חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ירידה במשקל - לא פשוט

מאת: biocontrolבריאות ורפואה כללי21/04/2013993 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הבעיה עם הדיאטות הללו טמונה בקושי לשמור עליהן לאורך זמן. כמו כן, מרבית הדיאטות הללו אינן בריאות עבור הגוף מכיוון שהן אינן מספקות עבורו את כל אבות המזון וכתוצאה מכך מכניסות אותו ללחץ. בשל כך, עלולים האנשים אשר ביצעו את הדיאטה להחזיר את המשקל העודף במהירות ולחוות תחושת תסכול וחוסר אונים.

במידה ויחליט האדם אשר סובל מעודף משקל להפחית ממשקלו, יהיה מומלץ עבורו לשנות את התזונה כך שתהיה היא מתאימה לצרכיו הגופניים.  ירידה במשקל אשר תתבצע על ידי אכילה מבוקרת ומאזנת, ביצוע פעילות גופנית, שינה מספקת וכו', תהיה הדרך הטובה ביותר עבור אנשים רבים. בצורה זו ניתן יהיה לשנות את סגנון האכילה ולהפוך את ההרגלים החדשים לדרך חיים.

ירידה במשקל- לרזות ולשמור

על ידי אכילה מאוזנת ונכונה אשר תספק לגוף את כל הויטמינים והמינראלים אשר דרושים לו יוכל האדם להתמודד עם בעיית עודף משקל. יש לציין כי גם חוסר משקל הינו בעיה מכיוון שמי שסובל מתת התזונה עלול להיות חשוף ופגיע יותר למחלות ולסבול ממגוון בעיות ותסמינים.

במידה והצלחתם לבצע דיאטה בצורה בריאה וירדתם במשקל, יהיה עליכם לשמור על ההישג ולשמר את המשקל החדש. בכדי לשמור על המשקל, תוכלו לבצע בדיקת תזונה. תוכלו לבצע את הבדיקה כל ידי ביצוע סריקה ממוחשבת של אלרגיות למזונות וקבלת ייעוץ תזונתי. באמצעות הסריקה הממוחשבת, תוכלו לדעת אילו מזונות מתאימים לגופכם. בעזרת הידע, תוכל תזונאית לבנות למטופל תפריט אשר ימנע את העלייה במשקל.

בעזרת המכשיר המתקדם ניתן יהיה לקבל אבחון מדייק ומהיר ביותר. (אבחון אורך בסך הכל ב- 20 דקות!). כמו כן הבדיקה אינה חודרנית, לא פולשנית, מתאימה ומומלצת לכל גיל, לא גורמת לתחושת חוסר נוחות ועוד. לאחר ביצועה של הבדיקה, יוכל המטופל ללכת אל דיאטנית לצורך התאמת תפריט תזונתי.

ירידה במשקל אשר תתבצע בצורה נכונה ובריאה, תספק לגופו של המטופל את כל אבות המזון אשר דרושים לו ותשלב פעילות גופנית באופן שגרתי, עשויה לשנות את חייו של המטופל מהקצה אל הקצה. בצורה זו יוכל המטופל  לשנות את דפוסי התנהגותו השגויים ולחיות חיים בריאים ונכונים. במידה ויש לכם שאלות נוספות או במידה ואתם מעוניינים לקבל מידע נוסף אודות השיטה, תוכלו להשאיר את הפרטים האישיים שלכם בדף יצירת הקשר ונציג מטעם החברה יחזור אליכם בהקדם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ביוקונטרול- דיאטה מתחילים מהיום

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת biocontrol

מאת: biocontrolרפואה משלימה19/05/131741 צפיות
פריחה בגוף- כשיש לך פריחה את לא פורחת

מאת: biocontrolבריאות ורפואה כללי21/04/131254 צפיות
פריחה בגוף - בא לך לפשוט את העור? פריחה היא שינוי בצבע ובמרקם של העור. במקרים רבים הפריחה הינה סימפטום של מחלה אחרת אשר מקורה איננו בעור. הרפואה

מאת: biocontrolאסטמה ואלרגיה22/10/1216677 צפיות
שיעול עמוק וטורדני וצפצופים בזמן הנשימה הם סימפטומים של ברונכיטיס. חשוב לוודא שהמחלה לא הופכת לכרונית, שכן אז חשוב לטפל בה היטב. אם לא מדובר בברונכיטיס שהינו כרוני, כנראה שהדבר הינו תוצאה של נגיף והמחלה תעבור מאליה.

מאת: biocontrolרפואה משלימה20/09/121014 צפיות
עייפות הינה תופעה שכיחה ונקודתית בדרך כלל, כאשר היא נגרמת בשל מחסור בשעות שינה בשל נסיבות משתנות, וחולפת לאחר מנוחה מספקת. בניגוד לעייפות הרגילה, העייפות כרונית מודגרת כמחלה אוטואימונית אינה חולפת מאיליה ודורשת התייחסות רצינית.

מאת: biocontrolרפואה משלימה20/09/122012 צפיות
פריחה בגוף הינה אזור בעור בו מתפתחים דלקת וגירוי. מאפייני הפריחה הינם אדמומיות וגירודים ולעתים אף נפיחויות באזור הנגוע. אזור הפריחה עשוי להיות חם ורגיש.

מאת: biocontrolאורטופדיה ופיזותרפיה21/08/121986 צפיות
רבים מאיתנו חווים תופעות אלרגיות שונות בעיקר בעונות שנה מסוימות כמו אביב או סתיו. עונות אלו מאופיינות בפריחה מרובה, באבקנים עפים באוויר, וכמעט כל אחד חווה מצב של פריחה בגוף מסיבות אלו וגם מסיבות אחרות

מאת: biocontrolרפואה משלימה21/08/122204 צפיות
אם אתם משתעלים הרבה או שנשמעים צפצופים בזמן הנשימה שלכם, יתכן שזהו ברונכיטיס. לרוב מדובר במחלה נגיפית שתחלוף מאליה אולם יש מקרים בהם הברונכיטיס הופך לכרוני, דבר המצריך טיפול מדוייק ויעיל.

מאמרים נוספים בנושא בריאות ורפואה כללי

מאת: אבי דוידיבריאות ורפואה כללי04/01/223123 צפיות
איך בוחרים נכון קלנועית שמתאימה לכם ופותרת את בעיית הניידות.

מאת: tiloniבריאות ורפואה כללי15/07/213627 צפיות
מה הצעדים שיש לעשות על מנת להעסיק עובד זר בסיעוד? לרשותכם המדריך המלא

מאת: עופר שלובריאות ורפואה כללי24/09/201738 צפיות
היפוגליקמיה, היפרגליקמיה, סוכרת, סוכרת נעורים, סוכרת סוג 2, סוכרת סוג 1

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי31/05/201510 צפיות
חושדים שיש לכם סינוסיטיס? הכנסו וקיראו על התסמינים והאבחון ועל דרכי ההתמודדות עם המחלה.

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי30/03/201781 צפיות
אחת הבעיות שאנשים רבים נאלצים להתמודד איתה במהלך החורף, זה שיעול עם ליחה. מדובר בשיעול טורדני שיכול להפריע על איכות החיים ביום יום וכן על איכות השינה. ד"ר דויטש מביא לכם כמה טיפים לטיפול

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי09/02/201499 צפיות
כל אחד מאיתנו, בשלב כזה או אחר בחיים מתמודד עם נזלת. זה קורה בדרך כלל כשאנחנו מקוררים, מצוננים, כשאנחנו חוטפים מחלה כזו או אחרת. אך מדוע אנשים מתמודדים עם נזלת כרונית? הבאנו כמה נקודות חשובות

מאת: שלום כהןבריאות ורפואה כללי27/09/191973 צפיות
כל מי שסובל מאקנה, וכבר התחיל לחפש דרכי טיפול או אפשרויות התמודדות עם האקנה, יודע כי מדובר בתחום רחב מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica