חפש מאמרים:
שלום אורח
07.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

קישורים נוספים
תכשיטי כסף
   
 

פרטים מעניינים שלא ידעתם על טבעות כסף

מאת: ורד טויןתכשיטים23/10/2012837 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כולנו מכירים את הויכוחים הנצחיים השוררים בין בני אדם מזה שני רבות. איזה שוקולד יותר טעים- שוקולד מריר או שוקולד לבן, או מה עדיף- לטייל עם מקל, אוהל ותרמיל בגליל, או לנפוש במלון יוקרתי באילת. ויכוח נוסף ופופולארי מאוד בקרב נשים שאוהבות תכשיטים הוא בקרב בין מחנה הכסף לבין מחנה הזהב.

אין ספק שכבודם של כולם במקומם מונח, אך במאמר הבא נעסוק בתכשיטי כסף ובפרט, בתכשיט הפופולארי ביותר בגזרה- טבעות כסף. נציג לכם מספר עובדות חשובות ומעניינות על טבעות כסף, ונעזור לכם בבחירת טבעת הכסף שתעשה לכם חסד עם כף היד ועם המראה כולו.

כמה עובדות מעניינות על טבעות כסף שלא ידעתם!

אז איך מנקים ומתחזקים טבעות כסף?! ראשית, אל תתקלחו עם טבעות כסף והימנעו מלהרטיב אותן לעיתים תכופות. אומנם בפעמים הראשונות לא יתגלו פגמים או שינויי צבע, אך בטווח הארוך, עודף מים גורם לטבעת לאבד מהברק הטבעי היפהפה שלה וחבל. טבעות כסף רגישות לחומרים כימיים כמו כלור או חומרי ניקוי, לכן, השתדלו לא לנקות איתה את הבית. מומלץ להסיר טבעות כסף גם בזמן שמורחים קרם ידיים על מנת למנוע מגע בין התכשיר למתכת הכסף ולגרום לחמצון ולהשחרת הטבעת.

ניקוי של טבעות כסף

מומלץ, אחת לכמה חודשים, לנקות טבעות כסף ולהשרות אותם במים חמימים מספר דקות. זה עוזר לשמור על הברק הטבעי של טבעות כסף ומחדש אותן מבחינת החזות החיצונית. ניתן גם לרכוש מטלית מיוחדת לניקוי טבעות כסף שאפשר למצוא בכל חנות תכשיטים.

ועוד עובדה מעניינת לסיום-

מתחתנת? מזל טוב! אולי כדאי שתדעי שעל פי היהדות והמסורת, הכלה ביום חתונתה, צריכה להינע מענידת טבעות זהב ולהסתפק בענידה של טבעות כסף בלבד מתחת לחופה. זאת מכיוון שתכשיטי הזהב מתקשרים למעשה עגל הזהב של בני ישראל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ורד טוין

כתבת מקצועית בתחום העיצוב

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ורד טוין

מאת: ורד טויןעיצוב פנים28/07/131340 צפיות
כיצד לבחור בחוכמה חיפוי קיר זוכוית למטבח ומדוע מדובר בפיתרון מוביל בעיצוב מטבחים ובכלל? הינה התשובה!

מאת: ורד טויןעיצוב פנים22/07/131356 צפיות
כל מה שצריך לדעת על סוגי טפטים לבית ובכלל

מאת: ורד טויןעסקים - כללי22/07/132127 צפיות
כל מה שצריך לדעת על טיהור שפכים

מאת: ורד טויןעיצוב פנים22/07/131852 צפיות
כל מה שצריך לדעת על אדן חלון טרם רכישתו!

מאת: ורד טויןמחשבים וטכנולגיה - כללי22/07/132006 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על ניהול מלאי ולא העזתם לשאול

מאת: ורד טויןגיל הזהב21/07/137006 צפיות
כל המידע על דיור מוגן

מאת: ורד טויןיין ואלכוהול21/07/138259 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על בישול בירה בבית

מאמרים נוספים בנושא תכשיטים

מאת: אופירתכשיטים12/04/222699 צפיות
הערכת תכשיטים הוא עולם ומלואו ולכן כדאי להכיר את העולם המרתק הזה לעומק. בהערכה של תכשיטים עתיקים יש כמה אלמנטים שחשוב ללמוד ישר מהבסיס על מנת לעשות זאת באופן מדויק וראוי. לפני הכל, חשוב לקבל מידע מבעלי התכשיטים על עברו של התכשיט. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, כל מידע שתקבלו יכול לסייע לכם בהערכה.

מאת: tiloniתכשיטים27/08/205001 צפיות
מכשירי שקילה שונים נבדלים האחד מהאחר במספר דרכים – מבחינת החפצים הנשקלים, מבחינת הגבלות המשקל, מבחינת נוחות השימוש, מבחינה טכנית ומבחינת אופן שימוש (שימוש בוו שקילה, צג מקצועי או תוספים חשובים אחרים). ברור לכל ילד ששקילת תכשיטים אין דינה כדין שקילת כלי רכב או חומרים כימיים.

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/205074 צפיות
במאמר זה נציג פתרון ניקוי ביתי ע"י השריית צמיד טניס בסבון כלים עדין ובמים חמים במשך 15 דקות תוך כדי שמירה והימנעות מפגיעה ביהלומים

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/204919 צפיות
כיום ניתן למצוא מספר רב של תכשיטים לגברים אבל האם אנחנו יודעים איך לבחור את התכשיט שיתאים לנו. במאמר זה נתמקד בצמידים לגברים וננסה לעקוב אחר מספר פרמטרים אשר יעזרו לנו לבחור את הצמיד הנכון

מאת: תמיר פרלתכשיטים16/12/174173 צפיות
נראה מוזר שמינרל שעשוי מפחמן בלבד הפך לאחד מהתכשיטים המבוקשים ביותר בעולם, כלומר היהלום. אחרי הכל, פחמן נמצא בציוד ובמינרלים הבסיסיים ביותר, כגון הגרפיט בעפרונות שלנו, שכלל אינו נראה יוקרתי.

מאת: webetterתכשיטים14/06/173452 צפיות
אם את מחפשת לוק מנצח והופעה מושלמת בכל עת, המאמר הזה בדיוק בשבילך!

מאת: רוני הכהןתכשיטים21/05/173456 צפיות
איך מנקים זהב ושומרים על המראה הנקי והנוצץ שלו לאורך של תקופה ארוכה? קראו את הדברים המאוד חשובים לשמירה על התכשיטים היקרים שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica