חפש מאמרים:
שלום אורח
01.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עגילים מזהב לאירועים מיוחדים – איך תגרמי לכולם לסובב את הראש אחרייך?

מאת: ורד טויןתכשיטים29/10/20121290 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הוזמנת לאירוע מיוחד בקרוב? רוצה למשוך תשומת לב, ובעיקר לסובב ראשים רבים אחריך? אם כן, תוכלי לעשות זאת בכמה דרכים, כאשר הדרך האלגנטית ביותר, היא באמצעות עגילים מזהב, המשלבים בין המראה העוצמתי למראה העדין יותר. אפשר למצוא כיום מגוון רחב מאד של עגילים מזהב, המעוצבים בשלל של סגנונות. ובכל זאת, כשמוזמנים לאירוע מיוחד, חשוב לבחור אותם נכון כדי ליצור את הרושם המתאים. כיצד בוחרים עגילים מזהב והופכים למסמר המסיבה או האירוע? הנה התשובה.

באיזה אירוע מדובר?

בחירת עגילים מזהב, ובמיוחד כשמדובר באירועים חשובים, עשויה להיות לא פשוטה. ובכל זאת, ניתן לעשות אותה ובתנאי שמקפידים על כמה כללים. ראשית, יש להתייחס אל סוג האירוע עצמו. כדי לבחור נכון עגילים מזהב, חשוב לבחון את אופיו של האירוע, היכן הוא צפוי להתקיים, באיזו תקופה, מי הם המוזמנים האחרים וכדומה. עגילים מזהב לאירוע קייצי, כמו חתונה בגן אירועים, אינם מתאימים לאירוע בחודשי החורף הקרים. עגילים מזהב לארוחת צהריים חגיגית אינם כמו עגילים מזהב לארוחת ערב יוקרתית. כדי למשוך תשומת לב, ולא פחות מכך, גם לסובב ראשים, כדאי לבחור עגילים מזהב המתאימים באופן המדויק ביותר לאירוע עצמו. ככל שמדובר באירוע יוקרתי יותר, כך על עגילים מזהב אלה להיות יוקרתיים גם כן. מצד שני, חשוב שלא להגזים ולבחור אותם בקפידה. עגילים יוקרתיים עדינים יכולים להתאים לאווירה ובהחלט גם להשיג את המטרה.

האם את מתכננת לענוד תכשיטים נוספים?

כשבוחרים עגילים מזהב לאירועים חשובים ומיוחדים, כדאי גם להתייחס אל התכשיטים האחרים שעונדים. אם, למשל, את מתכננת לענוד, לצד עגילים מזהב, שרשרת זהב, אינך מוכרחה לבחור בשרשרת מאותו הסט, אולם כדאי שהיא תשתלב נכון לצד העגילים. ככל שאלה עגילים מזהב בולטים ומורגשים יותר, כך על השרשרת להיות עדינה יותר. עגילים דומיננטיים מאד ימשכו תשומת לב רבה לאזור הפנים. שרשרת בולטת תמשוך תשומת לב לאזור הצוואר והמחשוף. ולכן, חשוב גם להתייחס אל הבגדים שלובשים עבור האירוע וכמובן גם אל האיפור. אם את מעוניינים לבחור עגילים מזהב, שימשכו תשומת לב, הקפידי גם על איפור מתאים ותסרוקת תואמת.

איזה מראה את רוצה ליצור?

נכון, את רוצה לסובב ראשים, ובעיקר למשוך תשומת לב, אולם חשוב שתעשי זאת נכון. כדי לעשות זאת בעזרת עגילים מזהב, יש להתייחס גם אל המראה הכללי שאותו את רוצה ליצור. עגילים מזהב יכולים להתאים לכל אחת, לכל גוון של עור, לכל מבנה פנים ולכל סגנון של מראה. ובכל זאת, יש לוודא שאכן העגילים הנבחרים יוצרים את המראה הרצוי. עגילים מזהב המשלבים בין מראה בולט מאד, אך גם עדין, יכולים להתאים לכל אירוע חשוב. מצד שני, עגילים מיוחדים מאד יעידו על יצירתיות וחוש עיצובי מפותח במיוחד. עגילים מזהב עדינים יותר, יכולים להעיד על אופי מאופק וליצור מראה קלאסי ושקט יותר. עגילים המשלבים אלמנטים נוספים כמו אבנים או אפילו חומרים מסוג אחר, כמו כסף, יכולים למשוך לא מעט תשומת לב וליצור מראה מיוחד במינו. בכל מקרה, חשוב להתייחס לסגנונם הכולל כדי לוודא שהם אכן יוצרים את המראה המבוקש.

לסיכום,

אירועים חשובים מחייבים היערכות בהתאם. אם הוזמנת לאירוע חשוב, בין אם זו מסיבת השקה יוקרתית, חתונה של קרוב משפחה או אולי ארוחת ערב חשובה, תוכלי לענוד עגילים מזהב שימשכו לא מעט תשומת לב. אולם, גם את העגילים האלה כדאי לבחור נכון כדי שישתלבו לצד הבגד, התסרוקת או התכשיטים הנוספים, שגם אותם תענדי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ורד טוין

כתבת מקצועית בתחום העיצוב

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ורד טוין

מאת: ורד טויןעיצוב פנים28/07/131339 צפיות
כיצד לבחור בחוכמה חיפוי קיר זוכוית למטבח ומדוע מדובר בפיתרון מוביל בעיצוב מטבחים ובכלל? הינה התשובה!

מאת: ורד טויןעיצוב פנים22/07/131354 צפיות
כל מה שצריך לדעת על סוגי טפטים לבית ובכלל

מאת: ורד טויןעסקים - כללי22/07/132123 צפיות
כל מה שצריך לדעת על טיהור שפכים

מאת: ורד טויןעיצוב פנים22/07/131850 צפיות
כל מה שצריך לדעת על אדן חלון טרם רכישתו!

מאת: ורד טויןמחשבים וטכנולגיה - כללי22/07/132005 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על ניהול מלאי ולא העזתם לשאול

מאת: ורד טויןגיל הזהב21/07/137006 צפיות
כל המידע על דיור מוגן

מאת: ורד טויןיין ואלכוהול21/07/138258 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על בישול בירה בבית

מאמרים נוספים בנושא תכשיטים

מאת: אופירתכשיטים12/04/222690 צפיות
הערכת תכשיטים הוא עולם ומלואו ולכן כדאי להכיר את העולם המרתק הזה לעומק. בהערכה של תכשיטים עתיקים יש כמה אלמנטים שחשוב ללמוד ישר מהבסיס על מנת לעשות זאת באופן מדויק וראוי. לפני הכל, חשוב לקבל מידע מבעלי התכשיטים על עברו של התכשיט. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, כל מידע שתקבלו יכול לסייע לכם בהערכה.

מאת: tiloniתכשיטים27/08/204990 צפיות
מכשירי שקילה שונים נבדלים האחד מהאחר במספר דרכים – מבחינת החפצים הנשקלים, מבחינת הגבלות המשקל, מבחינת נוחות השימוש, מבחינה טכנית ומבחינת אופן שימוש (שימוש בוו שקילה, צג מקצועי או תוספים חשובים אחרים). ברור לכל ילד ששקילת תכשיטים אין דינה כדין שקילת כלי רכב או חומרים כימיים.

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/205064 צפיות
במאמר זה נציג פתרון ניקוי ביתי ע"י השריית צמיד טניס בסבון כלים עדין ובמים חמים במשך 15 דקות תוך כדי שמירה והימנעות מפגיעה ביהלומים

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/204910 צפיות
כיום ניתן למצוא מספר רב של תכשיטים לגברים אבל האם אנחנו יודעים איך לבחור את התכשיט שיתאים לנו. במאמר זה נתמקד בצמידים לגברים וננסה לעקוב אחר מספר פרמטרים אשר יעזרו לנו לבחור את הצמיד הנכון

מאת: תמיר פרלתכשיטים16/12/174171 צפיות
נראה מוזר שמינרל שעשוי מפחמן בלבד הפך לאחד מהתכשיטים המבוקשים ביותר בעולם, כלומר היהלום. אחרי הכל, פחמן נמצא בציוד ובמינרלים הבסיסיים ביותר, כגון הגרפיט בעפרונות שלנו, שכלל אינו נראה יוקרתי.

מאת: webetterתכשיטים14/06/173451 צפיות
אם את מחפשת לוק מנצח והופעה מושלמת בכל עת, המאמר הזה בדיוק בשבילך!

מאת: רוני הכהןתכשיטים21/05/173455 צפיות
איך מנקים זהב ושומרים על המראה הנקי והנוצץ שלו לאורך של תקופה ארוכה? קראו את הדברים המאוד חשובים לשמירה על התכשיטים היקרים שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica