חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ישיבה מרובה מעודדת דליות ברגליים

דליות הרגליים נגרמות כתוצאה ממאמץ עצום על השרירים, שגורם להם לעייפות ושחיקה לאורך זמן. שחיקה שפוגעת בפקודם ומצמצמת את זרם הדם לאזור הרגליים. כל אלו גורמים בסופו של דבר להופעה של דליות ברגליים שמכערות את הרגל וגורמות לכאבים עצומים. מאמץ השרירים ברגליים הוא לא תמיד קשור לפעילות ספורטיבית, המאמץ יכול לנבוע גם מחוסר פעילות.

כיצד נוצרים דליות ברגליים בזמן ישיבה? רובנו רגילים לחשוב כי דליות ברגליים נוצרים אך ורק בגלל מאמץ על הרגליים אך אם נערוך בדק בית עד רמת חדרי ילדים, בין שלל המקרים של אנשים הסובלים מבעיית הדליות נוכל למצוא הרבה אנשים שלא ממש מתאמצים למעשה הם לא מתאמצים בכלל, לפחות לא מבחינה פיזית. אנשים רבים שעובדים כל היום בישיבה ללא תזוזה, נוטים לסבול מדליות ברגליים. אנשים אלו לרוב עובדים בין שמונה לשתיים שעות, כאשר התזוזה היחידה שלהם היא לשירותים או למכונת הקפה במשרד. אומנם זה נשמע לנו אבסורד איך הם יסבלו מדליות ברגליים, אך זה אכן קורא. הסיבה לכך נעוצה בעובדה כי גם במהלך הישיבה שרירי הרגליים שלנו מתאמצים ונשחקים, בכך שהם שומרים על הגוף שלנו בצורה ותנוחה קבועה בלי תזוזה, דבר שמקשה עליהם יותר מאשר פעילות פיזית מאומצת. בנוסף לכך נוצר מצב שהספקת הדם לאותם אזורים הולכת ופוחתת, דבר שעוד יותר מקשה על השרירים וגורם להם לתשישות ופגיעות. במשך הזמן הרגליים מתנפחות, נוצרים דליות ברגליים ועוד שלל מחלות ורידים אחרות.

כיצד נוכל למנוע דליות ברגליים בזמן ישיבה? החיים המודרניים מספקים לנו שלל סביבות עבודה שפוגעות בגופנו, אם זה בעמידה מאומצת על הרגליים בתור רופאים, מוכרים, ספרים ועוד או בגלל ישיבה ממושכת בתור מזכירות, מתכנתים, רואי חשבון ועוד כבר בזמן הלימודים לא משנה אם מדובר בקורס חשבי שכר או תואר ראשון במשפטים, אנשים נוהגים לשבת הרבה אם זה בשעות הלימודים בפקולטה או בבית. ישנם הרבה מצבים שגורמים לנו לפגוע בגוף, על מנת למנוע מדליות הרגליים להופיע אנחנו חייבים להיות מודעים לכל הסכנות שעורבות לנו בגלל מעללינו לגוף. תחשבו אם הסיבה שבה אתם סובלים מדליות ברגליים בגלל ישיבה ממושכת היא בגלל שאתם נשארים באותה פוזיציה כמה שעות ברציפות, פשוט תשנו פוזיציה מידי פעם לפעם. על ידי שינוי הפוזיציה, תשנו את מצב השרירים בחלקים שונים ברגל ככה תעניקו להם הזדמנות לנוח ותאמצו אותם פחות. אחרי כל שעה רצוי שתקומו ותתהלכו או תבצעו מתיחות לשרירי הרגליים, הדבר יקל על השרירים וזרימת הדם לרגליים תשתפר. כל הפעולות האלה לא גורמות לכם להתאמץ יתר על המידה והם לרוב גם לא פוגעות במהלך העבודה, אלה להפך הן רק תורמות לה. באמצעות מתיחות והליכה קצרה, תוכלו לרענן את הגוף וכך תפיגו את העייפות והעצבים שנוטים לרדוף אתכם במהלך שעות העבודה.

 



תגיות המאמר: דליות ברגליים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני סופר

מאת: רוני סופרקפה13/12/128144 צפיות
רכשתם מכונת קפה למשרד או לעסק , מכונה מרשימה, עשויה ממיטב השכלולים שענף הקפה יכול היה להגות. אך משום מה לבכם נחמץ , הקפה לא בדיוק יוצא כפי שאתם אוהבים – החלב נשרף והקצף בועתי במקום מרקם השמנת החלק, ראשי המכונה צוברים לכלוך בקצב מסחרר ומיצוי האספרסו מטפטפת באיטיות מעצבנת ומתקררת עד השנייה בה לוגמים ממנה.

מאת: רוני סופרקפה13/12/128148 צפיות
קפה, התענוג שברא לנו הטבע, תענוג שמעניק לנו אנרגיה טובה להמשיך את היום בחיוך. קפה הוא בין המשקאות הכי פופולאריים, כבר מאות שנים, משקה שהתחיל אצל האצולה וזלג להמונים. הדבר הכי מושך בקפה, הוא הניחוח המושלם שלו, הטעם המענג שלו והמרקם העדין שלו בפה, שיוצר שלמות אלוהית בכל לגימה.

מאת: רוני סופרטיפול בעור13/12/121092 צפיות
ורידים מורחבים הם תופעה נפוצה מאד בקרב גברים ונשים. כמעט כמחצית מאוכלוסיית ארה"ב סובלת מבעיה זו במצבה הקל או לעיתים במצבה הרציני יותר. לרוב ורידים מורחבים קיימים יותר אצל נשים. אחת מהסיבות העיקריות לורידים מורחבים היא גנטיקה.

מאת: רוני סופרטיפול בעור13/12/12924 צפיות
אם אתה אחד מהאנשים – ויש הרבה כאלה – שמגלים שהם מפתחים ורידים בולטים מתחת לפני השטח של העור, ורידים שמתקשים או מקבלים צורה של חבלים, אשר מעניקים לרגליים או לחלקי גוף אחרים מראה שנראה לא מושך או מביך – אין לך מה לדאוג.

מאת: רוני סופרבריאות נשים13/12/12913 צפיות
נשים רבות מפתחות בעיות ורידים בהיריון כסוג של תופעת לוואי. בעיות ורידים הן לא יותר מאשר ורידים נפוחים או דלקתיים אשר לרוב בולטים על פני השטח של העור. הם עשויים להופיע כורידים אדומים כחולים מפותלים ברגליים. נשים מסוימות מפתחות גם ורידים בעייתיים באזור פי הטבעת אשר את עשויה להכיר כטחורים.

מאת: רוני סופרמחלות לב13/12/129211 צפיות
ורידים הם כלי הדם בגוף אשר מחזירים דם מהזרועות, הרגליים ושאר האיברים אל הלב. אי ספיקה ורידית היא מצב בו זרימת הדם בורידים חסום או מוגבל. אי ספיקה ורידית יכולה להתרחש בגלל מספר הפרעות – בעיקר פקקת של ורידים עמוקים ודליות. בורידים בריאים ישנה זרימה מתמדת של דם מאיברי הגוף. ישנם שסתומים בתוך הורידים ברגליים אשר מונעים מהדם לזרום בכיוון ההפוך.

מאת: רוני סופרניתוחים פלסטיים13/12/122582 צפיות
ורידים בולטים או בשמם הרפואי – דליות, עשויים להיות תופעה אסתטית מאד לא נעימה למראה על הגוף שלך. כך לפחות אנשים רבים חושבים. לרוב הן מופיעות על הרגליים ובמקרים חמורים יותר הם עשויים לגרום לכאב פיזי ומועקה מנטלית. כדי להבין טוב יותר מה גורם לורידים בולטים בידיים להופיע, חשוב להבין מהם קודם כל. הדם הזורם מהלב אל הגוף שלך עובר דרך כלי הדם. לאחר שנעשה שימוש בדם בגוף, הוא נישא בורידים שלך חזרה אל הלב כדי להתמלא בחמצן שוב פעם. כמו הלב, כלי הדם חשובים לחיים שלך והם יכולים לגרום למחלות ולמצבים כמו ורידים

מאמרים נוספים בנושא יופי וטיפוח - כללי

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/06/185556 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע קיץ, מהווה הזדמנות לקבלת שיניים ישרות. יישור השיניים, יכול להתבצע בכל הגילאים (מבוגרים, ילדים, בני נוער). יישור השיניים, גורם להעלאת הדימוי העצמי, של המטופל. יישור שיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי10/04/183974 צפיות
אורתודנט בעל ידע, מבצע טיפולי יישור שיניים מוצלחים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שבנוסף לכך, עבר בהצלחה, התמחות בטיפולי יישור שיניים. אחרי סיום ההתמחות, הוא חייב לעבור בהצלחה, מבחן של משרד הבריאות בישראל.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/02/184123 צפיות
יישור שיניים בסיוע אורתודנט, מתבצע באופן מוצלח, ופותר בעיה של שיניים שאינן ישרות. אורתודנט הנו רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור שיניים. רק אורתודנט, רשאי לבצע טיפולי יישור שיניים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי15/01/184245 צפיות
יישור שיניים למבוגרים על ידי מומחים, מבוצע בהצלחה רבה. יישור שיניים למבוגרים, מאפשר למי שלא קיבל בעבר טיפול כזה, לקבל שיניים ישרות.

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/173007 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/172305 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: רוני הכהןיופי וטיפוח - כללי10/10/172297 צפיות
ניתן לבחור תוספות שיער טבעי שאותן מחברים בשיטות שונות אל השיער המקורי ולקבל שיער שופע ואפילו ארוך יותר די בקלות. ללא קשר אל האורך המקורי וללא סבל שנותר שכמות שיער שפחתה לאורך השנים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica