חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אימון לתזונה נכונה: הרזיה בריאה

מאת: אירה פינסקראימון אישי25/10/2012639 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעידן של שפע כלכלי יותר ויותר אנשים סובלים מעודף משקל ומבקשים להרזות. רבים רוצים לעמוד בסטנדרטים של מראה צעיר ומושך המקובלים כיום, ביניהם סטנדרטים מחמירים למדי בנושא של משקל. אחרים מבקשים להרגיש טוב יותר, ולמנוע בעיות בריאות הנובעות מהשמנת יתר. השוק מוצף בתכשירים ושירותים שונים המיועדים להרזיה, מכדורים מדכאי תיאבון ועד לאימוני כושר מייגעים. אימון לתזונה נכונה הוא דרך מתונה, הדרגתית, בטוחה ובריאה המביאה, בנוסף למשקל מתאים יותר, גם הבראה כללית, בטחון עצמי ושינוי לטובה באורח החיים.

הטעות הנפוצה של אנשים רבים המבקשים להרזות היא עצם הגדרת הבעייה. למעשה, עודף משקל הוא רק תסמין, ביטוי חיצוני של בעייה עמוקה יותר.נכון שכולנו שונים, ולכל אחד מבנה גוף אחר ומשקל אופטימלי אחר. יחד עם זאת,  במצב בו משקל עודף הופך למטרד, לא מומלץ לחשוב על המשקל עצמו כשורש הבעייה. אימון לתזונה נכונה מתחיל מהבנה של הטעויות שעשינו במשך השנים, טעויות אשר גרמו להשמנת יתר. במקרים רבים הטעויות האלה הם אורח חיים המאופיין בתזונה בלתי מאוזנת ובלתי סדירה, בויתור על פעילות גופנית, ובלחצים ומתחים מרובים.

אם כן, אימון לתזונה נכונה מתחיל מסוג של אבחון, בדיקה של הסיבות שהביאו למשקל העודף. האימון עצמו ייגע בכל הנקודות הבעייתיות, המהוות את שורש הבעייה .דיכוי של תיאבון, למשל, הוא סוג של פעולה שלא תבוא בחשבון ברוב המקרים. המאמן, איש בקיא גם בתחום התזונה וגם בתחום האימון, יבנה למתאמן תכניות הרזיה אישית, ויציב אבני דרך לכל אורכה. חשוב להבין שאבני דרך אלה אינן מספריות, ולא מדובר במספר קילוגרמים שיש להוריד. המטרות קצרות הטווח, אותן יש להשיג על פי התוכנית, נוגעות לשינוי בהרגלים. המטרות דורשות בדרך כלל השקעה מועטה עד סבירה, ומושגות בקלות יחסית. בצורה כזאת, המתאמן מרגיש את טעם הנצחון כבר בשלבים הראשונים להתקדמותו. לכן המוטיבציה שלו להמשיך בתהליך גוברת.

לסיכום, אימון לתזונה נכונה הוא לא טריק ולא תרופת פלא. מדובר בתהליך אשר דורש נכונות, השקעה, התמדה והרבה רצון. התוצאות באימון לתזונה נכונה מושגות באופן הדרגתי ואינן מהוות את המטרה, אלא תוצאת לוואי של אורח חיים בריא יותר.

 



תגיות המאמר: אימון לתזונה נכונה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אירה פינסקר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אירה פינסקר

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131621 צפיות
עגלת מוצי היא המענה האופטימלי לצרכים של משפחות רבות עם תינוקות. המאמר מפרט את היתרונות המשמעותיים של רכישת עגלות מוצי בחברת מאדרלנד.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131198 צפיות
מוצי היא חברה וותיקה ומבוססת בתחום של ייצור ושיווק של עגלות תינוק. המאמר בוחן את הסיבות לפופולריות של עגלות מוצי בקרב ההורים הצעירים.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131180 צפיות
עגלות תאומים מוצגות בשוק במספר קטן יחסית של דגמים, בהשוואה לעגלות הרגילות. בנוסף לכך, מימדים או משקל של חלק מהדגמים עשויים להוריד אותם מהפרק לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131110 צפיות
הורים המצפים להגדלת המשפחה, יכולים להתארגן לקראת האירוע המשמח על ידי רכישת כל החפצים הנדרשים בחנויות הריון גדולות. המאמר מפרט אודות המוצרים המוצעים שניתן לרכוש בהן.

מאת: אירה פינסקראופנה20/05/131192 צפיות
בגדי הריון זכו ליחס של כבוד מצד אנשי מקצוע בתחום ההלבשה לא מזמן. בעבר הלא כל כך רחוק בגדי הריון היו שמלות פרחוניות איומות או חולצות טי ענקיות. נכון להיום, המצב שונה לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131248 צפיות
טויוטה יאריס ההיברידית החדשה היא מכונית קטנה, נאה, שקטה, נוחה וחסכונית . במאמר מפורטים מאפייניה העיקריים של הדגם החדש.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131219 צפיות
טויוטה פריוס היא מכונית היברידית, כלומר המנוע שלה מחולק לשתי יחידות, אשר אחת מהן היא חשמלית, והשנייה פועלת על בנזין. המכונית נחשבת למתאימה לאנשים בעל מודעות סביבתית גבוהה, שמוכנים לשלם את המחיר

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי11/10/213634 צפיות
מתי נחוץ היתר בניה: בניה חדשה תוספות בניה הליך הוצאת היתר בניה מורכב מחמישה שלבים עיקריים, כאשר כל שלב תלוי ומותנה בשלב הקודם. חלק מהשלבים הינם באחריות מגיש הבקשה וחלקם באחריות הוועדה. מילוי כל ההנחיות שלהלן על ידי מגיש הבקשה, יאפשרו הוצאת היתר בניה בצורה יעילה ומהירה.

מאת: בנימין קלינגראימון אישי04/08/205265 צפיות
קלינגר בנימין המרכז ל רישוי עסקים והתרי בניה כתובת חשמונאים 100 | תל אביב - יפו טלפון 0523888813 סלולרי 0528887900 פקס 036990134 אימייל klinger_b@bezeqint.net אדריכלים ומעצבי פנים עו"ד מקרקעין עורך דין פלילי משרד אדריכלים ומהנדסי בנין המתמחים בהליך הוצאת רישיונות בניה ורישוי עסקים .כל המומחים תחת קורת גג אחת. מחלקה מובילה בהסדרת חריגות בניה, ביטול צווי הריסה והפסקת בניה

מאת: דרור אטריאימון אישי17/01/193109 צפיות
חושבים להגדיל את המשכנתא הקיימת ולהכניס לתוכה את כל ההלוואות הקיימות בעובר ושב ועוד מקומות אחרים.? בדיוק בשביל זה קיימת משכנתא לכל מטרה, אשר מטרתה היא להוות כסף זמין עבור האנשים, שמעוניינים להפוך את כל ההחזרים החודשיים שלהם להחזר חודשי אחד מוגדל של המשכנתא. מה זה בעצם משכנתא לסגירת חובות ?

מאת: דרור אטריאימון אישי12/01/192944 צפיות
עברתם פשיטת רגל וקיבלתם הפטר? עבר קצת זמן ואתם רוצים עכשיו לקחת משכנתא לסגירת חובות או משכנתא לקניית דירה? אתם כבר בטח מבינים שזה הולך להיות משימה מאוד קשה, היות והבנקים לא יכולים לסבול אנשים שעברו פשיטת רגל ולא מוכנים להסתכל עליהם בכלל.

מאת: דרור אטריאימון אישי01/01/193009 צפיות
אחד התהליכים המורכבים והקשים שניתן לעבור בחיים האלו זה ככל הנראה לעבור פשיטת רגל. הרוב חושבים שפשיטת רגל היא דבר שקורה רק לחברות גדולות, אבל האמת היא שזה בכלל לא נכון. הרבה פעמים גם אנשים פרטיים מגיעים לפשיטות רגל.

מאת: ירון שוראימון אישי05/06/174130 צפיות
האם אתם הולכים אחרי החלומות שלכם? ואיך למצוא את הייעוד המדויק עבורכם.

מאת: ירון שוראימון אישי31/03/173534 צפיות
איך תוכלו להרוויח יותר, מה הסיבות לכך שאתם לא מרוויחים את מה שאתם רוצים ואיך זה קשור לאהבה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica