חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השכרת רכבים לכלל הציבור

מאת: דניאל seoביטוח נסיעות01/11/2012882 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בימים עברו השכרת רכבים נחשבה למותרות המיועדות לאנשים עמידים במיוחד, כמו למשל תיירים מחו"ל או אנשי עסקים בעלי סטאטוס מכובד. עד לא מזמן, אנשים רגילים, הלקוחות הפרטיים כלל לא העלו בראשם אפשרות להשכיר רכב עבור צרכים כאלו ואחרים, ובפרט לא העזו לחשוב על השכרה של רכב בתחומי הארץ.

עם התרחבות היקף פעולתן של חברות להשכרה של רכבים, בשנים האחרונות, בין אם על ידי מבצעים אטרקטיביים או הורדת מחירים, ניתן לראות כיום כיצד כל אדם פשוט ניהנה משירותי השכרת רכבים.

במאמר זה אבצע סקירה קטנה של כל היתרונות אשר באים לידי ביטוי בהשכרה של רכב, יתרונות אשר מתבלטים על רקע ההוצאות הגבוהות במיוחד שעימן יש להתמודד כאשר אנו רוכשים רכב חדש.

השכרת רכבים על ידי לקוחות פרטיים

בעבר נהוג היה לשלם המון כסף במטרה להשכיר רכב כלשהו, וזאת הסיבה שלקוחות פרטיים נמנעו מלהשכיר רכב או בכלל מלחשוב על אופציה כזו. הם ראו בכך אפשרות לא יעילה ורווחית מבחינה כלכלית, ועל כן הצעד של השכרה נחשב לצעד יקר ובורגני. עקב התרחשויות רבות שהתעוררו בשנים האחרונות כמו הרחבתו של שוק השכרת רכבים, הוזלת המחירים עבור ההשכרה, עלייה משמעותית בהוצאות על החזקה של רכב פרטי, כניסתה של ההשכלה הפיננסית אל תוך המרחב הפרטי, אנשים רבים השכילו להבין שישנם לא מעט מקרים בהם כדאי ומומלץ מבחינת הנוחיות ומהבחינה הכלכלית להשכיר רכב מאשר לעשות שימוש ברכב הפרטי.

מספר מקרים לדוגמא

כיום, לקוחות רבים פונים אל חברות של השכרת רכבים על מנת להיעזר בשירותיהם. ישנן משפחות מרובות ילדים אשר הצורך שלהם ברכב גדול מימדים איננו יומיומי, משפחות אלו נזקקות לרכב רק כמה פעמים בודדות במהלך השנה כאשר לדוגמא הן רוצות לצאת לטיולים ברחבי הארץ. משפחות אלו יעדיפו לרכוש רכב קטן ובמידת הנדרש ישכירו רכב גדול ומרווח אחת לכמה זמן. באופן הזה הן נהנות מהוזלה משמעותית בהוצאות התחזוקה עבור רכבים גדולים. במקביל הן זוכות בהנאה לנסוע ברכבים רחבי היקף ומרווחים בשעה בה נערכים טיולים משפחתיים.

מקרים אחרים בהם נראה משתלם ורווחי ביותר להשכיר רכב הינם מקרים של מעברי דירה, נסיעות ארוכות טווח במהלך חופשות החגים וכיוצא בזה.

קרדיט לניו ויזן מדיה

 



תגיות המאמר: השכרת רכב


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנחנו רוצים להמליץ על שני אתרים מעולים, פורום תמ"א 38 ופינוי בינוי, שזה אתר מדהים הכולל את כל המידע הקיים על תחום תמ"א 38. היכנסו לשאול שאלות ולקבל תשובות בכל שאלה שמטרידה אתכם בתחום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל seo

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196069 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191322 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: דניאל seoצילום16/11/161437 צפיות
למה כרטיסי ביקור הם טובים? למה להדפיס אותם? עד כמה הם הכרחיים? וכיצד מבצעים זאת?

מאת: דניאל seoאימון אישי20/10/161886 צפיות
מהם הדברים אותם יש לקחת בחשבון כאשר מדפיסים כרטיסי ביקור? ממה להימנע? איך לדאוג שלא ירמו אותנו? ואיך להביא לכך שהכרטיסים שבידינו הם הטובים ביותר שהיו יכולים להיות בזכות זה שנמנענו מכל הטעויות שהיינו יכולים לעשות? השוו מחירים של הדפסת כרטיסי ביקור

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162134 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoפיסול05/10/162242 צפיות
אנחנו נשאלים כמעט כל יום על ידי לקוחות מרוצים וכאלו שהם פוטנציאלים מה יכול להיות הסיבה שהם יעבדו דווקא אתנו ולא עם חברות אחרות שמתמחות בדיוק כמונו בתחום הפקה של כנסים מקצועיים ואירועים עסקיים שונים.

מאת: דניאל seoאנימציה28/09/162084 צפיות
אין אחד שלא המתין דקות ארוכות למונית חולפת וככל שההמתנה התארכה כך גם המונית התרחקה והייאוש גבר.. זה כנראה קרה לכל אחד או אחת מכם, יש כאלו שזה קרה להם יותר, יש כאלו שקצת פחות ויש כאלו שעוברים את אותם רגעי משבר על בסיס יומי.. כן כן שמעתם נכון- על בסיס יומי!!

מאמרים נוספים בנושא ביטוח נסיעות

מאת: שלום כהןביטוח נסיעות11/08/163014 צפיות
כיום כולם כבר יודעים שממש כפי שיש להכין מזוודה, להודיע למקום העבודה על לקיחת ימי חופשה, לחדש את הדרכון ולבדוק לגבי מצב האקלים ביעד אליו טסים, כך גם יש לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל. קשה למצוא אנשים שמעדיפים...

מאת: שלום כהןביטוח נסיעות11/08/162992 צפיות
רבים מכירים את המונח "ספורט אתגרי", אך כאשר מדובר על ביטוח נסיעות לחו"ל, הרי שמתקבלת משמעות נוספת. למה הכוונה? ובכן יש להבין שאדם שיוצא לחופשת בטן גב באירופה, אינו צריך את אותם שירותי ביטוח להם זקוק...

מאת: שלום כהןביטוח נסיעות11/08/162812 צפיות
יש אנשים שעוד עשויים להתלבט האם לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל, או שמא לוותר על כך ולקוות לטוב. ובכן ראשית נציין שאין שום הכרח לבצע ביטוח ותמיד ניתן לשלם מהכיס הפרטי שלכם עבור מגוון תרחישים פחות נעימים, אך...

מאת: שלום כהןביטוח נסיעות11/08/162449 צפיות
לא כל יום נוסעים לחו"ל, לא כל יום לוקחים חופשה מהשגרה ולא תמיד יוצאים להרפתקה. עם זאת, אם בעתיד הקרוב אתם כן עומדים להגשים חלום ולצאת לחופשה בחו"ל, מוטב שתייצרו עבורכם את התנאים הטובים ביותר להפיק מהחופשה...

מאת: שלום כהןביטוח נסיעות10/08/162534 צפיות
אין ספק שכאשר עומדים לקראת נסיעה עתידית, ההתרגשות גדולה, ניתן לחוש בריח של הדיוטי פרי מגיע למרחקים, לדמיין את המלון שמחכה לכם...

מאת: שלום כהןביטוח נסיעות10/08/162533 צפיות
לצד ביטוח נסיעות סטנדרטי, ניתן למצוא ביטוח נסיעות שמיועד עבור תרמילאים, וזאת כי יש הבדל מהותי בין תרמילאים שיוצאים עם תרמיל על הגב, מקל ביד ועם כוונה להגיע למקומות אקזוטיים (שבין היתר כוללים מבחר אטרקציות מסעירות)...

מאת: אודי ביגביטוח נסיעות03/04/163541 צפיות
ביטוח נסיעות לחול פספורט קארד אינו אמור להיות דבר מסובך מדי. רוכשים פוליסה, מבטחים את עצמנו על כל צרה שלא תבוא, ונוסעים בראש שקט. נפצענו? חלינו? זקוקים לחילוץ? אבדה המזוודה? נגנב הכסף? מרימים טלפון, ומייד מקבלים את סכום הכסף הדרוש לנו על פי הכיסויים שרכשנו בפוליסת הביטוח כדי לקנות את כל מה שצריך כדי שהטיול ימשיך כסדרו. זה הוא אולי המצב האופטימלי, אך עד היום זה לא היה כך. עד היום, היינו צריכים להגיש תביעה מסודרת לחברת הביטוח כדי לקבל את הפיצוי המגיע לנו, והיינו צריכים לעשות זאת רק לאחר שחזרנו לארץ. עם פספורט קארד זה כבר לגמרי אחרת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica