חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פריחה בגוף - העור אדום ומגרד?

מאת: biocontrolבריאות ורפואה כללי21/04/20131253 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

. הרפואה מבחינה בין פריחות כרוניות - אשר נמשכות זמן רב ופריחות אקוטיות אשר נמשכות זמן קצר.  לוואי של נטילת תרופות או תוצאה של מתח.

למרות שאנשים רבים סובלים מפריחות אשר נובעות ממגע עם חומרים שונים כמו למשל: סבון, כלי ניקוי גומי, ניקל, מזונות שונים, חילופי עונות ועוד, התגובות משתנות מאדם לאדם. כמו כן, פריחה אשר נובעת מלקיחתה של תרופה כלשהי, עשויה להופיע זמן מה לאחר לקיחת התרופה. לעומת זאת, פריחה אשר נובעת ממאכל כלשהו,  תופיע בסמיכות לאכילתו. גם מחלה פנימית עשויה גם לגרום להופעתה של  פריחה בגוף ופריחה אשר נובעת מחילופי עונות עשויה להיות תוצאה של רגישות בגופנו (רגישות אשר אופיינית לעונה מסוימת במהלך השנה). יחד עם הפריחה בעונה זו, תופיע הנזלת הכרונית או האלרגית.

פריחה בגוף- מה עושים עם זה?

בכדי לקבל טיפול אשר ימנע את הופעתה של הפריחה, יש לדעת מהם הגורמים לאותה פריחה בגוף או גירוי בעור. ניתן לבצע בדיקת מעבדה אך הבדיקות אינן מדויקות לגמרי. כמו כן, ניתן לבצע אבחון אשר משלב טכנולוגיה ומכשור מתקדם. המכשיר אשר בעזרתו מתבצעת הבדיקה, מכיל מאגר של אלפי חומרים. כל אותם החומרים נמצאים במכונה הממוחשבת. (מדובר על וירוסים, טפילים, בקטריות, רעלים, אלרגיות ועוד).

אבחון פריחה בעור אינו חודרני או פולשני, הוא מתאים לכל הגילאים - מצעירים ועד מבוגרים, הוא אינו סותר שום טיפול רפואי אשר מתקיים במקביל, אין לו תופעות לוואי והוא מהיר ומדייק ביותר.

לאחר שעובר המטופל את שלב האבחון, יוצע לו טיפול אשר משלב בין מכשירים הומיאופתיים מודרניים ותזונה נכונה ובריאה אשר כוללת ויטמינים ומינרלים. בצורה זו יוכל המטופל לחזק את המערכת החיסונית שלו בצורה משמעותית. הדבר ימנע את הופעתן של פריחות בגוף בעתיד.

חשוב לטפל בבעיות פריחה בגוף בהקדם מכיוון שהן עשויות להשפיע בצורה רבה על חיי היום יום של החולה. כאשר העור סובל מפריחה הוא עשוי להיות אדום, מגורה או בעל שלפוחיות. מצב שכזה  עלול לשבש את כל צורת החיים.mבמידה ואתם מתעניינים בתהליך הטיפולי ויש לכם שאלות נוספות או שברצונכם לקבל מידע נוסף, תוכלו להשאיר את הפרטים שלכם בדף יצירת הקשר ונציג מטעם החברה יחזור אליכם בהקדם ויענה על כל השאלות שלכם. החברה מעסיקה צוות עובדים מיומן ומנוסה אשר שם דגש רב על שביעות הרצון של לקוחותיו, בצורה זו, תוכלו להיות בטוחים כי אתם נמצאים בידיים טובות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ביוקונטרול- דיאטה מתחילים מהיום

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת biocontrol

מאת: biocontrolרפואה משלימה19/05/131741 צפיות
פריחה בגוף- כשיש לך פריחה את לא פורחת

מאת: biocontrolבריאות ורפואה כללי21/04/13993 צפיות
ירידה במשקל - לא יורדים מרבית האנשים אשר סובלים מעודף משקל בצורה משמעותית מתקשים מאוד להפחית ממשקלם. רבים מהם מנסים לבצע דיאטות שונות אך ללא כל הצלחה. הדבר גורם להם לחוש תחושת תבוסה. קיימות דיאטות רבות בשוק, ביניהן ניתן למצוא: דיאטות מרקים, דיאטת פירות, דיאטת אורז, דיאטת לחם, ועוד מגוון עצום. בין הדיאטות הללו ישנן הרבה דיאטות בזק (דיאטות "כאסח").

מאת: biocontrolאסטמה ואלרגיה22/10/1216675 צפיות
שיעול עמוק וטורדני וצפצופים בזמן הנשימה הם סימפטומים של ברונכיטיס. חשוב לוודא שהמחלה לא הופכת לכרונית, שכן אז חשוב לטפל בה היטב. אם לא מדובר בברונכיטיס שהינו כרוני, כנראה שהדבר הינו תוצאה של נגיף והמחלה תעבור מאליה.

מאת: biocontrolרפואה משלימה20/09/121014 צפיות
עייפות הינה תופעה שכיחה ונקודתית בדרך כלל, כאשר היא נגרמת בשל מחסור בשעות שינה בשל נסיבות משתנות, וחולפת לאחר מנוחה מספקת. בניגוד לעייפות הרגילה, העייפות כרונית מודגרת כמחלה אוטואימונית אינה חולפת מאיליה ודורשת התייחסות רצינית.

מאת: biocontrolרפואה משלימה20/09/122012 צפיות
פריחה בגוף הינה אזור בעור בו מתפתחים דלקת וגירוי. מאפייני הפריחה הינם אדמומיות וגירודים ולעתים אף נפיחויות באזור הנגוע. אזור הפריחה עשוי להיות חם ורגיש.

מאת: biocontrolאורטופדיה ופיזותרפיה21/08/121986 צפיות
רבים מאיתנו חווים תופעות אלרגיות שונות בעיקר בעונות שנה מסוימות כמו אביב או סתיו. עונות אלו מאופיינות בפריחה מרובה, באבקנים עפים באוויר, וכמעט כל אחד חווה מצב של פריחה בגוף מסיבות אלו וגם מסיבות אחרות

מאת: biocontrolרפואה משלימה21/08/122204 צפיות
אם אתם משתעלים הרבה או שנשמעים צפצופים בזמן הנשימה שלכם, יתכן שזהו ברונכיטיס. לרוב מדובר במחלה נגיפית שתחלוף מאליה אולם יש מקרים בהם הברונכיטיס הופך לכרוני, דבר המצריך טיפול מדוייק ויעיל.

מאמרים נוספים בנושא בריאות ורפואה כללי

מאת: אבי דוידיבריאות ורפואה כללי04/01/223121 צפיות
איך בוחרים נכון קלנועית שמתאימה לכם ופותרת את בעיית הניידות.

מאת: tiloniבריאות ורפואה כללי15/07/213626 צפיות
מה הצעדים שיש לעשות על מנת להעסיק עובד זר בסיעוד? לרשותכם המדריך המלא

מאת: עופר שלובריאות ורפואה כללי24/09/201738 צפיות
היפוגליקמיה, היפרגליקמיה, סוכרת, סוכרת נעורים, סוכרת סוג 2, סוכרת סוג 1

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי31/05/201510 צפיות
חושדים שיש לכם סינוסיטיס? הכנסו וקיראו על התסמינים והאבחון ועל דרכי ההתמודדות עם המחלה.

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי30/03/201781 צפיות
אחת הבעיות שאנשים רבים נאלצים להתמודד איתה במהלך החורף, זה שיעול עם ליחה. מדובר בשיעול טורדני שיכול להפריע על איכות החיים ביום יום וכן על איכות השינה. ד"ר דויטש מביא לכם כמה טיפים לטיפול

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי09/02/201499 צפיות
כל אחד מאיתנו, בשלב כזה או אחר בחיים מתמודד עם נזלת. זה קורה בדרך כלל כשאנחנו מקוררים, מצוננים, כשאנחנו חוטפים מחלה כזו או אחרת. אך מדוע אנשים מתמודדים עם נזלת כרונית? הבאנו כמה נקודות חשובות

מאת: שלום כהןבריאות ורפואה כללי27/09/191973 צפיות
כל מי שסובל מאקנה, וכבר התחיל לחפש דרכי טיפול או אפשרויות התמודדות עם האקנה, יודע כי מדובר בתחום רחב מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica