חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה צפוי לנו בשנת תשע"ג?

מאת: מיכל גילאסטרולוגיה24/10/20121442 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

השנה נפתחת במערך כוכבים מעניין במיוחד , עובדה שמצביעה על כך שחיינו ימשיכו להיות מאותגרים על ידי שפע של שינויים והתפתחויות במישורים השונים. מבחינה נומרולוגית מספר הגורל של המדינה הינו 5, ספרה שבאנרגיה שלה מתארת מדינה הבונה את עצמה תוך כדי תנועה מתמדת, כמעט תזזיתית. אין יום דומה למישנהו ומערכת העצבים נמצאת תמיד על סף גירוי גבוה בגלל אירוע זה או אחר.הכוכב סטורן המוכר לכולם בשמו המורה הגדול עובר השנה למזל עקרב וישפיע על ההתנהלות המדינית כלפי העולם ונראה שכבר בדקות אלה שוקד ראש הממשלה על משנתו ותוהה כיצד הוא יכול לשפר את מעמד המדינה בעיני העולם ובעקיפין כמובן גם את מעמדו האישי. מבחינה ביטחונית, הורוסקופ של המדינה נראה שהמצב בשנה הקרובה ימשיך להיות לא יציב, ובמיוחד סביב החודשים פב/מרץ 13. למעשה, נראה שכל שנת 2013 תהייה שנה מאוד לא קלה עבור העם וסביב חודש יולי 13, תיתכן אכזבה משמעותית מהנוף הפוליטי, עובדה שיכולה להביא בהמשך לשינויים משמעותיים בממשלה. בהחלט ייתכן שבין החודשים פברואר 13 ועד ליולי 2013, יתרחשו אירועים שונים שיגרמו לדאגה רבה ולמתיחות. זהו זמן שמאוד כדאי לשמור על גבולות בטוחים ועל שקט תעשייתי ככל שאפשר. לא מומלץ לפתוח במהלכים מקדימים, כיוון שהיקום כבר ידאג לכך שהאירועים יתרחשו במפתיע והתגובה תהיה חייבת להיות שקולה. למעשה, במשך כל השנה הקרובה מומלץ לפעול במשנה זהירות על מנת לאסוף עוד נקודות זכות מול העולם. נקודת האור במפה היא העובדה שהכוכב סטורן המוכר באנרגיה שלו לשרוד תקופות לא פשוטות נמצא בבית המקושר עם הצלחה בהתמודדות. עובדה שגורמת לכך שכל קושי והתלבטות שיכולים להיות – אומנם יגיעו , אך במקביל תהיה היכולת להיות מעשיים ולקבל גם את ההחלטה הנכונה. זוהי ללא ספק אחת מהשנים היותר מכוננות של מדינה ישראל ולכן חשוב מאוד לפעול בתאום, להבין שפעולות והישגים שמתחילים היום בקטן ייקח להם זמן עד שיבשילו בטווח הארוך ולכן אסור להתייאש. היכולת לעזרה ומחויבות הדדית יגבר והוא זה אשר גם יעמוד לעזרתנו ויתמוך ביכולת שלנו כדי להתמודד ולהתגבר על מצבים לא פשוטים שעלולים להתרחש השנה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כל הזכויות שמורות@ הורוסקופ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל גיל

מאת: מיכל גילהורוסקופ24/10/128496 צפיות
בשבוע שעבר ציינתי כי הכוכב סטורן המוכר גם בשמו המורה הגדול נכנס למזל עקרב וישפיע עליו ועל המזלות השונים משבוע זה ועד לחודש ספטמבר 15.

מאת: מיכל גילהורוסקופ24/10/128622 צפיות
לפני כשנתיים כבר התחלתי להתוודע לתופעה... חבר, שגם מבין בכוכבים (מן הזווית האסטרונומית) שאל אותי שאלה פשוטה: "קרני, איך זה יכול להיות שאת כותבת בתחזית שלך שיופיטר נמצא בשור, אבל בעצם כשמסתכלים בשמיים הוא נמצא במזל טלה???"

מאת: מיכל גילהריון ולידה15/03/112151 צפיות
דילמת הכניסה להריון בגיל מבוגר יחסית הופכת לנפוצה יותר ויותר בקרב נשים בישראל ובעולם. הקידמה הטכנולוגית במדע וברפואה מאפשרת לנשים רבות בגילאים אוחרים יחסית להביא ילדים לעולם בטיפולי הפריה גם כשנדמה היה להן כי הדבר הזה לעולם לא יקרה להן.

מאת: מיכל גילפוריות15/12/102327 צפיות
תסמונת שחלות פוליציסטיות קשורה בקשר חזק עם סגנון ואיכות החיים, והיא עשויה לקבל תשובה הולמת בעזרת רפואה נטורופתית. נשים הסובלות מתסמונת שחלות פולציסטיות ורוצות לחוות הריון, הטיפול בהן יתמקד בלעודד השראת ביוץ ותמיכה דרושה לגוף לקראת הכניסה להריון. טיפול נטורופתי יכול גם ללות ולתמוך בנשים אשר פנו לטיפולי הפרייה מערביים וקונבנציונלים.

מאת: מיכל גילהריון ולידה28/11/1015771 צפיות
איך עושים בן או בת? זו שאלה שרבים מחפשים את התשובה לה. יש שיטות שונות שמתימרות להצליח להשפיע על הפיזיולוגיה. כמובן יש לקחת אותן בערבון מוגבל. אבל...גם לא מזיק לנסות.

מאת: מיכל גילהריון ולידה28/11/102212 צפיות
שאלון ביוץ : 10 סימנים מובהקים לכך שיש לך ביוץ! השלימי את השאלון וגלי אם את בשלב פעיל של ביוץ.

מאת: מיכל גילהריון ולידה01/11/102229 צפיות
ביוץ הוא התהליך בו ביצית בשלה יוצאת אל החצוצרה מן השחלות "בתקווה" לפגוש זירעון שיפרה אותה. ביוץ מתרחש כ 14 יום לאחר סיום הווסת החודשית אצל נשים שלהן מחזור חודשי סדיר של 28 ימים. בפועל, זמן ביוץ משתנה מאישה לאישה שכן לרוב הנשים אין מחזור פוריות של 28 יום בדיוק. אם את מנסה להיכנס להריון חשוב לדעת את מועד הביוץ הקרוב על מנת לתזמן את יחסי המין לימי הביוץ שלך.

מאמרים נוספים בנושא אסטרולוגיה

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה25/11/1912741 צפיות
תחזית אסטרולוגית מפורטת לשנת 2020. מה יתרחש אצל כל המזלות בפרטי, וגם בכללי ובלאומי. זו עתידה להיות שנה יוצאת דופן במגוון תחומים.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה26/08/198689 צפיות
שנת תש"פ הבאה עלינו לטובה היא שנת התיקונים. ברמה המיסטית הדבר יכול לבוא לידי ביטוי בתחומים רבים. תחומים אלו קשורים בעיקר לקטע הרוחני ולהתקדמות הרוחנית שתגיע בשנת תש"פ. ברמה הקונקרטית, אנשים פשוט יתקנו את דרכיהם.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה24/11/182309 צפיות
תחזית אסטרולוגית מלאה לשנת 2019, כולל חלוקה ליסודות ומזלות.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה26/08/188940 צפיות
מה צפוי לבני המזלות השונים בשנת תשעט - תחזית מלאה ומפורטת

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה21/05/181000 צפיות
מה יקרה לבני מזל שור במהלך השנה הנוכחית? תחזית מלאה לבני המזל בתחומים האישיים והמקצועיים. רמז: זו תהיה שנה לא רעה בכלל.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה05/12/172025 צפיות
שנת 2018 המציצה מעבר לפינה כבר נתנה אותותיה וסימניה על חלק מן השינויים שיתחוללו סביבנו ובנו בשנה זו. שנת 2018 הכן היא שנת השינויים ובגדול. השינויים יחולו הן בתחום הרוחני והן בתחום הקיומי. השינויים הללו שיורגשו במהלך כל שנת 2018 ילוו בתובנות חדשות ובהרחבת התודעה שלנו. השינויים כוללים גם שינויים פיזיים שיחולו סביבנו כמו למשל שינויים במזג האוויר . ברמה הרוחנית שנת 2018 תהיה שנת מתנה היא תתאפיין במתנות רוחניות כמו למשל שפע אדיר, אינטואיציה גבוהה, סולידריות ואהבת חינם.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה27/12/161518 צפיות
שנת 2017, הבאה עלינו לטובה, תיזכר בעתיד ההיסטוריה כשנת הרפואה. שנת 2017, היא שנתם של הרופאים, המרפאים, המדענים ובעיקר חוקרי המזון. שנת 2017, תיצור מקצועות חדשים בתחום הטכנולוגיה , הרפואה , הריפוי ובעיקר חקר המזון. בתחום הרפואה, יהיו חידושים מדהימים והמצאות חדשות. שנת 2017 , תהיה שנתם של החולים הכרוניים, שסוף כל סוף יהיה מזור למחלתם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica