חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

CRM: איך לטפל בתלונות של לקוחות

מאת: אביב יועציםCRM04/11/2012806 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

היום, בעולם הדיגיטלי, לקוח עצבני ולא מרוצה יכול לפגוע במוניטין של החברה שלכם בקלות ובמהירות. כל מה שהוא צריך הוא זמן וסובלנות ויש לו שפע של דרכים להשמיץ אתכם: הוא יכול להיכנס לפורומים ברחבי הרשת וללכלך עליכם, לספר על עלילותיכם בהרחבה בבלוג שלו, לשלוח מייל לכל החברים. אך מכל הדרכים האלו, הדרך הפופולארית והאהובה ביותר היא לפרסם פוסט לא מחמיא בפייסבוק לעיני כל החברים ולבקש מהם שיעשו "Share".

לכן חשוב לכבד כל לקוח ולקוח. חשוב שתהיו מודעים לכוח שיש בידו לקוח לא מרוצה ולנזק שהוא יכול לעולל, ממש כמו אש בשדה קוצים. מצד שני אין זה קל בכלל לטפל בלקוחות ולשרת אותם, במיוחד כשמדובר בלקוחות ישראלים שנוטים להתלקח.

למרבה השמחה, תוכנות CRM הופכות את המטלה לקלה ונוחה יותר. CRM מציעה כלים פרקטיים ושימושיים להתמודדות השוטפת והסוחטת מול הלקוחות. מערכת CRM מתעדת את כל היסטוריית השיחות שלהם, חשבוניות, קבלות, העדפות לגבי מוצרים ועוד. היא מסייעות לכם לטפל בלקוחות נסערים במהירות, תוך הענקת יחס אישי.

הנה כמה טיפים שיסייעו לכם להתמודד עם לקוחות נסערים, שמתקשרים אליכם ומרימים עליכם את הקול:

האזינו - כשלקוח נסער מתקשר אליכם, הקשיבו לו בשקט ותנו לו להוציא קיטור. אל תקטעו אותו.

נסו להביע אמפטיה. הלקוח רוצה להרגיש שמתייחסים אליו כמו אל בנאדם ולא כמו עוד מספר בתור. הוא רוצה יחס אישי. הוא יכול לשמוע בנימת קולכם אם אכפת לכם מהבעיה שלו או שאתם אדישים לחלוטין. ברגע שהוא ירגיש את האמפטיה בקולכם הוא יתרכך והאגרסיביות תשכך מעט.

היו רגועים - שמרו על טון רגוע וטונים נמוכים. אל תרימו את הווליום.

חפשו פתרון. רצוי שלא תבזבזו זמן על בניית מגננה והתקפה חוזרת. חשבו איך מוצאים פתרון לבעיה.

אל תיעלבו. אל תיקחו את הלקוח באופן אישי ואל תפגעו ממנו, גם אם הוא פונה אליכם בצורה מעליבה כמו "הסברתי לך כמה מיליון פעם כמו לילד בכיתה ב'..". הבינו שהיחס הגרוע נובע מתוך תסכול כלפי החברה, לא כלפיכם כבני אדם.

צאו מהקופסה. הדבר האחרון שהלקוח הנסער רוצה לשמוע מכם, הוא "מצטער אדוני, אבל זה נוגד את תקנות החברה." הלקוח מצפה שיפתרו לו את הבעיה, גם אם הדבר מצריך פתרון יצירתי וגמישות. לכן לעיתים בהחלט אפשר לכופף את החוקים ולא לחשוב באופן מקובע ו"יבש". עדיף לכופף מעט את התקנות מאשר להפסיד לקוח, שילך וישמיץ אתכם.

אל תתעלמו מפניות. לקוח עצבני לא חייב להתקשר. הוא יכול לשלוח לכם פנייה נסערת במייל, בפייסבוק או בפקס. מהרו לטפל בפנייה של לקוח מתלונן, גם אם היא לא התקבלה בטלפון. הגרוע ביותר הוא להתעלם מפניות ותלונות שמתנוססות על עמוד הפייסבוק העסקי שלכם, לעיניהם של כל שאר לקוחותיכם. מערכת CRM טובה אמורה לעזור לכם במשימה זו ולנתב את כל הפניות מכל הערוצים למקום אחד, לנוחיותכם.

***

מוגש בחסות זברה CRM -  מערכת הזברה הינה מערכת CRM המסופקת על גבי תשתית האינטרנט ומאפשרת למשתמשיה גישה ועבודה מכל עמדה המחוברת לרשת האינטרנט.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אביב יועצים >> המפתח שלך להצלחה שיווקית !

ייעוץ שיווקי

קידום אתרים בגוגל

 

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אביב יועצים

מאת: אביב יועציםפלילי14/02/162100 צפיות
כתב אישום הינו המסמך שפותח את המשפט כנגד הנאשם והוא כולל מספר סעיפים קבועים ואת כל העובדות שנאספו כנגד המואשם, עדי התביעה והסעיפים בחוק שהופרו, כביכול, על ידו. ביטול המסמך מונע את ההגעה למשפט כך שאין ענישה וכל הטיפול בתיק מופסק. את הביטול ניתן לבצע בנקודות זמן שונות כאשר המוקדמת ביותר היא כאשר התיק עדיין נמצא בידי המשטרה ועדיין לא עבר לבית המשפט. כאן נלמד מעט יותר אודות אפשרויות הביטול השונות בנקודת זמן זו.

מאת: אביב יועציםפלילי02/02/162443 צפיות
מועד מחיקת רישום פלילי ישן נקבע על פי הגדרות תקופת ההתיישנות. תקופת ההתיישנות מתחילה למעשה כבר כאשר בית המשפט נותן את פסק הדין שלו לגבי העבירה שבוצעה. כל תקופה נקבעת על פי קריטריונים שקבועים בחוק. תקופת ההתיישנות תלויה בסוג הרישום הפלילי – האם מדובר בהרשעה בפשע או באי הרשעה. בנוסף, נקבעת התקופה על פי גיל הנאשם ועובדת היותו קטין או אדם בוגר בעת מתן פסק הדין. לבסוף, החוק מתייחס לסוג העונש שהוטל על הנאשם.

מאת: אביב יועציםפלילי02/02/161956 צפיות
תחום המשפט המנהלי בישראל הוא אחד התחומים המעניינים והמגוונים ביותר בעולם המשפט. המשפט המנהלי עוסק בהתמודדות של אזרח מול גופים מנהלתיים וציבוריים, מועדות הבנייה שמאשרות את תוכניות הבתים שאנחנו בונים ועד לזכויותיהם של עובדים, אסירים, חיילים ומשפחות נפגעות טרור. מהתמודדות מול גורמים תקשורתיים כמו רשות השידור וחיוביה את הציבור ועד לעבודה משפטית מול רשויות מקומיות המחייבות אותנו במיסים על פי חוק.

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/161587 צפיות
אם אתם גרושים טריים, תקופת החגים עלולה להיות קשה מאוד עבורכם. תחושת האומללות, האשמה והבדידות היא מתכון מושלם לדיכאון. בזמן שמשפחות אחרות ומאושרות חוגגות יחדיו ושואגות את שירי החג, אתם תשבו מסוגרים בביתכם ותבהו בטלוויזיה. יתכן שתרגישו כל כך מדוכאים, עד שאפילו לא תצליחו להזיז את עצמכם מהמיטה. אז מה עושים? הנה כמה טיפים של עו"ד גירושין, כיצד לעבור את החגים בשלום ולהפוך את החג לקצת יותר נסבל:

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/161622 צפיות
כולנו מתחתנים בתקווה שהנישואים יחזיקו מעמד ויהיו יציבים. למרבה הצער, הרבה פעמים בני הזוג שלנו משתנים ומאבדים עניין בדברים שעניינו אותם לפני 10-15 שנים: תחביבים שונים, עיסוקים וגם אנשים. כשנשים מאבדות עניין בנישואים, הן פונות אל עורך דין גירושין. אבל כשזה קורה לגבר, הוא לאו דווקא ירוץ אל עורך דין גירושים. הוא בדרך כלל יתרחק מאשתו, ימעט לדבר איתה, לבלות איתה וימצא מפלט בקריירה תובענית או במאהבת.

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/161411 צפיות
גירושין הם נושא כואב עבור כל הצדדים המעורבים בעניין- אתה, אשתך והילדים. אין ספק שהם תובעים מחיר נפשי שלוקח זמן להתאושש ממנו. לאחר שנים רבות בהן אתה ואשתך הייתם יחד והילדים התרגלו לראות את הוריהם תחת קורת גג אחת, הפרידה אחד מהשנייה היא קשה ולוקח זמן להתרגל אליה.

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/161467 צפיות
גירושין בגיל מבוגר אינם עניין פשוט. מדובר בזוגות בגיל העמידה או אפילו בזוגות בני הגיל השלישי, שהגיעו לאחר שנים רבות יחד להחלטה על פירוק החבילה המשותפת. גירושין בגילאים אלו נובעים מכמה סיבות. לעיתים, ההחלטה על גירושין התקבלה לפני שנים רבות, אך בני הזוג העדיפו להמתין עד אשר הילדים יתבגרו ויעזבו את הבית. לעיתים מדובר במקרי גירושין על רקע שחיקה של מערכת היחסים הזוגית- כאשר לא נעשה דיי במשך השנים על מנת לשמור על הגחלת, אובד לקשר האהבה והתשוקה שאפיינו את תחילתו, ועימם אובד גם הרצון לעתיד משותף.

מאמרים נוספים בנושא CRM

מאת: אילןCRM08/10/132654 צפיות
אם אתם מנהלים עסק קטן או בינוני אתם וודאי מכירים את היקף העבודה והחשיבות הניתנת לכל ליד המגיע למערכת. עסקאות חדשות הן, כמו בכל עסק, המפתח להצלחה, להתפתחות ולצמיחה – מה שהופך את הליד למושג כמעט קדוש. ולמרות זאת, כעסק קטן, כמות המשאבים שאתם יכולים להפנות לטובת מקסום היעילות של אותם הלידים היא לרוב מוגבלת. לכן, בין אם אתם מודעים לכך או לא, אתם מאבדים לא מעט לידים.

מאת: אלעד אוחנהCRM20/05/132506 צפיות
בחירת מערכת ניהול לקוחות – CRM לחברה שלכם היא אחת ההחלטות המהותיות ביותר שתבצעו. בחירת המערכת הנכונה יכולה ליצור את ההבדל בין הצלחה של פרויקט מסוים לכישלון חרוץ, בין ניהול נכון של מערכת היחסים הרגישה עם הלקוחות שלכם.

מאת: דליה בן-דודCRM17/05/1310840 צפיות
הערך של לקוחות מרוצים ברור לכולנו מאידך העלות לעסק נותן השירות של לקוחות לא מרוצים / משמיצים פחות ברורה ומדידה. ,תסמין הלקוח המשמיץ קריטית ועשויה לפגוע בתדמית ,מכירות ושיקום איטי מאוד של לקוחות חדשים לאורך זמן לכל עסק וחברה . מזמינה אתכם לקרוא על האתגרים העומדים בפני כל עסק נותן שירות, בהתמודדות מתמדת מול לקוחות משמיצים והדרך להפיכתם ללקוחות נאמנים ומפיצי בשורה והמלצה לחבריהם .

מאת: אביב יועציםCRM14/04/132254 צפיות
לעבודה עם מערכת CRM בגני האירועים יש לא מעט יתרונות. בתחום בו הכל מצריך תיאום רב ומראש, יש יתרון בולט למערכת שעושה את כל התיאומים בפשטות ובקלות. הנה היתרונות המרכזיים בעבודה עם המערכת בגני האירועים:

מאת: אביב יועציםCRM14/04/132266 צפיות
אין כיום כמעט מישהו שלא שמע את המושג "מערכת ענן" או "מיחשוב ענן" על כל הויריאציות השונות שלו. כדי שנבין למה מיחשוב ענן כל כך אטרקטיבי, נבין ראשית את ההבדלים בין מערכת המותקנת מקומית לבין מחשוב ענן.

מאת: אביב יועציםCRM14/04/132661 צפיות
מאחר והתעורר הצורך בשינוי אצל חברות ההשמה וכח האדם, וחלק גדול מהן הבין כי יש כמעט רק יתרונות לכניסת מערכת CRM, דרשו חברות ההשמה להבין מהן היתרונות במערכת ואנו קיבצנו עבורכם מספר יתרונות מרכזיים

מאת: אביב יועציםCRM14/04/132221 צפיות
כל מי שאי פעם השתתף בסדנה לשימור לקוחות יודע כי שימור לקוח הוא בין הפעולות הקשות ביותר אותן יש לעשות בארגון. איך אפשר לשמור על הלקוחות הקיימים בארגון?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica