חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נדל"ן עסקי - ההשקעה אשר שמורה במקום

מאת: טלי גלנדל"ן31/10/2012713 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שהיינו קטנים, שמענו לא פעם את הורינו מדברים ביניהם, על הצורך להשקיע בנדל"ן. הם סברו שאם רק ישקיעו בנדל"ן, יוכלו תוך כמה שנים לצאת לפנסיה או להשאיר לנו נכס מניב שבעתיד נוכל למכור אותו או להשתמש בו בעצמנו.

אין ספק שנדל"ן הוא אחד הדרכים הטובות ביותר להשקיע את הכסף וגם להרוויח. אומנם המשבר בימינו , העלה שאלות רבות בדבר היכולת שלנו להרוויח מהנדל"ן, לאור ירידת המחירים והעיקולים של הבתים השונים בארה"ב, אך גם כיום, אנשים שרוצים להרוויח כסף או לפחות לדאוג לעתידם, יעדיפו להשקיע אותו בנדל"ן מאשר בדברים אחרות.

מדוע נדל"ן נכסים או נדל"ן עסקי, הם הדרך הטובה ביותר להשקעה? יש לכך מספר סיבות. ראשית, להבדיל מחברה או מעסק, נדל"ן עסקי או נדל"ן נכסים לא יכול לפשוט רגל. הוא תמיד יישאר כמו שהוא. אומנם יכולים להיות מקרים קיצונים, בהם נגלה שהקרקע עליו נמצא הנכס היא קרקע מזוהמת או שעומד להיבנות לידה משהו שיוריד את ערכה אך לעולם זה לא יגיע לאפס מוחלט. שנית, ישנם נכסי נדל"ן שאפשר להעריך את שווי ההשקעה העתידית, קרי נכס מניב.

רוצה לומר, אם אנחנו רוכשים נכס בעיר מסוימת, אנו יכולים להעריך את שווי הנכס בעתיד. כיצד זה ייעשה? בדרך מאוד פשוטה, אם מדובר בעיר מתפתחת, שכונה שקטה, אזור היי טק או דברים דומים, אנו יכולים להעריך מה יהיה תימחורו של הנכס עוד מספר שנים, זאת בהנחה ולא יהיו אירועים קיצונים שיפגעו בו. שלוש, כאשר אנו רוכשים נדל"ן, לא משנה אם זה נדל"ן עסקי או נדל"ן נכסים, יש לנו משהו ביד.

לא משנה מה זה, לא משנה איך זה נראה, הוא קיים. זאת להבדיל ממניות או אופציות של חברה, שיכולה יום אחד להיעלם ואנו נישאר בלי כלום. את אותו נדל"ן אנו יכולים לשפץ ולמכור, להשכיר, לתת לילדים, להרוס ולבנות משהו חדש, כל דבר שנרצה (כמובן בהתאם לחוקים ולתקנות העירוניות).

כיצד רוכשים נדל"ן וכמובן נדל"ן שיכניס לנו כסף? בשלב הראשון, אפשר לפנות אל משרדי תיווך וכן מתווכים. שם ניתן להתעניין במשרדים להשכרה. כמו כן אפשר לקרוא בעיתונים על משרדים שונים שאנשים מציעים למכירה או אפילו רשויות מקומיות אשר מפשירות קרקע לבנייה. בשלב השנייה, פונים אל עורכי דין מקרקעין אשר יבצעו את העסקה. כמובן שיש לבדוק, מה האפשרויות הבנייה במקום, האם חלות הגבלות שונות מטעם הרשויות השונות, מה נמצא סביב אותו אזור, ואסור לשכוח להעביר את המגרש בטאבו על שמכם.

כמובן שתמיד אפשר ללכת על משרדים למכירה, רכישת נדל"ן יכול להיות פתרון מצוין עבור מי שמעוניין להשקיע את כספו במקום שלא ייעלם, לא ייסגר ולא יילך לשום מקום (מכאן השם נכסי דלא ניידי, שכן הקרקע היא איננה ניידת)

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טלי גל

מאת: טלי גלעסקי מזון19/11/121185 צפיות
המאכל היפני מתבסס בעיקר על אורז בחומץ, אצות מאכל ותוספות. המרכיב ההכרחי היחידי בסושי הוא האורז, שומרי המסורת יוכלו למצוא אורז סושי כשר כמעט בכל מרכול בישראל. את שאר המרכיבים בסושי אפשר להתאים להעדפתו האישית של האדם, אין כל הכרח להוסיף לסושי פירות ים ושאר מרכיבים לא כשרים.

מאת: טלי גלאבטחת הבית19/11/121622 צפיות
אף אחד מאיתנו לא רוצה להיתקע במקרה חירום בלי אמצעי הגנה והצלה. ידוע ששריפות הן אחד ממקרי החירום המסוכנים ביותר שפורצים ללא כל התראה וקשים לשליטה, ומבלי שאנחנו אפילו שמים לב. שריפות עלולות להיגמר בתוצאות הרות אסון. אמצעי כיבוי אש ומערכות כיבוי אש מצילות חיי אדם ולכן חשוב להקפיד להתקין אותן במקום המגורים ובמקום העבודה.

מאת: טלי גלמסיבות רווקים ורווקות15/11/121254 צפיות
כולנו היינו רוצות שתהיה לנו את מסיבת הרווקות החלומית, זאת שלא נשכח אף פעם ושתזכיר לנו שהחברות שלנו תמיד שם בשבילנו. לכן, אם עליכן לארגן מסיבה עבור חברה טובה שלכן שעומדת להתחתן, כדאי לחשוב על מגוון פעילויות מעניינות ומשעשעות שימלאו את האירוע המרגש.

מאת: טלי גלמט"ח15/11/121380 צפיות
נכנסתם לשוק המט"ח והתחלתם להבין מה בדיוק קורה בעולם המחסר העולמי. עם זאת, חשוב לזכור כי אחד המרכיבים החשובים והקריטיים להצלחתכם היא בחירת תוכנת מט"ח מתאימה איתה תעבדו מהמחשב האישי שלכם, כזו שתהיה אמינה, מקצועית ומקיפה וכמובן נוחה ומהירה לתפעול.

מאת: טלי גלניקיון15/11/121407 צפיות
את השטיחים בבית נהוג לנקות באופן קבוע בעזרת שואב אבק. פרט לשאיבת האבק מהשטיח יש להקפיד לנקות את השטיח בצורה יסודית אחת לחודשיים. חומרי ניקוי ביתיים לניקוי שטיחים אפשר למצוא בכל מרכול. החומרים הביתיים מצליחים להסיר כתמים קלים ולרענן את המראה הכללי של השטיח.

מאת: טלי גלרפואה משלימה15/11/121221 צפיות
שיאצו הוא אחד מתחומי הלימודים המבוקשים ביותר בעולם הרפואה המשלימה. מטפלי שיאצו מנוסים מועסקים בקופות חולים ומרכזי ספא. הם זוכים להערכה רבה ועוסקים בעבודה מעניינת שמציבה בפניהם בכל יום אתגרים חדשים. השיאצו מגיע אל העולם המערבי מתחום הרפואה הסינית העתיקה.

מאת: טלי גלריהוט 15/11/121342 צפיות
בין אם אתם חובבי בישול מושבעים, משוגעים לעיצוב, או סתם אוהבים לארח (גם אם מדובר בחימום במיקרוגל), מטבח מעוצב הוא מרכז העשיה הקולינרית של הבית. בעידן המזון המהיר, גם תחום עיצוב הבית עבר הסבה מהירה (ויש לומר נוחה) לכיוון המוכן והסטנדרטי.

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222688 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202514 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183247 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183222 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183249 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182587 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182253 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica