חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך עושים בן?

מאת: מיכל גילהריון ולידה28/11/201015779 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המגדר של הילד נקבע באופן ביולוגי ומבוסס על שילוב של שני כרומוזומי המין שעברו בירושה מהאם ומהאב. הביצית של האישה מכיל כרומוזום X ואילו תאי הזרע של הגבר יכולים להיות Y או X. אם הילד יהיה ילד או ילדה תלוי אם הזרע הגברי הספציפי שהפרה את הביצית מכיל X (הילדה) או Y (ילד). הרבה ספקולציות הקשרות לבחירת מין הילד מתמקדות במאפיינים שונים של "זכר / Y" או "נקבה / X" למשל, כמה מהר שוחה הזרע, או כמה זמן כל סוג זרע יכול לשרוד בתוך הרחם, או איזה סוג של זרע יכול לשרוד ברמת החומציות בתוך הנרתיק.

יש שיטות מגוונות שטוענות להשפעה על קביעת מין היילוד. החל משיקולים אסטרולוגים, תזונה , תנוחות יחסי מין ועד גיל השותפים שמנסים להרות.

תנוחה מינית היא תיאוריה נוספת שיש הטוענים שיכולה להשפיע על מין היילוד. עם זאת, לתנוחת קיום יחסי המין אין שום השפעה בפני עצמה על מין היילוד. היא קשורה בדרך כלל עם שיטות אחרות המזהות את ימי הביוץ. מועד הביוץ חייב להיות ידוע (או להיות צפוי מראש) עבור שיטות אלה, כך שמומלץ להשתמש במחשבון ביוץ שמזהה את ימי הביוץ המתאימים יותר לבן או לבת.

יש הטוענים כי דיאטה היא משתנה המשפיע על מין התינוק שלך. הטענה היא שדיאטה עתירה במלחים מגדילה את הסיכוי לבן ואילו דיאטה עתירה במתוקים מגדילה את הסיכוי לבת. מחקר עדכני יותר מצביע על כך דיאטה (ובמיוחד המרכיב המינרלי של דיאטות מסוימות) יכול להשפיע על מין התינוק. מחקר אחד הסתכל מקרוב על הקרום העוטף את הביצה מופרית ומגן על הביצה כי הזרע צריך לחדור על מנת להפרות את הביצית. הזרע חייב "לפתוח" קולטנים מסוימים בקרום השקוף כדי לקבל גישה לליבה הגנטית של הביצית. לפיכך, דיאטה עשירה בסידן ומגנזיום (ונמוכה בנתרן ואשלגן) עשויה למשוך כרומוזומים מסוג X כלומר – נקבה. לעומת זאת, לדיאטה עשירה בנתרן ואשלגן אך נמוך במגנזיום וסידן היתה השפעה הפוכה, ותמשוך זרע מסוג Y כלומר – בן. בכל מקרה כדאי להוועץ עם הרופא לפני שמתחילים בדיאטה מסוג זה.

החברה המערבית יותר ויותר מוקסמת מהאידיאולוגיה הכלבלית של "זכות הצרכן לבחור", לא מפתיע אם כן כי זוגות רבים רוצים לשלוט על מגדר התינוק שלהם . עם זאת, שיטות אלו שהוזכרו לעיל אין להן תימוכין כלשהם על ידי הרפואה.  מחקרים רבים טוענים כי אים למעשה השפעה חד משמעית ודאית על מין היילוד. הדרך היחידה לקבוע את מין היילוד תעשה על ידי שיבוט מלאכותי. בכל מקרה לא לשכוח כי כך או כך יש תמיד סיכוי של 50% בן או 50% בת, ואולי די בכך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כל הזכויות שמורות@ הורוסקופ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל גיל

מאת: מיכל גילהורוסקופ24/10/128497 צפיות
בשבוע שעבר ציינתי כי הכוכב סטורן המוכר גם בשמו המורה הגדול נכנס למזל עקרב וישפיע עליו ועל המזלות השונים משבוע זה ועד לחודש ספטמבר 15.

מאת: מיכל גילהורוסקופ24/10/128622 צפיות
לפני כשנתיים כבר התחלתי להתוודע לתופעה... חבר, שגם מבין בכוכבים (מן הזווית האסטרונומית) שאל אותי שאלה פשוטה: "קרני, איך זה יכול להיות שאת כותבת בתחזית שלך שיופיטר נמצא בשור, אבל בעצם כשמסתכלים בשמיים הוא נמצא במזל טלה???"

מאת: מיכל גילאסטרולוגיה24/10/121443 צפיות
השנה נפתחת במערך כוכבים מעניין במיוחד , עובדה שמצביעה על כך שחיינו ימשיכו להיות מאותגרים על ידי שפע של שינויים והתפתחויות במישורים השונים. מבחינה נומרולוגית מספר הגורל של המדינה הינו 5, ספרה שבאנרגיה שלה מתארת מדינה הבונה את עצמה תוך כדי תנועה מתמדת, כמעט תזזיתית. אין יום דומה למישנהו ומערכת העצבים נמצאת תמיד על סף גירוי גבוה בגלל אירוע זה או אחר.

מאת: מיכל גילהריון ולידה15/03/112151 צפיות
דילמת הכניסה להריון בגיל מבוגר יחסית הופכת לנפוצה יותר ויותר בקרב נשים בישראל ובעולם. הקידמה הטכנולוגית במדע וברפואה מאפשרת לנשים רבות בגילאים אוחרים יחסית להביא ילדים לעולם בטיפולי הפריה גם כשנדמה היה להן כי הדבר הזה לעולם לא יקרה להן.

מאת: מיכל גילפוריות15/12/102329 צפיות
תסמונת שחלות פוליציסטיות קשורה בקשר חזק עם סגנון ואיכות החיים, והיא עשויה לקבל תשובה הולמת בעזרת רפואה נטורופתית. נשים הסובלות מתסמונת שחלות פולציסטיות ורוצות לחוות הריון, הטיפול בהן יתמקד בלעודד השראת ביוץ ותמיכה דרושה לגוף לקראת הכניסה להריון. טיפול נטורופתי יכול גם ללות ולתמוך בנשים אשר פנו לטיפולי הפרייה מערביים וקונבנציונלים.

מאת: מיכל גילהריון ולידה28/11/102212 צפיות
שאלון ביוץ : 10 סימנים מובהקים לכך שיש לך ביוץ! השלימי את השאלון וגלי אם את בשלב פעיל של ביוץ.

מאת: מיכל גילהריון ולידה01/11/102229 צפיות
ביוץ הוא התהליך בו ביצית בשלה יוצאת אל החצוצרה מן השחלות "בתקווה" לפגוש זירעון שיפרה אותה. ביוץ מתרחש כ 14 יום לאחר סיום הווסת החודשית אצל נשים שלהן מחזור חודשי סדיר של 28 ימים. בפועל, זמן ביוץ משתנה מאישה לאישה שכן לרוב הנשים אין מחזור פוריות של 28 יום בדיוק. אם את מנסה להיכנס להריון חשוב לדעת את מועד הביוץ הקרוב על מנת לתזמן את יחסי המין לימי הביוץ שלך.

מאמרים נוספים בנושא הריון ולידה

מאת: ניר חוכיימההריון ולידה12/08/204683 צפיות
תקופת ההיריון היא תקופה נהדרת ,עוצמתית ומשמחת עבור כל אישה,יחד עם זאת תקופת ההיריון מלווה בצורך לטפל בגוף ולסייע בהורדת כאבים ולחץ מגב תחתון וריפוי בצקות שמקשות על ההליכה .

מאת: vodplaceהריון ולידה15/08/1610954 צפיות
אפשר ללכת לבד לצילומי הריון, ואפשר ללכת עם אלו שאנחנו אוהבים.

מאת: רוני הכהןהריון ולידה03/08/1611137 צפיות
העולם מורכב מבחירות שונות ומגוונות שאותן נשים רשאיות לבצע עבור עצמן בתור נשים חופשיות ועצמאיות, אז למה רק היום אנו שומעים יותר בחופשיות על הפלה בכדורים שקיימת כבר תקופה ארוכה?

מאת: orya peryהריון ולידה11/01/1611512 צפיות
זהו זה- ההיריון הארוך ומורט העצבים הגיע לסיומו הטוב ותינוק או תינוקת חמודים הגיחו לאוויר העולם. מכאן, מתחילות אינספור שאלות: איך מאכילים אותם? מתי צריך להחליף להם? איך מטפלים להם בבעיות של גזים בבטן?

מאת: orya peryהריון ולידה11/01/167497 צפיות
היום בו מגיח לאוויר העולם תינוק או תינוקת חדשים הם מהימים המרגשים ביותר- לא רק עבור המשפחה הקרובה שלו, אלא גם עבור שאר קרובי המשפחה וכן עבור חברי המשפחה. זהו יום מרגש, אשר כולל בתוכו את תחילתה של דרך מיוחדת במינה.

מאת: orya peryהריון ולידה11/01/167481 צפיות
הכניסה של ילד או ילדה חדשים למשפחה מהווה סיבה למסיבה (שלעיתים אף יכולה להיות כפולה או משולשת). כמו בכל מאורע משמח, כמו יום הולדת או יום נישואין, אנחנו נרצה להעניק מתנות מיוחדות ליולדת ולמשפחתה. למרות הרצון הטוב,

מאת: אבי דוידיהריון ולידה28/12/155948 צפיות
מידע שימושי על תרופה להפלה לנשים המתלבטות כיצד לבצע את ההליך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica