חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח תאונות אישיות – אילו כיסויים מציע ומדוע הוא כל כך חשוב?

ביטוח תאונות אישיות – אילו כיסויים מציע ומדוע הוא כל כך חשוב?

קיימות חברות ביטוח רבות המציעות, במסגרת שלל הביטוחים השונים, גם פוליסת ביטוח תאונות אישיות, שהינה ביטוח פרטי, שנועד לכסות במקרים של אובדן כושר עבודה ו/או נכות כתוצאה ממקרה של תאונה. ביטוח תאונות אישיות ניתן לרכישה על ידי כל אחד המעוניין בו, בהתאם למצבו האישי וצרכיו השונים. ולכן, פוליסת ביטוח תאונות אישיות איננה זהה לכלל המבוטחים, כי אם מותאמת באופן אישי לכל מבוטח ומבוטח, על פי נתוניו האישיים, כמו, למשל, מצב בריאותו, גילו, גובה משכורתו, מצבו המשפחתי וכדומה.

הכיסויים השונים, המוצעים במסגרתו של ביטוח תאונות אישיות

ביטוח תאונות אישיות, כשמו כן הוא. זהו ביטוח אישי פרטי, המותאם לכל מבוטח בהתאם למצבו, כאמור. ביטוח זה כולל, במסגרתו, מגוון של כיסויים שונים, המתייחסים לנזקי גוף, שנגרמו כתוצאה מתאונות שונות, בין אם בארץ או בחו"ל, בין אם במהלך העבודה או אחריה. כל זאת תקף, כל עוד לא צוין אחרת במסגרתה של פוליסה זו. מכיוון שמדובר בפוליסה אישית, הרי שפוליסת ביטוח תאונות אישיות משתנה בין מבוטח למבוטח ולכן כוללת כיסויים שונים בהתאם.

מתי חייבים בביטוח מסוג זה

ישנם מצבים בהם, על פי חוק, נדרשת רכישתו של ביטוח תאונות אישיות, כמו למשל בבתי הספר, הנדרשים בביטוח זה עבור תלמידיהם. קיימים מוסדות וגופים נוספים, הנדרשים אף הם בביטוח מסוג זה, כמו, למשל, מכוני כושר, אגודות ספורט, מועדוני צלילה וכדומה. במקומות אלה, במידה וארעה תאונה לאחד המשתתפים, כתוצאה משימוש באחד ממתקניו של המקום, תכסה חברת הביטוח של המקום את הנזקים שנגרמו, וזאת, ללא קשר לסיבת התאונה (פוליסת ביטוח תאונות אישיות איננה דורשת להוכיח רשלנות). גם במקרים בהם רוכשים משכנתא, מחויבים בפוליסת ביטוח תאונות אישיות. פוליסת ביטוח תאונות אישיות זו מכסה במקרים של מוות כתוצאה מתאונה. במידה וארע מקרה זה, חלילה, תשלם חברת הביטוח לבנק, ממנו נרכשה המשכנתא, את גובה סכום המשכנתא שנותר לשלם. קיימים ביטוחים החלים אך ורק במקרים של נכות ו/או אובדן כושר עבודה. במקרים אלה, תשלם חברת הביטוח עבור המשכנתא שנותרה במידה והמבוטח איננו יכול לשוב לעבודתו או נותר נכה.

כיצד בוחרים ביטוח תאונות אישיות

ביטוח תאונות אישיות הינו, כאמור, ביטוח חשוב במיוחד גם אם אינכם נדרשים, על פי חוק, לרכוש ביטוח זה. ישנם מקרים מצערים בהם אנשים, כתוצאה מתאונה, אינם יכולים לשוב ולעבוד. במצבים אלה, עלול להיגרם להם ולבני משפחתם נזק כלכלי כבד במיוחד, שכן עליהם גם לכלכל את בני משפחתם וגם, במקרים רבים, לשלם עבור טיפולים רפואיים שונים. אולם, במידה ומבוטחים בביטוח תאונות אישיות, יוכלו לקבל פיצוי כספי הולם, שיעזור להם במצבים מסוג אלה. כדי לבחור ביטוח תאונות אישיות מתאים ונכון, מומלץ להיוועץ במומחים בתחום הביטוחים. מכיוון שביטוח זה מותאם באופן אישי לכל מבוטח בהתאם למצבו, הרי שישנה חשיבות רבה להתאמתו המדויקת של הביטוח ולמציאתו של הביטוח המתאים ביותר, כזה הכולל את כל הכיסויים הנדרשים. ולכן, פנייה אל סוכן הביטוח שלכם או אל חברת הביטוח שלכם לצורך קבלת פרטים רלוונטיים, הנכונים לכם, יכולה לעזור לכם בקבלת ההחלטה. בנוסף, חשוב לזכור כי ביטוח זה מוצע על ידי חברות ביטוח רבות, ולכן התנאים במסגרתו שונים. מומלץ לערוך השוואה בין ההצעות השונות בטרם בוחרים את הביטוח, כדי להבטיח את הבחירה הטובה והמשתלמת ביותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בלוגר וכותב מאמרים בנושאי צרכנות חכמה, ודרכים יעילות לחסוך

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת neri bennun

מאת: neri bennunבניית אתרים04/10/125715 צפיות
אחת השפות הנפוצות והשמישות ביותר כיום היא שפת html שפירושה הוא Hyper Text Markup Language, כלומר השפה שבה נכתבים דפי האינטרנט ברובם. לימוד html מאפשר לכם ללמוד לכתוב בשפה שניתן לכתוב בה כמעט בכל כלי או פלטפורמה טקסטואלית ואפילו בכלים גרפיים.

מאת: neri bennunלימודי תעודה ומקצוע04/10/126003 צפיות
BI הם ראשי תיבות של "בינה עסקית", או באנגלית - Business Intelligence. מה פירוש הדבר? מה עומד מאחורי השם המפוצץ הזה?

מאת: neri bennunסרטן04/10/122775 צפיות
אחד מסוגי הסרטן השכיחים ביותר כיום בעולם כולו הוא סרטן הערמונית. למרות שכיחותו, הגורמים אליו אינם ברורים.

מאת: neri bennunמיניות ובריאות מינית04/10/121270 צפיות
האיידס היא מחלה חדשה יחסית והיא התגלתה בשנות השמונים של המאה העשרים. . כיום ידוע כי המחלה איננה מחלת מין כלל, אלא שהיא עוברת באמצעות הדם

מאת: neri bennunרפואה משלימה03/10/122754 צפיות
הרפואה המשלימה תופסת תאוצה בשנים האחרונות וגם מוסדות רפואיים מערביים פתחו שעריהם לשיטות רפואה משלימה. ההתרחקות משימוש באמצעים טבעיים כמקור לשיפור הבריאות הביא את הרפואה המודרנית לשימוש בכימיקאלים הנמצאים בבסיס התרופות המערביות המודרניות.

מאת: neri bennunסרטן03/10/122804 צפיות
סרטן מאופיין כמחלה שבא התאים בגוף אינם מתחלקים באופן שווה ובאופן שאינו נשלט. אסופת התאים יוצרת גידול ממאיר באותו המקום או שהם מתקדמים למקומות שונים בגוף. לתופעה זו קוראים גם גרורות של הסרטן.

מאת: neri bennunשוק ההון01/07/121247 צפיות
כל אדם אשר עיניו בראשו יודע כי יגיע לגיל בו לא יוכל להמשיך לעבוד. אך על מנת שיוכל להזדקן בכבוד מתעורר הצורך בניהול מקצועי של כספים על מנת שיהיה ניתן להמשיך ולחיות בצורה מכובדת גם לאחר גיל הפנסיה.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח אובדן כושר עבודה

מאת: דורון עמיתביטוח אובדן כושר עבודה19/07/138820 צפיות
ליבי ליבי עם בעלי העסקים ומנהלי החברות אשר נזקקים למימוש של פוליסת הביטוח שלהם עליה שמרו מכול משמר, איזה מסכת יסורים הם הולכים לעבור ביום האמת.

מאת: אמיר וינברגרביטוח אובדן כושר עבודה02/11/128249 צפיות
כל מי שעבר תאונת עבודה או חלה במחלת מקצוע חלילה ומגיש תביעת אובדן כושר עבודה צפוי להיתקל במכשולים רבים מצד חברת הביטוח, שיגרמו לעיכוב בטיפול, הפחתת הסכומים המשולמים ולעיתים אף דחיית התביעה. הגשת התביעה בצורה מקצועית ומסודרת מגדילה את סיכוייה להצליח. עורך דין ביטוח יכול בהחלט לסייע בכך ולהגדיל את סיכויי ההצלחה.

מאת: lawtipביטוח אובדן כושר עבודה20/01/119057 צפיות
מהו ביטוח אובדן כושר עבודה ? מדוע הוא מחד כל כך חשוב, אך מאידך טומן בחובו הגדרות שונות ומשונות אשר עשויות לעמוד לנו לרועץ בקרות מקרה ביטוח ? ממה צריך להיזהר ולמה לשים לב ? על כך ועל עוד נושאים מרכזיים בתחום בכתבה.

מאת: Efratביטוח אובדן כושר עבודה16/01/118834 צפיות
תביעת נזקי גוף מגיעה בעיקר בעקבות נזקים ופגיעות שנגרמו לאדם לאחר תאונת עבודה, תאונת דרכים או במקרה של רשלנות רפואית. ישנם מקרים בהם מעורבים יותר מאחד מהמקרים הללו ואז ישנה תביעה משולבת. התביעה מוגשת לביטוח הלאומי, שהינו מוסד ממשלתי המבטח את כלל אזרחי המדינה, בתהליך הכולל הגשת טפסים רפואיים המעידים על הפגיעה יחד עם כתב התביעה למוסד הביטוח הלאומי. שם, לאחר דיון בממצאים, תיקבע ועדה רפואית לגבי קיצבה, דמי טיפול או פיצויים שיועברו לנפגע במידה ונמצא ראוי לכך. בפועל, התהליך אינו פשוט כל כך וכולל הליכים

מאת: דוד נתנאלביטוח אובדן כושר עבודה12/12/108451 צפיות
לפי החוק, כל אחד מחויב לשלם ביטוח לאומי. לפי ההיגיון, הביטוח הלאומי צריך לתת לנו להרגיש בטוחים. לפי המציאות, אנחנו באמת משלמים, אבל הביטחון שהביטוח הלאומי באמת יבטח אותנו, שואף לאפס.

מאת: דניאל seoביטוח אובדן כושר עבודה01/07/108365 צפיות
שלום לכולם, אני כותב על נושא הביטוח, פשוט כי חשוב מאוד לדעתי להודיע לכלל הציבור על חשיבותו של נושא הביטוח. כולם מבינים שביטוחים הם מאוד חשובים אבל רובנו מעדיפים שלא לחשוב ל זה בכלל.

מאת: אתי בן ישיביטוח אובדן כושר עבודה25/03/109523 צפיות
חיים קליר התייחס השבוע ב- YNET לכתב הסילוק – נושא מעורר מחלוקת בעולם הביטוח. למי שאינו בקי, על ידי חתימה על כתב הסילוק מתחייב המבוטח כי הוא מסיר מחברת הביטוח תביעות נוספות בגין אותו תיק. בטורו הוא כותב על סיפורו של חנן עבדל, נהג אוטובוס באגד, שנפגע בתאונת דרכים בצוואר ובכתף ורופא אישר לו חופשת מחלה של 93 יום.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica