חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סטורן המורה הגדול

מאת: מיכל גילהורוסקופ24/10/20128496 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשבוע שעבר ציינתי כי הכוכב סטורן המוכר גם בשמו המורה הגדול נכנס למזל עקרב וישפיע עליו ועל המזלות השונים משבוע זה ועד לחודש ספטמבר 15.

סטורן הוא הכוכב המביא למודעות דרך הקושי אותו הוא יוצר. ולכן, ככל שהאדם יבין מהר יותר מה היקום מבקש ....הרי שתהליך הקושי ובמקביל השינוי - יקטן. הצרה היא שמרבית האנשים פונים לייעוץ הורוסקופ רק כאשר אינם יכולים לשאת יותר את הכאב....ולאחר תקופה ארוכה של התלבטויות בנושאים שונים.

המהפכים בחיים יכולים להיות בכל תחום.....שחרור מזוגיות כאובה ולא בריאה, קשיים בנושאי בריאות, פיטורין ושינויים שונים בעבודה ובפרנסה, מעברים כמו דירה /חו"ל וכו'. כרגע, נמצא סטורן בתחילת המזל ובכך מתחילה תקופה ארוכה של אתגרים  וחוסר וודאות לאנשים רבים אשר יאלצו להתמודד עם שינויים שונים בחייהם אשר יגרמו להם לקחת אחריות ולשנות את אורח חייהם הקבוע.

עצה  שחשוב מאוד להבין שלמעשה הכוכב סטורן שרבים אוהבים לשנוא, הוא בעצם כוכב מעולה שבא לעזור לנו לעשות שינוי בחיינו במקום שאנחנו זקוקים לו – אך לעיתים בגלל הפחדים שמשתלטים עלינו , אנו מתעכבים בתהליך הצמיחה.

כדי להקל על תהליך השינוי וקבלתו, להלן תחומי השינוי בכל המזלות

טלה – בשנה זו תיצרו חברויות על בסיס רוחני . ההבנה שחברות היא ערך עליון תגרום לכך שגם נושאי כספים יעניינו אתכם פחות, ולכן ייתכן והם גם יתעכבו לכם! זוהי שנה מצוינת להתחבר לאינטימיות הפנימית שלכם עם עצמכם.

שור – נושאי זוגיות ושותפויות הוא הדבר החשוב ביותר בשנה זו. תאלצו ואף תרצו לקחת אחריות ועובדה זו תשנה את חייכם ותגרום לכם להתחלה חדשה. מאחר ואתם מזל שקשה להזיז אתכם ממקומכם –  הרי שהשנה לא תהייה לכם ברירה.

תאומים – נושאי עבודה יהיו מאוד חשובים וכרוכים בשינויים. תעבדו קשה יותר וייתכן ותצטרכו להחליף עבודה. גם אם תישארו באותה העבודה ייתכן ויטילו עליכם אחריות נוספת. הקפידו יותר בנושאי בריאות ותזונה נכונה.

סרטן – אלה מכם שיש לכם ילדים תבינו שאתם חייבים לשנות את ההתנהגות שלכם ביחס אליהם ולהשקיע בהם יותר זמן איכות. הפנויים שבכם יוכלו ליהנות מרומן. ואולם עליכם להיות זהירים ברגשותיכם כיוון שלא בהכרח רומן מביא להתמסדות.

אריה – השינויים בחייכם האישיים גורמים לכם לקחת אחריות על כל הקורה מסביבכם בתחומי המשפחה הקרובה לכם. בשנה זו תאלצו להתמודד עם מצבים חדשים וחשבונות נפש שיגרמו לכם להתחבר לצרכים האמיתיים שלכם.

בתולה – האירועים האחרונים גרמו לכם להיות תלויים בסביבה הקרובה ובזמן הפנוי שלהם. אין לכם ברירה והמציאות תראה לכם שלבקש עזרה זה הכרחי. אתם נוטים להעמיס על עצמכם התחייבויות יתר שמקשות על היכולת שלכם לזרום בחופשיות.

מאזניים – מבחינה כספית אתם עומדים להיכנס לתקופה מאוד רגישה. נראה שלא תמיד החשבון הכלכלי שלכם תואם את המציאות ואתם צריכם להיערך מחדש. מצבים חדשים בחייכם יגרמו לכם להבין שאתם חייבים לדאוג ביתר שאת לעתידכם.

עקרב – החיים גורמים לכם לקחת אחריות על שטחי החיים השונים. יש לכם הזדמנות להתחיל התחלות חדשות, בתנאי שתהיו מוכנים לשחרר את העבר. במידה ואתם סובלים מבעיית משקל – זוהי שנה מצוינת עבורכם לדיאטה.

קשת – החיבור לנושאי תת ההכרה שלכם יהיה הדבר הטוב ביותר שתעשו עבור עצמכם בשנה הזו. ככל שתהיו מוכנים לנבור בתוך נשמתכם – תרוויחו ! זוהי הזדמנות פז להתחבר למה שכובל אתכם ולא מאפשר לכם צמיחה ממשית.

גדי –בתקופה האחרונה וגם בכל השנה הזו תרגישו שהחברים הקרובים שלכם מאכזבים ותבינו שאתם צריכים לחפש לעצמכם תחומי עניין חדשים. זה הזמן לפתח לעצמכם את יחסי הצבור והאנוש שלכם גם במובן המקצועי.

דלי – נושאי קריירה יהיו הנושא הכאוב ביותר עבורכם. נראה שיהיו לכם התחלות חדשות ולמרות העבודה הקשה שאתם משקיעים עדיין לא תרגישו שמיציתם עצמכם. במידה ואתם שוקלים לעזוב – השנה זה הזמן המתאים.

דגים – אתם המזל החרוץ והשקדן ביותר ולכן בשנה זו יהיה טוב אם תרשו לעצמכם קצת להרפות. תלמדו נושא שמזמן עניין אתכם, תעשירו את עולמכם הפרטי ושתפו אחרים בגילויים שלכם. כמו כן מומלץ לכם לטייל כמה שיתאפשר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כל הזכויות שמורות@ הורוסקופ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל גיל

מאת: מיכל גילהורוסקופ24/10/128622 צפיות
לפני כשנתיים כבר התחלתי להתוודע לתופעה... חבר, שגם מבין בכוכבים (מן הזווית האסטרונומית) שאל אותי שאלה פשוטה: "קרני, איך זה יכול להיות שאת כותבת בתחזית שלך שיופיטר נמצא בשור, אבל בעצם כשמסתכלים בשמיים הוא נמצא במזל טלה???"

מאת: מיכל גילאסטרולוגיה24/10/121443 צפיות
השנה נפתחת במערך כוכבים מעניין במיוחד , עובדה שמצביעה על כך שחיינו ימשיכו להיות מאותגרים על ידי שפע של שינויים והתפתחויות במישורים השונים. מבחינה נומרולוגית מספר הגורל של המדינה הינו 5, ספרה שבאנרגיה שלה מתארת מדינה הבונה את עצמה תוך כדי תנועה מתמדת, כמעט תזזיתית. אין יום דומה למישנהו ומערכת העצבים נמצאת תמיד על סף גירוי גבוה בגלל אירוע זה או אחר.

מאת: מיכל גילהריון ולידה15/03/112151 צפיות
דילמת הכניסה להריון בגיל מבוגר יחסית הופכת לנפוצה יותר ויותר בקרב נשים בישראל ובעולם. הקידמה הטכנולוגית במדע וברפואה מאפשרת לנשים רבות בגילאים אוחרים יחסית להביא ילדים לעולם בטיפולי הפריה גם כשנדמה היה להן כי הדבר הזה לעולם לא יקרה להן.

מאת: מיכל גילפוריות15/12/102329 צפיות
תסמונת שחלות פוליציסטיות קשורה בקשר חזק עם סגנון ואיכות החיים, והיא עשויה לקבל תשובה הולמת בעזרת רפואה נטורופתית. נשים הסובלות מתסמונת שחלות פולציסטיות ורוצות לחוות הריון, הטיפול בהן יתמקד בלעודד השראת ביוץ ותמיכה דרושה לגוף לקראת הכניסה להריון. טיפול נטורופתי יכול גם ללות ולתמוך בנשים אשר פנו לטיפולי הפרייה מערביים וקונבנציונלים.

מאת: מיכל גילהריון ולידה28/11/1015778 צפיות
איך עושים בן או בת? זו שאלה שרבים מחפשים את התשובה לה. יש שיטות שונות שמתימרות להצליח להשפיע על הפיזיולוגיה. כמובן יש לקחת אותן בערבון מוגבל. אבל...גם לא מזיק לנסות.

מאת: מיכל גילהריון ולידה28/11/102212 צפיות
שאלון ביוץ : 10 סימנים מובהקים לכך שיש לך ביוץ! השלימי את השאלון וגלי אם את בשלב פעיל של ביוץ.

מאת: מיכל גילהריון ולידה01/11/102229 צפיות
ביוץ הוא התהליך בו ביצית בשלה יוצאת אל החצוצרה מן השחלות "בתקווה" לפגוש זירעון שיפרה אותה. ביוץ מתרחש כ 14 יום לאחר סיום הווסת החודשית אצל נשים שלהן מחזור חודשי סדיר של 28 ימים. בפועל, זמן ביוץ משתנה מאישה לאישה שכן לרוב הנשים אין מחזור פוריות של 28 יום בדיוק. אם את מנסה להיכנס להריון חשוב לדעת את מועד הביוץ הקרוב על מנת לתזמן את יחסי המין לימי הביוץ שלך.

מאמרים נוספים בנושא הורוסקופ

מאת: Zoarהורוסקופ26/05/145281 צפיות
אסטרולוגיה הינה קיימת כבר מאות שנים, ועדיין מתקיימת. תורת האסטרולוגיה עוברת בדורות והינה שייכת גם לעבר, גם להווה באופן טבעי- יכול להיות גם לעתיד. גם היום ישנם אסטרולוגים לא מעט כי במאי יש אינטרס בקריאת מפת הכוכבים, מבינ

מאת: בני דואניהורוסקופ01/05/132319 צפיות
ראוי שנבין, שמלבד תחזית אסטרולוגיה יומית, ישנן כמובן תחזיות של אסטרולוגיה שבועית, חודשית, וגם שנתית. ישנה תחזית שנועדה אפילו לטווח הארוך

מאת: מור הדרהורוסקופ04/02/131735 צפיות
רכוש תרופות במזומן כסף שבו אתה מסוגל להיות מוערך על ידי הארגון את מיומנויות שלך כדי לייצר הכנסה עלולות להוות לספק הבל חיבור לאדמה דרך גינון עשייה אמנותית סיפורים ומזון. תאומים מגורי יום אחרי יום שלישי הכוונה לדבר כל מינים לדבר דיבור ללמוד כתיבה לגלות ביטוי עצמי על ידי שימוש שפה. חיבור ורישות עולם האינטרנט ענקי מהווה דוגמה אידיאלית של תאומים את האנרגיה של הבית השלישי.

מאת: מור הדרהורוסקופ04/02/132111 צפיות
אחת השאלות הכי נפוצות בנושא אסטרולוגיה, היא על התאמה זוגית בין מזלות. התשובה באופן כללי היא שאין מזל שלא מתאים באופן ספציפי למזל אחר. ובכל זאת, כל הורוסקופ אסטרולוגי יודע לספר לנו על מזלות שיכולים להיות יותר מתאימים מאחרים.

מאת: מיכל גילהורוסקופ24/10/128622 צפיות
לפני כשנתיים כבר התחלתי להתוודע לתופעה... חבר, שגם מבין בכוכבים (מן הזווית האסטרונומית) שאל אותי שאלה פשוטה: "קרני, איך זה יכול להיות שאת כותבת בתחזית שלך שיופיטר נמצא בשור, אבל בעצם כשמסתכלים בשמיים הוא נמצא במזל טלה???"

מאת: לרונה רוזן-גילההורוסקופ15/12/099021 צפיות
השבוע מתחלק לשני חלקים. מחציתו הראשונה מושפעת מהיבטים קשים שמצביעים על חילוקי דיעות, ויכוחים, שביתות,מחלוקות וכן הלאה. במחציתו השניה של השבוע משתנה המגמה, וההיבטים בין הכוכבים מצביעים על שיפור באווירה ובמצב הכללי.

מאת: לרונה רוזן-גילההורוסקופ07/12/098919 צפיות
השבוע הכוכבים מצביעים על אוירה מתוחה. אפשרות להתפרצויות של סכסוכים רציניים, תאונות, טעויות ואסונות טבע בין אם טבעיות ובין כתוצאה ממעשה בני האדם. השבוע יתכנו גם עיכובים ובעיות בתחבורה. מוסדות שלטון או גורמים סמכותיים עלולים להטיל מגבלות וקשיים. השבוע עלולים גם לצוץ בעיות חברתיות הקשורות בנושאי דת ומוסר. התקשורת בין פרטיים ומוסדות תהיה מוגבלת וחסומה. נדרשים השבוע הרבה סבלנות ואיפוק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica