עשן) יגרמו לדלקת בסמפונות – ברונכיטיס, ואף בריאות.

אם עולה בכם חשש שהברונכיטיס שלכם הוא כרוני או שכעבור כשבוע תסמיני המחלה מחריפים, חשוב מאוד שתפנו לרופא המטפל על מנת לקבל טיפול לברונכיטיס.

סiגי ברונכיטיס

עלול להיווצר בלבול במונחים הקשורים למחלת ברונכיטיס. ברונכיטיס אקוטי שהוא דלקת סמפונות חריפה, אינה מחלה קשה כלל וכלל. למעשה, היא לרוב נגיפית, מתפתחת די מהר ונעלמת מאליה כעבור זמן מה, עד 3 שבועות.

ברונכיטיס כרוני לעומת זאת זו מחלה ששבה ונשנית פעמים רבות על פני שנתיים רצופות לפחות, לאורך 3 חודשים לפחות בשנה אחת. החולה משתעל שיעול ליחתי באופן תדיר לאורך כל זמן המחלה. דלקת סמפונות כרונית היא תוצאה של אלרגיה קשה או עישון ועלולה להוביל לאסתמה.

דרכי טיפול במחלת ברונכיטיס

אם מדובר בברונכיטיס אקוטי שהינו נגיפי, אין הרבה מה לעשות. אם מדובר בגורם של חיידק, יש לטפל במחלת ברונכיטיס על ידי אנטיביוטיקה. אנטיביוטיקה תינתן גם במצב של ברונכיטיס שהינו כרוני.

מעבר לכך אין לרפואה הקונוונציונלית פתרונות אחרים. החיסרון באנטיביוטיקה הוא שכשהמחלה שבה ונשנית, התרופה אינה יעילה עוד. לכן, מומלץ מאוד לפנות גם לעזרת רפואה משלימה אשר מתמודדת היטב עם ברונכיטיס כדוגמא: הומיאופתיה קלאסית, נטורופתיה ודיקור סיני. ההצלחה הטובה ביותר עם טיפול ברונכיטיס נרשמת כיום בעזרת טיפולים מיוחדים המשלבים טיפולים שונים מעולם ההומיאופתיה המודרנית. במרפאות חדשניות כאלה, משלבים טיפול קפדני בעזרת מתן ויטמינים ומינרלים ושימוש במכשור חדשני. מכשור טכנולוגי כזה אינו פולשני כלל וכלל. בעזרתו אפשר לזהות בקלות רגישויות של החולה, כאלה שבדיקות מעבדה רגילות אינן מגלות. האבחון המדויק והמהפכני בשילוב טיפול מותאם אישית, מאפשרים לחולה להבריא באופן יעיל ומוצלח.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ביוקונטרול- דיאטה מתחילים מהיום

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת biocontrol

מאת: biocontrolרפואה משלימה19/05/131741 צפיות
פריחה בגוף- כשיש לך פריחה את לא פורחת

מאת: biocontrolבריאות ורפואה כללי21/04/131254 צפיות
פריחה בגוף - בא לך לפשוט את העור? פריחה היא שינוי בצבע ובמרקם של העור. במקרים רבים הפריחה הינה סימפטום של מחלה אחרת אשר מקורה איננו בעור. הרפואה

מאת: biocontrolבריאות ורפואה כללי21/04/13993 צפיות
ירידה במשקל - לא יורדים מרבית האנשים אשר סובלים מעודף משקל בצורה משמעותית מתקשים מאוד להפחית ממשקלם. רבים מהם מנסים לבצע דיאטות שונות אך ללא כל הצלחה. הדבר גורם להם לחוש תחושת תבוסה. קיימות דיאטות רבות בשוק, ביניהן ניתן למצוא: דיאטות מרקים, דיאטת פירות, דיאטת אורז, דיאטת לחם, ועוד מגוון עצום. בין הדיאטות הללו ישנן הרבה דיאטות בזק (דיאטות "כאסח").

מאת: biocontrolרפואה משלימה20/09/121014 צפיות
עייפות הינה תופעה שכיחה ונקודתית בדרך כלל, כאשר היא נגרמת בשל מחסור בשעות שינה בשל נסיבות משתנות, וחולפת לאחר מנוחה מספקת. בניגוד לעייפות הרגילה, העייפות כרונית מודגרת כמחלה אוטואימונית אינה חולפת מאיליה ודורשת התייחסות רצינית.

מאת: biocontrolרפואה משלימה20/09/122012 צפיות
פריחה בגוף הינה אזור בעור בו מתפתחים דלקת וגירוי. מאפייני הפריחה הינם אדמומיות וגירודים ולעתים אף נפיחויות באזור הנגוע. אזור הפריחה עשוי להיות חם ורגיש.

מאת: biocontrolאורטופדיה ופיזותרפיה21/08/121986 צפיות
רבים מאיתנו חווים תופעות אלרגיות שונות בעיקר בעונות שנה מסוימות כמו אביב או סתיו. עונות אלו מאופיינות בפריחה מרובה, באבקנים עפים באוויר, וכמעט כל אחד חווה מצב של פריחה בגוף מסיבות אלו וגם מסיבות אחרות

מאת: biocontrolרפואה משלימה21/08/122204 צפיות
אם אתם משתעלים הרבה או שנשמעים צפצופים בזמן הנשימה שלכם, יתכן שזהו ברונכיטיס. לרוב מדובר במחלה נגיפית שתחלוף מאליה אולם יש מקרים בהם הברונכיטיס הופך לכרוני, דבר המצריך טיפול מדוייק ויעיל.

מאמרים נוספים בנושא אסטמה ואלרגיה

מאת: דוד כהןאסטמה ואלרגיה09/02/201533 צפיות
לא מעט אנשים, צעירים ומבוגרים, מוצאים את עצמם מתמודדים עם אסתמה ברמות שונות. הבאנו לכם כמה סיבות מה גורם להחמרת התופעה וכיצד אפשר לטפל בה

מאת: אליס פ.סטפןאסטמה ואלרגיה13/05/145955 צפיות
מהם הסוגים של פסוריאזיס? אם אי פעם יש לך עסק עם פסוריאזיס שאתה מכיר את ההרגשה של נאבק עם עור אדום, מגורה , מכוסה קשקשים . האם אתה יודע איזה סוג של פסוריאזיס יש לך ? היית אפילו מודע היו יותר מאשר רק סוג אחד ? יש , למעשה, שלושה סוגים עיקריים של פסוריאזיס ולמרותשהתסמינים הבסיסיים הם אותו הדבר, הם כולםקצת שונים.

מאת: Daniel.Bאסטמה ואלרגיה24/03/147858 צפיות
הטיפול הרפואי במחלות נשימה הוא בדרך כלל שימוש בתרופות המרחיבות את הסימפונות ומפחיתות את המאמץ הנדרש מהחולה על מנת להכניס אוויר לריאותיו. אבל, מעבר לטיפול התרופתי, יש הרבה דברים שניתן לעשות שאולי לא ירפאו את המחלה לחלוטין, אבל בהחלט יוכלו להקל על תסמיניה.

מאת: ולרי בריארטאסטמה ואלרגיה05/01/148648 צפיות
אנו עושים רבות בכדי לשמור על אויר נקי שאותו אנחנו נושמים אך אין לנו באמת שליטה על כך. אנחנו לא אחראים על החומרים הכימיקלים שנפלטים לאויר, ואנחנו לא יודעים אילו חומרים מזיקים אנחנו נושמים ועד כמה הם פוגעים בנו. מה שבטוח - יש לנו את השליטה ואת הכלים לשפר ולטהר את האויר בבית, במשרד וברכב.

מאת: ולרי בריארטאסטמה ואלרגיה18/12/138466 צפיות
בשנים האחרונות הביקוש והסקרנות למטהרי אוויר עלה, בעיקר מהסובלים מאסתמה. מטהרי אוויר ביתיים ואיכותיים מנקים ומטהרים את האוויר ממזיקים ואלרגנים שונים אשר משפיעים ומקשים על חולי האסתמה. מטהרי האוויר הללו הוכיחו את עצמם ככלי מאוד יעיל אשר עוזר ומשפר את חייהם של רבים מהסובלים מאסתמה ונותן להם הקלה ונוחות בפעילות היום יומית שלהם, בבית ובמשרד.

מאת: ולרי בריארטאסטמה ואלרגיה18/12/138565 צפיות
בשנים האחרונות הביקוש והסקרנות למטהרי אוויר עלה, בעיקר מהסובלים מאסתמה. מטהרי אוויר ביתיים ואיכותיים מנקים ומטהרים את האוויר ממזיקים ואלרגנים שונים אשר משפיעים ומקשים על חולי האסתמה. מטהרי האוויר הללו הוכיחו את עצמם ככלי מאוד יעיל אשר עוזר ומשפר את חייהם של רבים מהסובלים מאסתמה ונותן להם הקלה ונוחות בפעילות היום יומית שלהם, בבית ובמשרד.

מאת: סולומון יעקבאסטמה ואלרגיה27/11/139915 צפיות
מחלות דרכי הנשימה כגון; אסתמה, COPD (מחלת ריאות חסימתית כרונית) ומחלות ריאה אחרות הן מחלות נפוצות ואין לה מרפא! זיהומים בדרכי הנשימה מגבירים את התמותה ממחלות אלה. הערכה היא כי 340 מיליון אנשים ברחבי העולם סובלים ממחלות אלו. עם זאת, חולים שנטלו SOLIAIR™ דיווחו על ירידה והפחתה בזיהומים עונתיים של דרכי הנשימה. הפחתת השכיחות של זיהומים בדרכי הנשימה מהווה פוטנציאל והישג רפואי אדיר!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica