חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האסטרולוגיה החדשה מאת קרני צור

מאת: מיכל גילהורוסקופ24/10/20128616 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מתקדמים לאסטרולוגיה המעודכנת של מזל הדלי

לפני כשנתיים כבר התחלתי להתוודע לתופעה... חבר, שגם מבין בכוכבים (מן הזווית האסטרונומית) שאל אותי שאלה פשוטה: "קרני, איך זה יכול להיות שאת כותבת בתחזית שלך שיופיטר נמצא בשור, אבל בעצם כשמסתכלים בשמיים הוא נמצא במזל טלה???"

עד כמה שאני יודעת הרבה מאוד מן האנשים שקוראים את התחזית האסטרולוגית, ולעתים אפילו האסטרולוגים עצמם, אינם נוהגים לצפות בשמיים ולראות את הכוכבים והמזלות. מרבית הקוראים את התחזית אינם יודעים אפילו כי המזלות אינם סתם דבר "תיאורטי", אלא כוכבים של ממש, אשר אפשר לראות בצורה ברורה בשמי הלילה, לזהות ולעקוב אחר תנועתם.

מי שמבין מעט באסטרונומיה יכול בקלות לזהות את קונסטלציות הכוכבים וגם לראות בעין בלתי מזויינת היכן נמצאים כוכבי הלכת השונים. והרי זהו ה"משחק" של האסטרולוגיה – מיקומם של כוכבי הלכת השונים על גבי הגלגל האסטרולוגי, מיקום שמשתנה כל הזמן בריקוד שמיימי מופלא, ריקוד אשר משפיע על חיינו עלי אדמות.

לדוגמא – נכון לתקופה זו של השנה אפשר לראות בשעות הערב בבירור בשמיים את המזלות מאזניים, עקרב וקשת. עם חלוף אשמורות הלילה כולם נעים לאט על מסלול השקיעה ומפנים את מקומם לגדי, דלי ודגים...

באותו יום, לפני שנתיים, כשחברי העיר לי על חוסר ההתאמה בין האלמנכים עימם עובדים האסטרולוגים לבין מצב השמיים האמיתי – פשוט התעלמתי... אני חושבת שלא ממש ידעתי מה לעשות עם זה. בטח אמרתי משהו כמו "טוב, זה לא ממש משנה" או משהו כזה ותייקתי את זה בתיקיית ה"תעלומות" שבמוחי.

אבל לפני כמה חודשים אכן השאלה הזו שבה להדהד בתוכי. בעקבות שיחות עם קהילה בינלאומית אשר מתעניינת באסטרולוגיה החלה לצוץ שוב השאלה הבוערת – אבל יש חוסר התאמה בין מה שהאסטרולוגים כותבים לבין מה שאכן מופיע בשמיים!! ואי אפשר היה להתעלם מזה יותר...

כך, למשל, בשמי הלילה של הזמן, אפשר לראות בבירור את סאטורן נמצא ליד ספיקא, אחד הכוכבים הבולטים של מזל בתולה (יאללה – יש אפליקציה של הכוכבים באייפון – כולם לצאת ולחפש!), אבל... כל הלוחות האסטרולוגיים והמפות המתקדמות ביותר של אסטרולוגיה אומרים שסאטורן נמצא במזל מאזניים ועוד מעט עובר לעקרב... אז מה קורה כאן?

לאחר בירור מעמיק ביותר מסתבר שאכן יש חוסר התאמה בין המפות עימם עובדים האסטרולוגים לבין מצב השמיים האמיתי.

אני אקצר כאן מעט את התהליך שמתאר כיצד יצאתי למסע בילוש ואתמקד במה שגיליתי – כיום כל החישובים עימם עובדים האסטרולוגים בעולם המערבי, כולל תוכנות המחשב המתקדמות מאוד, מסתמכות על חישובים שנעשו לפני מאות שנים (הרבה מאוד מאות שנים!). למעשה – מחקרי העלה כי מפת השמיים עימה עובדים האסטרולוגיים רלוונטית ל... שנת 288 לספירה!!! אלוהים אדירים!!!

האסטרולוגים של העבר, בתקופה זו, קיבעו את האסטרולוגיה והפכו אותה ל"מדע". הם לקחו את החישובים שלהם, שחשבו שהם נכונים אבסולוטית ואינם משתנים, שמו אותם על הנייר, לוחות אלו (הנקראים "אלמנכים") עברו בירושה מדור לדור, ומשום מה מעולם, במשך למעלה מ 1700 שנים, אף אחד לא פיקפק באמיתותם!!

משהו יותר חמור מזה קרה – הורוסקופ החל להסתמך על הדפים הכתובים, ושכחו מאותו רגע ואילך להסתכל בשמיים! אם רק היו מסתכלים בשמיים ודאי היו רואים כי התבנית האסטרולוגית אינה לוקחת בחשבון עובדה מאוד חשובה – ישנו מחוג נוסף, איטי ביותר, שלא הובא בחשבון בחישוביהם של הרומאים אשר קיבעו את האסטרולוגיה. מחוג זה גורם לכך שבכל שנה ישנה סטייה קטנה של כמה שניות בגלגל האסטרולוגי. עוד כמה שניות, ועוד כמה שניות... ולמעשה הגלגל האסטרולוגי "נשמט" אחורנית במעלה אחת (מתוף 360 מעלות) מדי 72 שנים. ואולי כן שמו לב לשטייה הזו אבל אמרו "נו, טוב, מה זו כבר מעלה אחת כל 72 שנים – נתעלם... כל כך נוח לעבוד עם החישובים הרומיים המסודרים!" או: "72 שנים... נו, טוב... הבן שלי כבר ידאג לזה".

אבל המעלות האלה הולכות ומצטברות.

היום המצב הוא שישנה סטייה של 25 מעלות שלמות בין מפות האסטרולוגים לבין מצב השמיים האמיתי. ו 25 מעלות, מתוך גלגל של 360 מעלות, פירושו – כמעט מזל שלם של פער (מזל הוא 30 מעלות)!!

או. קיי – מה זה אומר לגבינו?

המזל האסטרולוגי שלנו נקבע על פי מיקומה של השמש בעת לידתנו. זה לא אמור להיות משהו "תיאורטי", אלא מצב אסטרונומי. ועל פי האסטרולוגיה המזל שבו נמצאה השמש בעת הלידה קובעת הרבה מאוד מאופי האדם, הרצונות המניעים אותו, הליבה הפנימית של חייו ועוד.

אבל... ברגע הלידה שלך, רוב הסיכויים הם שהשמש בעצם לא היתה במזל שעד עכשיו אמרו לך שהוא המזל שלך! וזה בגלל אותה הסטייה...

אלא אם נולדת בחמשת הימים האחרונים של המזל שלך, מרבית הסיכויים שהשמש בעת לידתך היתה במזל שקודם למזל שלך! (זוכרים שהסטייה מדברת על כך שהגלגל "נשמט אחורנית"?)

מה? אז המזל האסטרולוגי שלי משתנה??

בשלב הזה רוב האנשים הולכים לחישובים האישיים – אז מה המזל שלי שונה? והמזל של הבת שלי? ובן הזוג שלי??? לא יכול להיות! אז למה עד עכשיו ממש הרגשתי כמו המזל הקודם שלי??? ויש כאלה שמשמיעים אנחת רווחה גדולה ביותר: "אה!! עכשיו הדברים מסתדרים". ויש את אלה (כמוני) שנשארו במזל הקודם שלהם ואומרים – "טוב, מה אכפת לי? אני נשארתי תאומים!"

אבל האמת שאולי המזל שלהם נשאר אותו הדבר, אבל מה עם האופק? ומה עם הירח? למעשה על פי מפת השמיים המעודכנת כל המפה האסטרולוגית שלנו משתנה!!!

והאמת – שהתמונה הרבה יותר רחבה מזה, ועם נתקע באישיות האישית שלנו, נאבד את התמונה הגדולה. התמונה הגדולה מספרת על כך שהעידן האסטרולוגי משתנה... שכל המזלות האסטרולוגיים הם פשוט כבר לא אותו הדבר!!! שאנשים כבר לא סומכים על חישובים של פעם פשוט כי "ככה אמרו" – אלא מסוגלים להסתכל בעצמם לשמיים ולבדוק את הנתונים כמו שהם באמת!!!

אני אפתח את זה בהרחבה ממש בקרוב, אבל לבינתיים חשוב לזכור –

נפתחת כאן אפשרות לאסטרולוגיה חדשה ומעודכנת, אשר מביאה בחשבון את מצב הכוכבים בשמיים, ולא חישובים ארכאיים מלפני כמעט 2000 שנים... ו... כן! יש לנו מזל אסטרולוגי חדש. אבל  המזל האסטרולוגי הוא חדש-חדש, אולי את השם שלו אנחנו מכירים, אבל יש עוד המון מה לגלות ולהבין לגבי המשמעות שלו. כי מזל אריה של פעם, אינו מזל אריה של היום!!

את הכל נגלה לאט לאט ובהרחבה בשבועות הקרובים, ויחד נתקדם אל האסטרולוגיה החדשה, כולל מה משמעות המזלות החדשים, מה זה באמת אומר "עידן הדלי" המדובר כל כך, מה רלוונטי ומה לא מן האסטרולוגיה הישנה, איזה תחזית עלי בעצם לקרוא מעכשיו ועוד - ובינתיים – מוזמנים לצאת ולבדוק את השמיים!!!

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כל הזכויות שמורות@ הורוסקופ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל גיל

מאת: מיכל גילהורוסקופ24/10/128490 צפיות
בשבוע שעבר ציינתי כי הכוכב סטורן המוכר גם בשמו המורה הגדול נכנס למזל עקרב וישפיע עליו ועל המזלות השונים משבוע זה ועד לחודש ספטמבר 15.

מאת: מיכל גילאסטרולוגיה24/10/121440 צפיות
השנה נפתחת במערך כוכבים מעניין במיוחד , עובדה שמצביעה על כך שחיינו ימשיכו להיות מאותגרים על ידי שפע של שינויים והתפתחויות במישורים השונים. מבחינה נומרולוגית מספר הגורל של המדינה הינו 5, ספרה שבאנרגיה שלה מתארת מדינה הבונה את עצמה תוך כדי תנועה מתמדת, כמעט תזזיתית. אין יום דומה למישנהו ומערכת העצבים נמצאת תמיד על סף גירוי גבוה בגלל אירוע זה או אחר.

מאת: מיכל גילהריון ולידה15/03/112150 צפיות
דילמת הכניסה להריון בגיל מבוגר יחסית הופכת לנפוצה יותר ויותר בקרב נשים בישראל ובעולם. הקידמה הטכנולוגית במדע וברפואה מאפשרת לנשים רבות בגילאים אוחרים יחסית להביא ילדים לעולם בטיפולי הפריה גם כשנדמה היה להן כי הדבר הזה לעולם לא יקרה להן.

מאת: מיכל גילפוריות15/12/102324 צפיות
תסמונת שחלות פוליציסטיות קשורה בקשר חזק עם סגנון ואיכות החיים, והיא עשויה לקבל תשובה הולמת בעזרת רפואה נטורופתית. נשים הסובלות מתסמונת שחלות פולציסטיות ורוצות לחוות הריון, הטיפול בהן יתמקד בלעודד השראת ביוץ ותמיכה דרושה לגוף לקראת הכניסה להריון. טיפול נטורופתי יכול גם ללות ולתמוך בנשים אשר פנו לטיפולי הפרייה מערביים וקונבנציונלים.

מאת: מיכל גילהריון ולידה28/11/1015722 צפיות
איך עושים בן או בת? זו שאלה שרבים מחפשים את התשובה לה. יש שיטות שונות שמתימרות להצליח להשפיע על הפיזיולוגיה. כמובן יש לקחת אותן בערבון מוגבל. אבל...גם לא מזיק לנסות.

מאת: מיכל גילהריון ולידה28/11/102210 צפיות
שאלון ביוץ : 10 סימנים מובהקים לכך שיש לך ביוץ! השלימי את השאלון וגלי אם את בשלב פעיל של ביוץ.

מאת: מיכל גילהריון ולידה01/11/102226 צפיות
ביוץ הוא התהליך בו ביצית בשלה יוצאת אל החצוצרה מן השחלות "בתקווה" לפגוש זירעון שיפרה אותה. ביוץ מתרחש כ 14 יום לאחר סיום הווסת החודשית אצל נשים שלהן מחזור חודשי סדיר של 28 ימים. בפועל, זמן ביוץ משתנה מאישה לאישה שכן לרוב הנשים אין מחזור פוריות של 28 יום בדיוק. אם את מנסה להיכנס להריון חשוב לדעת את מועד הביוץ הקרוב על מנת לתזמן את יחסי המין לימי הביוץ שלך.

מאמרים נוספים בנושא הורוסקופ

מאת: Zoarהורוסקופ26/05/145275 צפיות
אסטרולוגיה הינה קיימת כבר מאות שנים, ועדיין מתקיימת. תורת האסטרולוגיה עוברת בדורות והינה שייכת גם לעבר, גם להווה באופן טבעי- יכול להיות גם לעתיד. גם היום ישנם אסטרולוגים לא מעט כי במאי יש אינטרס בקריאת מפת הכוכבים, מבינ

מאת: בני דואניהורוסקופ01/05/132313 צפיות
ראוי שנבין, שמלבד תחזית אסטרולוגיה יומית, ישנן כמובן תחזיות של אסטרולוגיה שבועית, חודשית, וגם שנתית. ישנה תחזית שנועדה אפילו לטווח הארוך

מאת: מור הדרהורוסקופ04/02/131726 צפיות
רכוש תרופות במזומן כסף שבו אתה מסוגל להיות מוערך על ידי הארגון את מיומנויות שלך כדי לייצר הכנסה עלולות להוות לספק הבל חיבור לאדמה דרך גינון עשייה אמנותית סיפורים ומזון. תאומים מגורי יום אחרי יום שלישי הכוונה לדבר כל מינים לדבר דיבור ללמוד כתיבה לגלות ביטוי עצמי על ידי שימוש שפה. חיבור ורישות עולם האינטרנט ענקי מהווה דוגמה אידיאלית של תאומים את האנרגיה של הבית השלישי.

מאת: מור הדרהורוסקופ04/02/132106 צפיות
אחת השאלות הכי נפוצות בנושא אסטרולוגיה, היא על התאמה זוגית בין מזלות. התשובה באופן כללי היא שאין מזל שלא מתאים באופן ספציפי למזל אחר. ובכל זאת, כל הורוסקופ אסטרולוגי יודע לספר לנו על מזלות שיכולים להיות יותר מתאימים מאחרים.

מאת: מיכל גילהורוסקופ24/10/128490 צפיות
בשבוע שעבר ציינתי כי הכוכב סטורן המוכר גם בשמו המורה הגדול נכנס למזל עקרב וישפיע עליו ועל המזלות השונים משבוע זה ועד לחודש ספטמבר 15.

מאת: לרונה רוזן-גילההורוסקופ15/12/099013 צפיות
השבוע מתחלק לשני חלקים. מחציתו הראשונה מושפעת מהיבטים קשים שמצביעים על חילוקי דיעות, ויכוחים, שביתות,מחלוקות וכן הלאה. במחציתו השניה של השבוע משתנה המגמה, וההיבטים בין הכוכבים מצביעים על שיפור באווירה ובמצב הכללי.

מאת: לרונה רוזן-גילההורוסקופ07/12/098911 צפיות
השבוע הכוכבים מצביעים על אוירה מתוחה. אפשרות להתפרצויות של סכסוכים רציניים, תאונות, טעויות ואסונות טבע בין אם טבעיות ובין כתוצאה ממעשה בני האדם. השבוע יתכנו גם עיכובים ובעיות בתחבורה. מוסדות שלטון או גורמים סמכותיים עלולים להטיל מגבלות וקשיים. השבוע עלולים גם לצוץ בעיות חברתיות הקשורות בנושאי דת ומוסר. התקשורת בין פרטיים ומוסדות תהיה מוגבלת וחסומה. נדרשים השבוע הרבה סבלנות ואיפוק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica