חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד מתמודדים עם נשירת שיער אצל נשים בגיל המעבר?

מאת: מיכל זנשירת שיער28/10/20121135 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

השיער הנשי אינו נושר כמו אצל הגברים ומותיר קרחות ומפרצים, אלא חלוקת תאי השיער נפגעים והשיער היזק מתחלף בשיער חלש יותר. ישנם גורמים רבים לנשירת השיער בקרב הנשים, חלק מהתופעות אנו אשמות, וחלק מהם הם גורמים תורשתיים או גורמים הנובעים ממחלות ממושכות הפוגעות בשיער או גורמים הקשורים לדיכאון ומצבים נפשיים שונים.

כמו שנשים קצת לפני גיל המעבר מודעים לאורח חיים בריא ונוטלות תוספי מזון כמו למשל מגה גלופלקס הן גם צריכות ליטול ויטמינים לנשירת שיער - דבר זה מונע נשירה אך רצוי לא רק להסתמך על הוויטמינים הללו, כי אם שימוש במוצרים כימיים לשיער כמו צבעי שיער, החלקות למיניהן וסלסול יכול לגרום נזקים בלתי הפיכים ליער ואף לשורשי השיער. בחנויות של מוצרי טבע יש צבעי שיער טבעיים השומרים על השיער וגורמים לנו עדיין להיראות מטופחות.

מתח נפשי עלול לפגוע בשיער, ההשפעה יכולה להיות תקופתית או אפילו ממושכת. מתח נפשי, כמו כאבים בגב ובצוואר, יכולים לפגוע בזרימת הדם לקרקפת ובכך לפגוע בצמיחת השיער. מי שאוספת את שיערה באופן קבוע, עדיף שתלך על תסרוקת רפויה, היות ושיער מתוח גורם אף הוא לנשירה. עור קרקפת שמן או יבש מדי קשקשים, פסוריאזיס ומחלות עור אחרות כמו דרמטיטיס, יכולות לפגוע בשיער ולגרום לו לנשירה.

השפעות הורמונליות אצל נשים כמו נטילת גלולות נגד הריון, גיל המעבר ועוד סיבות שונות, עלולים לגרום אף הן לנזק בשיער. גם בעיות בתפקודי בלוטת התריס יכולים להיות חלק מהבעיות של נשירת השיער בקרב נשים. ידוע גם, כי נשים לאחר לידה משירות הרבה שיער. הירידה החדה ברמות המינרלים בגוף יכולות לערום לנשירה.

הימנעו מייבוש השיער באמצעות פנים ומחליקי או מסלסלי שיער, אם חשבתם שטיפולי יופי בשיער מטיבים עמכן היום, הם יזיקו לכן מחר..... מומלץ לא לחפוף את השיער כמה עמים בשבוע, פעם אחת תספיק, היות ובכל חפיפה השיער שלנו נושר   תוספי וויטמינים לגוף ולשיער ושתייה מרובה של מים עשויה להועיל .  תכשירי שיער המכילים קרואטין יכולים לסייע לחיזוק השיער שהוא שביר מדי. .

בגיל המעבר, נשים משירות יותר שיער היות והזקיקים של השיער חשופים לפגיעה בהרבה יותר, עקב מחסור באסטרוגן. אצל נשים, ההתקרחות נעשית בצורה אחידה והקרקפת כולה מידלדלת בכמות השיער לא כמו ההתקרחות בקרב הגברים. לנשים לא יהיו מפרצים עם סימני הקרחות אלא הידלדלות בשיער והתקרחות באופן אחיד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל ז

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל ז

מאת: מיכל זבידור ופנאי - כללי27/11/143069 צפיות
משחקי קופסא הם המשחקים הכי טובים לילדים ביום סגרירי של חורף. כשהם תקועים בבית, אתם יכולים לשחק יחד איתם, והם גם יכולים להזמין אליהם חברים הביתה למשחק חברותי.

מאת: מיכל זצילום30/10/143544 צפיות
צילום אישי צריך להרגיש אישי, וכמובן גם להיות אסתטי ויפה ולהציג את שמחת החיים וכל הרגשות המציפים את האנשים בתמונה. בעזרת צילום מקצועי בקריות, יכולים תושבי האזור להשיג אלבומים אישיים נפלאים.

מאת: מיכל זאומנות - כללי14/10/143796 צפיות
מי שבאמת רציני לגבי קריירה בתעשיית הבידור צריך קודם כל להשיג אמרגן או משרד שייצג אותו, ימצא לו עבודות וידאג לאינטרסים שלו.

מאת: מיכל זתיירות ונופש - כללי30/09/144038 צפיות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

מאת: מיכל זמחשבים וטכנולגיה - כללי17/09/144123 צפיות
יש הבדל מהותי בין תחזוקה של מחשבים לבין תיקון מחשבים, ולא רק בעבודות עצמן שמבצעים הטכנאים. הנה הפרטים.

מאת: מיכל זעסקים - כללי17/08/144465 צפיות
כרמיאל היא עיר אומנם קטנה יחסית, אבל יש בה את כל השירותים ובתי העסק שהתושבים צריכים, וזה כולל חנויות פרחים שבהן אפשר לקנות עציצים, זרי פרחים ועוד. כמו כן, משלוחי פרחים בכרמיאל הם שירות נפוץ.

מאת: מיכל זטיולים בארץ15/07/144357 צפיות
חופשה בטבריה היא בין החופשות היחידות שיכולות להציע המולה ואנרגיה של עיר ובו זמנית גם רוגע ושלווה. רוצים גם וגם? טבריה היא המקום בשבילכם!

מאמרים נוספים בנושא נשירת שיער

מאת: nirנשירת שיער18/08/191935 צפיות
אין צורך להיבהל כששערותיך מתחילות להיתפס במברשת או במסרק, או סותמות את הביוב לאחר שחפפת את שערך . כל אדם מאבד בממוצע בין 50 ל-100 שערות ביום. אך תחת כל שערה שנושרת צומחת מאותו זקיק שערה חדשה.

מאת: nirנשירת שיער18/08/191628 צפיות
בכל רגע נתון כ-10% מסך השערות נמצאים במצב מנוחה. לאחר כ-2-3 חודשים, השיער הנמצא במנוחה נושר ושיער חדש מתחיל לצמוח במקומו. משך צמיחה זה 2-6 שנים. כל שיערה צומחת כ-1 ס"מ לחודש במהלך שלב זה. כ- 90% של שיער הגולגולת נמצא בשלב צמיחה בכל רגע נתון.

מאת: orya peryנשירת שיער06/08/181617 צפיות
ישראל היא מהמדינות המובילות בעולם בהקרחת שיער, מדענים טוענים שאין סיבה נראית לעין וכנראה שרק העניין הגנטי הוא זה שקובע את מסלול חיינו אך עם ההתקדמות הטכנולוגית והמחירים הזולים בטורקיה כנראה שהפתרון הטוב ביותר הוא השתלת שיער. במאמר זה נתייחס לטכנולוגיה שפתרה את הסבל הנמשך של הקרחים והמקריחים. אז אם גם אתה סובל מנשירת שיער כדי לך לקרוא את המאמר.

מאת: ירון כהןנשירת שיער25/03/181348 צפיות
בשנה האחרונה אנחנו עדים לתופעה שאלפי ישראלים נוהרים לתורכיה על מנת לבצע השתלות שיער במחירים שהם משמעותית נמוכים אל מול המחירים בארץ,באירופה ובארה"ב. במאמר זה ננסה להסביר מה הם ההבדלים בין מרפאות/רופאים באירופה אל מול מרפאות בתורכיה וננסה להבין האם מה שעולה בזול עלות לעלות אח"כ ביוקר.

מאת: webetterנשירת שיער31/01/161633 צפיות
איך להיפטר מהשיער המיותר בקלות, ובטכנולוגיה הכי מתקדמת שיש

מאת: ורדנשירת שיער21/01/152255 צפיות
בערכת איי רולר יש מספר מוצרים שיחד נותנים את הפתרון היעיל ביותר להחייאת והצמחת שיער מחדש.

מאת: ורדנשירת שיער21/01/151614 צפיות
התקרחות היא תכונה גנטית נרכשת מסב לאב ולבן וכו', ונגרמת בשל קיומו של הורמון בשם דהידרו-טסטוסטרון DHT, שהוא הורמון "הבן" של הורמון הטסטסטורון הגברי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica